Új hozzászólás Aktív témák

  • Steven

    addikt

    válasz fattyu #120242 üzenetére

    0km es kora óta " sport fokozatban" van minden 3 és két betű (szalon így adta át) Suzuki az életben hisz :D kikapcsolni nem lehet, meg amúgy sem akarom .
    Bár murván ki próbáltam volna milyen bohóckodni.

    Amúgy ez nem ilyen panaszkodás inkább elmélkedés ... pl nemtom más ,hogy tanulja meg ,hogy ne nyélgázzal vedd be a kanyart vagy ne nyélgázzal indulj no meg hol vannak a "meg csúszási pontok" stb....

    amúgy most két hónap után egy pár érdekesség az 1050xt ről:

    -lámpája fos (este nem látni semmit ... tényleg fos)
    -bal oldalt a kézvédő hibásan van legyártva mindegyiknél .. hiányzik a merevítés .. jobb oldalt egy kis gumi alátéttel fexik rá fék karra, bal oldalt viszont a levegőbe lóg... oda suzuki márkaszerviz beragasztott egy centis tömör gumit , így most fasza . Enélkül lobog mint a zászló ... szvl magyarok tudnak. ;]
    -garázsból míg ki állok és a motor nem ér el bizonyos hő fokot addig 0 nyomaték van a motorba aztán ránt egyet és megindul 3-4 ezernél eléggé fura.
    -márkaszervizbe még nincs hozzá alkatrész , rendelni se tudnak. Van egy össze tört 1000km es példány és nem tudják meg csinálni .
    - nincs hozzá adatkábel ,hogy ki töröljék a szerviz kulcsot a kijelzőről ... február óta várják állítólag.

    más dolog ez nem negatív inkább csak élmény:
    Most , hogy be van járatva kicsit több erőt vártam papíron 107 le-től
    Fazeről ültem át és hát ahhoz képest elég gyengusnak érzem.. ott 3. ba mentem 180 at itt 5.be 7-8 ezret pörög 180 nál.
    Röviden megfogalmazva azt hittem kevésbé fogom érezni a különbséget,de nem így van.
    Olyan mintha egy 600 as motoron ülnék kb csak ennél alul is van nyomaték.

    Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

Új hozzászólás Aktív témák