- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Windows Insider Program
- ASUS routerek
- SkyShowtime
- Mikrotik routerek
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Xiaomi - Mi AIoT AC2350
- DIGI internet
Aktív témák
-
válasz Stalker-2572 #5297 üzenetére
Szerinted 7 foknál jön a kapcsoló, és az alatt a nyári annyival sokkal rosszabb lesz?
De nem is értem, miért a levegőről beszélünk, amikor az aszfalt hőmérsékletéről kellene.
Ősszel 23 fok van, jön egy hidegfront, lesz 5 fok hirtelen, akkor mindenki irány téli gumit fel, 2 nap eltelik, lesz 18, akkor meg vissza?
Érted?Nem azt mondom, hogy nincs letjogosultsága (és nem jobb) a téli, mint a nyári, de korántsem annyira, mint amennyire tunkolják a szöveget.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Flashback
addikt
[link]
Ezt vagy a csúszott Kawát? Gixerbe kevesebb KM van, csak egy új aksi kell bele, és látszólag jobb állapotban van, a Kawa meg sokkal újabb és bár igaz költeni kell rá de a Magyar papírosak 1misibe mennek, szóval azon még kereshetnék is, ha nyáron továbbadom. Nagy a dilemma. Segítsetek!Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
rebel56
tag
válasz SzalaiG #5300 üzenetére
Igazad van, újonnan tényleg borzasztóan sokba kerülnek, inkább más választanék. Szerencsére nem küzdök most ilyen gondokkal.
De használtaknál nem biztos, hogy így van! Pl. én nem kifejezetten ezt a márkát akartam venni, hanem a következő feltételek szerint kerestem: 1: 650cc, 2: túraendúró, 3: sérülésmentes, 4: legfeljebb 800K - és ezen szempontok szerint a pont BMW-ből kaptam a legfiatalabbat. -
rebel56
tag
válasz SzalaiG #5304 üzenetére
Túlságosan bizalmatlan vagy, a keveset futott motorok országában élünk! Ha megnézed, ezen a népszerű hirdetőoldalon mindössze 9 olyan motor van, ami többet futott mint 100.000 km. (Ezek egy része is nyilvánvaló elírás.) Én a magas benzinárakat okolom.
-
bajnokpityu
félisten
válasz rebel56 #5306 üzenetére
tényleg egy vicc.hirdetem a CBRt,mert épitkezésbe fogtam,és hátha lesz aki kifizeti az árát.volt kereskedő,aki bevallotta,h nem érdekli,h szinte egyetlen magyar Fsport tulajaként van valódi szervizkönyvem,és h első héten visszapörgeti 18ezerre.amikor néztem ilyen tipust,6ból 4en tuti pörgetve volt.az 5.ben 38ezer volt, enyémben meg 39.első 4nek lógott a bele,vállas volt a féktárcsa 20ezernél,stb... enyém 43után mint a gyári...
azért mertem megvenni enyémet 39ezerrel,mert vna egy haverom,aki ugyanilyen tipusában 110ezer van,abszolut hibátlan(szelephézegot csak ellenőrizni kellett,állitani sosem)
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
ALI_G
veterán
válasz Stalker-2572 #5283 üzenetére
lehet franc tudja.
szalai: az új hornyeten ábrándoztam ami jövőre jön. vagy már ki is jött a nagytesó?
-
ALI_G
veterán
előre is boldog új évet, széles utat, adómentes benzint és ingyenes autópályát kívánok nektek.
-
SzalaiG
addikt
válasz bajnokpityu #5308 üzenetére
Haveréban 120e van 2001es és rengetegszer járta meg a Bp-München távot, de nem 120al... Csak kötelezőszervízek és kopó alkatrészek lettek cserélve.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzalaiG #5316 üzenetére
hja.amikor első import motoromat vettem,egy kereskedő srác segitett benne,akkor ő azt mondta,h 60-70ezer az élettartamuk. ez igaz is, valszeg,apró kiegészitéssel.hazai utakon még 60-70ezer km a német előélet után
ilyen 3-8 éveseket hozott általában, szinte mind órájában frissen import után 30-60ezer km volt.aztán persze 15-20ezret futottként mentek az uj tulajhozlassan úgy fogom az érdeklődőket tájékoztatni, mikor kérdik hány km-t futott: szervizkönyvvel 43,anélül amennyit szeretnél
eladó Kawasaki j300 robogó
-
válasz SzalaiG #5316 üzenetére
Kopó alkatrész:
Szelep+vezetők
vezérműtengely
dugattyú
hajtókar
főtengelyBocs, nem tudtam kihagyni
Mielőtt bárki megszólna, nekem is cbr-em van, közel 14 éves, nem annyival az órájában, mint amennyit mutat, és még most is hibátlan. A fejreállástól eltekintve
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
SzalaiG
addikt
válasz bajnokpityu #5317 üzenetére
amennyit szeretnél -
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #5317 üzenetére
idióta 250-es hornetes haverom elhiszi, hogy 15e km-rel vettek motort japóból...persze nem 2 éves. Meg azt is elhiszi, hogy úgy kanyarodik, hogy csak dönti a motort..
-
ALI_G
veterán
válasz Stalker-2572 #5323 üzenetére
rosszul csináltad. Azt kell mondani, hogy viselkedjen úgy mint egy zsák krumpli. Ez bejön ált.
-
válasz Stalker-2572 #5323 üzenetére
Nekem mondod?
Anyámat (miután két évig csesztetett miatta) elvittem a Harley-s felvonulásra. Odafele meghúztam kicsit, jön egy enyhe jobbos. Dőlök, dőlök, még mindig, motor nem kanyarodik, hanem szépen sodródik a záróvonal fele. Mondom, mi a fax, szembe kocsik... Nézek a tükörbe, anyám balra kilógva, sikeresen ellensúlyozott engem xD Végülis fékkel megoldottam a problémát, de, hogy még egyszer nem viszek senkit magam mögött, az biztos.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ALI_G
veterán
az utas felkészültsége az első kanyarnál mindig kiderül haverom csaja nagyon akarta, hogy elvigyem...persze semmi akadálya nem volt neki, úgyhogy uccu neki. Elvétettem, nem magyaráztam el neki mindent. Szerencsére első kanyarig rájöttem, szép lassan belementem, pontosan ellenkező irányba dölt mint kellett volna. Ha nem erre számítok akkor az szép lett volna. Megáltam, elmondtam neki, hogy nem, nem így! hanem dőlj velem és minnél közelebb van, nekem annál jobb. Úgy is tett azután, csak el kellett mondani.
ja mondanom sem kell, nagyon élvezte nagy vigyorral szállt le.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
az ilyen balfax utasok miatt kanyarodok eleinte erős ellenkormánnyal.ott nem kell dőlnie,kénytelen
hugom volt egyetlen akinél nem jött be ez elsőre,barma nemhogy nem tartotta az egyenes gerincet,de kifelé dőlt.lebasztam mint pengős malacot, két évig nem ült mögöttem.
aztán az egészről elfelejtkeztem,felengedtem az F4 hátsó ülésére.és meglepődtem. 180nál simán dőlt velem
párom volt még eleinte nehéz eset.valahogy ő sem érezte biztonságba magát.éreztem feszült a keze,kékzőld lett a hasfalam. aztán egyszercsak hasonló csapatás után eltünt a görcsösség. mondom mi van? azt mondja becsukta szemételadó Kawasaki j300 robogó
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #5329 üzenetére
vazze, nem gondoltál még arra, hogy nem egyből csapod neki, hanem kicsit hozzászokatod? Akkor talán nem csukott szemmel menne szegény.
-
Stalker-2572
addikt
Kezdek egyre jobban berágni az időjárásra, 21/18-as szögesgumit tud valaki?
All Black...
-
Stalker-2572
addikt
válasz Stalker-2572 #5335 üzenetére
Trelleborgot találtam horror áron. (50-60k/db) Egyszerűbb lesz külön szögeket venni meg gumit... csak még rá kell szánnom magam
Ezt figyeljétek: [link] nemgyenge[ Szerkesztve ]
All Black...
-
Stalker-2572
addikt
válasz Stalker-2572 #5337 üzenetére
Két használható alternatívát látok:
Olcsó, de igen munkás: [link]
Drágább, de ez is jó: [link] [link] (speckó csavar 20ft/db)All Black...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Stalker-2572 #5337 üzenetére
Ki sem kell támasztani a motort ennél a guminál. Ez tényleg kemény
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
az elet apro oromei - en meg beinditottam a szornyecsket. nem volt konnyu. persze szivattam is magam (nem csak a motort ) mindig pillog a benzinlampa, ha arra vagyik h atkaccsoljam tartalekra a benyat, na most nem. igy nem is indult be. hidegindito spray-vel sem, sehogy sem, viszont tisztelet az akksimnak, hihetetlenul sokaig birta vegso elkeseredesemben atkapcsoltam tartalekra, de akkor mar megfaradt szegeny yuasa.
masnap frissen toltott akksi, szerszamok, tank le, legszuro le, spray, pocc-roff. fust, zaj, orom, CO-riaszto
igy most egy-ket naponta beinditom a picit, legalabb szagolok kis benzingozt, ezt-azt.szoval Boldog Ujevet mindenkinek!
-
bajnokpityu
félisten
válasz #25954560 #5340 üzenetére
okosok azt mondják nem olyan jó ez a motornak.
az,h megforditod a főtengelyt gyújtás nélkül,az oké,de a hideginditás közben nincs megfelelő kenés, majd lehülés után ujra kicsapódik a víz az acél elemekre,rozsdálja. valamint a hideginditó spré állitólag irdatlan túlterhelés a dugattyúnak,főtengelynek,hajtókarnak.tom nehéz,de inkább a nyári hangfelvételeket hallgatom
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
#25954560
törölt tag
pityu, Tuzi:
koszi, nem hasznalom mar, es akkor is picit fujkaltam. kapott mind a negy karbi (neeesztek injektorosok ) egy-egy kis beontest es mar muzsikalt is.
fagypont folotti garazsban van, es nem csak fel percig jaratom. lehet persze atszokom a hetenkenti beizzitasra.
a kenes miatt nem annyira izgulok, nem forgatom, csak elpofekel 1500-2000 kozott, bar azt tudom h az inditas pillanataban (es olajtol fuggoen vmennyivel kesobb) nincs rendes kenes. azert ennyit el kell viselnie. foleg ilyen allapotban (nem sirvarohogos, hanem rohogvesiros szmajli sincs? ) -
Flashback
addikt
Keresnék olyan motorhoz értő embert, szerelőt aki rendelkezik kompresszió márővel és el tudna velem jönni BP-től 170Km-re egy motor állapotát/kompresszióját leellenőrizni.
Segítsetek plz!
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
válasz #25954560 #5343 üzenetére
Kéthetente inkább, első 2-3 percben minimum 2000et pörögjön.
Flash:
Kompressziómérés sokmindent nem mond el. Ha kicsi a kompresszió, az jelenthet szar állapotban lévő dugattyú-gyűrű-hengerfal triót, szar szelepet, vagy csak egyszerűen szelephézagot. Vagy műszert
Indítsd el, és nézd a kipuff leömlőt. Ha valamelyik hideg marad egy picit, akkor ott gáz van (lehet simán gyertya is) Ha pöccre indul (és persze hideg a blokk, nem előmelegített) vagy karbisnál picit tekertetni kell szivatóval, akkor nagy gond nem lehet. Ha pedig az alapjárat is szép, egyenletes, akkor ez a része rendben van a dolognak. Ha a csavarok sincsenek legyalulva a sok tekeréstől, és úgy komplette mocskos az egész blokk, akkor az már jót jelent.
Ha nem, akkor (mint megboldogult Nagy Bohócunk mondta mindig): Vaaaan mááásik!どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
annyit azert elmond, hogy valszeg kolteni kell ra
nekem tegnapelott reggel poccre indult, szivatora emelkedik a fordulatszam, megy mind a negy henger es csupa mocsok az egesz motor
egyedul az alapjarat ingazik, de az sem mindig.
cserebe viszont a torka is veres. en hiszek a kompressziomeres hasznossagaban, sztem ugy a legjobb, ha az altalad leirtakon felul meg muszeres mericskeles is van.mod: bonyolult szo az a 'kompressziomeres'
[ Szerkesztve ]
-
tildy
nagyúr
Megint van motoros autópályamatrica
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- További aktív témák...