Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shady313

    aktív tag

    Sok, sok éve hűséges előfizetője vagyok a Telenornak és a mai nappal telt be a pohár!!!!! Utolsó senkiházi banda!!! Idén készülékvásárlásnál adtak egy hibás kijelzős készüléket, akkor a pofámba röhögtek, hogy nem cserélik ki, DE ha nagyon ragaszkodok elküldik bevizsgálásra (még mázli, hogy ott nyertem...). Viszont most, így ünnepek előtt levert tőlük a víz.... Szombati nap folyamán (Dec. 12.) befizettem a számlám a megszokott módon a MyTelenor felülettel. Első befizetésre megszakadt a folyamat, kidobták, hogy sikertelen a befizetés. Rendben, kitudja mi történt, megpróbálom másodjára is, Másodjára sikeres lett, azonban pár percre rá jött az sms, hogy az első összeget is vonták (tehát duplán fizettem be az összeget).

    Azonnal telefon nekik. Jelezték, hogy még nem jelent meg a rendszerükben a többlet, hívjam őket később, pár óra múlva. Megtettem. Akkor jelezték, hogy IGEN, megjelent a többlet, látják küldik vissza. Megköszöntem szépen, vártam türelmesen a mai napig. Gondoltam ma már felhívom őket, hogy a mai instant banki átutalások korában, hogy lehet, hogy még mindig nem kaptam vissza a pénzem.

    Közli ma a hölgy, hogy Náluk a második összeg (befizetés) csak KEDDEN azaz 15-én jelent meg és fogalma sincsen miként mondhatták azt szombaton, hogy visszaküldik, akkor még nem is láthatták a többletet....

    SZUPER! Mondom, akkor most visszakérném újra, szabad? Hááát szabad, de csak 30-án lesz ismételten visszautalás amit Január 5-én kapna meg. Levert a víz... Feltettem a kérdést, hogy miért történik ez, miért ígérték meg, miért vonják le tőlem, miért nem kapom meg a pénzem.

    Kérdezi, a hölgy: szombaton kértek Öntől bankszámlaszámot? Mondtam, hogy nem, nem kértek. Rendben, akkor nem is érti, miként várhatom, hogy utalják vissza, hiszen nem kértek számlaszámot. Szóval még én vagyok a hülye, mert 1. nem tudtam, hogy kérniük kéne 2. én alapjáraton feltételezem, hogy visszafordítják a banki tranzakciót, azaz küldik oda ahonnan jött....

    Szóval a hölgy felajánlotta, hogy törleszthetem ebből a következő számlámat is. Szuper.... Mondom akkor legyen az, mert 5-én már úgyis lassan fizetnem kéne az új számlát. Rendben... Közli: ebben az esetben kérem telefonáljon vissza az új számlájának megérkezésekor, hogy tudjuk, hogy a rendszer levonhatja Öntől az új számla összegét a már befizetett összegből.

    Megint levert a víz...

    Szóval mondtam, hogy rendben, inkább utalják vissza és ismét befizetem, de én nem kívánok tovább rohangálni a pénzemért meg telefonálgatni. Szóval most várok januárig.....

    Amint tehetem húzok el ettől a szolgáltatól és mindenkinek ezt fogom tanácsolni, hogy KERÜLJE EL!!!! Engem idén már kétszer megszívattak, mindkét alkalommal szükségem lett volna arra ami jár (első alkalommal a telefonomra ugye amikor várnom kellett a bevizsgálásra EGY VADIÚJ EGY NAPOS KÉSZÜLÉKRE, hogy kicseréljék) a mostani alkalommal pedig megkopasztottak ünnepek előtt...

    Itt a vége... ELEGEM LETT BELŐLÜK!

    Még a szolgáltatásuk is sz@r!!! Budapest közepén, a Honvéd kórházban Edge hálózat érhető el, míg Vodafone-nak ugyan abban a készülékben teljes térerős LTE hálózat érhető el...

    Tudok szerződést bontani, intézem a kérdést hozzátok?

Új hozzászólás Aktív témák