-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Nos, akkor én itt most feladtam, 10-0 a kocsi javára, megint legyőzött Na jó, általában én szoktam nyerni, de ez a mai kiütéses győzelem neki
8,5 órát szenvedtem vele, írhatnék most 2 oldalt, de csak nagy vonalakban összefoglalom. 5 óra hossza volt mire kicseréltem a szívósor tömítést, de azt a szenvedést nem kívánom senkinek, a szerszámkészletemmel nyilván nem boldogultam, mert hátulról kellett benyúlni mindenhova, így még 12 előtt elértem a boltba, és vettem egy csillag-villáskulcs készletet, 6-19-ig van benne, 2ezer valahányszáz volt, és még jó minőségű is, szóval most már ez is lesz, ha kell. Tehát a tömítéscserét megcsináltam, aztán visszaraktam a cuccokat, majd nagy örömömre az idáig ~ 1.200-as alapjárat kb. 3.000-re változott Tehát most 3.000 az alapjáratom Próbáltam mindent, megnéztem mindent, hogy jól raktam-e össze, de semmi hibát nem találtam, max. arra tudok gondolni, hogy az új tömítés szelel, de hát akkor sem kellene 3000-nek lennie az alapjáratnak, meg ugye vadi új tömítés, és rendesen meg is húztam a csavarokat. Gondolom valamit elb@sztam a szereléskor, vagy ahogy dolgoztam kihúzódott véletlen valami, vagy ilyesmi lehet, de én már nem jutok tovább vele, bármit próbálkoztam, nem sikerült. Tehát nyert a kocsi, hétfőn viszem a szerelőmhöz, meglátjuk ő mire jut vele, de nagyon felidegesített a kis szaros.
A hűtővizet azért engedtem le, mert a szívócsonkból megy egy cső a vízhez, így gondoltam jobb leengedni, persze lehet, hogy nem kellett volna. Ja igen, a leengedéssel és újratöltéssel is szenvedtem egy csomót, majd még megint újra fagyállót kell cserélnem.
Közben még a készletemből egy 13-as krovát beleejtettem a motortérbe, azóta azt kerestem 1 órán át kb. motortérben sehol nem találom, a kocsi alatt fű van, ott sem találom. Azóta mentem egy próbakört, egy 500 m-es szakaszon mentem el 3-4x, de nem változott semmi, aztán visszamentem megnézni, nem-e hagytam el közben a krovát, de nem találtam. Tehát vagy a fűben van, de 1 óra kereséssel sem találtam rá, vagy az úton hagytam el, vagy a motortérben van még mindig, vagy elpárolgott. Tudnék még írni a mai szenvedéseimről, de szerintem ez is pont elég.
Rob: Írd meg melyik alkatrész kell az unix vagy bárdiból, hétfőn utánanézek mennyiért tudom megszerezni, ha tetszik az ajánlat, akkor meg elpostázom.
-
rob210
Topikgazda
Köszönöm urak rendesek vagytok, de senkitől nem várom el, hogy a saját kedvezményét rám fecsérelje.
Giigz:
Szelelés hang megmaradt?
A szívósorra mindent visszatettél, az injektorra is visszatetted az összes csatlakozót?
Aksi le aksi fel megvolt? Vagy megint feszültség alatt szereltél?Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #22352 üzenetére
Összes csatlakozó fent van, mindent átnéztem, elvileg minden jó. A szelelést így meg sem tudom állapítani, mert 3.000-es fordulat mellett már nagyobb a motor hangja, mint a sziszegés...
Egyszerűen nem tudom, mit b@szhattam el
Szerk.: Ja igen, aksi le az egész előtt, majd a végén fel, mióta mondtad, hogy érdemesebb így, azóta mindig leveszem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Alapjáratot próbáltad állítani ? Pillangószelep nem ragadt be? mert lehetetlen hogy a szívósor csere után így váltózzon az alapjárat...mapszenzor tuti jó ? Komolyan ott valamit az előző tulaj nagyon elgányolt vagy én eskü nem értem, nem egy rönó van a család,barát,haver körbe azon kívül hogy valamelyik már szétrohad (R19 20éves ) a motor mint a svájci óramű úgy ketyeg benne ja és 1.4 es ami a tiedbe is van és gyertya+olaj+szűrő egy -két sz@r szenzoron kívül ami (made in german) még nem volt cserélve semmi benne..
ha már itt tartunk jut eszembe (igen lusta vagyok google-ni ) színkód m1 nél az oldalsó plaketten van ?
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22343 üzenetére
fel kellett volna hívnod öket, hogy mi a helyzet. én beszéltem velük telefonon is és nagyon segítökészek. nem basznak át az biztos. valami hiba lehetett.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Próbáltam, de az ütközőtől messze van a másik ütköző, tehát nyilván nem módosít rajta semmit... A pillangószelep nem ragadt be. A tömítés csere miatt szerintem is lehetetlen, ha tömítést sem raktam volna rá, még akkor sem kellene ilyet csinálnia... A mapszenzor pár napja lett megnézve géppel, alapjáraton 350 körül volt, full gáznál 1 bar körül.
Nem tudom mit bénáztam el, pedig figyeltem mint mindig, és azóta sem jövök rá, hogy mit ronthattam el...
(#22355) rob210: Én is gondoltam ilyenre, de azzal sincs probléma...
-
Nordik
őstag
Ha megemelem a kocsit és alámászok itthon ki tudom cserélni a hátsó motortartó bakomat? Vagy nem olyan egyszerű feladat? Csak mert pénteken indulok balatonra és örülnék ha ez is rendbe lenne addig, a szerelőm meg nem biztos, hogy elvállalja már a héten. Bár neki gondolom 20 perces meló lenne aknára állva...
-
Nordik
őstag
Valahogy éreztem.
Akkor rábeszélem, hogy csütörtökig vállalja el nekem. Jó lenne a jobb felsőt is kicserélni, mert ami van benne az a felfelé álló gumi rész, az eléggé ki van, de ahogy néztem az csak a kisebb mozgásokat fogja meg. Nekem bólogat inkább a motor és rángatja a váltókart kicsit, ugyhogy elsőre a hátsót kéne cseréltetnem így hirtelen. Aztán jövő héten körülnézek bontóba jobb felsőért.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Ki milyen hangszórót tett a MEgane-ba a gyári helyett? Nekem itt az autohifi fórumban az 5-7 ezres kategóriára azt mondják szar, vegyek inkább gyárit ebay-ről vagy valahonnan.... De ezt nem akarom elhinni....
-
rob210
Topikgazda
Hátul két Hertz szól elől pedig két Kicx mind a kettő 16 cm es 2 utas.
A csomiban meg egy magnat mély teszi a dolgát egy JVC KD-r 302 es fejjel.
Ennyi egy családos embernek elég szépen is szól, meg azért ha egyedül vagyok a rendszám is megrezegEzeket szerintem érdemes belerakni.
Már ha 16-os a hely.
De van nekem is 2db LG meg 2db Ultimate is tartalékba.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
Ma megint kompletten szétkaptam az egészet, megtisztítottam, mindent újracsináltam, és most már megvan a jó öreg 1.100-1.200-as alapjárat...
Még szerencse, hogy ezt is magamnak csináltam, a szerelőm 5-10k-t biztos elkért volna érte (meg is tudom érteni ).
Tehát egy újabb felesleges tömítést cseréltetett velem az elektromos szerelőm, jövőhéten azt hiszem megint meglátogatom a márkaszervizt...
Szerk.: Ja, természetesen a sziszegés továbbra is megvan...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ami kijött belőle az mekkora?
Tudomásom szerint átalakítás nélkül az MII 13cm-es hangszórót fogad elől, már ha az ajtókról van szó.A Blaupunktot én szvsz nem szeretem nekem olyan tompa puffogósnak tűnik a hangja.
De mindenki ízlése és pénztárcája szerint dönt.Renault power
-
_NCT
őstag
-
rob210
Topikgazda
Hangszórót csak párban kapsz és ha kicsit is van füled javaslom a párban cserét.
Szvsz kis költségvetésű megoldás a SONY Xplod Némi magas is van benne és mély tartományban is ad valamicskét.A Mac Audiok az utóbbi időben nagyon szarok én nem javaslom.
A blauról már leírtam a véleményem, a pioneer még járható út.Egyébként nem tudom hol nézed az árakat de én a 16cm es Kicx eket vettem 6500 ért a Hertzeket meg 8000
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát ha a KICX nem mond neked semmit akkor nyogodtan vegyél bármit mert nem fog számítani mi szól.
Nem bántásból, csak hát azért hifis körökben a KICX nem egy rosszul hangzó név.Renault power
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22385 üzenetére
Nekem csak a nevek ismerősek, a JBL, Alpine, Blaupunkt, Sony, Pioneer.... Szóval én maximum ez alapján tudok választani, hogy valamire való a hangcucc vagy nem Nem autóban élem az életem, szóljon azért valamennyire jól, de ha zenét akarok hallgatni értelmes minőségben, akkor azt nem az autómban fogom megtenni
Szóval nem igazán vagyok otthon ebben a témában.... Nem is akarok később se se erősítőt se semmit az autómba tenni, nincs is rá pénzem, meg ha lenne is inkább a 420 forintos benzinre spórolnék...
-
giigz
veterán
1100
Egyébként csak azért tankoltam most EVO-t, mert jövőhétre be volt tervezve egy hosszabb út (500 km), és EVO-val ki akartam volna pucolni a rendszert autópályán, de közben lehet, hogy nem is az enyémmel fogunk menni...
Volt itt szó a múltkorában forensis kártyáról, lehet igényelek én is, és akkor átszokok az Agip-ra, mert ugye -8 Ft, meg azt hiszem vasárnaponként még jön rá valamennyi...
Szeptembertől műben lesz az autó, a lehető legolcsóbbra kellene kihozni a közlekedési költségeimet...
-
giigz
veterán
Nem tudjátok véletlen, hogy általában milyen különbség van az Agip és Mol között?
-
Nordik
őstag
Motorolajból a Total Quartz 7000 jó választás? Vagy hasonló árban mi jó még? Jelenleg Castrol van benne, de több helyen is olvasom, hogy nem a legjobb...
-
SZATA
senior tag
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22380 üzenetére
Hát nagyon úgy néz ki de ha falsot szív valahol azt féktisztítóval tuti megtalálja.. bár alapjárat terén nekem lenne még egy tippem de ez csak persze a legrosszabb eset.. HF fej fejújítás új tömítés és lehet a HF tömítésnél szív falsot...de nem akarok már találgatni annyi dolgot mondtunk szerintem neki hogy tényleg lemegyünk renault talilra hozzájuk de akkor minimum egy jó bográcsos kaja várjon
(#22393) giigz: valami tescos sz@r van 1-2ezerért vettem célnak jó
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Bittorrent topik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- További aktív témák...