- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Aktív témák
-
sowi
őstag
a 140ccm es gepeik nagyon frankok, igy ranezesre egy csomo olyan megoldas van ami ugyanaz mint az en gepemen, ha jol olvasom akkor lifan blokkal, mikuni karbival, fastace telokkal es barataikkal operalnak foleg(kozben lattam hogy van mas is), bse-ph03b pl. szinte teljesen hasonlo a chp egyik gepehez, 125osok kozott van szoras, de negy oldalnyi motort gyartanak, igy ranezesre van jopar hasznalhato darab(meg persze egypar gagyibb is, de ez tok8 )
[Szerkesztve]Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Topiccsendőr
addikt
Szoktam látni, azt nem tudom, hogy odavág-e mindenkit, de aranyosan megy. Elmentem, olyan poros volt a pálya, hogy rengetegen kiestek, én is taknyoltam egy akkorát, hogy össze kell rakni megint a gépet
Szervezetlenség felső foka, veteránosok el se jöttek, a CBR kupások is késtek, a pályára annyi port fújt a szél, hogy korcsolyázni lehetett rajta. De azért jó volt. Lesz majd jobb is.
Asszem holnap megyek du-án, mert gyengén muzsikáltam nagyon...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tildy
nagyúr
válasz Topiccsendőr #355 üzenetére
Nemár, komolyan? Ez nem jó.
Pedig még arra is szoktak figyelni, nehogy akár egy csavar vagy kavics vagy valami legyen a pályán .
Sajnálom , hogy ez történt , mert eddig ilyen még ott nem volt , mióta kijárunk.
Szombaton mi sem emrtünk elindulni semerre sem, a nagy szél miatt.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #358 üzenetére
kakucs ring? Te ott versenyeztél MZ-vel?
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #356 üzenetére
Ez egyáltalán nem izé!
Tavaly kölcsönöztünk ki 3db 150-es gépet a balatonról,4T 18LE 65kg,nagy nyomaték iszonyat jó hang mint egy 600-nak!
5-sebességesek voltak jobban mentek mint az én Kawasaki KL250-em.
kb 80cm-es ülésmagasság tehát egyáltalán nem voltak kényelmetlenek,nagyon jó ilyen kis gépekkel menni 3-ban még emelte az elejét.
És ezek 260E Ft-be kerülnek teljesen új gépek!
Van belölük 250-es is az nagyon dúrván mehet már,67kg csupán ami könnyebb egy Simsonnál,és 24Le a moci ami szörnyeteggé teszi ezeket az apró kis gépeket!
Mi crosspályán is mentünk velük hát ott is simán megállja a helyét,meglepően jól mennek rajta,ugratni meg csodás velük szinte semmi súly nem érzel magad alatt.
Az 5-sebesség miatt kb 100-110 között lehetett a végük ami nagyon jó egy ilyen kis géptől.
Ki kell próbálni és meglátod isteni jó móka!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #361 üzenetére
jójó, de már múltkor amit írtál, abból azt vettem ki, hogy ez nem egyedi alkalom volt, h versenyeztél. Hogy kerültél te oda? Gondoltad jó lenne versenyezni? Meg mennyibe kerül futamonként ha nem számoljuk a gépet. Ez milyen kategória?
hol és hogyan tanultál meg úgy motorozni, h leverj nagyobb gépeket? (ezt is írtad múltkor, h vmi gixxereket aláztál be, amit el is hiszek, mert a sok kis suhanc csak egyenesben tudja húzni a gázt, nekem meg attól borsódzik a hátam, h a múltkori kamerás eset mikor történik meg megint...csak esetleg kamera nélkül) -
Topiccsendőr
addikt
Elmentem, mert versenyezni akartam, de mivel nem volt pénzem, meg tudásom sem, gondoltam az MZ Kupa bőven elég lesz. Hát az is. Kb kijön az ember kissebb pályákon 5-6000 forint nevezésből, 10liter benzinből, + olaj, most aláztam meg annyira, hogy hozzá kelljen nyúlni, de a blokkja még mindig hibátlan, pedig rendesen gyilkolva van. A kormányom hajlott el, meg az ütköző letört a vázról. Még nem tanultam meg motorozoni, de az LC4-esek, meg a Gixxerek nem ellenefelek, de nem azért mert kicsi a pálya. A célegyenesekben ugyanúgy megelőztek. Technikás pálya nagyon a kakucsi, az ívek itt rengeteget jelentenek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #363 üzenetére
az király, nem ''drága'', biztos élvezetes.
és mivel mész el pályára? trailer, vagy a lábán?
125-ös MZ-mel (már csak volt) már jól tudtam menni A 250-es hornetes haveromnál rövidebb féktávokat vettem mindig, de kanyarban eltudott menni, azt én nem mertem úgy lefektetni mint most a hornetet, bár így utólag biztos bírta volna, csak a gumi nem volt vmi biztató. -
Topiccsendőr
addikt
Egyértelműen futó. Nincs rendszámom, műszakim, semmim. Vettem kettő darab 250-est 45 000 forintért, abból csináltam egyet. Így az olcsó
viszont nagyon jó gumikat vettem rá, és rongyolódik rajta rendesen. Nagyon lehet menni velük. A futóművet rendbe raktam, az a legfontosabb, fontosabb, mint a blokk, arra kellett rájönnöm...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tildy
nagyúr
válasz Topiccsendőr #358 üzenetére
Igen, tudom, hogy még építik, mi szerencsére nem szeles időben voltunk, és még sosem volt eddig nekünk gond . Büszke is vagyok a kedvesre, hogy pár hónapos jogsival még nem perecelt. koppkoppkopp
Mondjuk ezek szerint szombaton voltál. (Mint írtam, akkora szél volt aznap, hogy nemhogy a ringre, de még egyáltalán az utcára sem merészkedtünk ki a mockánnyal. )
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #367 üzenetére
veled mi volt? kicsúszott alólad, vagy átesés?
-
Topiccsendőr
addikt
Mentem, mentem, kanyar, kigyorsítás, hip-hopp kicsúszott, mindenféle jelzés nélkül, gondolom por. Én simán csúsztam a motor meg hármat pördült a tengelye körül - a seggemben lévő versenytárs elmondásai alapján - sokan mondták, hogy nagyon látáványos volt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #369 üzenetére
uhh. Akkor ahhoz képest alig lett baja a motornak. GP motor már széthullott volna darabokra
Egyébként akkor tényleg nagy por lehetett ha csak kucsúszott alólad kogyorsítás alatt, mert pont ilyenkor szokott lenni az átesés (magas oldali átesés vagy hogy is hívják ezt). Mert mikor ugye megcsúszik kigyorsításnál és észreveszed, akkor elengeded egy kicsit a gázt, ilyenkor betapad és kidob a gép, át a picsába, szinte katapultál. Ezek mindig látványosak és sajnos veszélyesek is. -
sowi
őstag
válasz Topiccsendőr #371 üzenetére
egyik cimbi atkuldott a multkor egy onboard videot errol az mz kuparol, nagggyon kiraly
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Topiccsendőr
addikt
Fent van egy pár a You Tube-on is, magyar is, meg a brit MZ Kupások felvételei is. Ők tuningolhatják, ahogy csak tudják, ott még jobban mennek. Meg még nagyobbakat esnek Nálunk csak szériák mehetnek szerencsére.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stargazer
senior tag
voltam hétvégén motoros rutinoktatáson. egy honda FMX 650-nel megyünk. nagyon tuti gép. apró érdekesség-részlet hogy míg az előző oktatóm kifejezetten fel volt háborodva amikor csak úgy magamnak megjegyzésképp mondtam hogy sztem ez menni fog (jó ekkor már asszem utált mint a szart), az új oktatómat meg érdekelte hogy érezzük, sztünk menni fog-e. én alapbol is ez utóbbit tartom normálisnak, sztem egy oktatónak az kéne hogy jól essen ha a diákja magabiztos a tudásában amit nála tanult.
mindegy most már 25x meggondolom mit mondok mielőtt kinyitom a szám, inkább nem is mondok semmit, csak ezen a motorjogsin legyek már túl. de különben jó fej hapi az oktató, elkötelezett honda-rajongó, a kocsija is honda, meg van egy zsír új 2007-es hornetje. nem rossz...Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
nagyúr
a 7en összeáll a moci ha kész hozok képeket
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
ALI_G
veterán
válasz stargazer #374 üzenetére
akkor valszeg az az oktató nem is szeretheti a motorosokat, csak csinálja, mert az is meló neki.
A másik ürge, akinek van a hornetje, az már biztos motor párti és biztos nem szívesen látná egyik tanítványát sem a gép alatt.
hajrá a jogsival, skizonak meg várjiuk a képeit! -
ALI_G
veterán
azokat az onboard videókat toljátok már be ide. mármint a linkeket.
-
stargazer
senior tag
hát ja, el is küldte haza egyik srácot szegényt, sajnáltam de valahol igaza van az oktatónak is, a srác nem nagyon tudta mit is kellene csinálni a motorral, még eddig csak 1x robogózott, és jelentkezett A korl.-ra. mondta az oktató neki hogy ne haragudjon hogy ezt mondja, de itt 1 millió forint feletti árú motorok vannak, és ő nem tud futni mellette meg nem tudja megfogni ha elkeni. mondjuk én próbáltam mondani a srácnak hogy csak nyugizzon, majd elmondja az oktató mit hogyan kell csinálni és szépen nyugodtan menni fog az, de végülis nem engedte. én is életemben először vezettem a kawát és ment. nem olyan nagy ördöngősség (maga az alapja az egésznek). persze ha valaki azt sem tudja hol a kuplung, hol a váltó, mikor mit kell az persze rizikós. hát nem tudom még ha lenne egy régi szar MZ amit nem baj ha lefektetnek, akkor is a gyerek maga is megsérülhet, nem tudom bevállalnám-e. nekem is mondták azonnal amikor jelentkeztem hogy csak akkor mehetek oda ha már tudok motorozni. mondtam hogy azt nem tudom hogy tudok-e, de már végignyomtam egyszer a rutint egy ER6-n-nel, és robogóztam egy szezont. persze ez se sok, de több a semminél. igazábol valszínűlenek tartom hogy a tanulók zöme már tényleg tud motorozni mikor jelentkezik.
csak most már legyek túl minél hamarabb az egészen, és akkor a következő szezonra nézek valami jó kis kétkerekűt. csak az a baj hogy nem tudok dönteni sok moci tetszik.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ALI_G
veterán
válasz stargazer #381 üzenetére
simsonon is elég megtanulni az alapokat, de amit írtál a gyerekről, azok alapján még biciklire is csak 4 kerekűre ülhetne fel...
én akkor is ajánlom a simsont elsőre. Váltani, kuplungolni és azt a közepes tömeget megtartani legkönyebb megtanulni. Aztán jöhet jogsi+közepes moci (mondjuk MZ 250). Az után meg mindenki döntse el.
De az az ürge tényleg tarthatna legalább egy 125-ös MZ-t. Nyilván tart A1-es jogsisoknak is vezetést, arra meg bőven jó az is, meg az ilyenek is megtudnak ~motorozni olyan szinten, h rámerje ültetni az 1 millásra. -
ALI_G
veterán
válasz Stalker-2572 #383 üzenetére
estek keltek itt vazze
holnap kívánjatok nekünk balesetmentes közlekedést és kevés idióta autóst.
ráadásul holnap déltől keleten is esni fog, félő, h elkap minket. -
macipajti
tag
Sziasztok!
Nem tudjatok hol lehet Mo.-on Bmw 1200gs venni hasznaltan( nem szethajtva) s kb mennyiert?
Vagy esetleg az Eu-bol behozni mennyre nyugos.
A simsonon tenyleg lehet tanulni, bar en Jawa mustangot jobban szeretemGyógyszerre inni az ugyanolyan,mint akupunktúrára talajtornázni!
-
Nippon
őstag
válasz stargazer #381 üzenetére
Mi van azokkal akik autóvezetést tanulnak? Nem ülhetnek bele a kocsiba mert megtörik??
Ez egy baromság! Az egy szar iskola ez a véleményem. Baszki én is úgy kezdtem a motorozást 9 évesen, hogy fogalmam sem volt hogyan kell váltani. Azért vannak az oktatók, hogy megtanítsák. Amúgy meg tegyen bukókeretet az ER6-ra vagy sokkal inkább tartson egy szinyót a teljesen keztdőknek, azon megtanulják az alapokat aztán pár alkalom után már felülhet a nagymocira. -
#25954560
törölt tag
azert kicsit mas. kocsiban nem dolsz el es az oktato bele tud nyulni, ha hulyeseget csinalsz. a szimo meg mas kategoria egyebkent nem rossz otlet. vagy csinalni allvanyon egy mocit es ott probalni meg gyakorolni valtogatast, fekezest, egyensulyozast. es akkor lehet nullarol nagymotorjogsit csinalni.
-
Gaboman
nagyúr
válasz macipajti #385 üzenetére
Van egy pár darab azért itt nálunk is de ritka,bár külföldön biztos hogy jobb áron hozzá lehet jutni.
[link]
A másik hogy van a 650-es is és azért annak jóval barátibb az ára.
Könnyebb jóval mint az 1200-es és 51LE a 650-es ami nem is rossz.
[link]
[link]
[link]Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
feca81
aktív tag
itt szegeden,amikor tanultam a rutint, egy srac jott egy meregdraga BMW motorral.vadi uj,most jott a futoszalagrol,meg a szorok is ott voltak a gumin.felult a sulis motorra,es megfektette a vegen a nagyivben megfordulasnal. oktato hajtepes,karomkodas,szitkozodas,a srac meg nagymellennyel,majd kifizetem a kart.ez is egy megoldas amugy meg a mi sulinknal volt egy jawa 350-es,meg egy mz250-es.azon tanultak a full kzdok,ha azo nlevezettel par orat,johetett a GS. ez a masik megoldas.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
stargazer
senior tag
[link]
húdenagyonszépFegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Diego!
senior tag
Ez a nagyon szép [link]
-
Gaboman
nagyúr
-
-
Diego!
senior tag
Jóvan na, ennyire ne rajongjatok érte
-
nagyúr
Végre a sok várakozás után kellemes meglepetés ért ma.
Délután 3-4 között elvittem összefüzetni a felpolirozott felniket. Mondom biztos lesz 1-2 nap minimum mire kész. Most hogy hazaértem a kocsmából ( ) már egy cetli fogadott az asztalon hogy telefonáltak hogy kész!!!! Ez azért nem rossz! Pár óra alatt elkészült és csak 2K volt a 2db kerék fűzése & centirozása! Ma reggel megyek gumit venni felrakatom és szerintem neki is állunk haverral összerakni, és ha minden jól megy kész is lesz még ma. Képek majd jönnek ha teljesen egybe lesz.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest