Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz canniball #26362 üzenetére

    Igen ám, csak ez is éppen olyan japán belpiacos kis szörnyeteg, mint a mostani. A kis Hondával eddig szerencsém volt, de alkatrészügyben ez is elkeserítő: a másfél hónapja elszakadt, és akkor frissiben megrendelt fordulatszámmérő-meghajtóspirálra jövő hónap 10.-ét ígértek. Japánban most gyártják! :))
    szerk: mondjuk elvileg 3.760,- forintba fog kerülni, de hiszem ha látom!

    Gondolj bele, ha bármi nagyobb baja lenne... ...tolhatnám ki a MÉH-telepre?

    Nem akarok jövőre is még egy ennyire öreget venni (2000 utáni kellene, Európában is forgalmazott típusból), de azok meg nem ennyiért mennek sajnos... :(

    Csak a naked gépek között van ilyen, ilyesmi áron: CBF 250, Suzuki GS 500. Kawa ER.-5 Azok viszont nem ennyire szépek!

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

  • válasz canniball #26362 üzenetére

    Beszámoló a fapados GS500-ról

    Ekkorát?? Lemerült a GPS (azaz teló) pest előtt 60km-el és a 241km, kitolódott vagy 250-re, mert arra mentem amit ismertem, nem pedig arra amire emlékeztem, hogy talán arra mutatta. Meg itthon még tettem bele picit, tagnap 330km-t toltam. Estére fájt a fejem és szédültem mert elfelejtettem enni meg inni, de megérte!!!!!!. Kurávra élvezem még ha csak 50 paci is!
    Ami eddig nagyon tetszik az a hangja! Az nagyon üt! Főleg ha tegyük fel 6.-ba 100-nál elengedem a gázt és olyan 70 táját elkezd durrogni. Minden sebességnek megvan, hogy hol durrog. Oda vagyok érte!
    Akkuját már ki is nyírtam, mert rajta maradt a gyújtás még felöltöztem most reggel. :DD Tavasszal meg kell lepnem magam vele.

    A kawa után gyenge (de erősebb lényegesen mint a tanuló GS500), az nyitotta ki az ujjaimat gyorsításkor, ez nem, de azért ez is harap... Lazán lehet vele előzgetni. Ma is mentem vagy már 100km-t.
    Minden motoros köszönt, ami nekem nagyon új és szomorú, hogy a robogósok meg már nem. Pilisszentlászló - Visegrád és környékén voltam.
    Nem idegen a vezetése, valahogy úgy kézre áll, de dönteni nem merem. Hazafelé sok körforgalom volt és kínosan 20-al, közben mások ott kielőztek. A fékeket már kitanultam hol csúsznak meg, jó nagyot bólint egy intenzív fékezésre, a futómű sztem jó alig érzem a kátyújkat. 1x volt hazafelé gond amikor bejött az amit csak sejtettem. Más 60-ról lassulni meg más 90-ről. Le is izzadtam, de sztem az autó vezetője is amikor csak nőtt a tükörben a motor. Kellett, hogy nagyobb követési távot tartsak. Robogónál pikk pakk megálltam, itt azért más.
    Azzal egyelőre nem tudok dűlőre jutni, hogy mit kezdjek a rántásokkal amikor akkor vannak mikor váltok vagy elengedem a gázt nullára majd újra meghúzom. A kawa és a másik GS500 is rántott, nem hiszem, hogy hiba, nekem nem megy még (vizsgán ez hibám volt). A váltás néha még jelent némi gondot. Főleg hol az üres megálláskor rész.
    Nem eszik sokat, ez óriási jó pont. Több mint 300km-t mentem és elég sok volt még benne, de kapott ma 5lityót.
    Az is új, hogy ennyit kell melegíteni, kb minden új. De közel fél ezer km-el a hátam mögött amit 2 nap alatt hoztam össze jól haladok. Nagyon fog hiányozni ha le kell tennem!!!
    Sajnos le kell írni, hogy többet nem robogózok! Az a gyorsulási élményt, a kattanásokat, a munkát amivel berakod mások fokozatba, a robogó nem tudja überelni. Sőt elmondható, hogy hiba volt 50cm3-ra ráülni. Sőt az is elmondható, hogy az élményt már más jelenti!
    A bukó, na azt már lehajtom, soha nem tettem eddig, csak ha fáztam. Hazafelé 2 loccsant szét rajta akkora bogár, hogy érzetem az ütést. [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák