-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #25896 üzenetére
Én nem szeretnék se regisztrálni se klubtag lenni, és még a kaja sem érdekel.
Egyszerűen csak motorozni szeretnék egy jót a Hondásokkal.Minenféle bejelentkezés és minden egyéb nélkül simán csak csatlakozni nem lehet?
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Pocee
senior tag
Sziasztok! Adott egy cb1000r akra dobbal.a légszűrőhöz tudtommal nem nyúltak,meg a gyújtáselektronika is gyári.kell foglalkoznom azzal hogy kormos a kipufogó vége az átlagosnál jobban?
Mintha a régebbi motorjaim nem lettek volna ennyire kormosak,gondolok itt arra hogy kevés a levegő vagy épp sok...tökéletlen az égés.és érezhetek olyat,hogy ha berakom a fojtást picit mintha jobban menne?mintha több nyomatéka lenne?Mr.Brightside
-
Ferdzsoo
addikt
Hagy kérdezzelek már meg titeket, magánszemélynek 2-3m -es vételárat inkább utalni szokás mintsem kp. Jól gondolom? Márcsak azért is mert ennyi kp. Felvétel majd 20k. Meg legalább nyoma is van hogy megkapta a zsét.
Ilyenkor inkább csak az a kérdés hogy az átvétel az utalás napján van, vagy amikor az eladó megkapta a $.?
Bár ugye ha reggel van utalva még aznap megkapja az illető."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TommyGun
őstag
válasz Ferdzsoo #25904 üzenetére
4-5 órán belül megkapja elvileg. Minden órában van bankok között, de az utalástól számítva kb 4-5 óra. Ha délig elutalod még aznap meg kell hogy kapja. 2-3m-át én tuti utalnék.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #25902 üzenetére
Köszi. Na erre voltam kíváncsi. Akkor ott leszünk a feleségemmel.
Te ott leszel?
Ha igen akkor meg fogsz ismerni mert valószínűleg nem sok DS-es rendszámú szlovák lesz piros Honda deauville 650-el. Megköszönném ha rám szólnál mert én nem ismerek ott senkit. Már Törökbálinton az indulásnál ott leszünk.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #25908 üzenetére
Ha elfogadható lesz az időjárás, akkor én is menni akarok: Székesfehérváron csatlakoznék a csapathoz!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #25910 üzenetére
A hőmérséklet nekem +10 fok fölött teljesen OK, de esőben nem vagyok hajlandó motorra ülni: sem esőruhám nincs, sem a hátsó gumim állapota nem megfelelő... ...csak télen lesz pénzem ilyeneket beszerezni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Integra
titán
válasz Bogyó bá' #25912 üzenetére
húúúúú, tesztvezetésre jelentkezem!!!
ez a játék hatalmas kedvencem volt gyerekkoromban, fene tudja hányszor püföltem végig... talán ez az egyik meghatározó motoros élményem is abból az időszakból, amiért imádom ezeket az extrém motorokat
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fagylalt
senior tag
Sziasztok!
Régebben már jártam a topicban, de most újra feltenném a kérdést.
Szóval nemrég (nyáron) lett meg az A1-es jogosítványom és szeretnék egy 125ccm-es motort venni. Ha minden igaz erre télen kerülne sor (olcsóbb ár reményében).
Nekem legjobban a túra és a sportmotorok jönnek be.
Sokat nézelődtem mostanában ha-n és lenne 2 típus, ami érdekelne:
- Aprilia RS125
- Honda CBR125
Tudom, mindkettő sportmotor, de túrából nagyon gyenge a felhozatal (Honda CBF-125-ön ültem, de nem győzött meg). Ráadásul a kettő két külön kategória 2T vs. 4T...
Szívem az Aprilia-hoz húz, de fenntartásaim vannak, mivel olasz motor. Mi a véleményetek róla (ne a fogyasztására helyezzétek légy szíves a hangsúlyt), motorikusan, kezelhetőség,...stb.?
Szinte biztos vagyok abban, ha Aprilia-t veszek nagyon meg kell nézem, hogy mégis milyet, mert gyanítom ezeket szeretik agyongyötörni, de talán 600eFt-ból már megkíméltebb darabot kapok.
A Honda-ról is érdekelne egy pro/cons.Néztem még a Yamaha YZF-R125-öt, de használtan 800eFt alatt nem is láttam. Számomra túl drága.
Köszönöm!
Üdv: Divi
-
fagylalt
senior tag
válasz Bogyó bá' #25919 üzenetére
Nem, mert lefojtottan vizsgáztatom le (halkan megjegyzem). Gyárilag úgy tudom le vannak fojtva.
(#25920) vendingo:
Szemezgettem a Vanadero-val a 2 munkahenger miatt, de nem sokat hallottam róla.(#25922) mocsanisi:
Erről nem tudtam. Ha lejár a forgalmi rá és újat csináltatok 11kW-ra?[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
válasz Bogyó bá' #25919 üzenetére
Kivétel ha 11kw van a forgalmiban... 4T 125-öt biztos nem vennék, maximum robogóban.
Szerk.: Divi te nem tudsz mit levizsgáztatni. Vagy úgy veszed hogy a forgalmiban 11 van, vagy veszett ügy.
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz mocsanisi #25922 üzenetére
Én meg robogót nem vennék: sem 50, sem 500 köbciset!
Ha erre szól a jogsija, akkor törvénytisztelő állampolgárként "kénytelen" lesz 4T 125-öset venni... ...amivel egyébként nem is fog rosszul járni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz fagylalt #25918 üzenetére
Remélem azzal tisztában vagy, hogy az RS125 kétütemű, a másik meg 4. Ég és föld a kettő között a különbség. Ez az olasz motor bullshit látom téged is megfertőzött. Persuader fórumtársnak RS125 van egyébként és elégedett vele. Túrázni viszont egyikkel sem indulnék el, mert nem arra való.
Olyat vegyél, ahol a forgalmiban 11 kW van, máskülönben bukod az egészet.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fagylalt #25925 üzenetére
Nem tudom mekkora vagy, de ezek kis motorok - méretre is, teljesítményre is. A 15 le nem fog repíteni, meg ami van benne erő, az is felül jön meg, tehát pörgetni is kell. Én biztos megőrülnék az állandó váltórugdosástól meg a magas fordulaton vinnyogó motortól, hogy tudjam tartani a tempót a többiekkel. Nem mondom, hogy alkalmatlan, de kompromisszumos.
Buster17: Aztán meg szopjon úton-útfélen, meg a többiek is akik vele vannak, mert az út szélén kell szétborogatni? Szerintem ő motorozni akar
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Buster17 #25927 üzenetére
Neeeee!
Nem szívni akar, hanem túrázni, motorozni. El kell látogatni a Totalbike MZ-topicjába és pár hetet visszaolvasgatni: na, ott minden az orális szexről szól...szerk: ráadásul egy 125-ös ETZ egy dekával sem megy jobban, mint bármelyik 4T 125-ös, csak kétszer annyit fogyaszt! (már ha éppen megy...)
szerk2: a télen én hónapokat töltöttem MZ-s fórumok, leírások, népítéletek olvasgatásával (én is gondoltam egy kis ETZ-re), de rájöttem, hogy kb. ingyen sem kellene egyik sem. Az igazán jókat nem adják el, az összes többi meg csak szívás, előbb vagy utóbb!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Buster17 #25930 üzenetére
"Nem kell szart venni. Vettem egy szar simot és úgy megcsináltam, hogy a világból kilehetett volna menni."
Aha, és azt honnan tudja előre? Sokan belesnek ebbe a hibába...fel van újítva...persze, valami fos török alkatrészből, ami ki tudja meddig bírja. Az a tuti, ha maga rakja össze, de locsolni kell rá a lóvét akkor, meg nem árt ha ért hozzá, van hol szerelni stbstb. Mellesleg te is feltételes módot használsz, szóval lehet, hogy a tied sem bírta volna jobban. Gondolom nem mentél ki a világból.
"Szerintem a széthajtott gyorsasági előbb tönkre megy mint egy jól rendberakott vagy jól tartott ETZ."
4T-re és gyorsaságira is áll, hogy nem kell lelakottat venni. Akkor pedig már inkább a megbízhatóság, mint a szopás.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Buster17
addikt
válasz Bogyó bá' #25931 üzenetére
Amilyen elhanyagolt gépek nem csodálom. Tipikus nincs pénzem de motorozni akarok, bele sz@rok bele hugyozok a tankba mert nincs penz benyára de azzal is megy emberek...
Nem fiatal gépek már de egy teljes felújítással nem fog xopni senki, csak ezt senki se engedi meg magának ezért egyesével xopik minden bajjal. El felújított vagy nem használt MZ többet elmegy mint egy rs
Szerintem.
Daywalker
Ha van rá keret és úgy látom hogy van rá akkor vesz egy normál állapotút jó áron aztán odaadja a mocit meg a pénz egy MZ szakinak és új állapotára csinálja és még olcsobban kijön mintha egy rs-t venne.Én az mt03 mellé egy 250es etz fogok venni az már biztos. Nekem hobby amiből olyan gépet csinálok, hogy mindenki írigykedni fog.
Kis off de polski is egy fos meg régi de nekem olyan autóm lesz. De nem fos amit szerelni kell. Okosan kel csinálni ezt a műfajt.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Buster17 #25933 üzenetére
Ehhh, ember...már ne haragudj, de ez olyan, mintha egy wartburgot hasonlítanál egy üzemórás versenymotorhoz. Az RS egy kicsit (sokkal) kihegyezettebb konstrukció, mint egy MZ. Remélem feltűnt, hogy lóerőben is legalább kétszer annyit tud Mellesleg a motor nem csak A motorból áll. Az RS fékjei, futóműve és váza klasszisokkal jobb, mint az MZ-é. Össze sem lehet hasonlítani.
mod: szóval inkább rakjon össze egy RS-t jól, abban több öröme lesz, mint egy olyan technikában, ami akkor is elavult volt már, amikor megjelent.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #25928 üzenetére
Én is ismertem egy "motorost" cbr125r újjonan vette valami 900k-ért, majd ketten mentek vele túrázni. Ember 95kg, asszony 80kg. Szeritned? mint dumb és dumber a kismocin, szegény motor összerogyott alattuk, aztmondja 8-9k fordulat alá nemigen engedi mert nem megy. Egy faluba be faluból ki, vissza 3-ig, majd hatba újra fel. Szerencsétlen motor. . .
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #25935 üzenetére
Ezzel ugye alapból nem lenne baj, mármint hogy ennyit kell váltogatni, ha haladni akar az ember tempósan, csak itt épp a tempó hiányzik Szénné forgatod és mész 100-zal jó esetben...azt is fél perces gyorsulás után.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fagylalt
senior tag
válasz canniball #25926 üzenetére
Hallottam, hogy kényelmetlen, de melyik sportmotor nem?
(#25927) Buster17:
Ki kell, hogy ábrándítsalak, de (sajnos) nem tetszik, pedig sokan javasolták már.(#25928) Daywalker:
Nem nagyon méregetem magam, de olyan 175-6cm körül vagyok, szóval nem vagyok magas (és még pehelysúlyú is vagyok).
Nekem a váltogatás tuti bejönne (legalábbis az elején).Motorozni szeretnék, ezért szánok rá 600-at rá.
Milyen 4T motorokat ajánlanátok még? Honda CBR125?
Nem nyúzni venném a motort, tehát nekem az az elvárásom tőle, hogy ha pl. Gyöngyösről Budapestre megyek, akkor ki tudjam tartósan használni a megengedett 90km/h illetve legyen még benne erőtartalék, ha előzni akarok, ne az legyen, hogy ott kell araszolnom a pupákok után...
[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
veterán
válasz fagylalt #25937 üzenetére
Akkor inkább vizsgázz magasabb kategóriára, és vegyél 4-5-600-as gépet. Ebből az összegből meg oldhatod. Nem lesz fiatal vas, de jó állapotút találhatsz. Azzol lehet túrázni és araszolnod sem kell. A125 városi motor, vagy soló túrázás.
Régen jó volt ez is mert itthona legnagyobbak 350-es jaffák voltak. Az átlag a 150-es volt.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz fagylalt #25937 üzenetére
Azé egy 125-ösön kuporogni nem ugyanaz, mint egy ezresen...főleg ha egy régebbit motort veszünk, ami szinte még fotel a maiakhoz képest.
Amúgy 90-ről már nem fog úgy ugrani...talán 110-ig még dinamikusan gyorsul, utána már nem annyira."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fagylalt
senior tag
válasz Grillo #25939 üzenetére
80-90-et csak megy tartósan egy jó állapotú 125-ös.
Nem autópályán használnám az biztos. (Bevallom) Nem akarok autópályáért fizetni, inkább kiélvezem a motorozás élményeit és kisebb, "motoros" utakon megyek (ismerek ilyen jellegűt).
Előzgetni nem akarok. Mint írtam nem azért venném meg több százezerért, hogy aztán széthajtsam.
Csak annyit elvárok tőle, hogy ne legyen meg az, hogy gondolkodni kelljen (természetesen mindig mérlegelni, kell, de érted mire célzok) egy előzésen vagy sem.(#25938) Buster17:
17
(#25940) Integra:
Majd ledudálom őket.
(#25941) bogyo112:
Sportmotorokból ezek szerint semmit se ajánlanál (kivéve CBR, bár szerintem az inkább túra stílusú).
(#25942) csongi:
Az még messze van. A2 nem biztos, hogy lesz időm egyetem mellett. Az A biztosabb célpont.
Szabad linkelni? Pl. ezt az Apriliát néztem.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #25943 üzenetére
Szerintem még ezt sem.
A 250-es burgonyám sem volt valami hej de dinamikus már 90től felfele, pedig 135 volt a vége."Csak annyit elvárok tőle, hogy ne legyen meg az, hogy gondolkodni kelljen (természetesen mindig mérlegelni, kell, de érted mire célzok) egy előzésen vagy sem."
Pedig kell és ezen ne is agyalj, jobb ha máris elfogadod.
[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
válasz fagylalt #25944 üzenetére
Dinamikusan motorozni (90-100-ról rendesen előzni) 400ccm de inkább felette. Az a baj, hogy amennyiért te rs125-öt akarsz venni, annyit nem biztos hogy érdemes kiadni érte. A 125-öst megveszed, rájössz úgyis hogy kevés, el akarod adni (vagy nem fogod tudni, vagy baromi nagy bukóval mert egyszerűen 125-öt nem nagyon vesz az ember csak muszájból avagy nincs pénz vagy nagyobb jogsi vagy esetleg pályázni). Korban szerintem a topicban én állok a legközelebb hozzád, így én azt mondom vegyél egy RS125-öt a régebbi szériából akár, vegyél hozzá normális RUHÁT. Ha ez az alap megvan akkor akár jöhet hozzá egy slick garnitúra és egy pályaidomszett és irány pályázni. Feltéve ha bejön neked. Így megtanulod az alapokat, később sokkal jobb lesz nagyra ülni. Én így csinálnám.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
fagylalt
senior tag
válasz mocsanisi #25948 üzenetére
Még nem tudom, most nagyon elgondolkodtattak a többiek.
Aprilia RS125 v. Honda CBR125 v. Honda XL 125 V (Varadero)
Még nem döntöttem.Apropó ruha: mi is kell nekem? Sisak, kabát, kesztyű, (nadrág?)és csizma.
Miből mit ajánlanátok? Ezekre a kiegészítőkre 150eFt körül szánnék. -
Topiccsendőr
addikt
mivel nekem RS em van, és volt ETZ m is, ezért a valós tapasztalataimat osztanám meg.
A szocimotorokhoz alapvetően nem lehet jó minőségű alkatrészt kapni. ezért 10 000 forint egy hajtókar hozzá, és nem 32 000 mint egy RS hez pl. Természetesen a 10 000 forintos hajtókar hamar be is adja a kulcsot, alsó tűgörgővel mindenki szopik, állandóan széthullik, vagy megáll ETZnél. Kuplungharangot nem kapsz jó méretben. Állandóan le fog forogni a kuplung a főtengelyről és egy idő után viszi magával a főtengelyt is.
Ahhoz, hogy normális alkatrészekkel rakj össze egy ilyen szocimotort magadnak kell legyártani hozzá mindent, ami kb annyiban van, mint egy normális motorhoz gyári alkatrész. Ez csak így működik.
Alapvetően nem a konstrukcióval van baj a socimotornál, hanem hogy egytől egyig a boltokban kapható alkatrészek silány minőségűek. a másik, hogy ezeket otthon szerleték. Manapság nincs egy olyan blokköntvény, amiben ne lenne csavarhúzónyom a szimeringházakban, vagy ne forogna el a csapágyfészekben a csapágy, mert csak belekúrták hidegen.
RS ek is nagyon lelakottak. Van belőle 11kW os. Enyém is az.
Nagy előnye, hogy minőségi alkatrészeket vásárolsz hozzá nem lesz baj vele. Nem szabad tuningolni, mert azonnal hazavágja ha hozzánemértő nyúlkál bele. Ezért is van rossz híre. Általában a bajok akkor vannak, amikor másik kipufogót raknak rá és nem állítják hozzá a karbit, vagy rosszul állítják hozzá.
Amúgy teljesen rendben van a gép, Nem gondolnám megbízhatatlannak az eddigi tapasztalataim alapján.sommázva: az MZ soha nem lesz egy szinten megbízhatóságban, minőségben és motorozhatóságban az RSel. ezt el kell fogadni.
Szocimotort az vegyen, akinek van egy esztergája a sarokban, meg nagyon szeret alkatrészeket gyártani.A 4T egy teljesen más világ a CBR 125 nem gyorsasági motor. A 4T 125 ök sokkal költséghatékonyabbak, de nem mennek cserébe. Nagyon nem mennek.
ha nagyon akar valaki venni egy 2T motort ez számomra a hirdetések közül érték ár arányban a legbizalogerjesztőbb
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm