-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Nekem meg tegnap kigyulladt a 'SERV', aztan következő indításra mar elaludt. Ugy látszik ez vmi Renault influenza.
-
FerNandor
őstag
autoszerelök (meg vizsgabiztos) tanácsolták, ilyen intenzívebb tisztításhoz. Kérdezz azért utána szerelönél, de szerintem minél elöbb csinálj valamit, nehogy komolyabb gond legyen. Üzemanyagszürö mikor volt cserélve?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Nordik
őstag
Amugy ezzel a kiszakadt gumiharanggal mehetek még ugy 200km-t a hétvégén? Sajnos a héten nem tudta elvállalni, de szerinte nem lesz gond.
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #22455 üzenetére
Fogsz egy nagy fecskendöt letekerítod féktisztítóval a harangot, és telenyomod zsírral majd leragasztod széles sebtapasszal nem vicc.!
Az jobban ragad mint a szigszalag.
200 kilométerre tökéletes lesz.Ha kiveri a zsírt mert nem csinálod meg a femtieket akkor csukló felújítás is lesz.
Renault power
-
FerNandor
őstag
akkor lehet, hogy valami levegös lett vagy nem jól lett be-, összerakva? azt hiszem ilyenkor is tud ilyet csinálni. Mikor jelentkezett a hibaüzenet? terheléskor? megnézetted azóta?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
akkor, lehet, hogy csak a nyomásnövekedéssel elöjön valami tömítetlenség, mondjuk az egyik csö nem teljesen lett visszarakva. laikusként erre tudok gondolni. talán nem is lesz nagyobb gond.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Laraxior
titán
Majd télen hányszor fogod látni a Service feliratot.... mindennap Sajnos a guminyomás szenzorok nem bírják a hideget
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FerNandor
őstag
más: kuplungot nyomd akkor is, ha indítasz és akkor is, ha leállítod! ha emelkedön állsz meg és be akarod rakni sebességbe, akkor elöször kézifék, hogy teljesen megtartsa az autót, csak utána sebesség. bocs, ha nagyon evidens, de ezek megóvják a kéttömegüt. ja és kerüld a durva visszaváltásokat nagyobb sebességnél, elözésnél vagy akármi. ilyen komolyabb rántásokkal, rángatásokkal is hamar tönkre lehet tenni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
igaz, csak nem mindegy, hogy 150 ezer után egy 30 ezer forintos kuplung megy tönkre vagy mellé még egy 250ezer forintos kéttömegü is
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
hogy képesek emberek autóban dohányozni...? de nem csak az a durva, hanem új audi a5-ös, új bmw stb nem számít. kijön a fickó a postáról, sétál... beszáll az autóba, elindul és rágyújt! megérdemli az ilyen az autót? adnék neki egy trabantot az audi helyett és menjen azzal.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
A beépítési mélység a membrán széle és a tekercs vége közötti távolságot jelenti? Vagy csak a tekercs mélységét szokták jelölni vele?
-
tresh
addikt
-
Egy baj van ezzel, mert én is annó nézegettem utána, hogy érdemes-e.
Az alapvető, hogy rázni fogja a bódét (ez tuti, hiszen a megrogyott kéttömegű is szépen ráz...).
A másik, hogy kiváltó szettek pl. az enyémhez 160-170K körül vannak.Kuplung szett + kinyomó + kéttömegű pedig 190K-tól...tehát ennek tükrében én nem látom az értelmét a kiváltó szettnek.
Talán ha taxiznék és mennék évi 100k km-ert....200-300K km-t elmennek a kéttömegűek is, ha ésszel vannak használva, ez egy átlag ember életében olyan km, amit el sem fog érni, max 8-10év alatt. Ha mégis, akkor megveszi a kéttömegűt és van megint 200k km-e és 8-10 éve, amikor valljuk be már nem biztos, hogy autó lesz az az autó. Legalább is, nem a kuplung lesz a fő probléma egy közel 600k km-et futott dci-nél
Nekem nagyon érik ez a dolog a kuplunggal együtt, de eléggé tanácstalan vagyok....valami külföldi ismeretséget kellene találnom és venni egy törött 1.5dci-t, vagy egy komplett bontott motort, váltóval, kuplunggal, turboval, mindennel....--> átrak és mehet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
190k kompletten minden? az nem is annyira durva. telefont meg laptopot vesznek annyiért.
arról nem is beszélve, ha mondjuk harmadik tulaj használja az autót, mint mi, akkor ha cserélik (és mondjuk, ha más nem romlana el ) és odafigyelve használják az autót, így a kuplungot is, akkor nekem még az is elképzelhetö, hogy majdnem örök darab lehet. biztos elkopik egy idö után, de ilyen esetben, lehet, hogy több100ezerkm lenne. nem is tudom hol és ki asszem traficról mesélt, hogy van benne 500k és minden gyári... kéttömegü is. indexen talán.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #22479 üzenetére
Ha nem botlabu az illeto akkor nem lesz gond a kettossel de pl tdi-k nel tenyleg toredeke a szimpla kuplung szett. Igaz ott az is kozre jatszhat hogy volt belole ugyan annal a motornal szimpla...igazabol annyira nem jartam utana meg a ronoeknal hogy van ez a temakor de most mar erdekel es ha ugy is aktualis akkor korbe jarom hogy mi hogy es hogy megeri e dci-nel..a raszkodasra/ razasra nem hiszem hogy ennyire radikalis lenne ha ennyire erezheto akkor a motortarto bakok is ludasak lehetnek foleg a magyar utakon x eves km utan
-
AMD Power
titán
Ehhez mit szóltok?
Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt
Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége tesztEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FerNandor
őstag
szerintem egyáltalán nem hasonlít a clióra. de most már értem, amit mondasz, és szerintem a többi új renault sem hasonlít annyira egymásra, csak a nagy Renault jel az elejükön.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
a clionak szerintem csak a lámpája hasonlít kicsit, de az sem olyan. minden más, más. a captur pl meg teljesen más. és az új megane is teljesen másként fog kinézni. a clio egyébként meg úgy tünik viszi tovább a Clio II ph2 lámpaformájáját kicsit módosítgatva. de szerintem jobban állna neki egy capturos elsö lámpatest.
a kis twingonak is csak a lámpája olyasmi, mint a scenicnek mondjuk, úgy tünik szereti újonnan a renault ezeket az ufoszerü lámpatesteket. de ennek is van már új arca asszem, vagy lesz.
nekem itt csak a nagy renault-jel és a többnyire lekerekített, sima-vonalú lámpák hasonlóak. kivéve a captur.
?: [link]
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #22489 üzenetére
Fluence még néz ki valahogy (többi olyan matchbox-os )Nemtom de nekem a Twingo a Captur meg a Clio még motorháztető ügyileg is hasonlítanak, nem csak lámpa meg talán az első lökös kialakítása.
De lehet hogy én így látom te meg úgy. Amelyik csaj nekem tettszik, neked lehet hogy az nem jön be
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
Persze, hogy hasonlítanak, próbálnak arculatot adni az autóiknak. De semmivel sem hasonlítanak jobban egymásra mint a BMW-k, Audi-k vagy Mercedes-ek... Szerintem jó ötlet, hogy ha valaki ránéz (a szőke nő a közért előtt) akkor is tudja, hogy: Igen, ez egy Renault.
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
tresh
addikt
válasz Rambovits #22491 üzenetére
Na pont a szőke nő nem fogja tudni hogy ez Renault...ők csak a BMW-t ismerik... hogy miért azt nem írom; ]
Visszaterve nekem az uj clio/megane formaja tetszik ill a laguna coupe a tobbi nem mozgatja meg a fantaziamat.. pl ez a scenic a kamu terepjaro kinezettel nekem olyan mint egy X 5-ossel terepversenyen indulni..jo de minek mert utcai autonak sok terepre meg keves..ertem en hogy ez a feature de en maradok az elegans vonalon
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Szerintem szép ez az egységes orr rész. Most ez amúgy is nagy divat, és nincs is ezzel semmi probléma.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ck.
addikt
válasz FerNandor #22444 üzenetére
Na megnéztem útvonaltervezőben, tobb mint 3 órára van innen, ugyhogy most kihagyom.
De ugy néz ki nem is lesz ra szükség.Amugy jol éreztem, tenyleg nem ment ugy a kocsi... Laguna fórumról jott a megfejtés.
A turbó geometria állító rudazata volt rendesen beállva, konkrétan alig mozgott, ugy meg volt szorulva. Párszor megjarattam, azota mintha teljesen mas autót vezetnék.
Elso probakörön akkorát rántott már 1500-nal, hogy el se hittem, hogy ugyanaz a kocsi. Gondolhatjatok akkor milyen volt elotte...
Aztan ahogy nyomom tovább 1800-2000-2200-2500-2800...Csak jon es jon a nyomaték, végre passziroz az ülésbe, összeszorítja a gyomrot igazi turbodizli módjára.
Ugyhogy öröm és bódogság...és még elmeorvoshoz se kellett elmennem, hogy behaluzom a nem létező dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
nice
vajon a korábbi esetlegesen nagypapás tempótól állt be a rudazat? és csak simán meghajkurásztad és visszaállt?
kell is pörgetni öket, nem lehet mindig csak 1600-2300 között menni"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ck.
addikt
A legutóbbi vegyes fogyasztás amit még a megszorult rudazatnal mertem az 6.2 volt. Kiváncsi vagyok ezután javul-e vmit.
FerNandor:
Nem tudom mitől állhatott be, de a tötymörgés, 2000 alatti állandó elváltástól könnyen megeshet. Azt mondjak a szakik, h a koromtól szorulhat meg. Nem ismerem az előző tulajt, mindenesetre en igyekszem máshogy vezetni.
Amugy nem kellett meghajkuraszni,, kézzel járattam meg a rugós mechanikat egy párszor.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest