-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Villámkérdés: hátul a rugóelőfeszítést nekem a kezemmel kellene tudni csavarni, állítani? Mert konkrètan eléggé nem tudom elcsavarni, kicsit hülyén is férek csak hozzá.
Ekkora erőkifejtésre van ehez szükség?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
El kell mondanom, hogy az első km-en bejött az amire számítottam. Mivel nem robogón ültem így érdekes módon párat kivéve mindenki intett a 330km alatt vagy épp úgy húzódott, hogy nekem jó legyen. Viszont ha robogóssal taliztam az meg nem intett. Egy halálfej feelingű bálna ért be mellém és és lassan jobbra fordította a fejét, majd lassan bólintott, ekkor én is majd mintha álltam volna tovább ment.
-
ujskodas
tag
Ti használtok pinlock-ot? Felraktam a plexire, elvileg víztiszta "színű" de mégis van valamennyi színe, meg olyan, mintha valami fátyolon keresztül nézném a világot. Motoron még nem próbáltam, talán ma, ha sikerül.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
vendingo
veterán
válasz ujskodas #26356 üzenetére
Lehet rajta hagytad a csomagolását.
Az enyémet mind2 oldalról egy vékony fólia védte a karcolásoktól, de nekem sárga színű volt a fólia, amit kapásból leszedtem.
Próbáld kapirgálni a szélét, hátha van valami fólia rajta.
Tökéletesen átlátszónak kéne lennie!Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ujskodas
tag
válasz vendingo #26357 üzenetére
Éééés Igen!! Csak erőszakosabban kell kaparni, és máris lejött a sárgás védőfólia a belsejéről.
Bocs, de ilyen béna vagyok! A rajzon rajta volt, hogy le kell húzni valami réteget, de mivel nem jött semmi le enyhe kapirgálással, így hagytam.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
canniball
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #26362 üzenetére
Igen ám, csak ez is éppen olyan japán belpiacos kis szörnyeteg, mint a mostani. A kis Hondával eddig szerencsém volt, de alkatrészügyben ez is elkeserítő: a másfél hónapja elszakadt, és akkor frissiben megrendelt fordulatszámmérő-meghajtóspirálra jövő hónap 10.-ét ígértek. Japánban most gyártják!
szerk: mondjuk elvileg 3.760,- forintba fog kerülni, de hiszem ha látom!Gondolj bele, ha bármi nagyobb baja lenne... ...tolhatnám ki a MÉH-telepre?
Nem akarok jövőre is még egy ennyire öreget venni (2000 utáni kellene, Európában is forgalmazott típusból), de azok meg nem ennyiért mennek sajnos...
Csak a naked gépek között van ilyen, ilyesmi áron: CBF 250, Suzuki GS 500. Kawa ER.-5 Azok viszont nem ennyire szépek!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #26363 üzenetére
"... ez is éppen olyan japán belpiacos..."
Áhhá, akkor nem is a korával hanem a japán belpiacos mivoltával van itt a probléma! Amit persze abszolúte megértek." Csak a naked gépek között van ilyen, ilyesmi áron..."
No igen, a choppernél meg kell fizetni hogy chopper. Kérdés hogy a nakedet is csípnéd-e annyira...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
válasz canniball #26362 üzenetére
Beszámoló a fapados GS500-ról
Ekkorát?? Lemerült a GPS (azaz teló) pest előtt 60km-el és a 241km, kitolódott vagy 250-re, mert arra mentem amit ismertem, nem pedig arra amire emlékeztem, hogy talán arra mutatta. Meg itthon még tettem bele picit, tagnap 330km-t toltam. Estére fájt a fejem és szédültem mert elfelejtettem enni meg inni, de megérte!!!!!!. Kurávra élvezem még ha csak 50 paci is!
Ami eddig nagyon tetszik az a hangja! Az nagyon üt! Főleg ha tegyük fel 6.-ba 100-nál elengedem a gázt és olyan 70 táját elkezd durrogni. Minden sebességnek megvan, hogy hol durrog. Oda vagyok érte!
Akkuját már ki is nyírtam, mert rajta maradt a gyújtás még felöltöztem most reggel. Tavasszal meg kell lepnem magam vele.A kawa után gyenge (de erősebb lényegesen mint a tanuló GS500), az nyitotta ki az ujjaimat gyorsításkor, ez nem, de azért ez is harap... Lazán lehet vele előzgetni. Ma is mentem vagy már 100km-t.
Minden motoros köszönt, ami nekem nagyon új és szomorú, hogy a robogósok meg már nem. Pilisszentlászló - Visegrád és környékén voltam.
Nem idegen a vezetése, valahogy úgy kézre áll, de dönteni nem merem. Hazafelé sok körforgalom volt és kínosan 20-al, közben mások ott kielőztek. A fékeket már kitanultam hol csúsznak meg, jó nagyot bólint egy intenzív fékezésre, a futómű sztem jó alig érzem a kátyújkat. 1x volt hazafelé gond amikor bejött az amit csak sejtettem. Más 60-ról lassulni meg más 90-ről. Le is izzadtam, de sztem az autó vezetője is amikor csak nőtt a tükörben a motor. Kellett, hogy nagyobb követési távot tartsak. Robogónál pikk pakk megálltam, itt azért más.
Azzal egyelőre nem tudok dűlőre jutni, hogy mit kezdjek a rántásokkal amikor akkor vannak mikor váltok vagy elengedem a gázt nullára majd újra meghúzom. A kawa és a másik GS500 is rántott, nem hiszem, hogy hiba, nekem nem megy még (vizsgán ez hibám volt). A váltás néha még jelent némi gondot. Főleg hol az üres megálláskor rész.
Nem eszik sokat, ez óriási jó pont. Több mint 300km-t mentem és elég sok volt még benne, de kapott ma 5lityót.
Az is új, hogy ennyit kell melegíteni, kb minden új. De közel fél ezer km-el a hátam mögött amit 2 nap alatt hoztam össze jól haladok. Nagyon fog hiányozni ha le kell tennem!!!
Sajnos le kell írni, hogy többet nem robogózok! Az a gyorsulási élményt, a kattanásokat, a munkát amivel berakod mások fokozatba, a robogó nem tudja überelni. Sőt elmondható, hogy hiba volt 50cm3-ra ráülni. Sőt az is elmondható, hogy az élményt már más jelenti!
A bukó, na azt már lehajtom, soha nem tettem eddig, csak ha fáztam. Hazafelé 2 loccsant szét rajta akkora bogár, hogy érzetem az ütést. [link][ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #26366 üzenetére
Isten hozott a nagymotoros élményeket szeretők táborába!
Én használom mindkettőt de a robogó soha nem fogja azt az élményt adni mint a nagy, ezért mikor munkába menés céljából ráülök a robira szinte rossz a nagy után, de ezzel szerintem mindenki így van.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Zolee_70 #26370 üzenetére
Én 50-es robiról beszéltem nem 600-ról, de azért a sebváltást örömét azok sem tudják pótolni mégha a sebességben nem is rosszak azért nem teljesen ugyan az az érzés.
(Félreértés elkerülése végett. Nem lenézve a robogókat, de más az élmény mindkettőn. Tudom mert mindkettőt használom.)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #26376 üzenetére
Nem tudom mit értesz rántáson, de egy bizonyos szintig teljesen természetes.
Robeszon a röpsúlyos kuplung miatt szinte mindíg csak áttételen keresztül a gázkar húzása hátsó kerékre.
Egy autónál, ahol a kb 150-200Nm nyomaték másfél tonnát mozgat, ráadásul az autók elektronikus gázpedálja eszement lusta egy szerkezet, ez nem érezhető, ehhez képest a GS500 40-50Nm nyomatéka már alacsony fordulaton megvan, azonnali a gázreakció, és csak 300 kilót kell megmozdítania.
Ráadásul a sor2 kicsit darabosabb is, mint egy sor4.
Értelemszerű, hogy érzel minden rezzenést, ami ráadásul szokatlan is számodra. Még azt is, amikor üresből egyesbe csattan a váltó, és néhány mm-t megmozdul a motor. -
félisten
Úgy szorítom néha a tankot a lábammal, mintha az egy fix pont lenne. Csak fel ne boruljak vele. A rántás olyan mint amikor 6.-ba akarsz 20-al menni! Azok a rántások vannak gázadáskor is csak ugye nem rengeteg hanem egy és nem annyira heves. A hibát keresem benne, lehet h nem kéne.
Az már kiderült, hogy Zsolt rendes fazon.Egy kis Before - After kép.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz -Mosquito- #26382 üzenetére
Jó nagy dög! meg szép!
-
TayRol
veterán
válasz -Mosquito- #26382 üzenetére
jujjdezsírmasina!
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #26382 üzenetére
Egy ilyet én is eltudnék képzelni magamnak a hosszú túráimhoz
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
megvolt ma az utolsó tekerés, kihajtottam még a belét egyszer utoljára, ahogy csak lehetett, döntögettem amit a gumik engedtek ésszerű keretek között, aztán teletankoltam, lemostam az egész nyár bogárgyűjteményét, lefújtam a láncot, garázsba be, letakartam. jó éjt neki tavaszig.
idén már csak apám motorjára vagyok hajlandó felülni, az jól ontja a meleget és van markolatfűtés meg szélvédelem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #26386 üzenetére
A számítógépemből nem hogy gumit, hanem egy egyszerűbb régebbi motorra is futná.
Nálam az a baj, hogy nem tudok gyűjtögetni, félretenni, máskülönben már egy novicsento 1200GS-en ülnék.
Nem kéne évente 5x-r nyaralni és 2 év alatt össze is jönne a GS ára megerőltetés nélkül.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
félisten
válasz vendingo #26390 üzenetére
Jó neked, h 5x mész nyaralni. Én még tán soha nem voltam, csak max laza szórós hét fér bele nyáron országon belül. A GS500 ára több havi fizetésem. volt.
Ezért vigyázok rá mint a két szemere.-(#26391) Integra! JAaa h be is fejezted a szezont? Én tvaj dec 2.-án tettem le. Valamivel melóba kell járni.
[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
Feldőlt a motor tegnap. Jobb lábtartó elhajolt, jó mondom nem baj ennyi belefér. Ma lemegyek, és észrevettem hogy a jobb oldali dekli is szétrepedt. Kérdés hogy a deklinél van valami tömítés, vagy ki szokták nyomni valami anyaggal?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
félisten
Megpróbálom leírni mire lenne szükségem. A tank két legjobban kilógó észére kellene valami párna, mert a bukó odaverődik amikor felakasztom. A robogónál épp nem verődött oda de itt igen. Létezik ilyen?
-
mocsanisi
senior tag
Az nagyon jó lesz, japán belpiacoshoz ilyet szerezni.... Szelepfedéltömítés 15.000 forint red barron bácsinál. Valamit ki kell rá találni. Dekli van 5000-10000 között bontottan, akkor már olaj-olajszűrőt is cserélek. Lábtartó elhajlást meg még nemtudom hogy kéne megcsinálni. Egy biztos, ez után 3x megnézem hova támasztom a motort...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
zsolt19900
őstag
válasz Kolondrum #26381 üzenetére
jaj, hát köszönöm szépen
amúgy a lánc nálam is picit lógott, de a többiek azt mondták itt -ill visszaolvastam- hogy amikor ráülök akkor nem szabad lógnia, és azért volt nálam így, ha te könnyebb vagy nálam -és az vagy- akkor lehetséges, hogy neked állítanod kell rajta
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Linux - haladóknak
- Sorozatok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3D nyomtatás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000