-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
fattyu
veterán
válasz Integra #26904 üzenetére
Jaj hagyd már. Én nem ismerem a gs500at. lehet hogy azon a gázkarnak csak on meg off állása van
Attól hogy neked a két végállás között is működik neki nem biztos[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
ALI_G
veterán
Jah. Megvagyok. Voltam rontgenen keztocsont miatt de nincs eltorve. Motor is csak esztetikai serulest szenvedett.
Kecson 4kor kezdett hulni az ido, aszfalt kb 20 fokos volt. Korulmenyekhez kepest tul koran adtam gazt, elindult a segge, elvettem a gazt, majd a jobb tukrot lebaszva estem at a motor ele. Fuvon alltam meg motor mellett fel meterrel. Mire leellenoriztem magam, mar ott voltak paran a palya mellol. Sikerult fejjel a kamerara essek, a haza kicsit megreccsent de letort a felfuggesztesnel igy bar szetnyilt a foglalat, meg se esett ki a kamera amit a mogottem jovok kerulgettek Letoltuk a vasat, egy orvos erdeklodott hogy minden rendben, de nem volt eszmelet vesztes. Utana Talmaval spanoltam.
Paran beszartak a palya szelen. -
félisten
válasz alvaro #26907 üzenetére
Felénk van egy olyan szakasz ahol az aszfalt sima, totál sima, ott szinte indulni sem lehet csúszás nélkül. Kezd száradni.
Vélemény? Én a megfelelőbe sorolnám még éppen.
Kicsit melegebb hengerből: [link]
És a kissé hűvösebből: [link]A motor végsebessége sokat módosult amúgy a rendbetétel óta. Eddig 140-nél bólintott, rántott, fulladt. Most két személlyel (kb 135kg + cuccok) 150-nél még húz. Csak elfogyott az út.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #26910 üzenetére
Második esés kecsón, első még a hornettal volt.
Sajnos nem forgott a kamera, pedig rajtam volt. Elfelejtettem elindítani, pedig pár like-ot megért volnaSymbianOS: így képről azt mondanám, hogy szürke és fekete. Egyik se jó. Őzbarna az etalon. Hogy mi okozhatja, arról fogalmam sincs. Csak ilyen buzzwordoket tudnék mondani, mint tökéletlen égés
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Uh...celrara kanyarban volt? Ott sikerult nekem is majdnem. Pont annak a kornek az elejen merult le a kamerad...
SymbianOS: kicsit talan szegeny a keverek, de majd persu megmondja. Nekem autoban hasonlo (az injektoros).Gumit meg cserelj, mert a sajat eleteddel jatszol.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
félisten
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #26909 üzenetére
"150-nél még húz. "
Az jo :-)
Tegnap nekem is volt hasonlo.
Kamionsor elozes a 37-esen. Kineztem, nem jon semmi, 3 kamion van elotte, index ki, gaz. Mire a harmadikhoz ertem, mar160 korul jartam :-)
Pöcs kivan a Bodrogkereszturon keresztul kozlekedo legynel, litvan,... Kamionokkal. Ahelyett, hogy Kassa-Tornyosnemeti felol lemennenek Miskolc fele az M3-asra, itt verik szet az utakat. Es ezen az e-utdij sem segit, helyette inkabb ki kellene tiltani az atmenoforgalmat.Az asszonnyal meg eleinte nem ugy kell kozlekedni, ahogy neked jo, hanem, ahogy neki
Es akkor nem fogja megutalni a motorozast, es amikor uj gumira, lancra kell a penz, megertobb lesz, mert ez azt is lenetheti, hogy viszed magaddal valahova[ Szerkesztve ]
-
félisten
160-nél is még, de majdnem 9ezeret forog. Ergo közel a vége. Sebaj, így is felment a pumpa bennem ekkora tempónál.
A gyertya cserét elkövetem még és kifújt. Lassan lemosom a Symbi féle 2 órás mosással és megy a fűtött garázsba. Olyan 20 fokban lesz.
Télen: Kipuf lefújás feketére, tank rozsdamentesítése, benzinszűrő beépítése, kipuf csendesítése.Szerk: Ezeket most is tudja. Asszonnyal megyek 2 napja, kezdem megszokni. 100--nál még lazán merek előzni. De az a bólintás amikor fékezek... Az megrémít.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #26913 üzenetére
Mi az h ne gyári lelkületű? Ha megfelelő hőértékű gyertya van benne, és van rendesen gyújtás, illetve nem csereérett, akkor felesleges pénzkidobás bele másik. Helyette inkább cseréltess olajat a telókba, ha ennyire bólogatós...az inkább megéri.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #26885 üzenetére
Nem akarok beleugatni de ha először vittél utast meg a gumi is szar meg az aszfalt is hideg akkor talán nem ilyenkor kellene a motor végsebességét próbálgatni. Ahogy nézem azért nem a legbikább fékje van a GS-nek.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #26913 üzenetére
gyertya így néz ki egy euro 2 es motorban.
még a 05 ös yamahában is fehér volt, pedig az nem kapott keveset. Az őzbarna az régebbi karbis motoroknál fordul elő csak. Meg kétütemnél. de még ott is előfordul hogy nem. Pl nekem Elf HQX al fehér a gyertyám, Motul 800 al meg barnás. Castrol A747 el barna.
Szóval több összetevős. Persze esetünkben az olaj nem szól bele semmibe.egyébként GS 500 al azt csináltuk, hogy lambdaszondát raktunk a leömlőkbe, és úgy néztük hogy működik a karbija, belőttük 0.9-1.2 lambdára és akkor is fehér volt a gyertya.
ennyire merültünk bele abba a motorba:Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #26925 üzenetére
Akkor 9-es gyertyát felesleges megpróbálni? Köxi a képet,majd elemzem,érdekel mi van benne.
GS500 fékek terén két személlyel tényleg gyenge. Ha meg magam vagyok hamar blokkol a hátsó.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #26926 üzenetére
nem volt gyenge a féke nálam. Persze ha olcsó fékbetét van benne az nem úgy fog. illetve illik az úszónyerget is elpucolni, hogy a csapok ne legyenek berohadva. Semmi baj nincs azokkal a fékekkel, sőt egy olcsó motorhoz képest jók voltak.
ami még nagyon tipikus volt, hogy ebben a motorban 30 e km volt de kimértük a főtengelycsapágyat és 2 század múlva cserés. azaz minimum 130 e km volt benne.
a motorozás alapjait valahogy el kellene sajátítani, ha másnem olvass utána.
Motorozás mesterfokon könyv pl.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #26920 üzenetére
Milyen volt a túra?
-
alvaro
senior tag
válasz -Mosquito- #26920 üzenetére
Megerősítve, reggel 6-fél 7 tájban Fejérben is tejködben úsztam haza... plexi seperc alatt párában úszott az összes oldalán, 3 kilométeren belül a szemüvegem is...
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #26920 üzenetére
Itt mifelénk keleten viszont majdnem délig esett.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #26930 üzenetére
Én bízom a futott Km-ben. Márkaszerviz szerint a vezérműláncom kiváló állapotú (kissé laza volt mindössze), legalább ad még neki 50.000km-t mire cserére érik. Ha gyári akkor nagy baj nem lehet a lelkében.
JA fiúk ma még én is csak lestem azon amit ma tőlem kérdeztek! Az előzményekről annyit, hogy siettem és előzgettem nem épp nyugis stílusban, majd jött a piros. Fiat multipla megáll mellettem, ablak lehúz, kiszól a fazon, hogy "Ez 1000-es? Mert nagyon fürgén előzgettél. Erre kiült a fejemre a mosoly - Nem, csak 500-as és ki van herélve!
Olvasni fogok róla, de én ameddig nem tapasztalok meg vmit addig nem fogom fel.
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #26926 üzenetére
Azt rakd bele, ami belevaló, ne kísérletezgess. A gyárban nem hülyék találták ki, hogy mi kell neki.
Jól megy a motor? Ha igen, akkor nem értem minek szedegeted szét Teljesen jó az a gyertya."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
Szegedi évad záró felvonuláson volt valaki?
-
félisten
válasz Daywalker #26935 üzenetére
Igen jól megy. Ha unatkozom keresem a hibákat. Jó kis feladat lesz pl levenni a kipufogót, mert nem fér be a kulcs a csonkokhoz. A gyári méretű ezért, a toldóval meg azért nem jó. Közötte meg nincs méret.
Én az a fajta vagyok aki leül a motor mellé és hallgatja a ketyegést és keresi a változásokat. A minta megváltozását.
Terveim szerint (ami már szinte biztos), november 9.-én rakom el télire. Összetett okok miatt. Addig nyitott garázs, eshet fújhat nem megy be a fűtöttbe. -
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #26925 üzenetére
Yay, legó!!
Megjöttem. ~350 km-t még beletekertem Zólyom (Zvolen) felé. Kicsit jobban alá kellett volna öltözni, meg jóval hamarabb indulni, s akkor jobb lett volna. Naplemente után fordultam, gyorsan hűlt. De jó most ez a forró leves...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
mocsanisi
senior tag
válasz Grillo #26938 üzenetére
Nekem sincs rajta kb. semmi minta, de 1000x jobban tapad mint az ez előtt fent lévő, még bőven mintás heidenau nemtudommilyen gumival. (most pilot power van fent, esőbe mondjuk nagyon csúszkál, de még hidegen is viszonylag vállalható tapadása van)
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
#25954560
törölt tag
válasz mocsanisi #26945 üzenetére
orbitalis f@szsag h sporoltok a gumin es egymast biztatjatok.
amikor az emberben lenyegesen tobb onbizalom keletkezik, mint motorozasi tudas, na akkor szokott eloszor esni. ami nem baj, mert esni muszaj. csak ne sporolas miatt es ne utassal. es lehetoleg szembeforgalom nelkul.
es huzzatok el tanfolyira, mert utana fogjatok csak latni h mennyi baromsagot kerdeztetek illetve tanacsoltatok.
es igen, tudom h bekaphatom -
mocsanisi
senior tag
válasz #25954560 #26946 üzenetére
Annyit írtam hogy szerintem attól hogy egy gumin középen már kevesebb a minta, vagy kopásjelzőn van, még tapadhat jól. Nyílván nem a full slickre kopott gumikról beszélünk, de én ezt azért vettem meg használtan, mert oldalt még volt rajta bőven "hús". Felraktuk és láss csodát sokkal jobban tapad mint az előző, jövő szezon elején ez is cserés, de ugyan ilyet fogok keríteni.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok