- Kína miatt izzad a német robotipar
- eBay
- Mozilla Firefox
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Commodore 64
Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Integra #32635 üzenetére
Régi teszt, nem tudom láttad-e már; csak annyi a lényeg, hogy gyártanak azért mások is motoros GPS-eket.
Én továbbra is maradnék a tanktáskába tett gps-es pda + hosszú töltőkábel + hosszú kábeles headset kombinációnál, ugyan körülményesebb, de jobban működne.Ez a pur hab nem is rossz ötlet, avval még talán én is kitöltök egy ruhát
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
jelenleg a gps-es nagy kijelzős teló tűnik a legjobb választásnak (egy kütyü, semmi több vs több kütyü), ez persze mondjuk szivargyújtóról üzemelve. na az megint érdekes, hogy hova szerelik be a szivargyújtót és hogy néz ki, mennyire vízhatlan, praktikus, esztétikus etc.
eddig ok. de hogy oldod meg a headset madzagolást? valahol lifegni fog mindenképpen.
vagy egy vezetékes headsetet választok aminek a bluetooth adója a madzag végén van zsebben eldugva.közben a kelomotoros srácok is azt írták emailben, hogy a villanyakon a középső nagy rögzítő csavarom üreges e és mekkora ha igen. tesztben is látom, hogy oda lett rögzítve egyik képen
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Detox!
senior tag
Mi a baja? Nekem az első képen lévő jobban tetszik, a dupla kéményt meg az első féktárcsákat pakolgatnám is át az RR-re. Nálam is tervben egy utcai erőgép stílusú átalakítás, csak legyen rá lém, most egy hengerfejtömítésre mondtak 35K-t a redbarnások, mondtam bazzeg annyiér én ülök oda. :S Most keresgélek hátha tud hozatni más cég, akár utángyártva vagy vmi. de nem ennyiér'.
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
emre
veterán
válasz Detox! #32656 üzenetére
Sok baja van-volt. Olcsó pénzért vettem, szar gumikkal, rossz telószárral. A teló cserés lett, a blokkhoz csak most lett nyúlva. Súgóék tettek bele másik telószárat, azzal simán hazaértem Baja-Kaposvár útvonalon análkül hogy eresztene. A régi kiette a szimeringet, viszonylag gyorsan. Az alapjárat elmászkált, szelephézagállítás, karburátor felújítás lett a vége. Most még annyi a szaki gondja a gépemmel, hogy nem pörög a vas 8000 felett. Ez szerintem a sport szűrőknek is köszönhető. Mivel az eredeti légszűrőházat nem tudtam visszatenni. (de lehet öregszek én nem pörgettem 7000 felett, 5500-nél cc. 110Km/h szvsz tuti tempó )
A gumi csonkok amik rámennek a karbira kicsit megkeményedtek. Eddig kb. 50k az összeg aminél tartok. (csak a blokk) A hátsó felnit szeretném cserélni, mert nem tetszik hogy csak max 130x18"-as gumit lehet rátenni. (bocs fagyizó effekt. ) Még cserélni kellene a hajtásláncot is lehet fogaskerekekkel, mert úgy illik.
Az ülésről már beszéltem. Nekem nem jön be a 20-30 Km-es városi gurulgatás. Ha van időm 400-500Km-ert szeretek hajtani egy szuszra. Kellemes 100-120-as tempóval, mert itt még tudok nézelődni. Viszont tavaly Esztergom környékéről hazajövet már a lábam is zsibbadt a szar ülőke miatt. Erre mindenképp találni kell valami megoldást. Gondolkodtam rajta hogy eladom a vasat, és nézek valami korszerűbbet, de nekem bejön hgy a dudán és a lámpákon kívül nincs rajta elektromos ketyere. (karbi rulez ) A 750ccm nekem elég, a hat sebesség meg pláne.Utángyártottban 30-35k-ért kpl. tömítésgarnitúrát lehet venni, de elképzelhető hogy darabokban is hozzá lehet jutni. tömitésgyártás
tömítéskészlet 18k[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Detox!
senior tag
Akkor azért nagy bajok nincsenek. A jánoshalmi és majosházai bontókban szerintem vannak bontott alkatrészek real áron, ha valami kell hozzá érdemes megkérdezni őket, esetleg Angol ebay-en is találhat az ember jó vételeket. Mit csinál 8E fölött? Lehet gyujtásnál kellene keresgélni, meg valahogy csak visszatenni a gyári légszűrőt. Hátsó kerékből szerintem 17"-eset vegyél, jobban kapsz rá gumit. Persze nézd meg bele megy-e faszán, de úgy tudom bele kell. 500km, hát nem kérsz keveset! Nem nagyon van ötletem hogy lehetne kényelmesebbé tenni, komoly meló lehet ráműtteni egy másik motor ilyencélú részét, meg nem egyszerű mert ha a vázat vagy a segédvázat is érinti a dolog akkor megváltozik a gyári súlyelosztás/súlypont és egyéb geometriai dolgok amik idegessé tehetik a motort menet közben, tehát veszélyes is. Bár ha kényelmesen túrázgatsz, akkor kisebb a veszély, mintha minden kanyarban rövid féktávot erőltetsz. Bármit csinálsz gondold vég jól, kérdi ki a valódi szakik véleményét, aztán meg csak bátran!
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
-
TayRol
veterán
válasz Integra #32663 üzenetére
enyimet is be kellett. azt ott megcsinalta fékpadon. allvany meg 10 ezer /darab altalaban.
1000rr jegen. allat ez a szoges gumma.
-
Integra
titán
találtam egy egész jónak tűnő megoldást
plantronics pulsar 260
13.000 brutto itthon...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
emre
veterán
válasz Detox! #32661 üzenetére
Szerintem az egy napi 400-500Km nem veszélyes egy-két kávé cigiszünettel.
Sajnos többet a fenti hiányosságok miatt nem tudok vállani. Tavaly voltam felétek a MadMex tréningen, vissza Celldömölk, Fehérvár, Sárbogárd majd Kajdacson találkoztam haverokkal. Ez is cc 500Km. Igaz csak másnap értem haza.A bontókból nekem a Majosháza, Jánoshalma kieseik mett messze van. Látatlanba nem veszek bontott cuccot. A Kakasdon levő Twin motor aranyáron számol. Marad a Sugo motor Baján, szvsz jó arcok, de résen kell lenni velük is. A két első telószárat 40k-ba bele is rakták a gépbe. De az első körben rosszabbat akartak rám sózni mint ami benne volt.
Náluk lenne FZR1000 kpl hátulja lengővilla, rugóstag, felni stb. kpl. 60k állítólag faszányosan bele megy az Fz hátuljába. Egy másik rugóstaggal jó megoldás lehet. Viszon láttam blokk és papirok nélküli ezredest 90k-ért Hmm ha lenne műhelyem....A gép nem tudom mit csinál 8e felett. Annyit mondott a szaki, hogy addig faszán pörög utána viszont nem nagyon akar menni. Nem az a kommunikatív fajta. Viszont teljesen megbízok benne. Talán ismeritek Mókust, az öccse csinálja a vasat. Én nem vettem észre, 5-8e kötött használtam a gépet.
Az ülés, és-vagy faridom átalakítását még körül kell járni rendesen, mert ugye itt nem megoldható hogy egyszerűen lecsavarozom a segédvázat.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Integra
titán
válasz Daniel Alves #32666 üzenetére
másik ilyet nem találtam. plantronics-szal nem lehet nagyot tévedni, iszonyú jó termékei vannak.
megnéztem a htc nexus1/desire/legend bluetooth protokoljait, mindegyik tudja a plantronics ide vonatkozó 4 protokolját, vagyis elméletileg tökéletesen kell, hogy működjön.
én valszeg desire v nexus1 között döntök, a kijelző miatt, nagyobb, többet látni és az amoled brutális napfényben is sokkal jobban olvasható mint bármilyen másik kijelző. nexus 1-nál már próbáltam. lehet garmin vagy bármi más hiper kijelző, közelébe sem érnek. sajnos....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Detox!
senior tag
Ja, azt hittem egyseggre gondolod a 400-500km-et. Nekem az egy másik dimenzió... 200-250-eket szoktam menni az enyémmel, utána már sajog a picsám, ülés mint olyan, csak mutatóba van rajta. Ekkora motorral biztos nem kell szétforgatni hogy mennyen, de én azért nem hagynám veszni a felsőbb tartományt, noszogasd csak a szakit!
A bontósok meg bepróbálkoznak rendszerint, azt ha látják hogy nincs értelem akkor lehúzzák az embert, alkudj keményen abból a 60-ból ha odakerül a sor, elvégre már visszatérő kuncsaft leszel. Komplett alkatrész motort venni se hülyeség, én ezt akartam, 80-ba odaadta volna a csávó, de 50-ért nem akarta elpostázni nekem a 2oldaldeknit meg a generátort. Drága lett volna lemenni érte futóval, pedig szinte kötelező vétel.Köszi a linkeket, beszélni fogok velük, most még egy PH!-s srác privijét várom, lehet hogy tud szerezni tömítést, meg még oldaldeknit is! Ha csúnyát mond, sorba megyek a linkelteken!
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
Integra
titán
válasz Prof01 #32670 üzenetére
azzal az a gondom, hogy ha tanktáskába rakom a telót, a madzag szerintem nagyon macerás és netán baleset veszélyes is lehet. így pedig minden kábeltől független vagyok.
igazából nincsen szükségem hardveres klavira, talán ezért. de majd kint megnézem az összeset ha végre lesz boltban. mert azért kíváncsi vagyok arra is.
de egyébként egy jó alternatíva lehet a milestone is, felírom[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
emre
veterán
A napokban írtátok hogy megjött a gépjármű adó.
Az enyémet most hoztam be, éves díj: 10.780,- (FZ750, 87-es)A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
-
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TayRol #32684 üzenetére
Nekem egyáltalán nem volt lassu.
Szerintem tökéletesen használható. Én pesten és vidéken is közlekedtem vele, szerintem kifogástalan volt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
válasz TayRol #32684 üzenetére
használható természetesen, nem erről van szó.
de szerintem lassan követi a pozíciót, egyszerűen késik sokszor. ami meg a zoomot illeti, az botrányosan lassú rajta, rettenetesen szaggat. pedig erősebb hardver van benne mint a waytekben. de olcsónak olcsó volt.
az ndrive egy androidos telón jó hardverrel szarrá veri....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
Elvileg "ráejtettek" valami évekkel ezelőtt és ezért lett ilyen. De nem tudom nekem inkább ilyen csúszásnak tűnik. Attól félek megtörték az egész elejét és mindent kicseréltek a tankon kívül? A km is elég kevés a korához képest, bár ezt elvileg a motorolajcserés matrica igazolja...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TayRol
veterán
válasz Ferdzsoo #32691 üzenetére
van baja szegeny motornak. a gyujtas kornyeken nagyon el van kopva a kormany (ha az a kormany) es nekem a km is gyanus, bar ezt nagyon sok hasznalt motornal el lehet mondani, szoval azt inkabb meg sem emlitem.
mod: nemtudom, mennyi penzed van ra, de mondjuk ez jobb (persze arban is dragabb).
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TayRol #32692 üzenetére
Egyszerű, ma elmegyek megnézem azt élőben, meg viszek egy hozzáértőt is, beröffentjuk átnézzük satöbbi. Ha szar akkor marad és gyűjtögetek még egy kicsit.
Ha jó valszeg el lesz hozva, elvileg 480-ért el lehet hozni. + forgalombahelyezés ugye.
Majd kiderül. Szal abba az árba a tankjavítás is belefér..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
válasz TayRol #32687 üzenetére
visszajöttem, felhívtam a spidis csókát.
állítólag lehet, hogy a héten megjön a ruhám.
összeomlott a teljes számítógépes rendszerük, őskáosz van szegényeknél, összevissza jönnek a rendelések, rossz méretekben, annyi a kérdés, hogy meg se tudják válaszolni mindet.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szilchi
őstag
Hi.Gondolkodom egy Kawasaki VN700 Vulcan motor megvételén.Az egyetlen gond,ami miatt jelenleg csak gondolkodok rajta,az az hogy ezt a típust kerek 1 évig gyártották 1985-ben az USA-ban.Vagyis a motor 25 éves egyrészt,a másik meg a valószínüleg gyér alkatrészellátás hiba esetén.Mondjuk a régi VFR750-m is most 20 éves lesz de mikor nálam volt a már szokásosnak mondható fesszab leégésen kívül más gond nem volt vele.Ez meg egy cruiser,szal talán még nem is lett annyira kihajtva a blokk.Viszont kardános,ami újabb hibaforrás lehet régi gépeknél.Megnézni egyenlőre nem tudom,mert 220 km-re van tőlem Pesten.Árban megfelelő lenne.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...