Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fattyu

    veterán

    válasz Steven #120243 üzenetére

    értelek. én is elektronika nlkül éltem túl 17 évet agyatlanul közlekedve. az absnek nagyon örülök hogy van de az is a sport módban van és eddig a kapubeálló kavicsos porosán szólt bele egyszer 3kmhról féket húzva :D
    ha érezném hogy beleszól és kikapcsolhatatlan valószínű morci lennék én is. de ezen minden kikapcsolható.

    akik ezeken nőnek fel: én is úgy vélem hogy nem a saját határait fogja tudni és nem lesz a kezében a határon fékezés sem. meg a mi az ami már büntet kanyarból kifelé. mondjuk ez ugye csak a huncutul közlekedőknek gond aki nem megy határon annak kevésbé.
    a nettó motorkezelésben ügyetlenebb motorosok lesznek de kevesebb halott.

    szerintem

    én 955 triumphról előtte meg cbr 900ról ültem át supermotora. az utazósebesség 140-150 picit uncsi, de a robbanékonysága hangja kezelhetősége könnyűsége kárpótol. engem.

    [ Szerkesztve ]

    a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Steven #120243 üzenetére

    s4/v2
    Eleg nagy kulonbseg van, pl hogy a keveshengeresnek egyenesebb szokott lenni a nyomatekgorbeje, ezert nem erzed annyira erosnek, mint egy elbszott folyamatosan emelkedo s4 nyomatekgorbet.
    A v2 nem tud annyit porogni, mint a s4, ezert kisebb a loereje, kb ugyanahhoz a nyomatekhoz, ezert mas a valtoattetel is. A v2 nek alul nagyobb ereje van, es nincs tuzijatek a fordulatszam emelkedesevel, de attol az meg baromira megy, csak nem rug hatba, amitol azt erzed, hogy teret ugrasz.
    Mindket motor fotengelyen ~100Nm-t produkal.
    Szoval elegge becsapos. Egyaltalan nem 600 ashoz hasonlitanam, ha az s4, mert annak aztan alul semmi nincs.

    Fattyu:
    Mondjuk attol meg el lehet esni kanyarbol kifele tcs-el is, a regebbiekkel - gondolok itt a 2012 koruli motorokra, kawa zx10 amin az egyik kollegam hozott ossze lowside ot, de osszehohatsz hside-ot panigale v2 vel is. Olyat nemreg lattam.

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

  • jacis

    nagyúr

    válasz Steven #120243 üzenetére

    Ezt hogy a lámpája "fos" már mástól is hallottam. Ez elég gáz, mert sok dolgot nem tudsz vele kezdeni. :U

    iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Steven #120243 üzenetére

    Én a múlt héten mentem fél órát az új 1050-es V-Strom XT-vel.
    Sajnos nem figyeltem, hogy milyen motormódban, meg izé, hogy volt állítva, de emlékeim szerint a 2 évvel ezelőtti, még kereklámpás dodókacsa fejű 1000-es jobb volt.
    Mintha az üléspozicó is más lenne, valahogy nem éreztem rajta azt a hűdenagyon terebélyes helyet, amit annak idején a 2004-es, 650-es V-Stromon tapasztaltam.
    Alacsony fordulaton, elinduláskor furcsán dadogós volt, lehet, csak elszoktam 1 év alatt a két hengertől.
    Motorfék viszont van, gáz elengedésére azonnal bebólint, nem úgy mint a 3 hengeres Tracer. Persze biztos van olyan motorfék üzemmód, amivel ez szabályozható. Traceren ilyen variálási lehetőség nem nagyon van, habár A módban agresszívabb valamivel. De nem annyira, mint az MT09 :)
    Erőben tényleg nem éreztem olyan fickósnak mint a Tracer900-at. Igaz, az húszegynéháyn kilóval könnyebb, és majdnem ennyivel több ló, és persze a nyomatékgörbe is más. Ja, és lehet, hogy erre is van valami harciasabb motormód, de nem próbáltam, nekem a Tracer STD módja tökéletesen megfelel, azt nem szoktam állítgatni.
    Annak idején, amikor egymás után kipróbáltam Kecskeméten a V-Strom 1000-t, és a Tracer900-at, akkor a Tracer900 volt a furcsa, de aztán még 1-2 alkalommal el tudtam vinni 1-1 rövid körre, és akkor megtetszett, és azt vettem, de mostmár, hogy próbáltam az 1050 V-Stromot, már nem bánom.
    Egyébként hallottam valahol olyan véleményt, hogy a korábbi ezredeshez képest beáldoztak egy kicsit az alacsonyan ébredő nyomatékból a csúcsteljesítmény növelésének érdekében. Nem tudom ebből mi igaz.

Új hozzászólás Aktív témák