-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
ez dynamique felszereltségű, nem privilege.
motorokról asszem neked írtam már az autóvásárlós topikban.
röviden összefoglalva a helyzetet az autó többi részéről: ha szeretsz buherálgatni, és nem riadsz vissza egy kis fórumolvasgatástól+szereléstől, akkor a felmerülő problémák 90%át otthon, fillérekből megoldhatod. amennyiben ez rád nem jellemző, akkor ne vedd meg ezt az autót, mert gyűlölni fogod.ha komolyan érdekel a laguna2, keress meg privátban.
-
Josi
aktív tag
szóval mondjuk országuton benzin 6l x 340 ft = 2040
felesben 7l x 290 ft = 2030Különbség 10 ft.
De itt nálunk ahol van E85 ott drágábban tankolom az E95-öt
mint ahol rendesen szoktam.
+ az esetleges egyéb felmerülő kellemetlenségek.Ezért mondom, hogy nem éri meg sajna,
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
AMD Power
titán
Tudom én mire gondolsz.... volt már nekem is ilyen gondolhatod a 64Le diesel Cliommal. De egy átlag embernek a aki a 80-90% városban használja az autóját annak halál felesleges egy 180Le autó. Ha benzinesről van szó akkor meg annál inkább.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tkazmer
addikt
öhh, a hűtővizes megjegyzést nem értem ugye ez ilyen digitális kijelzős autó, ahol van vagy 8-10 rubrika egymás fölött, azok jelzik a hűtővíz hőmérsékletét, és a szokásos 4 helyett használat közben felment 5-re; ilyet többnyire csak akkor szokott, ha mondjuk 40 fokban állok a dugóban.
a 16L egyelőre negatív (illetve a shellnek pozitív ) irányú elmozdulás, bár még csak városban használtam a nullázás óta, normál benzinnel 14 körül evett város-országút vegyes használat mellett, autópályázással ez le szokott menni 12L körülre.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tresh
addikt
Szerintem pont így jó amikor kifekszik a mutató bekapcsol a visszajelző hogy nem ártana itatni a gépet mert szomjas elvileg neked is 60lityis tankod van na most a mutató nálam full nem pontos mint állt semelyik típusba nálam ha elfekszik és jelezz simán megyek még vele 50-80km között
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Meg kéne azt a bemozdulást nézni mekkora.
Lehet ugyanis elfáradt motortartó bak, ami a gyorsításkor lassításkor behintáztatja a motort ami előbb utóbb bajhoz fog vezetni.
De minimális mozgás teljesen természetes, hiszen a váltó össze van építve a motorral és a gumi tartó bakok bizonyos mozgást kilengést engednek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem tudom egy szerelő mennyit két érte,ilyennel én nem megyek szerelőhöz az alkatrész 15.000.- és 5.000.- között mozog az a kérdés mi a motorkód.
Meg, hogy hány bakot kell cserélni.
Kiviteltől függően 3-4-5 bak lehet.
De az összeset nem kell cserélni az biztos.Egyébként pont holnap cserélek jobb első bakot az enyémben
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én nem mondtam, hogy ez lesz, csak ha annyira elmozog a váltó annak oka van.
Az is lehet, hogy az még a normális keretek között van.Én túl vagyok a bakcserén, hát egy jó órát eljátszottam vele, de most minden nagyon frankó.
Egyébként a laza bakkal sokáig el lehet még járni, csak lelkileg fel kell készülni rá, hogy cserés lesz.
A másik, hogy ha felüt a motor valahol akkor azonnal cserés, tehát amíg nem üt addig járkálhatsz vele.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Nincs viszont marha egyszerűen beköthető ha szeretnél.
Csak leveszed a jelet az óracsoportról konkrétan a visszajelző lámpáról így amikor az felvillan megszólal a jelző hang is.
Egy csippanás vagy ha perverz vagy akár folyamatos sípolás is lehet.
Én a Golfba beleraktam, a meganet meg tankolomRenault power
-
Ck.
addikt
-
-
rob210
Topikgazda
Hát uram kismilliószór el lett mondva, hogy nem szabad levegőt szívatnia rendszerrel, mert ott szívja a tankból a koszt is.
90%-hogy egy injektor és üzemanyag rendszer takarítás előtt álsz.
Első körben benzin szűrő csere.
HA az nem segít akkor jöhet tovább az injektorok tisztítása.Esetleg ha szerencséd van akkor egy injektor tisztító adalék is segíthet, de erre kicsi az esély.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Köze van a kevés üzemanyaghoz, de jól sejted nem megy valamelyik hengered azért a szar hang.
Először szedd ki a gyertyákat csiszold meg kicsit a pólusokat és meglátjuk mi lesz.
Próbáld le a gyertyákat egyesével, ha van szikra, akkor marad a kosz és a kevés nyál.Egy biztos, így ne nagyon használd, mert a 3 hengeres üzemmód visszafordíthatatlan károsodásokhoz vezethet.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egyetlen tipikus hiba van, nem hozzáértő ment ki és magával a fizikális nyitással nem volt gond, azt bárki megcsinálja, de a felprogramozáshoz, a Renault gépe kell, azért nem kommunikált vele.
PH1 és PH2 csak a gyári egységgel kommunikál illetve olvasható ki minden féle adat.
Az ELM-és társai meg a multi cuccok nem jók hozzá sajnos.Renault power
-
Ck.
addikt
Nah beszéltem vele, azt mondta, hogy ez a 4 pines rendszerekre igaz, de ebben 8 pines van es kommunikalnia kell a transpondernek. Mas ugyanilyen Megane-okat is ezekkel az univerzális olvasókkal kódolt, nem volt problémája ezzel a típussal. 100%-ra állítja, hogy máshol van a problema.
Egy manuális kulcsot viszont fel tud programozni enélkül is, vszinu az lesz, olcsóbban is jon ki vmennyivel. Csak a taviranyitos felprogramozasahoz lenne szükség az ODB-re. -
rob210
Topikgazda
Oké akkor egy kérésem van a szerelő, vagy kulcsos vagy nevezzük aminek akarjuk, adjon már azzal a műszerrel egy diagnosztikát.
Ugyan azt fogja kiírni, hogy az ECU nem található.
Nem egyszer jártam már így és a gyári renault diag kellett ilyenkor.Nem a csatlakozó számít, hogy ODB I vagy ODB II, hanem a mögötte lévő ECU.
Az pedig nagy valószínűséggel az ő műszerével nem kompatibilis.
Ha diagnosztikát ad akkor nem szóltam abban az esetben más a gond, de halkan megjegyzem, hogy én olyat még nem láttam.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez gyújtó tekercs.
Ami valóban okozhat ilyen rángatós problémát erőtlenséget.
Ezt azért van, mert nem megy minden hengered.Ellenőrzése nagyon egyszerű, kiveszed a gyertyákat megkérsz valakit, hogy indítózzon párat, ha valamelyik gyertya nem szikrázik akkor valóban trafó hiba csere és öröm boldogság.
Mint azt már annyiszor leírtuk, SAGEMET és VALEOT nem szabad beletenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mind a 4 gyertyát kiveszed, rádugod a csatlakozóját a blokk egy fémtiszta felületéhez érinted, vagy ahol le tudod testelni. A haver asszony szomszéd indítózik, csak egy rövidet!!!
Ahol nincs szikra ott szar a tarfó 95%os eséllyel.
Mind a 4 gyertyát szikráztasd meg szépen eggyenként mind a 4et a saját gyújtás kábelével.Nem nézlek hülyének ne aggódj fogsz te ennél még cifrábbakat is kérdezni.
Ráadásul mindenki volt kezdő.Renault power
-
Laraxior
titán
Gyújtótrafó... szerintem minden Renault-os megjárta. Aszongyák az okosok, hogy nem feltétlen kell cserélni, csak van egy rész ahol áthúz, azt kell leszigetelni és jónapot. Munkatársam is ezt csinálta, és azóta nincsen semmi baja. Az enyémben is kiment már kettő, de körbetekertem szigetelővel, azóta még nem dobta el egyiket sem
Itt az én betegem...
Berut kell venni, az gyárilag szigetelt, Sagem, Valeo felejtős.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
rob210
Topikgazda
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
HA a te kocsid benzines abban nincs izzító gyertya.
HA a te kocsid diesel akkor abban nincs gyújtó trafó.Szóval döntsük el mit cseréltek benne, mert vagy ezt vagy azt.
Az akkusaru levételt csak akkor javaslom, ha nem a gyári fejegység (zene) van a kocsidba, illetve tudod a kódját.
HA ezek a kritériumok nem játszanak akkor estére vedd le a pozitív sarut szigeteld le nehogy valamihez hozzáérjen.
Reggel vissza valószínűleg megoldja a gondodat.
Ha nem akkor sajnos diagra kell kötni.Renault power
-
Ck.
addikt
Van vkinek tapasztalata elfogult vízelvezető kitisztitasaban?
Mar késő van, de holnap ezzel kezdenem a reggelt.Mas:
1.9 DTI mennyit eszik vegyesbe? Kaptam egy ajánlatot ugyanilyen Megane 1 ph2, mint az enyém, csak 1.6 benzin helyett 1.9 diesel. Mennyire megbízható az a motor? Esetleges javítás eseten milyen árakkal számíthatok a benzineshez képest?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban