-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
válasz z123456789 #120250 üzenetére
Azt mondták , hogy sport motorra kellene cserélnem, azt jobban lehet dönteni, ennek ez a vége, viszont azt nem bírná a derekam.
Leveszem, a lábtartót és akkor biztos nem fog leérni.
Vagy még jobban üljek ki.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #120245 üzenetére
Nem mondtam mindentől megvéd de azért sok dologból kihozza az ugyetlenebbet.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #120245 üzenetére
Persu ua azt mondjuk. :
"Röviden megfogalmazva azt hittem kevésbé fogom érezni a különbséget,de nem így van.
Olyan mintha egy 600 as motoron ülnék kb csak ennél alul is van nyomaték."Amúgy előző motorom SV1000S volt úgy 8-10 éve és ugye az emlékek meg szépülnek ,de azt állatnak éreztem úgy emléxem.
Ha megnézed a nyomaték görbéjét az XT nek látod ,hogy "sor 4 esítették" és végig elektromosan szabályzott :
[link]
Nyilván mindenre is elég csak a saját tapasztalatomat írtam le.
Ha haza ugrasz szülő látogatásba max írj rám és ki próbálod ,már ha érdekel[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
senior tag
válasz Steven #120255 üzenetére
No kíváncsi voltam, ezekben a mostani V-strom-okban valóban van egy s más szabályzó elektronika..
[link]Amúgy erről a motorelektronika / vezetési asszisztens témáról mindig az az eset jut eszembe, mikor anno 2007-2011 körül a MotoGP-ben a Ducatis Casey Stoner és az 'öreg' motoros Rossi között volt egy nagy különbség: Előbbi teljesen rábízta magát a motorelektronikára, utóbbi meg mivel egy 'inkább analóg' világban tanult motorozni kevésbé tette ezt - és alulmaradt a versengésben..
Ez egy korábbi ehhez kapcsolódó cikk, ( [link] )
idézem:
"
Az elektronikával kapcsolatos gondolatok itt még nem érnek véget. Nemrég egy, a Totalbike-hoz közeli, igencsak nagy műszaki tapasztalatokkal bíró szakértővel volt szerencsém eltölteni egy estét, akivel szóba került a MotoGP versenyzők elektronikához fűződő viszonya. Szemrebbenés nélkül azon a véleményen volt, hogy Marc Márquez nagyjából Casey Stoner örökségét fejlesztette tökélyre, amely azon alapszik, a versenyző miként képes megbízni száz százalékban a köré fejlesztett elektronikában. Azt már eddig is sokan sejtették, hogy Stoner ezt még viszonylag vadparaszt módjára intézte, és nagyjából a futam elején ütközésig húzta a gázt, a többit pedig megoldotta a számítógép. Kérem az ellentábort, ne dobáljon emiatt tojással, csak azt írom le, amit anno sokan ki is jelentettek – viszont Márquez a jelenben ettől sokkal szofisztikáltabban, bár hasonló bizalommal használja.
" -
Steven
addikt
válasz jacis #120256 üzenetére
hát konkrétan este nem látsz semmit szó szerint semmit...
nem is értem agyon verném aki tervezte full baleset veszélyes, ködlámpákkal szemezgetek nemtom mennyit számítana ,de valami kell rá mert így este nem lehet vele közlekedni kb....F1do :
Nem azt mondtam , hogy nem jó ... nem is akarnám ki kapcsolni ... azon elmélkedtem , hogy valaki pl 0 ról , hogy tanulja meg motoron azokat a dolgokat amik büntetnek.Nyilván új generáció és kevesebben is fognak meg halni ami jó dolog nagyon.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
jacis
nagyúr
Nekem most van először olyan motorom amiben van minden elektronika ami most elérhető a motorokban és számomra nagyon furcsa, mert nem így "szocializálódtam"
Van Kecskeméten egy aluljáró aminek mind a két bejáratánál mindig van egy gyengébb vízfolyás. Ezt minden motorommal kicsit kihasználtam mert lehetett rajta jókat driftelni meg mire beértem az aluljáróba a motorok hangja is kellemes volt.. (tudom rossz ember vagyok)
A mostani motorommal a múlt héten ezen az aluljárón mentem át és gondoltam bejátszom a szokásos driftet. Hát nagyon nem történt semmi. Megforgott a hátsó kerék meg minden de kb nulla érzést adott az analóg gépekhez képest. Persze a TC lámpa villogott mint a barom, meg éreztem hogy kicsit megkapar de semmi extra. Furcsa lesz az új világ az biztos. Nekem van egy olyan mód amiben minden ki van kapcsolva de alap esetben nem választható csak ha leveszem a hátsó ülést és az alatt lévő csatiba bedugok egy jig-et amivel engedélyezni tudom az "analóg" módot.[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
tag
válasz Topiccsendőr #120260 üzenetére
Az új Suzut sokan az 1100 as Africa Twinnel hasonlítják össze. Annak is hasonló a görbéje, csak azért jóval könnyebb és "off-road"osabb.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
HoaryFox
őstag
Sziasztok!
Kawa ER-5, 2003. Alapjáraton elkezdett hallatszódni egy hang, ami olyan, mintha egy láncot picit hozzáérintenél fémhez, valószínűleg az is lesz, de nem vagyok biztos benne. A blokk jobb oldalából jön a hang, tehát vagy a vezérlés vagy a primer lánc. Fordulatra elhallgat, tehát még jobban megerősít, hogy valamelyik lánc lesz. A vezérműlánc cserélve volt, de mondta a szerelő, hogy a feszítőjében már talán csak 1 kattanásnyi van, ezért most beugrott, hogy lehet az lesz a ludas.
MI erről a véleményetek? Köfönöm előre if
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Tudnátok segíteni abban, hogy motor ponyvát honnan érdemes venni?
Az udvaron áll a motorom és eső meg Uv állónak is kéne lennie.
Van mindenféle a neten, de olyan vékony szakadós porállós beltéri vackot nem akarok venni. Persze ne legyen arany árban sem! -
Predator2
addikt
Helló
Akrapovic rendszert szeretnék vásárolni az MT07 alá. Hol tudnék a legjobb áron hozzájutni? Vagy kénytelen vagyok a Yamaha 400k árával megbarátkozni?
Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
norbert1998
veterán
Lyaly mit láttam ma.
Durva 300-500 köbcentis scrambler, nyitott sisakban, zokni+papucs, suhogós melegítő. -
Fáraó
őstag
Üdv!
Keresem a Motorozás mesterfokon c. könyvet.Szerk.: Közben meglett.
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #120272 üzenetére
En tegnap este az 5.kerben koricaltam es a kajafutar egy 1200es bmw-vel szaladgalt; nyitott buko+polo+rovidnadrag
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Steven
addikt
Gondolom volt már róla szó ,de vettem haverral Interphone Tour Twin Pack -t . Féltem , hogy én atom süket fülemnek ez is gyenge lesz ,de így 1 óra tesztelgetés után azt mondom atom fasza és ajánlom bárkinek 40-50 % hangerőn bőven el vagyok
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vlevi
nagyúr
válasz Steven #120243 üzenetére
Én a múlt héten mentem fél órát az új 1050-es V-Strom XT-vel.
Sajnos nem figyeltem, hogy milyen motormódban, meg izé, hogy volt állítva, de emlékeim szerint a 2 évvel ezelőtti, még kereklámpás dodókacsa fejű 1000-es jobb volt.
Mintha az üléspozicó is más lenne, valahogy nem éreztem rajta azt a hűdenagyon terebélyes helyet, amit annak idején a 2004-es, 650-es V-Stromon tapasztaltam.
Alacsony fordulaton, elinduláskor furcsán dadogós volt, lehet, csak elszoktam 1 év alatt a két hengertől.
Motorfék viszont van, gáz elengedésére azonnal bebólint, nem úgy mint a 3 hengeres Tracer. Persze biztos van olyan motorfék üzemmód, amivel ez szabályozható. Traceren ilyen variálási lehetőség nem nagyon van, habár A módban agresszívabb valamivel. De nem annyira, mint az MT09
Erőben tényleg nem éreztem olyan fickósnak mint a Tracer900-at. Igaz, az húszegynéháyn kilóval könnyebb, és majdnem ennyivel több ló, és persze a nyomatékgörbe is más. Ja, és lehet, hogy erre is van valami harciasabb motormód, de nem próbáltam, nekem a Tracer STD módja tökéletesen megfelel, azt nem szoktam állítgatni.
Annak idején, amikor egymás után kipróbáltam Kecskeméten a V-Strom 1000-t, és a Tracer900-at, akkor a Tracer900 volt a furcsa, de aztán még 1-2 alkalommal el tudtam vinni 1-1 rövid körre, és akkor megtetszett, és azt vettem, de mostmár, hogy próbáltam az 1050 V-Stromot, már nem bánom.
Egyébként hallottam valahol olyan véleményt, hogy a korábbi ezredeshez képest beáldoztak egy kicsit az alacsonyan ébredő nyomatékból a csúcsteljesítmény növelésének érdekében. Nem tudom ebből mi igaz. -
HoaryFox
őstag
válasz Micsurin #120267 üzenetére
Primer lánc és szerintem nem, legalábbis nem "alulról" jön a hang, hanem inkább a vezérműlánc felől.
Mindegy, majd megy doktor bácsihoz szeptemberben. (Érzi, hogy eladásra fog menni, még megsápol egy picit )
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
zgospel
őstag
válasz vlevi #120280 üzenetére
Ezek a sportmódok csak annyit csinálnak, hogy adnak egy elektronikus gyorsgázt, vagyis nem kell körbeforgatni a gázkart egy nyélgázig, hanem elég csak egy 10 fokos fordulat hozzá (most csak írtam valamit). Aztán az már motorfüggő, hogy ehhez a módhoz engedékenyebbé teszi-e az ABS-t és a TC-t is.
Én az enyémet pont emiatt használom sport módban kb mindig, sokkal kényelmesebb hogy nem kell kifordított csuklóval húzni a gázt, hanem kisebb és finomabb mozdulatokkal tudom vezérelni. Na meg a TC az enyémen szerintem túl durván ugat bele a dolgokba utcai módban, néha úgy elzárta a gázt hogy enyhe túlzással majdnem lefejelem a kormányt. Sport módban már lágyabban kapcsol ami megfelel nekem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Shin Chen
tag
válasz Steven #120240 üzenetére
Nekem az xt660z-ben (elméletileg?) nincs elektronika, de mivel kezdő motoros vagyok nem is érzem a hiányát. Anno oktatáson az ABS sem jött elő a CB600F-nél, valszeg a finom fékezéseim miatt, amit az autóból vittem.
Alapból az elektronika hiánya miatt vettem, hosszabb off-road túrákra, stb.
Amit tapasztaltam közúton a visszaváltásos, nagy gázos kipörgés és az erőteljes fékezéses blokkolások. Kanyarból kigyorsítva pedig nem rángatom a fülét, hiszen nem arra találták ki.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #120282 üzenetére
Igen, a regiek, vagy egyszerubbek csupan a fojtoszelep nyitasanak progresszivitasat valtoztattak, mint az en r1 emnel, de pl streetfighter vagy panigale v4 nel, a csucsteljesitmenyt is szabalyozza, es a kulonbozo modokhoz kulonbozo erossegu abs es tcs tartozik. Pl race modban csak elol van abs, es nagyon agressziv lesz a gaz is.
Pl ennel az 1gen crossplane r1 nel a normal mode es az A mode (sport) kozott az a kulonbseg, hogy alul jobban megnyitja a gazt, de csucsteljesitmenyben ugyanaz, es ugyanannyira kell huzni a gazt a WOT ig. Szoval szimplan beszarat, mert nagyobbat nyit, mint szeretnel. Teljesen ertelmetlen :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #120289 üzenetére
Furallom én is mert nagyon úgy szinezodik de rendelni acélt rendeltem...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
vendingo
veterán
válasz Shin Chen #120286 üzenetére
Válság után, amikor mindenki eladott a bedőlt svájci hitelek miatt. DRZ 5-600 ezer volt, pegasok 300-tól, az én AT-m 600k, most 1.2-1.4M
Anno túratársam 1.1 milláért vette patika állapotban 3 alu dobozzal.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #120291 üzenetére
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz vendingo #120296 üzenetére
200 volt asszem, de ez már korona miatti elborult euró árfolyam
nem bántam meg. nagyon jó a hangja, hangos de nem ordenáré ha nem akarom, alacsony fordulat megtartó kis gázzal egész halkan el lehet menni vele,
pici fröccsre olyat röffen hogy nedves lesz az alsóm.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
FeniX-
aktív tag
Egy kis esti hangulat:
[idióta bőrmellénykében]
'Imádom' a magabiztosságát. Ti jobban értetek hozzá, de szerintem egy pár alkalommal még az ív sem jó. Arról nem is beszélve, hogy kommandósnak is hiszi magát a stop karjelzéseivel.[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz fattyu #120293 üzenetére
Lehet ez miatt:
"Titanium look
900 °C
High resistance
LeoVince chose to shot blast the sleeve of the LV ONE EVO Stainless Steel, giving it a unique "Titanium Look" effect."
Jacis. Igen arra gondoltam mert több szettet hoz fel az Akra simán csak MT07 re"there are more jacks then one at the fair..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen