-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugi0
őstag
válasz palfitom #122997 üzenetére
Aliexpress. - de most mar kapni olcsobbakat is.
- a sajatom a legtobb esetben ugyan azt mutatja amit a benzinkuton a pumpak.
Az olcsobb-rol nem tudok erdemi infoval szolgalniNekem szerencsem volt, mert valaki megvette (ali-n) nem jott be neki, es igy jofogasrol "kukaztam".
- olcsobb is volt egy kicsivel es varni sem kelelt ra.Most is van egy darab TPMS a jofogason 13,000-ert - amit olcsobbkent linkeltem (24 euro).
Megveszi maganak, nem jon be - radob 5000Ft-ot es hulyenek nezi a nepet."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
hugi0
őstag
-
orion1025
őstag
válasz hugi0 #123002 üzenetére
Ez nem 14/12, az túl kicsi lenne.
Önsúly passz, gyárilag 45kg, de csak a váz maradt az, kicsit szabdosva lett ő is, lényegében egy full épített motor. Velem teljesen jól megbírkózik, 80kg vagyok, de erősebb rugót is kapott. A dobfék brutális, féltem is tőle eleinte miként fog szuperálni, de jobb a fékhatása, mint a nagyon a brembo tárcsának.... Közúton ritkán használom, nem is az az ő pályája. Kanyargós csapákon, erdőben, földesúton szerintem hatalmas menni vele, néha halálos is amikor meglódul. Ilyen helyeken sokkal fürgébb, mint a nagyobbik motorom, azzal ilyen helyeken nagyon gagyi közlekedni, mert egy dömper hozzá képest, az inkább aszfalton futkozni jó, hasztalan gép, pont mint a BMW terepjárók.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
bacus
őstag
válasz hugi0 #123001 üzenetére
Arra figyeljetek, hogy ehhez FÉM szelep kell. Sokan beszereztek ilyet a v-strom klubban, ott is szóltam, hogy Garmin kezelési útmutatójában külön figyelmeztetés van erre vonatkozólag, de nem mindenki vette komolyan.
A szelep gumi teljesen elnyíródott pár száz km-en.. Nem játék, mert nagyon gyorsan leereszt, pár mp alatt amit egy 100 km/h tempónál már nem könnyű megfogni egy hátsó esetében sem.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Baboss94
újonc
Sziasztok.
Valakinek van tapasztalata az ilyen kínai állítható lábtartó konzolok ügyében?
Érdekelne, hogy csak az "E" betű miatt olyan drága, vagy tényleg van valami oka?
Tapasztalat érdekelne leginkább. -
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #123012 üzenetére
Nemaz? Sorry.
Akkó' mi?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #123014 üzenetére
Scramblernek hívhatjuk akkor? 🤔
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123014 üzenetére
Jó az a kipu, narancsbőrt megoldja a combon. Ami nincs az nem ráncosodik.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
dellfanboy
senior tag
hat ezt a black friday dolgot nem viszik tulzasba a motoros boltok... van olyan bolt aki most tart leltart
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
etnies
senior tag
válasz dellfanboy #123018 üzenetére
Itt sem nagyon pörögnek, mindenki ad 20%-ot mindenre és ennyi. Az a Rukka nadrág volt érdekes, amit pár napja linkeltem, amúgy csak a szokásos akciók mentek.
Sportsbikeshop 50%-ig
Infinity mindenre 20%Ők szállítanak Magyarországra, úgy tudom.
Vettem pár dolgot BF akciókban, más cégek jobban megerőltették magukat. (pl Samsung tablet 379 helyett 279, Adidas ruházat 50%. Nintendo 50%, stb)
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
Az MSP- n 10% kedvezmeny van az oem alkatreszekre. Olasz-japan, mindenfele. En mar nyomom is az order gombot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #123020 üzenetére
nem írják meddig tart?
látom már.[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #123020 üzenetére
Azt meg lehet kérdezni, hogy egy szerviz milyen alkatrész százalékkal dolgozik? vásárolok egy helyen alapból kaptam 15%ot de találkoztam egy sráccal ő 30at kap ugyan azon a helyen, nyilván új vagyok még csak puhatolózom mielőtt pofátlanul alkudni kezdek.
Mr.Brightside
-
bacus
őstag
válasz Pocee #123022 üzenetére
Az autó szervizek nagy része az alkatrészeken rengeteget keres, gyakorlatilag minden kedvezményt ebből adnak (pl mikor belengetik, hogy elengedik a munkadíjat egészben vagy részben). Mert azt az ügyfelek többsége könnyebben kifizeti az alkatrészt (mert ha kell hát kell), mint azt, hogy ketten 4 órát dolgoztak rajta.
Ha bemész bármelyik unix vagy bárdiba még magánszemélyként is pár perc alatt adnak neked (is) 40% a listaárból ! Nekem ez a tapasztalatom, de az elmúlt 1 évben nem vásároltam ilyen helyen.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zolee5016
őstag
válasz bacus #123023 üzenetére
Ezért kell megvenni neked a cuccot...130 k listaáron a motoromhoz az alkatrészhalom ,ez mivel s cégünk Bárdis alig 70 k volt.A szerelönek meg egybe viszem,mit csináljon és pont.Úgy is kerestem szakit,hogy előre mondtam az alkatrészeket ên szerzem be..( kerékcsapágyak,tömítéscserêk,szívocsonk,karbimembrán olaj+ szűrő,fêm fékcső,)mert az azért tényleg durva,hogy amit beszerezhetsz 5 k ból azért 23-at kérnênek el( pl Karbimembràn 4 db)Nem sajnálom a motorra a pênzt nadena....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
etnies
senior tag
válasz zolee5016 #123026 üzenetére
Én is így csinálom.
Minden szerelőmnek elmondom, hogy ők adják a folyadékokat, én viszem a _gyári_ cserélendő alkatrészeket. A kicserélt alkatrészt kérem szemlére meghagyni vagy dokumentálni a cserét.
De azt is mindig elmondom, hogy dolgozhat nagyobb órabérrel, mint szokott, mert nem az ő pénzére fáj a fogam. Amit elvárok a maximális alaposság és odafigyelés és ezért hajlandó vagyok fizetni is többet.Lehet, hogy ezért van az, hogy bár 17-18 éve napi szinten motorozok, de eddig semmilyen műszaki gondom nem volt soha. Az igazság hozzátartozik az is, hogy minden motor nálam tölti az idejét 0 km óta (kivétel a DL, azt 1000 km-el vettem).
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zolee5016
őstag
De azt is mindig elmondom, hogy dolgozhat nagyobb órabérrel, mint szokott, mert nem az ő pénzére fáj a fogam. Amit elvárok a maximális alaposság és odafigyelés és ezért hajlandó vagyok fizetni is többet.
Ezt kihagytam,de én is így teszek....lelkiismeretes munkát kérek,és ha valami gyanús ne tartsa magába,hisz ő a szaki....de azért nem fizetek,mert az alkatrész hetekig csúszik,ő meg foglalási,tárolási költséget is kér.....mert a márkaszervízeknél ez is egy pénzkereseti buli...Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #123026 üzenetére
Milyen motor karbi membranjat kapod meg 5k ert? Sornegynel barmelyiknek leginkabb a darabara lenne a 23k, legalabbis az oem. Utangyartottat biztos kapsz ennyiert, csak az vagy jo lesz, vagy nem.
En szemely szerint egy kisse tulzonak erzem azt, hogy dokumentalni kell vkinek a munkajat, es az ilyen velemenyt, hogy ennyire lehuznak epp valaminek a tarolasaert. Egy nagy erteku alkatreszt, vagy olyat, amit ritkan vesznek, esetleg ennek a kombinaciojat, soha senki nem fog raktaron tartani, mert penzkidobas, es ilyen alkatreszbol nagyon sok van, milliokat lehetne beleolni, es soha nem jonne vissza, mert amint elmondod az alkatresz arat, elajul az erdeklodo. Inkabb megdrotozza valahogy.
Biztos van lehuzas, de en mashol keresnem, nem ilyen dolgoknal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
orion1025
őstag
válasz zolee5016 #123028 üzenetére
Én pont ilyen dologgal oboáztam be az egyik motoromnál, megrendeltem a nem olcsó csapágyakat és szimeringeket, végül kiderült, hogy több csapágy rág, és a szimering sem tömít megfelelően. Végül a szerelőm intézte az újakat, jóval olcsóbban, azóta is teszi a dolgát a blokk, pedig nincs kímélve. Szóval ezzel a saját cuccom viszem dologgal is be leszet szopni, nem is kicsit. Nálam a csapágyakat a cég nem is volt hajlandó visszavenni ( a szimeringet nehéz bizonyítani, hogy kaki volt ), így dupla bukó. Az már egy másik történet, hogy jó ideje magam csinálok mindent a motorokon...
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123029 üzenetére
ritka alkatrészekre akkor van szükség,ha nem karbantartott motoron a kisebb hiba generálja a nagyobbat,illetve ha pl esés ,vagy baleset következménye a hiba...rendszeresen szétdöntött blokknál ilyen nem igen fordulhat elő....ez most nem pont az enyém típusa de az enyém is ennyi volt akciósan...csak figyelni kell és készülni a cserére...LINK
Az enyém 40000 km-es lett és 20 éves lassan...szeptemberben elvittem a szakihoz,átnéztük,minden gumialkatrész cserét ,tömítéseket,szelepszárszimmeringet,mindent kicserélünk.....azért a 58k-s full full tömítéskészlet is csak 37 volt és biztos hogy jó lesz...miért ne lenne....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123029 üzenetére
de azért az neked is feltűnt,hogy a "nevesebb" márkaszervízek úgy mennek neki a dolognak,hogy hozott alkatrésznél +30% munkadíj......na vajon miért??
Mégegyszer írom....egy forintot nem sajnálok a motortól....sem a szerelőtől aki megcsinálja ,és aki még rábeszél plusz dolgokra is,ha az épp szükséget mutat...az én paripám most van abban a korban amikor már átfordul a képlet,nem éri meg a belefeccölt pénz a plussz törődés mert soha nem termeli ki anyagi értelembe...soha nem látom az értékén többet...de nem is ezért vettem..azért mert ez volt a vágyam,mert velem fog elpusztulni,és nem a gondatlanság miatt.A Bt -t is így tervezem megvenni...Teljesen másképp láttam ezt 10-en 20-on éve ,de most így próbálok bánni velük....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #123031 üzenetére
Megint ismetlem magam. Vagy akkor van szukseg arra az alkatreszre, ha epp az romlik el, es 100 emberbol 99 hanyattvagja magat, hogy az milyen draga, es inkabb nem keri. Altalaban ez szokott lenni.
De ez egy kinai membran kinabol. Pont errol beszelek.
Markaszerviz altalaban oem alkatreszekkel dolgozik. Ha te viszel oda nem oem alkatreszt, akkor vajon lesz szopas nemelyik utangyartott alkatresznel? El tudom kepzelni, hogy ezert szamolnak fel pluszt.
Miert ne lenne?
Mert egy japan membran 20-30 evesen is jo szokott lenni, az utangyartottat meg nemelyik tipusban evente csereled?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123033 üzenetére
Az megnyugtat ,hogy nem egyedül döntöttem....a kollega hívta fel rá a figyelmem és ha ő megbízik benne ,akkor én is....OEM-et a kerékcsapágyakból rendeltünk..
-viszont van egy kérdésem.......Ti mit tennétek...tavasszal dobtam fel Dunlop Arowmax gumikat.R17-tól jött 20-as DOT-tal......belement kb 13k km....az első gumi oldalám elég sűrűn 1-2 cm-es repedések jelentek meg...tegnap figyeltem rá fel,mikor nyomást ellenőriztem....a hátsó hibátlan......szilikonozni nem szoktam...csere?reklamáció?UI: Persu: egy gumialkatrész,főleg ami benzinnel érintkezik,az max 5év...de ha a boldogsághoz 2 évente ki kell dobni....ám legyen..!!!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123035 üzenetére
igen...
ahogy a típustársam mondaná: ezeknél a motoroknál már a szezonvégi karbantartás nem elég ,hogy olajcsere -szűrő,légszűrő csere meg fékfolyadékellenőrzésből áll....komplettebb odafigyelést kérnek...egy évente 1x karbiszinkron már nem lehet kérdés...ez alap....
valahol ez már anyagi öngyilkosságnak tűnhet egyesek szemében akik max 4-5 éves korukig hajtanak egy motort majd ülnek át másikra.De aki típusfetisiszta,az tudja és nem érdekli....ugyan nem jó párhuzam,de van aki évente belefeccöl többszázezret egy MZ-be is...de én nem tudom bántani őket,neki az kell....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Micsurin
nagyúr
válasz zolee5016 #123036 üzenetére
Évente? Ott vagy szar a karbi vagy nagyon komoly zűr van a kompresszióval.
Nem voltak fiatal motorjaim de még soha nem kellett évente foglalkozni vele még a kis koreain sem amit 32 ezertől 60 ezerig hajtottam igencsak nagy általánosságban ~kopp gázon.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zolee5016
őstag
válasz Micsurin #123037 üzenetére
ahhoz hogy ellenőrizd nem kell szarnak lennie....de ha már ott vagy megcsinálod....kb mint a guminyomás...nem akkor kell pumpálni,ha felnin futsz.....vagy a fék....ha vason fog akkor dobod el....na ezek is olyan apróságok,amik komolyabb ,ritkább alkatrészek hibáját.....van olyan ismerősöm aki,komplett karbisort kellett vegyen,kiesett 2 hónapra szezonból , mert jóvanazúgy hozzáállással volt a gépe iránt ,és nem értette, miért kell a motorom minden télen átnézetni....mert az csak + pénz...meg a régi motorja is elvolt évekig piszkálás nélkül....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123033 üzenetére
Bár nem motor, de jó példa. Elmentem a Fordhoz kerékcsapágyat venni. Arra nem vette a Ford a fáradtságot, hogy az "OEM" csapágyat átcsomagolja. SKF csomagolásban tették elém. Lelestem a számát, átmentem az SKF -hez.
-Á, Ford kerékagy csapágy. Tessék parancsolni.
A felét fizettem az "OEM" csapágyért.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #123029 üzenetére
Egészen addig fogod túlzónak érezni, amíg egyszer át nem basznak.
Pl. amikor kifizetem a gyári olajszűrőt (sárga), alátétet (1000 Ft), és a következő olajcserénél, amit magam végeztem el, találtam egy utángyártott szűrőt (piros) és egy nem odavaló alátétet. Mindezt az egyik legnagyobb magyarországi Honda kereskedésnél követték el.
Innentől kezdve csökkent a szervizekbe vetett bizalmam, és csak olyan helyre viszem a motorom, ahol nyomon követhetem a fejleményeket. Ezután jártam a Honda Takoberbe, ahol plexifal mögül lehetett nézni mindent.
És mivel lehetett nézni, nem is néztem, hanem könyvet olvastam inkább.Szerencsére találtam ilyen szerelőt Londonban és Budapesten is.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
GTVili
tag
válasz Somatom #123039 üzenetére
Ez is példa....és még ráadásul motor is. Mikor hozzám került a Morini, bizonyos fordulaton eszetlenül rángatott. A vizsgálódást követően kiderült, hogy a TPS (fojtószelep érzékelő) a ludas. A gyári alkatrész nagyjából 40e.... Rövid guglizást követően rájöttem,hogy több Ducati-t is szerelték ezzel az érzékelővel... lejjebb is ment az ár ~32e-re.... ....
Nem adtam fel és tovább kutakodtam. Tipusra, gyártóra...kereszt referenciákra.... mígnem ráleltem... Fiat Seicento... az 1.2-es motorhoz való érzékelő.... 6500Ft-ért.... -
zolee5016
őstag
Azt sem szabad elfelejteni,hogy pl az én esetemben is az OEM -Parts márcsak a robbantott rajzai miatt releváns...a motor 90%-a már nincs gyártásban....sehol...amit meg csinálnak jóeséllyel kínában.....esetleg az Athena átcimkézi .Egy skf csapágy meg lehet jobb is lehet , mint valami kina edition...
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #123040 üzenetére
Kurtak mar at szervizben. Magyarorszagon nagy esellyel az elet minden teruleten at akarnak kurni.
Banki alkalmazottol, a pektol, az orvostol nem kersz dokumentaciot. Olyan szintu hianyossagok, amit alapvetoen nem eszlelsz akarcsak a motorod mukodeseben- nem szol bele semmibe, csak mas az alatet es az olajszuro. Ezt minden teruleten ugyanugy megkapod.
A bankban, a mosogepszerelotol, a gazostol, a komuvestol, az orvosnal.Maskepp fogalmazok. Mivel ebben dolgozom, ha nekem valaki azt mondana, hogy dokumentaljam a munkamat neki, azt elhajtanam a picsba, holott nem vagyok hanyag ember.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #123039 üzenetére
Nem jo pelda, mert motoroknal nagyon sok olyan alkatresz van, amit nem tudsz igy megvasarolni, es a japan alkatreszeknek horror aruk van.
Muanyag lancvezeto 30e forintert. Fotengelyjelado 90e, fent emlitett karburator membran darabja 25e. Senki nem gyartja le neked, vagy nem ugyanolyan minosegben.
Vagy meg regebben etnies emlitette hogy ugyanaz a lambda szonda a dl-nel mint valamelyik autonal olcsobban, holott nem ugyanaz, csak mukodik vele.
Nem azt mondtam, hogy mindenben oem et kell venni, hanem lassuk a kulonbseget, hogy a szalon oem-mel dolgozik, te meg viszed a ki tudja milyen alkatreszt. Vagy jo lesz, vagy nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #123044 üzenetére
Szíved joga. Én viszont adok a szerelőmnek mondjuk a 120 helyett 150-et, 10 képért, mindenki boldog.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #123045 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy mindenben oem et kell venni, hanem lassuk a kulonbseget, hogy a szalon oem-mel dolgozik, te meg viszed a ki tudja milyen alkatreszt. Vagy jo lesz, vagy nem.
Sajnos ez az ami nincs mindig így.....főleg a korosabb típusoknál.....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Biqci
aktív tag
Hát nem tudom srácok, lehet én csinálom rosszul, de úgy vagyok vele, amit meg tudok magam csinálni azt megcsinálom, de amit nem, azt elviszem a szervizbe és oldják meg. Majd a végén kifizetem amit kérnek. Ráadásul nálunk nincs olyan, hogy megvárom, max. gumicsere esetén. Eddig talán egyszer volt, hogy megvártam a melót, mert olyan rövid ideig tartott, hogy nem volt értelme elmenni. De ez is kocsival történt. Motor mindig ott marad és a megbeszélt időpontban érte megyek. Eddig sosem volt gond, mindig időre elkészült, soha nem csesztek át...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #123047 üzenetére
Nagyon a tipistol fugg, de eleg sokhoz mai napig kapsz fobb kopofogyokat. De a jelenseg alapvetoen az, hogy a korosabb tipust senki nem viszi el markaszervizbe, mert 25e 1 darab membran, amibol 4 kell. Egy korosabb tipus erteke pedig kb 300-400e forint. Legalabbis amirol te beszelsz.
Azonnal elvagodik mindenki az alkatreszarakra, ezert keresi mindenki, hogy mire lehetne lecserelni azt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Biqci #123048 üzenetére
Persze, én is így gondoltam régebben.
A 20 éves autómat elkezdte enni a rozsda a hátsó két kerékíven.
Szerencsére van a családban egy lakatos, akinek sokat segítettem, megcsinálta anyagárban.
Megvette a javító íveket, a doblemezt meghajtogatta kézzel. Küldi a fotót, az előző javításnál némi újságpapír is bekerült a fényezés alá...
A kocsit a tesómtól vettem, mondtam neki, hogy még egyszer ne vigye oda fényeztetni semmilyét, ahová a Hondát vitte. El volt képedve, mert nem okosba csináltatta, hanem neves műhelyben, drága pénzért.Én már úgy vagyok vele, hogy jó a bizalom, de jobb az ellenőrzés.
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok