Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #5198 üzenetére
nyilván mnert 30ezer km alatt futásteljsitményű yamaháról van szó.30tól majd csipeget az is.
amit irtam nem 100% minden esetlre,de eddig általam látott átlagosan hajtott példányokra igaz.nemtom miért 30,nemtom miért yamaha,de valahogy igy jött ki
amugy ez nem baj,csak tulajdonság.nekem 170ezret futott swiftem sem eszik amugy cseppet sem.pedig majd minden nap tiltásba érek...tulajdonság,nem minőség kérdése.eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz Flashback #5200 üzenetére
injektoroson azért megnézem,h lehet-e. régi karbison simán,gyújtástól tök független a benya hangerbe-és kipuffba kerülése.de régi CBRemmel gázzal,motorfékkel simán szándékosan durrogtattam.és nem kell hozzá ezres,kicsi motorokkal is lehet durrogtatni.és tényleg nem használ,kipuffszelepeket nem erre méretezték.
régi ETZm majdnem pöccre indult -10fokban.tényleg.mi ezen nagy szám? japcsik által gyártott(nem = japcsi márka) karbisok motorok általában nem nagyon indulnak minuszban.CBF600at olaszok gyártják,ahogy tudom simán indulnak most is.
1992es CBR600asomat nem lehne ilyenkor beinditani,akámilyen jó állapotú volt.nem volt elég sűrű szivatóval sem a keverék.fúvókacsere nyilván megoldotta volna,sőt nyilván japcsik meg tudták volna ezt is oldani,de ki az aki sport 600assal 0 fok körül motorozik?[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #5188 üzenetére
hát a féktárcsa csak egyik volt bekötve.de fékerőben simán hozta az F2es CBRemet a kisemctt.simán ment ugyanugy a kontár végdobbal amugy. benne maradt az előtompitő, vagy hogy hijják. csak mögötte nem furuják voltak,hanem egy üres karbon dob.120at ugyanugy ment.
eladó topping dac
-
veterán
válasz Topiccsendőr #5198 üzenetére
Nekem semmi olajat nem eszik, pedig több van benne mint amennyit az óra mutat Egyszer már tuti visszatekerték, és most áll 56ezer körül.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
hello sracok,
tud valaki furge okmanyirodat? (persu? ) levizsgazott a kocsi es uj tipusu forgalmija lesz plusz torzskonyve. a lakohely szerint illetekes 14.ker epp zarva van.
a bonyolitas annyi h a jargany joatyam neven van, tehat ot is vinnem kell
jan. 5-ig meg kell legyen, kulonben kifutok a 30 napbol, ameddig a papirok ervenyesek.koszi,
&rew -
[lAyCsI]
addikt
válasz bajnokpityu #5201 üzenetére
azt nem mondtam hogy könnyen...
de 2 között tuti vacillálnék-= No way back from Here =-
-
Stalker-2572
addikt
Tudtok valami jó téli kesztyűt? Sehol nem fázom, de az ujjaim lefagynak
All Black...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Stalker-2572 #5209 üzenetére
én anno egy jó vastag Prexportot vettem a Karasnában,
nem volt vészesen drága és egyszer sem fázott benne a kezem,
viszont fincsi szag lesz benne rájdolás után-= No way back from Here =-
-
Flashback
addikt
válasz Stalker-2572 #5209 üzenetére
Téli kesznyű Amúgy te mivel motorozol még ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Nah feljemények
Őt el tudnám hozni [link] kedvezményes áron az mondták a blokk, váz, futómű, műszerek, első lámpa teljesen ok. 97-es 56 ezer kilométerrel. Na most szegény hiányos és nem tudom milyen alaktrészeket fognak hozzá adni, (azt még ők sem tudják) ugyhogy számoljuk kicsit:
Tükör -- 5300/db*2=10600Ft
Index --- 4000/db*2= 8000Ft
Plexi --------------------- 8200Ft
Markolat ---- 2590*2- 5180Ft
Kormánysúly ---------- 2000Ft(festét megoldom)
Az indexeken ugyan még lehet spórolni, de így a vége: 33980+olajcsere. Reméljük a lánc, láncfeszítő(?) jó. Gumi is tudok intézni hátsót 30K-ért. Más egyéb mi lehet még?
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
veterán
válasz Stalker-2572 #5209 üzenetére
Olyan kesztyű nincs, ami a motorozás közben megfogja a menetszelet.
Egy megoldás van, szerelsz kézvédő izét a kezed elé, rá a kormányra. Nem tudom mi a neve, de olyan szélterelő műanyag csiszcseszt.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5202 üzenetére
a 2000-es karbis R6-osomnál az olajfogyasztást a nem előírt hiperszuper szintetikus olaj számlájára írnám, illetve hogy pályán is küldtem neki. kb 14 000 -el vettem, 26 000-nél csaptak el vele, szóval az is bőven 30 000 alatt van.
Mindenesetre ebből azt tanultam meg, hogy olyat soha ne rakjak bele olyat, ami nincs előírva. Parasztvakítás az összes racing olaj. Bőven elég az, amit gyárilag írnak.
Amúgy ezzel még nem mentem pályára, majd jövőre meglátom mit eszik, ha 10 alá nem megy a fordszám mutatóExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5204 üzenetére
Tapasztalatom az MZ Brembo koppintásáról, hogy a magyar 500 forintos fékbetétek jobban fognak, mint a Ducati Paso kerámifékbetétjei. (uganis egy az egybe belemennek, hát miért ne próbáljam ki?)
A gyors megállásnál egyetlen probléma van : a villaszárak illetve a váz rugalmassága. Szakaszosan elkezd blokkolni az első kerék, mindig azt hiszem, hogy el akar törni az első villaExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5203 üzenetére
Nekem kimondottan hiányzik a visszaégés, motorféknél gyönyörűeket durrogott... inkább nagyokat, mint gyönyörűeket, sokszor már féltem, hogy kinyílik a karbon dobom, mint a tubarózsa. Nagyobb fílingje volt féktávokon a karbisnak
Explosión de dos tiempos
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Flashback #5217 üzenetére
én annyira nem komázom...
elég nehezen irányítható számomra, inkább élőben
amúgy mostanság szoktunk havernál tolni PGR4-et 360-on,
és abban is van mindenféle motor... kedvencem a Géjjesixxer 1000
sokkal arcade-esebb a MotoGP-nél, szal még élvezni is lehet, ja és és a hangok
hihhetetlen élethűek, géjjesixxer olyan szépen szól benne hogy lúdbőrőzik az ember háta meg tenyere tőle, főleg így télnek idején...[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
-
veterán
válasz Topiccsendőr #5225 üzenetére
Gyárilag mindig 10w40-est ajánlanak, API minősítéssel. Namármost a Garexnak is van API-ja, a Garex pedig szűrt fáradtolaj. Olyat meg tegyen bele a halál, én biztos nem.
Az viszont kétségtelen, hogy az 5000HUFba kerülő Motulnál nem hiszem, hogy 3szor rosszabb lenne a 1500/l áron vásárolt Q8 SBK racing olajam, ami 15w50-es.
Castrolt meg ugyanúgy nem fogok venni, mint Garexot, de már régebben mondtam miért Meg a Valvoline-t is kihagyom.
általánosságban pedig azért érdemes normális olajat rakni a motorba, mert nem mindegy, hogy milyen a viszkozítása, és magas fordulaton milyen stabil az olajréteg. Ez az, ami nem mindegyどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz rebel56 #5224 üzenetére
Őszintén... ilyenkor motorozzon akinek hat anyja van. Gyalog is fázom, nemhogy motoron. Meg csúszik. Meg hideg van. Nagyon. Meg reumát kapok. Meg kavicsos az út... ááá... jól elvan a motorom a temperált helyén most, teljesen hibátlan, szépen letakarva várja a forgalomba visszahelyezését Addig pedig még egy kis csinosítás jön rá.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
Egyetértünk, normálisat kell belerakni.
Nekem egy közeli ismerősöm (motorszerelő) mondta, hogy ha nagyon gyilkolom a gépet, akkor inkább ezt rakjam bele. Hát mitmonnyak... bőven jó lett volna egy normális olaj, mert amennyi pénzbe került egy szezonban az olaj, annyit el sem használódott a gép
Inkább vettem volna azon a pénzen páncél polírpasztát, hogy lepattanjon a VivarórólExplosión de dos tiempos
-
veterán
válasz Topiccsendőr #5235 üzenetére
Szegény erhat
csinosítás = volvó maradványok eltűntetése a hátuljáról, meg az elejéről
kis műanyag munka, meg csiszol, meg fest. (tavasszal meg kormánycsapágy, gumi, meg valami a ventillátor környékén is lesz, mert nem kapcsol a venti. a 14 éves gyári elhunyt, raktam bele 600rrből, de az sem megy. ja, meg egy arata plakett a kipuffra )[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
Nah, látom akkor neked is kijutott egy autó öleléséből
Szerencse, hogy viszonylag egyszerű matrica szetted van, azt fóliakivágásból meg lehet oldani, bár olyan fóliaszíneket direkt nem gyártanak, ami motorokon van. De egy kis trükkel meg lehet csinálni azt is. Hátsó gumira már most félreraktam én isExplosión de dos tiempos
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #5225 üzenetére
a 10w50 fullszint récing motult 43ezerrel órájában miért nem eszik csöppet sem?szinte folyamatosan 10ezer fölött tartva? konstrukció kérdése.
yahama amugy nem ajánlja a hig fullszinti olajat.sőt,inkább tiltjade lényeg,h nem lett bajod!
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #5239 üzenetére
Nem láttam még olyan motort, amelyik ne ette volna a vékony racing olajakat, pláne kiadós szájütés mellett. Aztán persze bármi lehetséges.
Explosión de dos tiempos
-
Flashback
addikt
válasz bajnokpityu #5220 üzenetére
Hát 92-94-es magyar papírost tudnék venni de az sajna még öregebb, több akna
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz Topiccsendőr #5227 üzenetére
Aztmondták a fényszóró tökéletes, de majd élőben megnézem. A lábtartó pedig? [link] Hirtelen ezt a képet találtam és én nem látok a lábtartónál különbséget. Mi hiányzik belőle?
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #5240 üzenetére
egy csöppet sem.de télleg.
sőt,előző 15éves CBRem sem.nagyon
amugy meg amig nem kell rátölteni 2 olajcsere között,addig kajak nem érdekelne.eladó topping dac
-
Flashback
addikt
válasz [lAyCsI] #5230 üzenetére
Mondták annó hogy aki trabit megtanul vezetni az minden autót el tud vezetni utánna Akkor majd a következő mocimat könnyebb lesz vezetni.
Kipufogócső elég rozsdásnak tűnik az gondolom cserés. Vagy lehet vele valamit csinálni?
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
veterán
válasz Topiccsendőr #5241 üzenetére
lényeg a lényeg, sima út, balra parkoló, jobbr uszoda. parkolóba két bejárat, egymástól cirka 200méterre. elsőnél csak kihajtás, másodiknál behajtás. előttem egy 20éves kockavolvó, megfolyt festéssel, fekete lámpabúrával stb, előtte egy bmw. bmw bemegy parkolóba, volvó tötyög 30al. Index balra ki, elkezdem megelőzni, és fél másodpercre elbambultam a kocsira. "rámhúzta" a kormányt, mert be akart menni a parkolóba, én meg fék, fék, fék, kormányki balra, letöltem bal tükrét, gödörben megakadt a fékkarom, stoppie, motor fel majd éppencsakhogy, de átesett, és a seggén landolt. ha kettővel lassabban megyek neki, akkor már megálltam volna a holtponton, és visszaestem volna kerékre.
szóval motor a seggén, meg a két tükrön. ott nem maradhat, átfordít. itt basztam el, tükörtartó eltört, fejidom+plexi reccs. az a mákom, hogy a tankon semmi karc nem keletkezett.
aztán hazatoltam. 6 km, jogsi nélkül, törött motor, persze teletankolva, 37 fokban. király. szerencsére csak rövidgatya, meg póló volt rajtam. hazafele még elfektettem a motort, annyira kiment az erő a karomból. aztán azóta rakom össze. mindig veszek hozzá ezt-azt.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ALI_G
veterán
válasz Stalker-2572 #5218 üzenetére
szegeden van hó.
Aktív témák
- Itt az új LOGOUT!
- Hardcore café
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Path of Exile (ARPG)
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Tőzsde és gazdaság
- Belsős ügyek: megújult a Logout.hu!
- További aktív témák...
- Latitude 7440 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe ujjolv gar
- IPhone 14 Plus 256GB gyári független megkímélt
- Eladó: i7-7700K + ROG GTX1070 + Ripjaws V 32GB DDR4 + TUF Z270
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M AMD R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB GDDR6 ZALMAN N4 Be Quiet! 650W
- BESZÁMÍTÁS! MSI H610M AMD Intel i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB GDDR6 ZALMAN N4 500W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen