-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #26103 üzenetére
Csak idáig olvastam:
"1-es kanyar. A célegyenes végéhez érve úgy 10 méterrel a 100-as tábla előtt kell fékezned. "Én 200 után 10-zel kezdek fékezni, de van hogy elemelkedik a hátulja. Hogy a fenébe csinálja? és gondolom 240-nel simán megy célegyenesben.
-
yodamastah
őstag
Nagyobb tempóban fordul rá a kanyarra Mondjuk etől még durva a 110nél fékezés. Szerintem ez legyen a legotlsó az összes tanács közül amit kipróbálsz Amúgy a videódon a 08as körben jóval korábban fékezel mint a 200as... A motorféket is lehetne agreszívabban használni. Van csúszókuplung, dobálhatod neki vissza fordulaton mint állat.
Féktávnál ami még fontos. Minél előbb lehetőleg 100% fékhatást kell elérni. A legtöbb akkor marad a féktávban amikor 200al gurulsz és csak 80% fék van. Szóval a féktáv elején ha nem lassulsz rendesen, akkor sok marad ott nagyon. Persze ezzel óvatosan, nem lehet csak úgy berántani a féket 240nél
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #26106 üzenetére
Éppen be lehet, csak nem javasolt....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Type-R
őstag
Akit érdekel, a Louis-nál nagy Soei sisak leárazás van.
-
asvald
senior tag
Heló !
Érdeklődnék , hogy egy kezdő motorosnak illetve haladónak milyen motor típust ajánlanátok , " A "korlátlan jogsit szeretném elkezdeni idén vagy jövőre ,és nem igazán tudom mi a nekem való, szeretem a gyorsaságot és a terepet és a kettő között szeretnék valami gépet, évjárat olyan 2002 előttiek érdekelnének amiben még anyag is van, és 1000 és 600 ccm között
Köszi előre isA rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
mocsanisi
senior tag
válasz asvald #26109 üzenetére
"gyorsaságot és a terepet". Hát én akkor valami Supermotora tenném le a voksom... Azzal lehet állatkodni, terepre is ki lehet vinni más kerékkel, kisebb pályákra is lehet vele menni, meg úgy feeling az egész. KTM 640 LC4, Suzuki DRZ400 közkedvelt típusok. Aztán az is lehet hogy rohadtul nem jön be neked a supermotozás, ki kell próbálni. (zárójelben sokan azt mondják hogy a legjobb "tanár" egy supermoto)
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #26105 üzenetére
Igen, ezt már mondtad és igazad lehet, de valahogy sose villan be 200 felett
yodamastah: jah ott pont hamarabb fékezek, de legalább nem rontom el annyira az első kanyart. Amikor 200 m-nél kezdek el fékezni, vagy kicsit utána, akkor érzésre túl gyorsan megyek még mikor fordulni kell és az erős lassítás miatt ott terhelek ahol nem kellene, ettől nem komfortos nekem az a kanyar.
Mire számítsak ha dobom visszafelé, még érzem, hogy csúszik a hátulja, de már fordulni kéne? És amikor fordulás közben megy ki a segge a nagy motorfék miatt? Na ezen még parázom és kicsit kiegyenesítem olyankor a féktáv legvégét, a helyett hogy tenném lapra. Persze láttam motogp-ben, hogy gyakorlatilag megelőzi a hátsó kerék az elsőt és csak lerakja a csávó lapra és besza-behu
[ Szerkesztve ]
-
asvald
senior tag
válasz mocsanisi #26110 üzenetére
Gondolkoztam supermoton , de nem tetszik ez az üzemóra féling drága a dugó meg mi egyéb.
Meg pontosan nem tudom ,de 50 üzemórára vannak ezek is tervezve vagy azóta változott az anyag minősége? kb 4 éve nem nyultam motorhozA rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
asvald
senior tag
válasz mocsanisi #26113 üzenetére
Meglátom ,de dr-z -t azt hanyagolom , láttam csúnya dolgokat vele kapcsolatosan de ez más téma. Hát amit néztem , az SV - TL-ek ,de itt kilőve az endurozás , olyan gyönyörűek 0 650es SV-k az 1000es ekeidommal , hogy kísértésbe hoznak . végül is szegény leharcolt hobbi fzr 600-am után már egy EtZ is jobb
[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
Type-R
őstag
9,95€-t Magyarországra is postáznak.
Fizetni meg lehet kártyával, vagy Paypal-al.
Amúgy én éppen kint vagyok.
Mi kell? -
TommyGun
őstag
-
TommyGun
őstag
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
menyko
tag
DT jó választás lehet, akkor a te igényeidnek is szerintem. Én is ezt a típust választottam A1-hez. Dinamikusabb mint a hasonló kategóriájú négyüteműek, viszont sajnos nem áll meg 3L-nél a fogyasztása.
Ha komolyan érdekel, akkor privátban meg tudom adni egy ismerősöm elérhetőségét, aki kimondottan ezzel a típussal foglalkozik. Németből hozza be őket, és tipp-topp állapotra pofozva adja tovább, amit aztán igény szerint rendszámozhatsz, vagy csak hobbi célra használhatsz. -
TommyGun
őstag
válasz menyko #26123 üzenetére
DT nekem végigkiséri a kölökkoromat, mármint 15-16 éves kort, haveromnak volt egy 80cm3 DTje, mennyi helyre elzúztunk vele, aztán nekem is lett egy 50-es és kimentünk a világból, imádtam. Egy szép 125-öst el is viselnék most is, az még 2. motornak is elférne, de nem tudom hová tenni sajnos...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ritkán látni ilyen ocsmány giccsparádét, majdnem 4 millióért!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #26125 üzenetére
Szerintem amúgy is giccses. Bár el kell ismerni, hogy van benne technika rendesen. Az első egy-két generáció még tényleg szép voltak a maguk letisztultságával. Most valami hasonló a CB1100.
Mosquito34:
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #26128 üzenetére
Tényleg, akkor nem csak a CBF-esekkel megyünk (kb. huszan...)? Vagy 500 motor egyszerre vonul végig a Dunántúlon?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #26131 üzenetére
Ugye láttad,olvastad,hogy.. A GW Club rendezi és jönnek más klubból is,szóval leszünk páran..
Azt,hogy mégis mennyien az étterem tudná megmondani sac/kb-ra a megrendelt kaják után.Africa Twin Klub Magyarország
GoldWing Club Hungary
Hungarian Hornet & CB1000R Club
Magyar Honda CBF Egyesület
Shadow Owners Club Magyarország
Varadero Club HungaryHa senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #26128 üzenetére
Egy ilyen az álmaim motorja.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Type-R
őstag
válasz boogie84 #26118 üzenetére
Ugyanezt néztem ki magamnak, de sajnos nem jó a fejemre. Az L-es homlokomat nyomja, az XL viszont már nagy. Fuck.
Arra van esély, hogy ha pl Shoei egyik típusa nem jó a fejemre, akkor esetleg egy másik jó lehet?
Mert egye a gyártók általában egy bizonyos fejtípusra gyártanak, ha jól tudom. -
csongi
veterán
válasz polimorf #26135 üzenetére
Én meg 40hez közel, félek nehéz lenne. Bár Goldwinngel vízszintesre feküdni, csak nagy sebeségnél lehetne, annyira széles, hogy csak kb 45 fokig dőlne szerintem.
El nagyobb kategória, de az én súlyomhoz 80kb elég lenne bőven a pan is
De ez csak álom marad egy darabig, ha csak bele nem mászok egy 90-2000 közötti kiadásba. -
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #26133 üzenetére
Nagyon szép motor Lacié. Tény és való tudnak karácsonyfát is csinálni belőle egyesek. A másik meg viszi a pénzt ha az ilyen csecse becsékre,szépítgetésre rákattansz. Magyarán majdnem egy GW árát is el lehet költeni a saját motorra.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polimorf
tag
válasz csongi #26138 üzenetére
Pár év múlva ezek sem lesznek elérhetetlen áron. Addig meg meg kell elégednem azzal ami van.Ezzel is jókat tudok túrázgatni, bár mindíg picit irígykedve nézem ezeket a gyönyörűségeket. Ha megnyerem az 5-öst a lottón ez lesz az első dolgom, hogy veszek egy ilyet.(vagy kettőt)
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #26139 üzenetére
Valószínűleg nem egy egyszerű melós ez a Laci ha ilyen gépre telik neki.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
stifi
senior tag
srácok,
az első fékfolyadék szintem vészesen alacsony, alig van már a dobozban és a fékem is egyre lejjebb fog. a fékbetét és a csövek rendben vannak, nem szivárog sehol - egyszerűen csak kopik a fékbetét és megy utána a folyadék, de már nem tudom hova állítani a fékkart és egyre beljebb jön.
utána tudok én ennek tölteni? idén már nem akarom az egész cserét megcsinálni, majd tavasszal vagy a következő fékbetétcserével gondoltam..egyáltalán az hogy a tartályban már alig van olaj okozhat ilyet (hogy lejjebb fog a fékkar)? nem érzem levegősnek, meg a minimum alatt kicsivel látszik azért hogy van benne nyál, sőt a szerviz szerint nem vészes de engem zavar hogy már nem tudom hova állítani és előbb utóbb csutkáig be lehet húzni...
ha utántöltök, mire figyeljek? nyilván fingom sincs milyen folyadék van benne, rá van írva hogy dot 5.1 ajánlott, öntök bele fél decit sztkész - én erre gondoltam.. ha ez "nem ajánlott" akkor pedig tavasszal lecserélem az egészet, és már csak ebben a pár hétben járok vele utántöltött "ki tudja milyen" folyadékkal. működhet így?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #26145 üzenetére
a betét tök rendben van
egyszerűen fogy a fékkar útja, és már nem lehet a karon állítani.
akkor szerinted nem gáz ha otthon sufniban utánatöltök egy keveset (csak hogy az ablakban látszódjon rendesen hogy optimális), emiatt még nem kell teljesen szétszedni, cserélni, légteleníteni stb ugye?
lecsavarom, betöltöm, profit...amúgy fog a fék, semmi baja csak zavar hogy nem tudok a karon már állítani. pályázni már nem fogok, munkábajárok már csak pár hétig és ennyi, tavasszal meg fullos csere lesz (szerintem a csövekkel együtt), csak addig nem akarom elvinni meg nélkülözni, sokat fizetni rá...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
csongi
veterán
Középsztender, fedél lecsavaroz persze a kormány egyenes áll, öntesz utána, olyan típusból amilyet a fedélen olvasol. DOT3 Vagy DOT4. Ne csepegtesd semmire rá ha lehet mert hosszú távon megmarja festéket is. HA mégis akkor mosószeres vizzel mosd le. Ennyi. A többit bízd szerelőre. Ha ettől is tartasz akkor vidd el szerelőhöz, egy után töltést és egy kontrolt nem fog százezrekért megcsinálni ez tuti.
-
Ferdzsoo
addikt
VFR 1200 F vagy FD?
Egyszerűen nem tudom hogy mit akarok. Már mindent szétátösszeolvastam, hogy mekkora király a duplakuplung, de nem hiányozna az a mozdulat amikor kuplung behúz és gázfröccs?.. ÁÁÁ.
Kedden-szerdán megyek nézni. Ezt, meg ezt, meg ezt.inti nade melyik fehéret?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bluetooth-headsetekről általában
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Hobby rádiós topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban