- Java programozás
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Linux kezdőknek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Milyen program, ami...?
- Hálózati / IP kamera
- Filmekből és sorozatokból tréningezik az AI-modellt
- Kék halál (BSOD)
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz [lAyCsI] #32299 üzenetére
oké, köszi a tanácsot, hogy próbáljam fel, de nem fog menni. Csak pesten van raktáron és egy 8k-s kesztyűért nem fogok felmenni.
Átlagos méretű kezem van, remélem jó lesz. Ma még próbálok párat, ha jó a 11-es más márkából is, akkor az arlen-ből is jónak kéne legyen. Ha nem, akkor szívok és eladom, mondjuk nyáron 2k-val többért -
[lAyCsI]
addikt
hátja,
csak tudod azért cinkes a dolog kissé, mert gőzöd sincs mennyire kényelmes felvéve...
én is megvettem anno a Ti-Race(vagymivótaneve) Prexportot, aztán akkor sem tűnt fel mennyire sz@r helyen vannak benne a bumszli varrások, és pár óra után tök kényelmetlen a szett... szal next time ha lecseélem tuti alaposan végigmérem kívül-belül
De ha nincs más lehetőség akkor kénytelen leszelkockáztatni.-= No way back from Here =-
-
ALI_G
veterán
Na itt van a múlt heti baromkodásom a jégen: simson ice! Mindig így szállok le a motorról.
jöhet vélemény
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz DigitXT #32311 üzenetére
Hadnagy Józsi szövege (Kunmadaras stb.)
Ezen nincs tiltás letört előző este a ház markolat és mindig felakadt a gáz.
Olyan forró volt a blokk, hogy ha rádobtuk a havat, akkor rögtön gőzzé vált Ha meg a furat mélyedésében egy pillanatra megállt az elolvadt hó, akkor pezsgett. Rántottát simán készíthettünk volna rajta.125-ös MZ-t akarnak most, mert ezt kinőttük
-
TayRol
veterán
bejon ez a moci.
-
Detox!
senior tag
válasz Gaboman #32315 üzenetére
Igen, tudom hogy azt kellene. Csak sajnálom. Összebasztam rendesen, de ahány órát szerelgettük hogy ismét mennyen, és most eladni gombokért... Ugye nem egy patika motor, ilyen állapotban kapok érte 3kilót, abból meg nem veszek semmit, hozzá tenni se tudok. (Német tanfolyamon vagyok, nincs idő mellette dolgozni, hitelbe meg nem szeretnék ugrani.)
Ezen túl, szeretném látni hogy olyan amilyenre rábólintok és azt mondom: kész! Meg talán még nem is akarom eladni, 4-5E km.-et tettem bele a kényszerpihi előtt, rendes fasza ragacs gumival még nem is próbáltam, csak ilyen bakelit dunlop d220-al. Meg kipróbálnám magam mit tudok stuntolni (egykerék, stopie, rolling burnout nekem az). Meg jólenne még egy 1hetes országjárás csajjal majd nyáron, ahhoz bünti a Husky.
SZóval ja, ezt a szezont még lenyomom vele, aztán lehet el se adom, hitelezek egy Huskyt, ez meg marad mementónak."Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #32318 üzenetére
Az biztos hogy egy rendes supermoto nem 2személyre való túrázni,nem is az a rendeltetése.
Ha ilyen terveid vannak akkor tényleg jobb megtartani a mostanit és ha van rá kereted legfeljebb veszel hozzá egy jó SMgépet,én a 660ajánlanám.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Detox!
senior tag
válasz Gaboman #32320 üzenetére
Az SMC 660 az ésszerű lenne, vagyis nem tuti hogy rám jellemző döntés. Ha sikerül misi körül rászánni, attól tartok Berg lenne a dologból! Aztán lehet belezúgnék egy szépen matricázott példányba... De annyira odébb van ez még, lehet marad a sport csak főfele ugrok egyet (K2-K4 750-1000), de egy nyitott kuplungos corse Monstert is elviselnék... Nem egyszerű...... Majd meglátom az ösvényt, csak az a kurrrr*a Hondám legyen má csissz!
Te miért váltottál sportra? Próba cseresznye?
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
Gaboman
nagyúr
válasz Detox! #32321 üzenetére
Husaberg egy rettentő szervizigényes gép,a súlya könnyebb mint a 660nak,nyomatékra vékonyabb,nem mellesleg 500-750km periódusú olajcsere szemben a 2500km a KTMnél.
Én nem a Husat venném,hacsak nem pályázni szeretnél.
Én is kipróbáltam a sportosabb vonalat de hát..........................[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
[lAyCsI]
addikt
Én sztem önszántamból sosem vennék üzemórás vasat
-= No way back from Here =-
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #32327 üzenetére
Jó egy egyhengeres motortól senki ne várja el hogy 100000km elmenjen megbontás nélkül,főleg nem egy erősebb de még nem üzemórás SMtől.
Ha 50-60 elmennek már szép tőlük,de akkor is kipróbáltam már mindegyik típusból pár darabot és számomra azSM a csúcs.
Lehet hogy előbb kell szervizelni,megbontani,kényelmetlenebb,de élményre nincs párja.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #32330 üzenetére
Az üzemórás gépek szét,de amikről én beszélek azok nem.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Detox!
senior tag
válasz Gaboman #32322 üzenetére
Oké, elfelejtettem a Berget! Csak hát céép, nekem a legszebb SM. Már őt is néztem, behatóbban nem kerestem, mert most úgysem megy. Amit linkeltél tetszene, eddig csak fekete bringám volt, nem direkt, de mindig úgy alakult. Az meg tiszta hogy az egyhengeres gép fárad el leghamarabb, akár hegyezett akár nem. Még csak sejtem amit az SM-ről írsz, de úgy érzem nekem is az lesz a true!
Persu: Kirajzoltam magamban, innentől kezdve megalkuvás ha bármi más lesz, beleverhetem a csunyám ha húzom a szám mikor ránézek. Nagy kuplungal feljön így is, egy méretes hátsó lánckerékkel nem megy majd, csak 60-at egybe, de 30-nál kis kuplungal felemeli a fejét, ez biztos (sztem kuplung se kell majd). Első fék elég bika hogy felküldje a hátulját, jó gumi kell azt kész. Nem értem mi nem kerek ezen. Persze nem lesz egy Buell xb9, de amatőrködni bővenjó, ha ráérzek ezzel is menni fog.
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kasza08 #32334 üzenetére
A hátam közepére sem kellene még egyszer!
Magyarán szólva egy sz@rhatár!
A 660 VDB egy kuriózum,ritka mint a fehér holló,és a paraméterei is azok.
Az SXV550 egy kiforratlan széria,főleg amit linkeltél az 2006-2007éjváratú lehet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #32337 üzenetére
Na nekem nem kell bemutatnod milyen motor,mert versenymotor még nem kell szarrá mennie 1500km alatt úgy hogy szinte csak poroszkálsz vele.
Szóval erről inkább nem kellene pont nekem bemutatót tartani.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #32341 üzenetére
Tudod az SXVnél nem az volt a gond hogy üzemórás volt,hanem hogy olyan gyermeteg betegségei voltak amik bosszantóak,erről motoros barátom aki versenyző EnduróCross első osztályban tudna mesélni rendesen.
Hányan szívnak velük míg a másik márkájú üzemórás motorokkal semmi gond nincsen.
Itt nem csak az volt velük a gond hogy versenymotorok.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Detox!
senior tag
válasz Gaboman #32333 üzenetére
Na, ebben már van sárga is. Most hogy gondolkodok, nekem bérelnem kéne egyet 1hónapra. Viccülök, de tényleg gondolkodok ám sokat, lockenhausi szerpentin 20km, de azonkívül.... Pancsi ring 50km, de nem akarnak becsábítani, 90 juró/du. Szóval holhajtsam. Aztán lehet megcsípek egy faxa osztrák melót, ha van ammo mindjárt simulnak a ráncok. De addig... gondolkodok.
Persu úr: Első a gumi. A többi cucc, nem nagy tétel, egy szezon alatt csak összekukázok egy kormányt meg fejidomot!? A gond majd az átkötözéssel lesz, fékcső, gázbovdenek, usw. Főleg h hülye vagyok a villanyhoz (is).
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #32343 üzenetére
Nem értem miért osztod az észt erről,tudom milyen egy üzemórás motor,költeni kell rá ezerrel ha versenyparipáról beszélünk.
Csak tudod ezeknél a motoroknál is vannak különbségek,pl:SXV550/DRZ400E/XR650R nem ugyanaz a szervízigény.
Meg a megbízhatóság,időtállóság sem,aprilia:
Nekem 500km után teló olajfolyás,1000km után nem akar indulni hidegben,1000-1500 között fogy a vizem zabálja,ventilátor állandóan megy mint barom,1500km után kiköpi az olajat a légszűrőházba,tömítésszakadás,befolyik a víz a hengerbe,berozsdásodik a belseje.
Önindító szarakodik,tudod ezek nem azon múlnak hogy egy motor üzemórás vagy nem,én ezekkel a problémákkal mások is találkoznak az SXV/RXVnél.
Kérdezz rá pl a KTM EXC450/525re hogy mennyi a gond a kötelező szervizen,megbontáson kívül.
És megnyugodhatsz nem 1500km alatt csinálnak ilyen jellegű gondokat mint az SXV/RXV.
De azok is üzemórás gépek 10000-15000-20000között már bele kell nyúlni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Detox!
senior tag
válasz Gaboman #32345 üzenetére
Ennyi baj a Malaguti DT-nkel nem volt, az is kapta az üzemórákat. Fu 2millás motor, ideg lehettél. Gariba intézték a hibákat? Illyen rossz vér motorokat eddig megúsztam, mondjuk csak 3-4 Simo egy DT 125 meg a Honda a listám.
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #32346 üzenetére
Szerintem hagyjuk is a témát,csak nem kell engem ebben okosítani,mit ahogy tette azt valaki.
Detox Dehogy csinálták gariba,az egészet saját kézből kellett fizetni.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
SzalaiG
addikt
Egyedül motorozni a Hungaroringen Nem lehet elég drágán adni:
Aktív témák
- Latitude 7320 27% 13.3" FHD IPS i5-1145G7 16GB 256GB NVMe IR kam gar
- Apple watch series 9, 45mm, bontatlan szíj, töltő, 2023. október
- iPhone 16 Pro Max, 256GB, Fekete és Fehér Titán, 3 év hazai garancia
- T14s Gen1 27% 14" FHD IPS Ryzen 7 PRO 4750U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen