Hirdetés
Aktív témák
-
Kasza08
őstag
válasz Integra #33238 üzenetére
jah, nem. a k5-ös az 120 (gazdi szerint, tüzi linkje meg 126-t ír...), másik barátom gixere mode kapcsolós, az a 130 (K8).
Jó, persze lehet okosan, de sokkal könnyebb majd 50 lóval kevesebbel közlekedni. Esős úton felesleges a maximális teljesítmény. Még benzint is spórolsz.Daniel Alves: Hát, te sem maradsz kemény, ha a tűzoltók szednek össze
[ Szerkesztve ]
-
Adonimus
senior tag
-
félisten
Tyuhuu, sracok, most mentem kicsit egy ZX9-el. Hat, ez eletem eddigi legkenyelmesebb motorja, mintha ram ontottek volna, elkepesztoen tetszik.
while (!sleep) sheep++;
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #33252 üzenetére
Meg ugye az sem mindegy hogy azt a 120pacikát hogy adja le,mert általában egy 600 sport motor 8000ig nem egy nyomatékhegy,nem kell annyira félni tőle.
Mondjuk egy B-King az már más világ ha már ezt említetted,mert azzal alul is vigyázni kell az irtózatos nyomatéka végett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mennyi kilométert mentél vele?
Mert a karok és a csukló szokott elfáradni egy ilyen stílusú motoron hosszabb túra alatt.
Itt nem 50-100kmre gondoltam.
Havernak GT650R van,még viszonylag kényelmesnek számít de neki is 150-200km után már fájnak a kezei a súlyterhelődés végett,meg a nyaka is a folyamatos felfelé nézéstől.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
félisten
válasz Gaboman #33259 üzenetére
Nagyon keveset Az a helyzet egyebkent, hogy nekem az atlagosnal joval hosszabbak a kezeim ( a magassagomhoz kepest ), igy valahogy ez erzodik termeszetesnek. Hogy mast ne mondjak, a bringamon a kormany altalaban alacsonyabban van, mint az ules, nekem igy jo (teny, hogy terheli a nyakat).
while (!sleep) sheep++;
-
Integra
titán
válasz TayRol #33264 üzenetére
nekem most tuti nem, szerintem kell vagy 30-40ezer km, hogy a 120-at megszokjam.
már nyakig benne vagyok a pályatréningekben, képzésekben, próbálom a szabijaimat beosztani, a nürburgringhez igazítani. nagyon meg akarok tanulni rendesen motorozni ezzel....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Boci_83
őstag
válasz Adonimus #33255 üzenetére
Ha elviszik ez a szezon kimarad, vagy valami nagyon olcsót beszámítok esetleg!
Ám nem bánnám ha április elején lenne valami közös topic gurulás, benne lennék!Ma felraktam hirdetésbe, egy óra sem telt el, felhívott egy tag hogy neki nem az egész motor kellene, csak a xenon belőle, a kristály lámpa, meg a kipufogó! Hehe Besz@rok!
[ Szerkesztve ]
**********
-
Kasza08
őstag
válasz Daniel Alves #33258 üzenetére
A kapcsoló maradjon meg a puhányoknak!
Én meg az efféle kissé nagyképű, flegma beszólásokat. De ezen én sem akarok vitatkozni. Mindenesetre én okos ötletnek tartom. písz.
Integra: A motorozás olyan a biciklizés. Nem lehet elfelejteni Bár ti már öregek vagytok, ti lehet, hogy elfelejtitek De szerintem ugyanúgy, ahogy nem felejtjük lehajtani a plexit esős időben, úgy nem felejtjük el átkapcsolni a mode-ot. Ráadásul te szoktad rángatni a gázt esős időben?
-
Integra
titán
válasz Kasza08 #33270 üzenetére
igen, már mentem eszement módjára esőben főúton autósorokat előzve szembe forgalomban, haza akartam már érni, mert a pöcsömnél is ömlött a víz.. tavaly sikerült pár ezer km-t csak esőben megtenni.
(kurva jók a diablo gumik)azt továbbra is fenntartom, hogy ezek a kapcsoló gombok arra valók, hogy marketing, és hogy rontsa a vezetési képességet. az abs még határeset, ezzel utcára én is abs egyetértek.
de ilyen kapcsológombok.. hát, ez arra való, ohgy írjanak róla a cikkben, aztán beszéljünk róla, hogy de fasza cucc, aztán meg, hogy megvegyük.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
járatom be a ruhát, kanapén beöltözve, ölemben notebook, szépen kezdek megsülni..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
félisten
Egyelore 3300 fontot mondott a srac a K5-os GSXR600-ra, 7000 km, vadonatuj gumik, etc. A masik eselyes a 2003-as VFR 800ABS, dobozokkal, 3500-ert, 35000 km-rel. Utobbinal kicsit sok a km, mondjuk a ma latott ZX9-ben 50k km van, es perfekt..
while (!sleep) sheep++;
-
Detox!
senior tag
Tüzi bácsi lenne hozzád egy kérdésem! Ezek a 400-ak digitálisan mérik a km/h-t? Mert a ford.számot asszem hogy igen, csak fontos lenne tudnom hogy a sebességet spirállalal veszi-e le, mert akarok fokozatkijelzőt de csak azokhoz jó amik digitálisan mérnek.
Ma elkezdtük összerakni, megjött a hengerfej tömítés, vezérlés, hengerfej, alojkartell már a helyén, szelepfedél dekni és generátor dekni ami még nincs a helyén, de az már gyors munka. Hol papír, hol hőálló szilo. tömítést alkalmaztunk, amit lehet telenyomtam Metabondal, zsírral, nem akarom elkiabálni, de nyugodtabb vagyok mintha bárhova betoltam volna h rakdössze.
A köbcentikhez meg lóerőkhöz annyit mondanék, hogy szívesebben rajzolok ívet csőgázon a 400-al, mint rajzolnék egy 1000en 5K fordulattal.
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
zsoltee10
addikt
Megvan a kicsike. kép
Régóta állt, alig sikerült beröffenteni, de először 1 hengerrel, majd 1 próbakör után már két hengerrel pöfögött. Van rajta itt-ott némi vakrozsda, trutymóval teli a tank, de a krómozások épek, a blokk csöndes, és nagyon erős, a falsot szívó karbival, és tüsszögő egyik hengerrel is gyönyörűen forgott 10000-ig.
A futómű rendben, elengedett kézzel se szitál. Gumik újak, lánc oké. Akksi gyenge, felraktam töltőre, holnapra kiderült, hogy megdöglött-e, vagy csak lemerült. Youngtimer minősítéssel olcsó a bizti is.
Ja, és 200k volt. -
Detox!
senior tag
Ja a Dani is szívott ezzel asszem, hogy szétszedték a műszerfalat aztán nem sok mindent csinált a masín. Kössz az infót, bajos lesz ez majd a tuning fejidommal, mert a műszerfalat sem tervezem rajthagyni, de csak ki kötöm valahoogy.
zsoltee: Az eléggé jó gép.
[ Szerkesztve ]
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
zsoltee10
addikt
Köszönöm mindenkinek a gratulációt.
Szívesen fogadok bármilyen tanácsot a moci rendbetétele ügyében.
Ami tuti kell hozzá: két gyertya, gyertyapipa. ki kell pucolni a tankot, és a karbikat, majd beállíttatnom valahol. le kell szednem a ráégett dzsuvát a kipuff könyökökről. megszakítós a gyújtás, az is kéne hozzá, hogy tuti megbízható legyen. aztán a benzin, ráégett kosz miatt foltos a blokk.
milyen szereket javasoltok a blokk, kipuff könyök, felnik tisztításához, rozsdamentesítéséhez? -
Picco
addikt
válasz zsoltee10 #33281 üzenetére
gratulalok, leld benne sok oromodet
OFF: ez kib. rohelyes, 10 cm hora ebredtem...hihetetlen ez az idojaras.....jah amugy ma van a B.kat rutinvizsgam...no mind1, hatha konyebb lesz a garazs beallas...kezifekkel
[ Szerkesztve ]
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
[lAyCsI]
addikt
Egy kis VIDÁMSÁG
-= No way back from Here =-
-
Detox!
senior tag
válasz zsoltee10 #33287 üzenetére
Brigéciol egy jó szer, olajos trutyit elég jól hozza, ecseteld be a blokk és könyök részeket, olyan 5-10 perc alatt feloldja amit tud, a legjobb ha pamacsolod közben, a végén vízzel lemosod. Simo kipu. könyökkel nálam nem bírt, de jobbat nem tudok és olcsó 700-800HUF / 1l. Rozsdával nincs tapasztalatom.
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
Ferdzsoo
addikt
A leömlő csöveket mivel/ hogyan érdemes felpolírozni?
Annyira szeretném ha szépen csillognának. Van egyáltalán értelme, vagy 20 km után megint besötétedik? (mert ha igen akkor nem sok értelme van.. )"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TayRol
nagyúr
FZ8 hivatalos adatok.
-
Steven
addikt
heló srácok ... csütön nézem meg a mocit sv1000-st ha minden stimmel nemsokára sv 1000 tulajdonosa leszek [link]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest