Új hozzászólás Aktív témák

  • dssport

    tag

    válasz #89309696 #69954 üzenetére

    Az a baj, hogy van 1000 szempont amit figyelembe lehet/kell venni.

    Én azt is értem amit emre írt. Egy új autó nagyobb, magasabb több biztonságérzetet és ilyen szempontból több magabiztosságot ad átláthatóbb a forgalom. Sokban van lefulladás gátló, visszagurulás gátló, puhább a kuplung és ott fog ahol kell, könnyebb a szervó stb stb...
    Ugyan akkor pont azért mert új, jobban is félti az ember. És amit féltünk azzal mindig történik valami.

    Lefulladás... lényegre tapintottál. Az alap koncepcióm az, hogy automata jobb lenne neki. (ez sokak szerint rossz ötlet de én ismerem). Nem szégyen az, pusztán egy lépcsőfok. Amivel megtanulja a forgalom ritmusát. Hol fér be, hogy kell parkolni, hogy kell a forgalomban előre legalább 3 autót figyelni, mások mozgásából olvasni, hogy mire számíthatunk tőlük, stb stb... Ha ezek mennek ösztönből, szerintem rá lehet menni a technikai részre is aztán váltós kocsit venni/próbálni.

    ~4-5 éve lett sok próbálkozás után jogsija. Megutálta. 400 métert vezetett azóta egy TDI-vel. 400 méter = 2 lefulladás, mert ilyen távlatból az nem volt meg technikailag, hogy ha felkapcsolunk másodikba, akkor nem engedünk el a kormányon kívül minden mást.
    Lehet, hogy nem is jó ötlet ez a családon belüli oktatósdi. Lehet, hogy keresünk egy JÓ oktatót aztán utána meglátom, hogy milyen kocsit veszünk.

    Ha akkor éppen lesz. ((pl. automata ebben az ársávban ((nem a lerúgott 530d vagy E merci)) mondjuk millió alatt olyan mint a fehér holló)) + automata benzinesek fogyasztása városban huhhúúú mint ha lyukas lenne a tank :D Egyszer rám akartak melegíteni egy Focus CC-t 2.0 benzin ~140 ló nyitható tető miatt mint egy ólomdoboz, olyan nehéz. 30 fokban klíma nélkül országúton (nem kimondottan vertem neki mert nem volt üzemmeleg és más autójával sem vagyok bunkó) ~20 km alatt sem ment vissza 13 liter alá az átlagfogyasztás............

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák