- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz sesomaru1989 #71950 üzenetére
Nagyon jellemző, vetemedés miatt reped. Cserekor érdemes nyomatékkulccsal pontosan meghúzni az új termosztátházat, mert könnyen repednek.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #71950 üzenetére
El tud vetemedni a ház is mert műanyag.
Illetve a tömítéshiba a jellemző.
Én van, akinek alura cserélem, mert ugyan az mint a megane I-é, aztán paszta és soha többet nincs vele baj. Az M II-esből, ha újat veszel az is el tud majd vetemedni egy idő után. igaz ez mondjuk 6-10éves időintervallum.Renault power
-
wttfw
tag
Sziasztok,
Egy megane 3 1.6 2009-be szeretnék rakatni gyári(as) tempomatot. Vannak ajánlott szerelők, cégek ahol ezt megtudnák csinálni? Leginkább megane 2-ről találtam infókat. TSW adapterről is olvastam, ez működhet a 3-asban is?
Köszönöm!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #71938 üzenetére
Köszi, végül nem nyomós volt, hanem gyújtáson kellett 2x fel le kapcsolni a lámpát ( 0 és helyzetjelző között).
Köszönöm még egyszer, így jobb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
kalmanchris
tag
Továbbra is laguna 2 ph2 dci. Két középső izzítógyertya folyamat izzít, álló motornál is, akkut merítve. Izzító vezérlő cserélve, helyzet változatlan. ECU lesz a bűnös?
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Ismét problémám lenne a Twingo-val. Hiába állítom be a fűtéspanelen hogy a szélvédőre fújja a levegőt, alig megy oda valami. Ilyenkor a fűtéspanel cserés vagy javítható valahogy?
Z
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #71959 üzenetére
Vagy valamilyen testzárlat.
Próbáld ki, hogy lecsatlakoztatod az ecut és rámérsz úgy, ha akkor is izzít akkor nem az ecu a hibás.Renault power
-
harry
veterán
Ezt lehet nekem sem artana megneznem, ha ablakra iranyitom, akkor is jon a szemben levo befujokbol is levego.
Ha mar levego: az termeszetes (Megane1), hogy 0 allasban 'atengedi' a levegot? Tehat ugyan nincs ventilator, de nem is zarja ki a kulso levegot. Utobbira megoldas, ha a kapcsolot balra forgatva belteri levegoztetesre allitom, na de akkor meg megy a ventilator.
Az nem megoldhato, hogy egyszeruen ne engedjen be kinti levegot, es a ventilator se menjen? Azon kivul, hogy egyesevel minden szemben levo nyilast lezarok...Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
blackmorph
tag
válasz Xantomas #71948 üzenetére
Nem megane de nekem a 3as clion fent van mind, ez a hasonló kis darab is, gyári az egész, sokat szedtem már le és raktam vissza, nem szorult be eddig a sár sehova mert fura módon nagyon jól teszi a dolgát és nem jut be, vagy könnyen ki is jön. Talán emiatt sem rohad az alja sem sehol.
Gőzborotvával pedig a necces helyekről, kerékjárati ívek és sarkai, is simán kihozza mert van neki kitalált hézag, kifolyó.
Ja és nyest ellen is baromi hatásos akit érint.
Nem is rohad sehol. Inkább a szélvédőnél lévő lefolyók problémásak, nem sikerültek túl okosan, persze könnyen megoldható. -
blackmorph
tag
válasz rob210 #71935 üzenetére
köszönöm az infót, nem tempomatos, de mivel az is tervbe van jövőre, majd akkor...
közben lettek fejlemények.
egy ideje idegesített ez a motor remegés és valamivel nagyobb kartergáz téma, fura volt és minden kicsit olyan darabos. Gondoltam az üzemanyag és keverékképzéssel nincs baj, a buborékosodás is megoldódott a zsírral, így elindultam az egr, forgattyúsház ventiláció útján. első körben mikor láttam olajat a levegő csövekben a turbóra gondoltam, de nem. van az a klassz kerek membrános olajleválasztó ami ugye a kartergázt engedné tovább a szívócsőbe. na ez ebben sok évben elég rendesen letapadt, bekormosodott és lényegében nem funkcionált a membrán így nem választott le soha többé olaja, ment a levegővel és így elég sok további helyre...
Elsőre megpróbálkoztam a tisztítással mert nem nagyon találtam újat sehol. Kiszedtem minden levegőcsövet, coolert, szenzort, egr csöveket, szelepet és alaposan átmostam. Összeraktam és nagyjából ég és föld, kisimult az alapjárat és minden tartomány, nincs remegés, darabosság és leginkább nem jön át olaj a levegő rendszerbe, nincs túlnyomás és csak elenyésző kartergáz látszik az olajbetöltőn meg persze, jobban és könnyebben megy.
szóval ha valakinek ilyen problémája jelentkezik, nem csak az egr-t érdemes tisztítani.
Egyébként durván kell neki adni, majdnem két flakon féktisztító, áztatás, lögybölés, rázás, fújás mindkét lukon, brutális ami kijött belőle. a végén víztiszta volt és láthatóan kezdte megfogni a tisztító folyadékát is. -
harry
veterán
válasz MC Pite #71967 üzenetére
Nekem annyira nem termeszetes, Focus I-nel legalabbis semmi legmozgas nincs 0 ventilator allasban, ahogy azt varnam (raadasul ott egy kulon kapcsoloval allitom at belsore, ha megis kapcsolok ventilatort).
De nem is igazan ertem amit irsz, milyen bovden? Ha 0 allasbol balra forgatom, akkor hallom, ahogy egy motor mozgat valamit (gondolom ekkor zar le a kulso resz felul, vagy valami legterelot allit), ES bekapcsolja a ventilatort. Na en csak az elso lepest szeretnem, ventilator nelkul (igazabol ezt varnam a 0 allapottol).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #71952 üzenetére
Sziasztok,
Köszi a válaszokat.
Mennyire nehéz cserélni ezt egy halandó embernek?
Olvasgattam, hogy nagyon be tud gyógyulni a csavar, van h beleszakad stb.. Tényleg enynire macera a csere?
@ROB, 37.e a termosztátház a bárdiban, az alu mennyivel drágább?, bár ha 6-10 évet kibír a műanyag akkor sztem egy 15-éves autónál már kiszolgálja az élettét . -
harry
veterán
Többször volt téma nappali menetfény, ma akcióban kb 18k-ért van ilyen az ismert boltban ilyen: Osram LEDriving® FOG PL LEDFOG103-BL Blue Edition
A Silver is megvan ~23k-ból, bar nem tudom van-e jelentős különbség, de az nincs készleten szóval mindegy is.Bár 'szemre' hasonló, de nem említi a Megane1 / Scenic1 -et.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #71970 üzenetére
Fogalmam sincs szerintem nincs is belőle új, mert azokkal nincs baj.
Nekem mindig van itthon egy két bontott darab, hogyha MII kell csinálni ne akkor rohangáljak érte.
Az a 37e meg erős túlzás, annál olcsóbban is vanRenault power
-
veterán
Twingo klima motorterben levo csovehez kellene nekem ket csavar, hatosra tippelnem oket, de pontos mereteket nem tudok. Valaki tudja esetleg a mereteket? Ezek tartjak a csovet a kompresszornal pl.
Everybody lies.
-
forceberg
veterán
90mm-es pont előre néző ködlámpa helyére szerelhető be. A M1-nél ha jól látom nem pont előre néz.
Lentebb írják az adatlapon: "Néhány autógyártó bizonyos autótípusai esetében szükséged lehet egy külön kapható kiegészítőre, az autó specifikus kiegészítő keretre."
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #71973 üzenetére
M2-ben van ilyen lehetőség, igaz man. klímás, de a ventitől külön állítható a külső-belső keverés aránya.
A felső részen a bal oldali tekerő. Ha valami xart utolérek, én mindig nyomom át belsőre, majd vissza.
Gondolom a sok barom miatt változtattak, akik belsőn felejtették, aztán párásodott mindig az ablak.Az autoama klímás L3-ban csak akkor teheted meg, hogy a kinti xar ne jöjjön be, ha be van kapcsolva a rendszer. Ha kikapcsolod az automata rendszert, elengedi a zsalut... Azaz szimpla lezárt állapot nincs, csak belső keringetés. (vagy csak még nem találtam meg, mert nem kerestem túl sokat)
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gixxergabi
senior tag
válasz blackmorph #71968 üzenetére
"van az a klassz kerek membrános olajleválasztó"
Már én is rá akartam nézni mert külföldi fórumon olvastam olyat is hogy átszakadt, de nekem sajna egybe van a fedéllel...majd egyszer -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ma BF van! [kép]
-----------
Hogy On is legyek, a pótféklámpa két ledje - a 12-ből - gyengén/bben világít, biztos ennek is az állás nem tetszik. Nem érdekel az a 35-40 ezer, amibe kerül az új, de ha esetleg hasonló méretű fillérekbe kerülő és jóval erősebben világító piros led sorral ezt esetleg lehetne megcsinálni, vagy még jobbá tenni, az volna a legjobb, mint a gyári...szerintetek?Pl mi van, ha a bura mögé - nem pont ezt csak a 98 ezer féléből egyet gyorsan kerestem- beragasztom és persze a régit meg kivágom a kukába. Mint írtam vannak ennél jóval erősebbek is. De a képekre kattintva látjátok a lényeget. Én már szedtem ki a hátsó pótfélkámpát, 2 perc kiszedni másik egy perc csavarni egyet rajta és már szét is jött.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Két probléma van ezekkel.
-Olcsó, nem stabilizált/low droppos cuccok. Az autó 14,5V-ja tönkreteszi.
-A fényerejük általában kicsi, nincs mögötte foncsor sem, ebből nappal ha rásüt a nap, xart se fognak látni.
Az összes szalag ilyen.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
harry
veterán
válasz forceberg #71977 üzenetére
Néztem a feltöltött kompatibilitási listát, azon egyáltalán nincs rajta M1, míg más modellek szerepelnek, de mellé van téve, melyik kiegészítő rögzítés kell hozzá. Szóval vagy csak nincs hozzá megfelelő rögzítő, vagy egyéb kompatibilitási gondok is lehetnek.
M1 gyári ködlámpa fizikai méreteit tudja valaki? 'Kívülről' mérve 120mm, nem tudom mekkora a beépítési méret.
Más: régi aksit kivettem, testkábel csatlakozás megpucolva, új aksi berakva, működik Hely valóban volt bőven, a korábbi 207mm aksi helyére került 241 úgy, hogy még kb 10mm hely lenne mellette.
(Meg aztán pont jókor is vettem, most ~1.7k-val drágább).[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #71991 üzenetére
Még gyáriak, 12 évesek, hűtőfolyadék is egyszer volt cserélve 9-10 évesen (felrobbant a venti és kilyukasztotta a hűtőt). Bírják a csövek. Elkezdett jönni a gumiszag, mert a szíj lógó darabja csapkodta a vízcsövet. Megálltam, levágtam a lógó darabot, megnéztem a csövet de nem sérült. Azt' szántottam tovább. Meg még másnap is, mert nem volt kedvem lecserélni, bár a szerszámokat meg az új szíjat bedobtam a ládába. Kibírta a másnapot is. Aztán lecseréltem.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Hali. Adott egy megane 1ph2 2002-es 1.6 16v, az alábbi problémával: jobb hátsó ajtót csak akkor zárja a központi, ha kinyitom majd becsukom az ajtót. Ha parkol az autó a hiba nem jon elő. Valami mechanika elmozdulhat menet közben?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #71992 üzenetére
Tehát még csak nem is szakadt el? Micsoda pazarlás Autón bezzeg ott van egyből a vezérlés, ha kicsit is begyűri, lehet hengerfejjel együtt cserélni a hosszbordást
Örülök, hogy bírja a cső nálunk talán a kültéri tárolás és a 'minőségi' gyártás miatt lehettek a gondok.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #71993 üzenetére
Meg kell kenni a zárszerkezetet és átmozgatni, ha megoldja öröm boldogság ha nem akkor szét kell az egészet kapni. Ajtó borítás stb, mert akkor a rudazatot magát kell megkenni.
Zsírspray és nem wd40!!! Kell hozzá, ne spórolj vele.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
poolbig
aktív tag
Hali!
Adott egy Clio II (2003-as) 14, 16V. A fűtés kezelő panelben lévő két izzó ki volt égve (így vettük az autót), kicseréltem újra, de mégsem világít. Hol keressem a hibát. Biztosíték panelt nézegettem, de nem jutok dűlőre.
A vészjelző gombom háttér világítása világít, de nem kapcsolja az indexeket. Ezzel meg mi lehet a gond?
Köszi. -
asvald
senior tag
Sziasztok ! Infrás kulcshoz 2 db 3v -os nagyon lapos elem kell? Jól emlékszem?
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Horgász topik
- Okos Otthon / Smart Home
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Autós topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mini-ITX
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen