-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #120401 üzenetére
Szerintem igen
Én sem bírtam megnézni, nem is nagyon érdekel.Mond a Dodor is jó dolgokat, de én speciel (mint laikus), nem követem, nem jön be a stílusa annyira.
Mármint, bizonyos témához jól áll, de most ez a cirkusz...Kommentek:
"Leiratkoztam az Onroad-ról!"
Gratulálok kisfiam, nem minden hős visel köpenyt -
FeniX-
aktív tag
válasz Somatom #120401 üzenetére
Aha. Én totál elnéző vagyok az olyan dolgokkal pl. mikor mondják, hogy "lezárt versenypályán" tesztelte 200-al, közben meg közúton. Ez nekem nem probléma.
Mondjuk az néha engem is idegesít, mikor valaki egy sok mérnökórát magába foglaló technikára simán azt mondja, hogy "kalap szar", miközben a különbséget nem tudja, nem érzi, meg fingja nincs róla, hogy valójában milyen a kalap szar tényleg.Egyik ismerősöm mondogatta mindig a suzuki ignis-re, hogy az egy szar autó, mert hogy merev tengelyes a hátsó futómű. Hosszú távon idegesítő volt már, hogy folyton ezt szajkózta, miközben életében 2 autónál többfajtát ki sem próbált.
-
Micsurin
nagyúr
válasz FeniX- #120403 üzenetére
Ma de őszintén ültél te már ignisben utána meg egy ufo civicben?
Az Ignistől még egy Ford Fusion is zűrtechnológiának tűnik.
Dodor az dodor az ő bölcsességeit még mindig egy jól behatárolható csoport issza mint a mannát, élükön a 2000-es évek eleji hazai 30-as kategóriával akiknek éppen csak volt már pénzük
hitelbőlsport motort venni majd kockásra M7-ezni a gumit.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
baboss
őstag
Megjött, kamera és Intercom egyben. Nem kell két kütyüvel bajlódni motorozás közben.
Most tesztelgetem.
Az egység felragasztható, illetve másik adapterrel csavarozható a sisakra. 128GB-os SD kártya van hozzá nekem, azt kezeli.
Két fajta cserélhető mikrofonnal jött a csomag, fix merev szárú és vezetékes. Tépőzárral lehet a sisakba rögzíteni a mikit és a fülest. Saját aku nem tudom még meddig fogja bírni, de powerbank csatlakoztatható külön hozzá.
Hangérő nagyon erős és szépen tisztán szól, van benne kakaó bőven. Nekem fél hangerőn is hangos. Mikrofon menet közben még nincs tesztelve.
G sensor állítható, 3 fokozatban, ha nincs bekapcsolva a kamera akkor baleset (hirtelen fékezés) esetén automatikusan elindítja a felvételt.
App segítségével telefonon látható az aktuális kamerafelvétel. Zene hallgatható menet közben, GPS hangutasításnál elhallgat a zene, valamint a telefonhívást automatikusan, felveszi, lerakja, majd megy a zene tovább. Sisakra rögzítve könnyen egyszerűen lehet kezelni rajta mindent.
Leírás:
HD minőség és hurok videó, valamint egy kattintással történő rögzítés. Mozgásérzékelős felvétel, G sensor.
WIFI Connect, intelligens rázás védelem, széles látószögű objektív.
Csapatkommunikáció és csatlakozás bármilyen, ugyanabban az időben csatlakoztatott Bluetooth fejhallgatóhoz és több eszközhöz.
A leghosszabb 1000 méteres távolság, és két mobiltelefon csatlakoztatása egyszerre, sztereó zene.
Hanghívások és Woice felszólítások, töltés közben használható.
Bluetooth és beépített FM-vevő, vízálló, zajvédelem.
Specifikáció:
A felvevő készenléti ideje: 20 óra
Töltési idő körülbelül 2,5 óra
Videó felbontás 1920x1080 / 30fps
Fotó 12MP
Micro USB Android univerzális csatlakozó
Működési hatótáv 1000 méter
Bluetooth készenléti idő 500 óra
Bluetooth idő 32 óra
Felvételi idő 7 óra ( Powerbank használatával az SD kártya kapacitása a mérvadó)
Készenléti idő rögzítése 500 óra
Lencse HD széles látószögű
TF kártya Max 10128 Gb
Újratölthető lítium-polimer elemek
Tápegység 5V - 1A
Üzemi hőmérséklet 14F-131F (-10 ℃ -55 ℃)
Tárolási hőmérséklet -4F-140F (-20 ℃ ~ 60 ℃)Funkció:
1 ・ bluetooth 5.0
2 ・ HD képminőség
3 ・ Hurokos videó felvétel
4 ・ Felvétel
5. WiFi összekapcsolás
6 ・ Intelligens rázkódásgátló
7. Széles látószögű lencse, 120˚
8. Flotta kommunikáció
9 ・ Csatlakoztasson bármilyen Bluetooth fülhallgatóhoz
10. Multiplex több, 6 eszköz egyidejű csatlakoztatása
11 ・ Működési tartomány 1000 méter
12. 2 mobiltelefonhoz csatlakoztatható
13 ・ Sztereó zene A2DP
14 ・ Hangtárcsázás
15 ・ Hangjelzés
16. Videó rögzítés használható töltés közben
17. ・ FM rádió
18 . Kétirányú rádióval csatlakozik
19 ・ Lejátszás vezérlése
20 ・ Vízálló IPx6
21 ・ Fejlett zajszabályozásMotoron még nem teszteltem, mert beteg vagyok. Az egész család elkapta, (nem Covid 19).
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz FeniX- #120399 üzenetére
Igen, néztem. Ha rám szokás mondani, hogy kettős mérce, akkor ez mi? 20-as mérce?
Abban egyébként tök igaza van, hogy benézték, és nem értelmezték a táblát az onroadosok. Én rögtön kiadtam volna egy vicces videót, hogy "hoppá, ezt benéztük" a helyükben. Azzal lehetett volna szépíteni.
De amit Dodor a videóban művel, azon felb@sztam magam. Én nem az onroad vérszívására gondolok, az legyen az ő bajuk. De maga amit mond megint... Pl. a videóban ekézi őket, hogy hülyének nézik a nézőiket ezzel a zárt pályás dologgal, de előtte meg ő magyaráz (pont ő!), hogy van sebességkorlátozó tábla a kanyar előtt, és azt tessék betartani! WTF?
Aztán meg hogy ő, mint egyszerű prosztó motoros kérdezett csak kommentben. Később(i videóban) meg már ő, mint szakmabéli kérdez, amire várt volna szakmai véleménycserét.
Ha meg már komment, meg miért nézik hülyének a nézőket, akkor én is kérdeztem tőle anno, hogy miért kell azt mondani a Yamaha Tenere700-ra, hogy olyan terepen, mint egy EXC450, utána meg elkezdett nekem hisztizni, hogy ha ő "ha 500 évet kihagy, akkor becsukott szemmel, egyik ujját a seggébe dugva, háttal ülve, egy Harley-n is jobbat nyom" nálam, és ezennel kihív, amit meg miután elfogadtam nyilván nem volt jó neki...
Ráadásul pont a velem folytatott komment-acsarkodásban írta, hogy "ha már egy irányban mozgunk a neten, akkor nem etikus rombolni a másik munkáját." Hogy is van ez?
Aztán meg megy a szöveg, hogy a rendőrség nézi a kommenteket, ezért oda írjanak, ne privátba. Látom is magam előtt, ahogy Kováts2 főtörzs napi feladata, hogy trafizás közben beszámolót írjon a kommentekről... Biztos nem is az a cél, hogy felpörgesse a youtube csatornáját, miután letiltották facebookról, mi? Akkor ki néz kit hülyének?
Na jó, annyit mondja, hogy a rendőrség olvassa a videó alatti kommenteket, hogy még a végén kiderül (nem fog), hogy igaz.(#120403) FeniX-
Igen, ez olyan, mikor én azt mondtam, hogy a KTM-et kipróbáltam a német autópályán. Mindenki tudja, hogy ez mit jelent, ebbe belekapaszkodni nettó f@szság(#120404) Micsurin
Ez evolúciós eredmény: az emberek hozzádörgölőznek a nagyf@szú emberhez, mert akkor azt hiszik (róluk?), hogy az övék is nagy...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
baboss
őstag
Itt vettem [link] 35.844ft EU prioritással kell megrendelni, és akkor nem kell áfát, vámot fizetni.
Rendelési idő : 03:40:47 2020. július 24. Ma jött meg.
Ragasztós rögzítés felejtős, a csavarozható kell mert a kamerát be kell állítani irányba.
A sisakra felfogva nem áll egyenesen a kamera, a rögzítő alá 5mm-es gumit kellett raknom a felső részére, hogy vízszintes legyen a kép. A le fel irányt könnyen lehet állítani az adapterrel.
Más lencsével nem tudom, hogy használható e. Én biztos nem szedem szét. A teszt videón nagyon világos lett a felvétel.
EV-t le kellett vennem -1,re, úgy már jobb.
Kamera beállításokat csak telefonra csatlakoztatva lehet állatin az APP-on belül.
Van egy olyan a beállításoknál, hogy Sensor mirror, fogalmam sincs mi lehet, mit csinál.
Sisakban van előkészítés a hangszóróknak, nálam elég kicsi volt a mélység, egy kicsit 5mm csiszoltam le a hungarocellből, hogy ne nyomja a fülemet ha be van építve. -
Pocee
senior tag
Üdv!
Köszönöm a múltkori boltajánlásokat,végül az MxMania lett a befutó.
Röviden leírom a véleményemet.Összeraktam egy netes rendelést,mert a bolti átvételt nem fogadta(utóbb kiderült,hogy kikapcsolták ezt a funkciót).
Szóval összeraktam egy közel 400k-s rendelést,másnap felhívtam őket,hogy ne küldjék ki,mert bár a vételi szándék megvan,mindenképp próbálni akarok mielőtt veszek ennyiért stuffot,de a srác(a fehérvári tulaj) lepattintott,hogy "én most megszakítom ezt a beszélgetést mert sok a dolgom,majd visszahívlak...
másnap reggel hívott vissza,hogy "na mit is akartál Te"
elmondtam illedelmesen,hogy ne küldjék egyelőre a cuccot mert nem akarom leszopatni őket sem,hogy méretpróbléma miatt elállok a vásárlástól,mondta,hogy akkor mindjárt visszahív,de menjek próbálni...jó de mondom,mi van raktáron azokból amiket rendelnék,majd hív...na ezt azóta is várom.
Felmentem ma Pestre,de oda is úgy indultam,hogy egy komám előre sokkolt,hogy az ottani srác nagyon nyegle és nem túl segítőkész.
Erre tök kellemesen csalódtam,a srác végig mindenben segített,csomó drágább cuccról lebeszélt,hogy ne vegyek mert nem éri meg az árát,és a végén kérés nélkül adott,közel 20% kedvezményt,hozzáteszem,hogy senki nem volt rajtam kívül a boltban,lehet ezért kaptam ekkora figyelmet,de én baromi elégedett voltam a kiszolgálás minőségével,említettem neki a kollégáját,azt mondta napi egy ilyen panasz befut,hogy szar az üzleti kommunikációja...
Na mindegy,végül félpénzt költöttem a tervezethez képest,amit a srácnak köszönhetek és nem vettem szar cuccokat.Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pocee #120413 üzenetére
Na szuper.
Ezzel a hozzaallassal en is allandoan talalkozok itthon, nem is ertem, hogy ezt hogyan lehet igy csinalni, kb 80% ban valahogy egyaltalan nem kell a penz ezeknek a szolgaltatoknak, boltoknak.
Vagy vmi eszmeletlen szar penzert dolgoztatnak agyatlan eladokat, aztan ha betevedsz, az orditolanc vegen te leszel, es azert viselkednek igy.
Fogalmam sincs, de kezdek leszokni arrol hogy vasaroljak itt vmit, mert csak a baj van vele, ha rendelsz ami tobb, mint 3 darabbol all, akkor aztan valami mindig el lesz krva. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
martonx
veterán
válasz Topiccsendőr #120414 üzenetére
Nekem a szegedi Shox-ban tök pozitív a tapasztalatom az eladókkal.
Én kérek elnézést!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Geresics #120409 üzenetére
Ez érdekes, nem gondoltam volna, hogy egy kommentelő "kihívása" elől inkább viszakozik.
Gondolom, mondjuk ha belement volna, utána minden héten lehetne bizonyítani, egyre veszélyesebb dolgok hajszolásában is.ON: Ma szembesültem vele, hogy az első fékkar furata oválisra van kopva.
Ha full-paraszt módon behúzom, akkor nem tudom fokozatmentesen működtetni, hanem egy ponton túl akad illetve "becsűröm" a fékkart teljesen.
Ha picit megemelem, illetve felfelé húzom, akkor normálisan megy. Kivettem, megnéztem és a csapnak van egy minimális játéka a fékkar furatában. Úgyhogy amíg nem rendelem meg az újat, addig legalább tudom, hogy milyen módszerrel kell rámarni, hogy ne bicskázzak be azonnal.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
vennék egy versenyrencert a gépre,igaz az hogy az injektor hozzááll az új kipufogóhoz,akitől vettem a motort,azt mondta hogy nem kell padozni,mert az injektor hozzáigazítja a kaját a kipufhoz?!
Mr.Brightside
-
FeniX-
aktív tag
válasz Topiccsendőr #120418 üzenetére
Hát, ha a 'versenyrencer'-hez is van lambda szonda, akkor végülis miért ne? Abból kap jelet.
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #120418 üzenetére
nekem is fura volt,gondoltam,hogy eddig nem így működtek a dolgok de mivel nem adta a tuningrendszert így elengedtem,de csak bassza a csőröm hogy kellene rá vmi hangosabb
runner: Kawasaki KX450F '19es
Tomi,még egy kérdés,30 üóra van a gépben,ahol a gépkönyv dugattyúcserét ír vagyis 15nél de ezt most hagyjuk,ennyi idő alatt már túlméretes dugó kell vagy kibír még egy gyári alapméretet a henger?mennyire kopik a nicasil?nehogy azzal gyere,hogy mérni kell
azért kérdezem mert ebayen van egy nagyon jó árú alapméretes teljes felújítószettMr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pocee #120421 üzenetére
Merni kell :D
Nem tudom mennyi a 30 uzemora, es azt az idot mennyire nyelen toltotte, de a nikaszil eleg jol birja, ha a honolasokat latod rajta, tehat nincs fenyesedes, nincs felkenve aluminium ra akkor altalaban nagy baja nincs. Meg kene nezni a hengert elotte mindenkepp.
Ha olyan az allapota, akkor en raknek bele alapmeretest. De ha mar fenyesedes van, akkor honolni kene, es merni, hogy mi mekkora.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Topiccsendőr #120423 üzenetére
A típusról én is lemaradtam, sry.
-
norbert1998
veterán
Tegnap megkérdeztem a kismotorosba, de nem válaszolnak. Brühü.
Ezt miért csinálja a masina? AM6, CPI SM50
Visszapakoltam gyárira a főfúvóka méretet (zsír új fúvókával), úszószint gyári spec.-re belőve, alapjárat meg levegő csavarok stimmelnek.
Ezt csinálja 1,2,3 és üres fokozatokban, 4-5-6-ban gond nélkül kiforog tiltásig. 3-ban kicsit kevésbé [dadog], a nagyobb terehlés miatt, I guess.A gyári ajánlású (zsír új) BPR8ES gyertyát kicseréltem egy BUR6ES (vagy mi, a 3 elektródás) variánsra, most csak üresben csinálja, minden más fokozatban kiforog tiltásig.
CDI lehet rossz vajon? Vagy a gyári ajánlású gyertya nem jó bele?
-
nagyúr
Most hogy lezárult a nagy A-s jogsi mizéria, összeszámoltam a költségeket. Hátha segít azoknak, akik hozzám hasonlóan beleugranának a motorozásba a nulláról.
1.2-1.3M-es teljes keretből gondolkodtam mielőtt belevágtam. Ehhez képest 1.5M lett a vége, mire motorra tudtam pattanni.
- nagy A jogsi (előzetes motoros kat. nélkül) össz-vissz mindenestül 186k (és 4 hónap)
- ruha 270k (kabát, farmer, csizma, kesztyű, buko, gerinc protektor)
- motor 800k
- átírás, biztosítás, első szerviz, motoros táska 245k[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz tboy93 #120426 üzenetére
Hű
b+!Akkor én is!
A1, annak az ára jóval kevesebb, de 2 hónap az is volt, mert brutálsokat kellett várni a KRESZ vizsgára-Jogsi (kiállítással együtt) 40-45k
-ruha (sisak, gagyikesztyű [protis, de ehelyett amjd kellene normális], két kabát, térdvédő, bakancs] 134k
-motor 750k
-átírás, biztosítás, első szerviz, motoros táskák 100k1,03M lett a vége.
És ez tudod miért rossz?
Mert azt hittem, hogy jóval kevesebb lesz, mint a te összeged, és mire bepötyögtem a kommentet, kijött, hogy nagyon nem
Jó, a sallang kb a fele... -
nagyúr
válasz norbert1998 #120427 üzenetére
A jogsi kiállítás költségét bele se számolta, úgy megvan a 190e Viszont egy életre elfelejthetem a motoros "oktatást", nagyon nagyot csalódtam és a végén már elég feszkós voltam. Biztos a korona helyzet is közrejátszott valamennyit a dologban, de ezt az iskolát én nem ajánlanám soha senkinek az biztos.
Azért a te összeged sem semmi, 125ccm-hez mérten.
"Jó, a sallang kb a fele"
Ja, ilyen ez, elsőre sok másra kell költeni a motoron kívül. Ha lecserélem akkor azért már más lesz a sztori. -
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #120428 üzenetére
Ha lecseréled a motor értékén is buksz és valszeg drágább motort veszel, tehát a fél milliós deficit minimum jelen lesz akkor is. Ez sajnos egy ilyen hobby.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
norbert1998
veterán
válasz tboy93 #120428 üzenetére
Előttem még ott a dilemma, hogy megcsináljam jövőre az A2-t, vagy kibírom kisVarával A-ig, azaz 2022 áprilisig. Egyik esetben sem kell újra KRESZ-ezni.
Mindenképpen KLE650,F650GS, Pegaso 650 vagy ilyesmi lenne, mert ezek jó része A2-be befér, és hát azért én úgy vagyok vele, hogy a 125-ös után 1290 Super Advanture-re még nem ülök fel, ha lehetőségem lenne rá az A miatt, akkor sem
Igaz igaz, a sallang később már nemigen fog kelleni. Illetve attól függ, hogy öregednek a cuccaim.
Runner125
Én úgy tervezem, hogy a motorcserével nyerni fogok
Méghozzá azért, mert... Szép világ lenne[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz runner 125 #120429 üzenetére
Ja, igazad van. Értékvesztés, újra átírás, ott is első szerviz. Mindegy, egyenlőre elvagyok ezzel, ingázásra szerintem kifejezetten szuper. Aztán majd meglátjuk mit mondok jövőre
-
nagyúr
válasz norbert1998 #120430 üzenetére
Nyomjad csak az A2-t
-
pakfong
tag
válasz tboy93 #120428 üzenetére
A motorozás sose volt olcsó, ez van.
Nekem 5 éve tavasszal volt az "A" korlátlan 130 körül, mindennel együtt. Pont tegnap szórtam ki a fiókomból a felesleges papírokat, aztán még megvoltak a számlák is.
Azóta meg hogy mennyi ment felszerelésre meg egyéb kacatokra...inkább össze se számolom. Szerencsére maga a motor örökélet +1 nap kategória, extrém és váratlan költségei nincsenek.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
runner 125
nagyúr
válasz Pocee #120421 üzenetére
Ah, az ütős gép. Grat hozzá!
Arra emlékeztem h előtte is enduroztál. Ezt hol fogod használni? Mármint csak pályán, utánfutózva, vagy környékbeli földutakon is?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #120425 üzenetére
A kipufogoba nem puffan bele amikor ezt csinalja? olyan, mintha a gyertyapipadban is lenne ellenallas es a gyertyadban is. Pipat nem csereltel valamikor? Gyarilag van abban is ellenallas, es ha igen, mekkora?
A gyari ajanlast (BR7ES?) en sosem kerulnem meg gyertya hoertekben ez a harom elektrodas sztm tok felesleges ilyesmibe. Mindenkepp a gyarilag ajanlott gyertyat kene visszarakni.
ilyen 2T ben nincs tiltas, csak siman elforog valameddig, de nem fog ledadogni, mint egy 4T.
A "tiltast" itt mas dolog okozNem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
zolee5016
őstag
válasz canniball #120433 üzenetére
mert nem volt még semmilyen jogsija sem gondolom
20k a E learning
4k a vizsga
40k a rutinvizsgáig
80k a forgalmiig a vezetés
20k az eü
8,5k a vizsga
ez az asszonyom vizsgaköltsége...07.10 re végzett..
A korlátlan,Villám jogsi, Börs 600 -as Hornettel[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #120437 üzenetére
Nem igazán hallom, hogy puffanna.
Pipát nem cseréltem, március óta van nálam. Most el kéne adni
Az ellenállásra rá mérek.
Én úgy olvastam a könyvén, hogy 8ES a gyári ajánlás. Azzal nem volt jó ugye. A BUR6 meg volt itthon, azért tettem bele azt.
-
canniball
nagyúr
válasz tboy93 #120436 üzenetére
Ja hogy B125! Úgy már értem.
zolee5016!
Attól függ kinek a fizuját nézzük...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
nagyúr
válasz norbert1998 #120444 üzenetére
Utobbi
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #120443 üzenetére
Ra van irva, ne merj ra.
Tehat ez mindig jelentkezett?
A masik gyertyaval nem szuntetted meg a hibat, csak eltoltad valamilyen iranyban, de nem a gyertyaval van baj. Az a gyertya nem ebbe a mmotorba valo, en nem raknam bele, joval alacsonyabb a hoerteke. Ha gyari a pipa, es a gyertya is, akkor valami "visszarug" a cdi gyujtasban, legalabbis akkor viselkedik igy a cdi gyujtas, amikor egy egyeniranyito dioda hal meg. Nem nagy befektetes megcsinalni, ha ez a baja, de nezni kene egy gyujtast, hogy ilyenkor mi tortenik. Normalis szakemberhez vinnem, ez nem keverekkepzes.
(Ezt igy egy videorol mondom, tehat fogalmam sincs)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
Időközben lett egy frankó zselés ülésem, kék-feketére húzva. Így most már teljes a kép. Az új EBC tárcsák és a Brembo betétek is baromi sokat javítottak a fékhatáson.
Egyben szeretném megkérni valamelyik gazdát, h dobja be pls az összefoglalóba. Köszi.
DR-Z 400S, 2007"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Ukrajnai háború
- Stauffenberg: Miért csak magaddal tolsz ki a privát üzeneteiddel?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Path of Exile (ARPG)
- Jövedelem
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Home server / házi szerver építése
- Apple iPad Pro 13” (M4, 2024) - superlativum
- PlayStation 1 / 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen