- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Aktív témák
-
-
DroneZ^
őstag
válasz Stalker-2572 #153 üzenetére
látom rád is jó hatással volt fel a fejjel, te sem fox ******-zni... kellett valakivel az együttérzés
-
SzalaiG
addikt
válasz Stalker-2572 #149 üzenetére
Mentem DRZvel és KTMel is, de a Honda volt érzésre a legjobban írányítható, és a teljesítményét is a CRF adta le a legegyenletesebben. Szerintem Aranyszárny.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #157 üzenetére
A CRF450R nagyon könnyű azért szeretik sokan,kint pályán észrevenni már a 3kg külömbséget,persze ez a jó súlypontbeállítástól is függ hogy mennyire érzed a súlytöbbletet.
Én is a CRF450R ajánlanám neked,jó erős,könnyú,megbízható motrok.
Tegnap kintvoltam a Súri pályán és pont egy CRF450R volt kint,megkértem a srácot hogy ráülhetek e a mocira és direkt kidőltem vele jobbre és balra hogy mennyivel tűnik könnyebbnek.
Hát megdöbbenve tapasztaltam hogy szinte alig van külömbség dőléskór a két motor között és ez a jó súlyeloszás végett van.
Ráült ő is az enyémre és könnyűnek találta nem azt mondta hogy nehéz a CRF450R után.
Ennek nagyon örülök hogy egy versenyző azt mondja hogy nem nehéz a gép.
Mert sokan azt mondják rá hogy biztos nehéz lehet pályára,meg hogy motorozhatatlan,és ez tökre nem igaz.
Több idő kell hozzá annyi biztos hogy megszokja az ember az erejét és valahogy kordában tudja tartani,sok gyakorlás kell hozzá.
És ha érzed már a mocit akkor nagyon jól lehet pályán is használni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Stalker-2572
addikt
Használtan kéne vennem a gépet midenképpen, mert ennyi pénz van rá. Cross-t nem merek venni, mert azokat általában pályán széthajták már 2 szezon alatt. CRF450X-et nézte, de nem nagyon találtam aprók között, ma még megnézem... WR450-ből sincs sok fenn és relatíve drágák (és a régebbiek csak 4 sebességesek ). DRZ-ből viszont van rengeteg
All Black...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #159 üzenetére
Megmondom őszintén hogy a DRZ400 nekem nem nagyon tetszik a motor erőleadása végett!
Nem valami túl erős,a Gilera RC600-am nem cseréltem volna el rá ha csak a teljesítményt nézzük!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Stalker-2572
addikt
Hát nemtom, amivel én mentem nem tünt nagyon orrnehéznek (igaz nem eredeti volt az első teló rajta). Vagy inkább zavarónak, mert nem tudom a többihez hasonlítani. Mondom is ezt a pasasnak, akivel tesztelni voltam, hogy azt mondják rá, hogy orrnehéz. Erre csak azt mondta legalább nem emeli az elejét annyira és jobban is lehet vele kanyarodni emiatt. Ahogy próbálgattam azért meg-megemelte az első kereket nagyobb gáznál. Teljesítményleadása szerintem is egy kissé furcsa: alulról szépen tol, aztán elér egy nagyobb fordulatot, ahol meglódúl, aztán hirtelen vége is Összességében pozitívan csalódtam a DRZ-ben, egyedül még az tart talán vissza a vásárlástól, hogy aki ilyet vesz az ált. cseréli is le az első telót első körben, mert annyira puha... és megint +pénz
All Black...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #165 üzenetére
Én a KTM tesztnapon azt olvastam róla hogy nagyon jól kezelhető motor az 525.
Sokkal jobban tetszik a vezetőknek mint a 450 és a 250.
Lehet hogy érdemes lenne egy ilyenre pályáznod.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #165 üzenetére
otalbike.hu/tesztek/05ktmtesztna/+KTM+525+teszt&hl=hu&ct=clnk&cd=5&gl=hu&lr=lang_hu" target="_blank">[link]
Szerintem ezt a tesztet el kellene olvasnod,nagyon jókat írnak benne!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #165 üzenetére
Bocsi az elöbb nem adta be.
De most már tényleg itt van!
[link]Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Stalker-2572
addikt
A 400 EXC az ideális versenyenduro a KTM kínálatában. ...
Vasárnapi supermoto versenyen beszéltem az egyik KTM-es versenyzővel és ő is azt mondta, hogy hétköznapokban használhatatlan a 525, annyira vad. De ettől függetlenül is nem szeretnék KTM-et venni. Túl drága és fenntartani sem olcsó.All Black...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Stalker-2572 #140 üzenetére
egy kipuff nem tud ennyt rátenni. Majdnem 50%. ez hülyeség.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #169 üzenetére
Vasárnapi supermoto versenyen beszéltem az egyik KTM-es versenyzővel és ő is azt mondta, hogy hétköznapokban használhatatlan a 525, annyira vad.
Ez a hülyeséget el ne hidd senkinek sem,miért is használhatatlan?
Ezzel is lehet normálisan menni ugyan úgy mint a többi géppel.
Az enyémet is lehet szépen finoman használni meg állat módon is,így van ez a KTM 525-nél is!
Mindig van erőtartalék,nincs olyan hogy kinövöd és kevésnek érzed,mindig megtud lepni valamivel,ezért jók az ilyen gépek,nem lehet megunni őket!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Stalker-2572
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #172 üzenetére
Hát egy jó kipufogó MAX olyan 10% körül tud dobni a moci teljesítményén!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #173 üzenetére
Minden mocit lehet finomam használni meg nagyon durván is!
Egy GSXR1000 mocival is lehet normálisan menni meg úgy is mint ahogy már nem kellene.
Ez csak rajtad áll hogy te mennyire akarod durván használni a jövőbeli motorodat.
Az a jó az 525-ben hogy alapon is nagyon nagy a nyomatéka és nem kell pőrgetni hogy mannyen,ezért jobban és finomabban kezelhető sok mocinál.
Én is tudok az enyémmel 5-ben 50km/h-val finoman mocizni,a nyomatékosága végett.
Ezzel az 525-is így van.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, egy teljes rendszer, de nem végcső, átfúvókázással, sportlégszűrővel talán-talán. De ez nem a kipufogó érdeme csak. Ugyebár a motor egy egység, aminek ha az egyik részegységét megbontod utána kellene állítgatni a többit.
De olyan is van, - szerintem ez a gyakoribb - hogy egy csóka megvette a K7-es, ezres gixxerre a sportcsövet, boldogan lemérette a -10 lóerő teljesítménycsökkenést.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Stalker-2572 #172 üzenetére
Az apróhirdesékenek soha ne higgy...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Stalker-2572
addikt
Most ezzel nem azt akartam mondani, hogy a nagy és erős motorok nem jók. A hangsúly inkább azon van, hogy ''vad'' és ''ideges természetű'' a motor az elmondások alapján. ''Az első 3 fokozat nagyon rövid, nagyon hamar vége van, a 4.be amikor beteszed akkor meg majdnem lefullad a motor annyira hosszabb a 3-asnál.''
All Black...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Stalker-2572 #178 üzenetére
Akkor meg nem jó az áttételezése,az viszont nagy baj!
Látod nálam ilyen nem fordúl elő az RXV-nél,akár melyik sebeségfokozatban lehet vele lassan menni és onnan is pillanat alatt kitőr!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #176 üzenetére
Persze én is úgy gondoltam hogy nem egy dob fog rajta dobani 10%-ot hanem egy teljes rendszer.
Ami persze nem egy olcsó mulatság!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Devil1996
csendes tag
ilyen a kedvencem -
ALI_G
veterán
Valaki látott már MO-n visszapillantós sisakot boltban vagy netes árlistán?
Nem vagyok megelégedve a mostanimmal. Lazer, de már nem találom a honlapjukon. Nagy a szélzaj, bejut a bogár a tető-szellőzőn mert nincs benne szűrő és nem érzem magam benne ezért biztonságban. -
ALI_G
veterán
hogy tudom leszedni ezeket a videókat? [link]
flashgetet használok, de nem megy... -
raver
aktív tag
Klasszikus értelemben letölteni nem lehet.
Valójában letöltöd, mialatt megnézed. Ezt a böngésződ el is tárolja valahova, valamilyen néven. Elvileg azt a fájlt lehet konvertálni nézhető formátumra. Valamikor olvastam módszerekről, de így kapásból fogalmam sincs hogy lehet megvalósítani.
persuader #184: De nekem jobban is tetszik mint az igazi
[Szerkesztve] -
fzr1000
tag
ha valaki tudna eladó 98-as GSXR 750 teleszkóp párt, lécci szóljon... köszi...
-
ALI_G
veterán
tökéletesen tisztában voltam ezzel, de úgy sem szedi le, mert ez egy stream video és nem tölti le sosem egészében, pontosabban nem tárolja el az egészet, hanem amint X adat megvan, elindítja. Ezért stream. Ez után a végén ha nem zárom be, akkor visszatudok tekerni benne (ha minden igaz), vagyis a teljes adat megvan, de amint bezárom, a böngésző törölhetni a fájl. Ezért nem is található, de az idő alatt sem, amíg be nem zárom. Szóval nem értem, valószínűleg lejátszóspecifikus letöltési folyamat kellene.
amúgy meg ne nézz madárnak, hogy nem bírtam a linkből kihámozni a pontos linket, csak a tároló server oldalt nyilván blokkolva van ez. -
ALI_G
veterán
na megvan. Tudtam én, hogy régen rájöttem.
A http://ondemand.video.t-online.hu/origo/auto/motorsuli/motorsuli_7.wmv linket már meglehet nyitni sok lejátszóval. Én pl winamppal nyitottam meg, és ezekben már van lehetőség lementeni. -
DroneZ^
őstag
Honda CBR 600 F / Suzuki GSX 750 F közül melyik a jobb, miért, miben?
-
Stalker-2572
addikt
Mennyi pénz a reg adó + rendszám?
Szerintetek egy cross motort mennyiből lehetne átalakítani, úgy hogy rendszámot is kapjon?
Azon töröm a fejem, hogy jobban járnék, ha DRZ helyett egy CRF-et vagy WR-t vennék (használt, de megkímélt állapotban - endúrózásra használt címszó alatt). Súly is szempont, nem csak a teljesítmény.All Black...
-
raver
aktív tag
válasz Stalker-2572 #195 üzenetére
cross-ra minek rendszám??? Akkor inkább vegyél endurót.
-
raver
aktív tag
válasz Stalker-2572 #197 üzenetére
Ma még sak 2db sört ittam, de kössenek fel ha ezt értettem
-
DroneZ^
őstag
válasz Stalker-2572 #199 üzenetére
vegyél inkább RXV 550-et és elvanintézve: legerösebb, legpörgösebb és király
Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Yettel topik
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen