- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Mobilinternet
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Programozás topic
- Rendszergazda topic
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Asustor NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #26376 üzenetére
Nem tudom mit értesz rántáson, de egy bizonyos szintig teljesen természetes.
Robeszon a röpsúlyos kuplung miatt szinte mindíg csak áttételen keresztül a gázkar húzása hátsó kerékre.
Egy autónál, ahol a kb 150-200Nm nyomaték másfél tonnát mozgat, ráadásul az autók elektronikus gázpedálja eszement lusta egy szerkezet, ez nem érezhető, ehhez képest a GS500 40-50Nm nyomatéka már alacsony fordulaton megvan, azonnali a gázreakció, és csak 300 kilót kell megmozdítania.
Ráadásul a sor2 kicsit darabosabb is, mint egy sor4.
Értelemszerű, hogy érzel minden rezzenést, ami ráadásul szokatlan is számodra. Még azt is, amikor üresből egyesbe csattan a váltó, és néhány mm-t megmozdul a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest