- Synology NAS
- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Mikrotik routerek
- TP-Link WR1043ND router
- HBO Max & OD topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz dssport #69949 üzenetére
az én véleményem, hogy ilyenen tanulni ne akarjál. Főként ha az ember tanulni akar azt jelenti hogy kezdő, és a statisztikák alapján a kezdők a legveszélyesebbek / veszélyeztetebbek, ez az autó meg biztonságilag szerintem mint egy kartondoboz. Ha 100% os muszaki állapotban van akkor ha nagyon úgyvan tanulásra elmegy, de ha egy tragacs, emiatt fogok megutálni a vezetést
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz dssport #69952 üzenetére
kezdőként ha ezeket a szempontokat nézzük, tökéletes, mármint egy ilyen kocsin nem fájna az embernek ha koccan vagy esetleg neki mennek stb, surlódik horpad. Nekem is azt mondták hogy első kocsi olyan legyen amit nem fogok soha sajnálni, meg ha összetöröm fillérekből rendbe lehessen hozni.
-
harry
veterán
válasz dssport #69958 üzenetére
Ha necces a helyzet / nagyon rég nem vezetett, lehet érdemes egy oktatóval kezdeni, főleg azért, mert bele tud nyúlni ha kell. De ha a járműkezelés rendben van / lesz, biztos inkább magam tanítanám. Külföldön több helyen a jogsiszerzés is eleve így zajlik (vezethet forgalomban ha van mellette valaki jogsival, már a tanulás alatt). Jogsival meg aztán főleg nem kérdés. Akkor és addig mentek amikor akartak, biztos nem egy türelmetlen ember mellé kerül aki miatt megint megutálná a dolgot (vagy hát ez tőled függ ), azon a kocsin tanul amin amúgy is vezetni fog, ti találjátok ki mikor-mire akartok jobban figyelni, mehettek este kis forgalomban, és nem húznak le kegyetlen sok pénzzel...
MC Pite: gondoltam egy 16 éves kocsira nincs akkora választék Erről van szó: link Valeo Compact, ha jól látom. Jó gyanítom az alapmodell, na de akkor is. Akkor már inkább Sct 1k-ért amit rob mondott. Bár nem tudom, hogy azért mert mind szar, és akkor legalább legyen olcsób és évente dobjam ki Vagy ár-értékben jó, és működik ameddig.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz dssport #69961 üzenetére
Én elengedném az automata kérdést, a manuálist is lehet tanulni nyugisabb környezetben (este, parkoló, kis forgalmú utak / külváros stb), és ha az megy, lehet kicsit nagyobb forgalomba menni (vagyis fordítva, mint ahogy korábban említetted a gondolatmeneted). Nyilván ahogy jobbnak látod, csak azt gondolnám, hogy nagyobb a manuális választék (illetve én az állapotukban is jobban bíznék).
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz dssport #69961 üzenetére
Vezetni tanulni + automata váltó? Az örökre el lesz baltázva akkor.
Plusz ebben az ársávban nem sanszos, hogy normálisan karbantartották a váltót.Rob: Elismerte legalább?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
válasz dssport #69958 üzenetére
Oktatót lehet keresni, ha sikerült találni türelmeset. Mivel most már nem forog kockán a jogsija mint annak idején, így könnyebben tudja talán csinálni, egyel kevesebb ok amivel foglalkoznia kell. Meg azóta eltelt pár év is.
Automatát nyugodtan vehetsz, mert ahogy jönnek a hibridek, elektromosak úgy is eltűnnek a kéziváltók, szerintem főleg mivel saját célra autózik csak, az se baj ha sose tanul meg kuplungolni.
Viszont 400ezer Ft-ból, mint a Clio amit mutattál elég necces automatát venni. Nagy valószínűséggel működni fog még egy ideig, de magasabb a kockázata. Ha automata kell akkor ennek az árnak a duplájáért inkább.Kéziváltóval ez az 1.4 tanulóautónak főleg ha lefulladós problémák vannak akkor nem ajánlanám. Maga az autó nagyon jó városi rohangálós, de meg fogja utálni mert minden sarkon lefullad vele majd. Ha marad a kéziváltó akkor valami egyszerűbb dízelt kell keresni.
A Clioból amit mutattál van az 1.5dci a 65 lovas az ilyen célra jó, abba még nincs semmi kütyü ami érzékeny volna ezekre és egy akkora kocsit jól is mozgat főleg városban. -
rob210
Topikgazda
válasz dssport #76067 üzenetére
Nincs ott műanyag elem az az aksi helye a korábbi modelleknél.
Illetve van amelyikben nincs abs de ha van se fogod látni ezen a képen mert elől lent a hossznyúlvány mellett van.
Mire kell figyelni ezt már többször összefoglaltuk.
Hátsó futómű torziós rúd, kipufogó flexi cső, gyújtó trafók beru legyen mind a 4, a többi meg mint minden használtautónál.
Ha nem volt elhanyagolva, a motor kimegy a világból kétszer meg vissza.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz dssport #76067 üzenetére
A generátorral szemben van a tömb lent mélyen innen nem látszik, kérjél onnan is fotót ha biztosra akarsz menni, de tudtommal a facelift utáni Meganeoknál alapfelszereltség volt az ABS, kivéve Dél-Amerikát és pár régiót még, úgyhogy kell lennie benne ha nem ezekből az országokból származik.
Onnan nem hiányzik műanyag, néhány típusnál oda kerül az akku és nem a víztartályhoz, azért van ott üres hely.
Jó autók, ha nincs lelakva nem sok gondod lesz vele, apróságok a típushibái bár abból azért van. Az 1.4-et ne vedd meg, mert lomha vele.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz dssport #76088 üzenetére
A cső pótolható és olcsó, csak sokmindent le kell hozzá szerelni, mert nem fér ki a helyéről. Érdemes középen a kipufogót felrögzíteni, hogy ne csak elől és hátul tartsa a gyári rögzítés, mert az kevés.
Torziósnak a hibája, ha ül a hátulja, ha kisebb súlyra is nagyon leül, illetve ha mozgatva nyikorog, serceg, pattog vagy kisebb sebességnél gödörbe hajtva erősen megüti az autót. Nagyon kicsi hangja lehet a mozgásból eredően, az természetes.
Jellemzően egy másik már felújított hátsó futóművet kap az autó ilyenkor, ez általában fél nap szerelés, de valamikor annyi se és 90 ezer Ft körül van és garit is adnak.
Én Berhidára Szabó Károlyhoz vittem eddig három kocsit, nem volt gond velük, vállalják mindhárom francia márkát. -
rob210
Topikgazda
válasz dssport #81619 üzenetére
1.2 16v
Ezeknél 40ezrenként szelephézagot kell állítani, azaz ennél legalább 3 szor kellett már. (kellet volna)
Ha hidegen indítod és csattog utána meg bemelegedés közben szépen elhalkul és kisimul a járása, akkor engedd el. Szétverte a szelepüléket a szelep tányér. Eszi az olajat és 60Le maradt meg a 75 ből.
Ha hidegen szépen jár nem csattog akkor viszont, ha odafigyelsz rá egy hűséges kis darab lesz, városba ideális. Autópályán is lehet vele menni egyszer egyszer, de nem az az erőssége.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Friss traileren a Commandos Origins
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Nintendo Switch
- Napelem
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm