-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #25446 üzenetére
Alapvetoen az elso modell Pierre Terblanche fejebol pattant ki a Cagiva Gran Canyon, illetve Navigator utodjakent ugymond. O vitte a 999 es vonalat a Ducatinal, ami egy eleg nagy pofaraeses volt, de olyat akkor sem mondanek, h nyakonvagnam, mert azzal inkabb magadat minosited ebben az esetben nem a motort
Az izlesedet persze megoszthatod mindenkivel, dehat ugye az mindenkinek van.
Maradjunk egy peldanal: lefikazhatjuk a chief designert a Ducatinal, (bar Terblanche ota az 1098 vonal a hypermotarddal es monsterrel telitalalat) mikozben mi otthon az uvegszal lokos corsat ossze tudjuk lapatolni kabelkotegovel hogy ne zorogjon, azt kirohogjuk a mernokotNem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #25448 üzenetére
A KTM-mel pl. semmi bajom, meg úgy általában a túra-endúró kategóriával sem, de csőre ne legyen már egy motornak, hát nem madár ez!
TommyGun!
Egy ilyen gép minden bizonnyal fel van szerelve mindenféle technikai nyalánksággal, és ha bele nem is szeretnék első látásra azért küllemre nekem is tetszene ha nem néznénk az orrát...de sajna azzal együtt jár.bogyo112!
Van benne valami...de az SV650N-t kihagytad a felsorolásból!persuader!
Igazad van, a designereknek vannal elborult ötletei és ezzel talán nincs is gond...úgyhogy azt kéne nyakonvágni aki ezt jóváhagyta.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #25453 üzenetére
Negatív. De ez a csőr szvsz annyira randa hogy a többi finomság sem tudná feledtetni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #25454 üzenetére
Idei moci/tuningon kint volt, én megcsodáltam, kár hogy felülni nem lehetett rá mert dobogón volt, de csodaszép jószág, nekem jobban bejön mint a hasonló nagy BMW túra dögök, bár olyat is elviselnék.
Szerintem jobb az eleje mint a sv650-nek, sokkal markánsabb. Annyira kecses a formavilága mégis brutális a részletek[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #25455 üzenetére
" Szerintem jobb az eleje mint a sv650-nek..."
Az ki van csukva!persuader!
A Fiat Multipla jut róla eszembe: képen randa, élőben még randább.De szvsz ne pörögjünk már ezen tovább, a technikai dolgokon lehet vitázni de a küllem egyéni ízlés kérdése, ezért úgysem lesz itt konszenzus.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
őstag
válasz TommyGun #25449 üzenetére
Ezért hívják multistradanak.
Van 5 DB fedélzeti computere. első/hátsó rugózás motorkarakterisztika váltó. Az 5. fent van nálad és kapcsolgatod épp milyen motor legyen. Múltkor volt spektrumon a gyáróriások és pont a Ducatti volt benne. Elmesélték micsoda mérnöki teljesítményt kellett lerakni az asztalra, hogy az 5 komputert összekössék... Hiába 2013-ban az USB még mindig csoda....
Illetve volt szó róla mekkora isten a Pirelli, hogy tudott hozzá gumi gyártani. Mert ugye pályán legyen sima / közúton mintás terepen szöges........ Kopjon is meg ne is......
Szóval csináltak egy olyan motort amivel szinte bárhol lehet menni. De ugye ti is tudjátok amit úgy készítenek el, hogy mindenre jó legyen az valójában semmire sem jó.A szépségével nem vitatkoznék, ez egy méregdrága kezdőmotor. Mindent el lehet vele kezdeni és ha kitaláltad mit szeretnél, akkor veszel egy odavalót.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
stifi
senior tag
válasz KoVee84 #25459 üzenetére
azért a Honda megmutatta hogy a Multiplát szépnek is meg lehet csinálni (lásd Honda FR-V)
olyanban ültem már és vezettem is, jóféle! a multipla olyan mint egy duplo játékfiguraviszont a Multistrada szerintem nagyon szép. kár ízlésen vitatkozni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KoVee84
senior tag
válasz canniball #25464 üzenetére
Nézd, a szépség igazán relatív. A másik meg, hogy nem mindenki vásárol küllem alapján valamit. Sokaknak a praktikusság számít.
Stifi: nekem pont bejövős az FR-V a kocka formájával. A 6 db ülés sem hülyeség szerintem. Hátul 3 teljes értékű hely van abban is meg a Multiplában is.
-
félisten
Suzuki GSR600 2006-2007
Mi a vélemény róla? Sor4-es annak jó a hangja.A kawa után az a másik kiszemelt. Nagyobb a kw adója,de nem baj.
-
őstag
válasz Kolondrum #25466 üzenetére
Én azt tudom a SOR4 en általában jóval alacsonyabb az alapjárat. 1000-1500 kb.
Míg egy V2esnek van hogy 2000-2500 alatt már lefullad.
Nekem a sor4es doromboló hangja jobban tetszik DE a megfelelő kipufogóval olyan lesz amilyet csak akarsz“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #25466 üzenetére
Nyilván nagyobb az adója, ha majdnem 100 paci jön ki belőle,
az "Ernőből" meg "csak" 72... Nem játékszerek ezek.2006 amúgy az első széria, akkortól lehet beszerezni. Van itt
pár ezer HSZ a típusról - hátha találsz benne hasznos infót.Amúgy a "jó hang" nem (csak) a motoron múlik, hanem főleg
a kipun... Legalábbis azt mondják bármilyen 4T-ből lehet ilyet
előcsalogatni. (Azért nyitott dobra ne vágyj, első körben, mert
az utcára már durva lenne ilyen nagy motornál. Szerintem.)Vesd össze: ölni tudnál a Nexus hangjáért, mások meg téged
tudnának ölni miatta, mert az már egyszerűen túl durva, na. -
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #25471 üzenetére
Lehet, hogy úgy értette hidegen, szívatóval.
-
őstag
Bocsi igazatok van...
Valahogy ez maradt meg a fejemben. Vezetéstechnika trainingen beszélt róla az oktató, hogy a pálya teljesítéséhez szükséges kicsit de állandó sebesség és stabil fordulatnál a sor4-esek egy kis előnyben vannak. Ott mondták és hallani is lehetett, hogy V2-essel magasabb fordulaton lehet megtalálni az állandó lassú egyenletes haladáshoz kellő sebességet.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
DigitXT
félisten
válasz HUfantom #25476 üzenetére
Én nem emlékszem, hogy Safety-n alapjáraton kellett volna
a feladványokat végrehajtani, de lehet, hogy öregszem.Azzal egyébként (szerintem) senki nem vitatkozott, hogy a
sor4 egyenletesebben jár, mint a v2, és egy v2 nem annyira
szeret alacsony fordulatszámokon haladni. De ez az egész
eszmefuttatás a hangból indult ki - annak meg megint csak
nem sok köze van az alapjárathoz, ha az ember közlekedik
a géppel. Szerintem. Ha esetleg engem hülyéztél volna...[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz KoVee84 #25465 üzenetére
"Nézd, a szépség igazán relatív."
Így van, ezt írtam az "imént" én is."Sokaknak a praktikusság számít."
Azt autónál valamilyen szintem el tudom fogadni. Viszont a motor csőrétől indultunk, ott ilyenről szó sincs.DigitXT!
"Azért nyitott dobra ne vágyj, első körben, mert az utcára már durva lenne ilyen nagy motornál."
Igaz még elég szerény tapasztalatom van ez ügyben (~75km) de én úgy vettem észre hogy a nyitott dob sem feltétlenül jár fülsiketítő hangorkánnal ha nem pörgeti az ember a motort (tekintettel arra hogy ismeretségünk még épp csak elkezdődött az SV-vel ~4000rpm környékén én már elváltottam).[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #25478 üzenetére
Ha nem pörgeti az ember, na igen. Kicsi gáz, kicsi gáz, a rendőr meg ne hallja. Csak amivel példálóztam a kollégának, az nagyrobogó, ami a CVT miatt komoly gázra felpörög (ahogy kell). Füldugó nélkül szinte fáj a hangja, de a kolléga erre írta, hogy neki OLYAN hang kell, mert az mennyire állat már. Állat ja, de nagyon sok...
Egyszer majd összefuthatunk, akkor meghallgatom a tiédet. Kályhacső...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz DigitXT #25477 üzenetére
Ha esetleg engem hülyéztél volna...
Kizárt dolog.........
Vagyok még másik pár fórumon, és olvasok 1-2t amihez nem szólok hozzá. Valahogy így volt a fejemben, hogy az V2 a pörgősebb a Sor4 nyugis motorhoz való. És valahogy szerintem az irományok olvasása közben eljutottam oda, hogy a V2nek magasabb alapjárat van.Én ide szoktam járni ha training vagy motoros közlekedés gyakorláshoz támad kedvem.
Itt épp egy motoros jimkana pályát állítottak fel és a szép ívekhez nagyon kis tempó kell. V2vel nehezebb volt teljesíteni. Azt hiszem volt egy fazer az volt a favorit. Srác is tudott vele menni, de a motor nagyon jól vitt minden akadályt.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #25479 üzenetére
"Honnantól piros a fordulatszámmérő?"
11000-től."Azért csak óvatosan, amíg bele nem jössz rendesen!"
Erről van szó!DigitXT!
"Kicsi gáz, kicsi gáz, a rendőr meg ne hallja."
Behúzott kuplunggal-visszaengedett gázzal kell a rendőr mellett elsuhanni, úgy semmi hangja nincs."Egyszer majd összefuthatunk, akkor meghallgatom a tiédet."
Csak itt lenne már..."Kályhacső..."
A gyári is pont ekkora.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
őstag
válasz -Mosquito- #25483 üzenetére
azaz
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
yodamastah
őstag
Én is beszopattam magam azzal, hogy legutóbb leadtam a gixxer műszakira egy olyan műszerfallal amibe 65e van. A mostaniban van 7e... Most tekerhetem fel 70e környékére hogy ne b*sszanak meg.
A mociban kb 25-30e lehet. Pontosan nem tudom, mert a saját műszerfalával nem ment egy percig se nálam, és most a 3. műszerfal van rajta (sérült de még működő műszerfalakkal használtam évekig)
Senki nem fogja elhinni hogy a motorban nem 70e van, és direkt előre tekertem Persze én voltam a hülye amikor így vizsgáztattam le
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Csak jó hirdetési szöveg kell.
"Ebben valóban ennyi a KM. Ugye te sem hiszed, hogy egy amikor jönnek a 32.000KM 8-9++ éves motorok ???
De így legalább látod mikor milyen szervizt kell elvégezni rajta és nem csak találgatod, hogy mikor mi volt rajta cserélve."
De sajnos nemigazán éri meg őszintének lenni a MAI magyar piacon. Átbaszni mindenkit, hazudni a végsőkig. Pont ahogy az országházban ülőktől tanulták...
Kérem ne flameljetek leValahol láttam olyan hirdetést, hogy leinformálható 25.000 futás egy Honda Goldwing kaliberű 12 motorhoz. És persze a megkímélt csak országúton használt Gondos Szerető gazdi... stb, stb
Hát ha nálad volt 12 évig akkor mit vétett szegény motor, hogy évi 2500km-nél kevesebbet rakott bele....Én 34-el vettem // KB 64ről volt letekerve.
KB 1.2 év most tartok 44 fölött. Pedig idén egy túrán voltam az is saját szervezés......
Tavaly is csak 2-3db 500-600 km kis-országunk nyugati részén.yodamastah
Ez, hogy van ? Ha benyögöd, hogy műszerfalcsere volt, mert törött volt, akkor az újat odáig fel kell tekerni ?[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #25487 üzenetére
tekerhetem fel 70e környékére hogy ne b*sszanak meg
Elvileg ha írásban nyilatkozol, hogy ezért meg ezért volt a műszerfal csere,
ennyi és ennyi km volt abban, ebben meg ennyi, ezt a vevő is aláírja, hogy
megértette/tudomásul vette, nem lehet belőle nagy gond, mert nem anyagi
haszonszerzésből más az óra állása, ráadásul ezt nem is titkolod el.
Így a bűncselekmény nem valósul meg... Legalábbis az autójogász ezt írja.Mondjuk az faramuci helyzet, hogy többet mutató órával volt vizsgáztatva.
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #25490 üzenetére
Hát igen. Egyszerűen lusta voltam szétszedni és átrakni egy kevesebbet mutató műszerfalat. És akkor még nem volt óratakergetős törvény.
De mindegy már megszolgálta az árát nélam teljesen. Nem tervezem eladni. Amúgy sincs ezeknek már semmi ára. Inkább kiárulom alkatrészenként, ha meg akarok válni tőle. Tuning cucc amúgy is több van benne amennyiért el tudnám egyben adni
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Kinek van karbis motorja? Nem macera ha pl 4db-ot kell karban tartani? HA kell.
-
őstag
válasz Kolondrum #25492 üzenetére
Nekem van karburátoros motorom...
Egyedül mikor 4 gyertyát kell cserélni ........
Meg a szelephézagolás és szinkronállítás kell neki azt hiszem évente, de lehet ez csak az én motoromnál van így. A jó a karikban, hogy ha rossz akkor azt hallani.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
-
félisten
HONDA CB 600 F (HORNET) ? Ez sem elvetendő. A 2003-asok már injectorosak?
-
#25954560
törölt tag
válasz Kolondrum #25492 üzenetére
cb400-fzr1000-yzf1000r-yzf600 mind karbisak, az ace volt egyedul nyugos, mert sokat allt (tobb evet) mielott megvettem es kiszaradtak a tomititesek a karburatorban. csere. na az nem volt olcso. egyebkent altalanos tapasztalat h amelyik motor sokat allt, azt okosan kell megvenni is es felkesziteni is.
-
.mf
veterán
Uff
Megjöttünk horvátból. Legalábbis én már igen, remélem Vendingo is hamarosan hazaér.
425 hsz? Vazze srácok dolgoznom is kéneIdő jó volt, víz még kellemes, helyek szépek, turisták végére fogytak, s most is van egy "nem én lennék, ha" történet. Hazaúton elcsapták az álló motorom és eltört a váltó-tartó konzol. A 10-18h-ra tervezett ~850km-ből a műhelyek keresgetésével, oda-vissza rohangálással így lett 10-22h... Végre meleg kaja, eddig a reggeli-tízórai két kifli óta nem ettem
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- GTA VI
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban