Új hozzászólás Aktív témák

  • crey

    MODERÁTOR

    válasz #21123072 #18393 üzenetére

    Nem a forma a lényeg, hanem pl. a rögzítési mód. RAW / DNxHD / ProRES vs. H.264 mov. Nagyon nem mindegy, hogy mit bír el utómunkában.

    A BMD cuccát lehet monitorozni rendesen, van SDI kimenete. A DSLR-eknek nincs. A BMD-nek van rendes hangbemenete, global shuttere, ismeri az embedded SDI-t, SSD-re rögzít.

    Mindezek mellett amúgy sok sebből vérzik a Production camera, de ne aggódj, senki nem használja kézből. :)

    flash-: hát a 100-200 rugós kamerák pontosan használhatatlanok, ha azt a képivilágot akarod elérni, amit a DSLR-el. Nem erre találták ki őket. Ebben a kategóriában amúgy a legjellemzőbb az 1/6"-os szenzor, ami még annyit sem képes kipréselni magából, mint egy TV felvételekre kitalált belépő 1/3"-os.

    Alternatíva lehetne még a BMD pocket camera, de a jobb rögzítési formátumon kívül sok előnye nincs sajnos, max annyi, hogy egy MILC méretét kapod m43-os bajonettel (de m43-nál kisebb szenzorral persze, szóval még croppol is.... ).

    Sarcasm: just one of the many services I offer.

Új hozzászólás Aktív témák