- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
mcmike
őstag
Olasz robogók pl. nagyon jók, ismerősömnek egy használtan import-ált Vespa-ja van...
Nem gondolom egyébként h a Hyosung nem fog bizonyítani, ezért írtam amit írtam...
A meghibásodások nagy részéről szerintem a felhasználó tehet: ez így teljes mértékben igaz is. Ha a felhasználó tényleg törődik rendszeresen a géppel, akkor nem nagy különbség van motor és motor között. Viszont egy jobb anyagokból összerakott gép, több ''ún. nemtörődömséget'' elvisel szvsz. Vagy ez sem igaz? Mindegy, hagyjuk, nem kívánok vitába szállni.
UI: Részemről letudva a dolog...tényleg ne jussunk el a Kawa vs. Yama kérdésig.
[Szerkesztve]LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
Gaboman
nagyúr
Nekem a robbanékonysága tetszik nagyon,az hogy 5-ben 60-100 egy pillanat alatt ott van!
És terepen ez számít az hogy 5 ben cikázik mint a villám szórja a földet a sarat!
Engem sem az érdekel hogy 160 vagy 200 -at megy mert nekem nincs szükségem ekkora sebességre!
Én csak az ő kérdésére válaszoltam ezzel kapcsolatban,és nekem ezeket az értékeket mondták,és itt nem egy személyről beszélek.
De zárjuk is le ezt a témát,mert hülyeség rajta vitatkozni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
tildy
nagyúr
Oké persze, de még csak 3 hónapos Meg nagyon a bögyömben maradt az a múltkori leoltás... Amit érzékeltetni akartam, hogy nem vidéki ''langyos'' motorozás van vele, miután már be lett járatva, hanem azért ringen leginkább 2esben , illetve pályán 150-el nyígás.
Igazán majd kb 20000 után lehet megmondani, mennyire bírja a strapát, jelenleg maximálisan elégedettek vagyunk vele. Bár azt hiszem az a 20000 max 2-2.5 év alatt benne lesz.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Nippon
őstag
De gondolom nem olajcsere nélkül.... Tudom, hogy elmegy annyit egy olyan motor, de
ne hasonlítsuk már a Hiace motorját egy TDi v PD TDi Audi v VW motorhoz.... Az a motor nincs kihegyezve semennyire és amúgyis egy igénytelen haszonállat. Mindent ki kell bírnia, szinte. De nem is azt vontam kétségbe, hogy nem megy el annyit, hanem arra próbáltam rávilágítani, hogy sokkal többet elmegy egy ilyen motor ha 10.000km-enként cserélik benne az olajat.
Persuader: tudod, hogy minnél kevesebbet mész az olajjal, annál jobb a motornak. 3000km alatt már feketedhet. Igazad van egyébként, 1000km-enként is lehetne cserélni... -
ALI_G
veterán
vazze! Hullunk mint a legyek. Te a 3. vagy ebben a topicban az idei szezonban.
Ha nem öltözöl fel akkor legalább ne cibáld. Ma én se öltöztem fel, de csak mert városban kellett menjek 2 helyre,ami vagy 3 km max, de a gerincprotektor a kesztyű és a csizma rajtam volt. Szerencsére nem lett komolyabb bajod, se a gépnek. -
-
stargazer
senior tag
hát igen van is egy ilyen cikk mindig a motorrevüben hogy alpenmasters és ott az a felfogás hogy ami a hegyekben a kanyargós utakon jó, az mindenhol jó. tavaly asszem a suzuki DL650 V-Strom volt a legjobb, de idén az uj hornetet meg uj RR-t is nagyon dicsérték (a cikknek még csak az első fele jött ki). ugyhogy sztem ennyit arról hogy mivel jó kanyarogni a hegyekben.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
#25954560
törölt tag
azert van elonye annak is, ha hasonlot vesz az ember. en azert vettem fzr-t, meg a baratomnak az van es megszerettem. azota rengetegszer jol jott mindkettonknek, hogy a masik is fzr-es. alkatreszek, tipikus jelensegek, hibak, szerszamok, megoldasok, stb. sokkal tobb tapasztalat, nagyobb segitseg.
Uzmany kolleganak viszont en sem javasolnam az 1000rr-t, de a 600rr-t sem. sztem ujrakezdo motornak sok mindketto. nincs ertelme folyton izgulni es rovid gurulasoktol is nagyon elfaradni csak azert, mert a motor sokkal tobbet tud, mint a gazdaja. ha mindenkeppen rr lesz, akkor a 600-as, mert az egy hangyanyival megiscsak gyengebb, viszont konnyebb is, tehat jobban uralhato. a gsr ebbol a szempontbol tehat jobb valasztas. ott van viszont az, hogy technikailag a suzuki valasztekan belul sem sikerult a legjobbra. nehez ugy...
lehet en is egy hasznalt sv650-et ajanlanek vagy ilyesmit. lassabb gazreakcio, kenyelmesebb ulespozicio, olcsobb motor. figyelembe kene azt is venni, hogy az ember amig rutintalan, konnyebben eldontheti, megkarcolhatja, letorhet ezt-azt rola szoval sztem a legjobb megoldas egy idenyre vmi hasznalt olcsobb akarmi es amikor az ember mar belejott, akkor csere az igazira. -
Prof01
veterán
Nem csak súlyban.
A mostani Superbike-ban volt egy 600-as teszt. fékpadi métésnél lemérték.
600RR: 106,78 LE, 13 745 f./p
GSX-R600: 104,25 LE, 13784 f./p
Nekik ez a véleményük a GSX-R600-ról:
'' A teszt pozitív csalódása. A kis Gixer utcán majdnem olyan jó, mint pályán, az utóbbin azonban kimagasló, amit nyújt. Majdnem olyan könnyen lehet vele jót menni, mint a Hondával. a Suzuki, úgy tűnik, feladta saját magának a leckét, mert jövőre újabb hatszázas sportolóval kell jelentkeznie. S ha az új ezrest veszem alapul, a lehetetlennek látszó feladatot frappánsan fogják megoldani. Gratulálunk a Suzukinak!''
.. és a CBR600RR-ről:
''De a nagy H mérnökeinek még nagyobb tisztelet jár.Sikerült továbbcsiszolniuk egy olyan gépet, amely már két éve is elég penge volt. Bár a csiszolás hatására kisebb lett, mégsem kell nagyító hozzá, hogy észrevegyük a képességeit. Neki van a legerősebb és legnyomatékosabb blokkja, mégis ez a legkönnyebb és legagilisabb. Jól teljesít utcán, utassal is kényelmes, a pályán pedig veszettül gyors. Még akkor si, ha nem vagy ott fejben száz százalékig. Ezt hívják varázslatnak!''
Tapasztalatokról én sem tudok beszélni, ezért írtam le az Superbike-osok véleményeit. Nekem nem az a pár LE nem nagyon számítana, hanem inkább a szépség, irányíthatóság. Ha a Suzuki lenne az erősebb akkor se kéne, mert hiába erősebb ha nem szivesen ülök rá.
[Szerkesztve]Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
-
ALI_G
veterán
valamelyik műxorban láttam egy teszt mérést padon és +2 LE-t mutatott keréken vmelyik nagy suzukinak a gyári adatnál. 180 ló körüli volt, ráraktam vmi rendszert és 196 LE-t mértek utána.
ez a műsor vhol a vinyómon van, mert le lehet szedni, vmelyik kisebb országos adóé a műsor. -
Integra
titán
ez így is van
hangyafasznyi van laikusoknak az ssp gépek között különbség.
háromszög kinek melyik áll jobban kézre, szimpátia, a szervíz meg egyéb dolgok meg nem elsődlegesek általábban.
mikor évjáratot nézel?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
feca81
aktív tag
ha markaszervizbe vinnem ezt a motort, elso korben kirohognenek, mert belpiacos 17 eves motor, masodik korben meg biztositanak,h 300E Ft-ert megcsinalnak.ennyit nem er az egesz motor. csak egy oldalidomot akartam venni,azert mar egy 100ast el akartak kerni. ne mvagyo kgazdag,neke ma motor nem hobbi,hanem kozlekedesi eszkoz (olcsobb a bejaras vele,mint busszal,v autoval)
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
tildy
nagyúr
Egyhengereseket nem tudom, de azt igen 250 esek közül tudnék jobbat választani amivel nem égne a pofam ha nagyobb köbcentisekkel kell pályán menni.a honda is lazán ki tudná hozni a motort 1 millaból V2vel.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Nem szemben nagyobb köbcentivel, hanem úgy, hogy bírjon stabilan egy 140-es tempót menni , ha kell (Ez ugyanis egy nagyobb köbcentisnek lazán kifér a csövön).
Én tudok 250esek közül ilyet mondani, pl. kawasaki zxr250je ilyen. (De a gt250r is lazán viszi)
Én spec emiatt keveslem a 110-t.
Képzeld el, elmész mondjuk túrázni, és tfh. 110 az átlagtempó, az ananka hndának már a vége!
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Árban valóban a naked lehet ellenfél .ÉS tudja: [link]
zxr meg tényleg nincs újan.
Mindegy a lényeg az az, hogy CBF 250es nekem kevés lenne arra, amire kéne . Márpedig ha mennék, akkor 650esek közt mennék... Ráadásul naked GT250 meg jó százassal olcsóbb. Kár, hogy nekem az nem tetszik.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
DroneZ^
őstag
énmegtudom, már biciklivel kezdtem, több évet lehajtottam, és tudom mi az egykerekezés... bár mocival más, robogon probaltam, gyenge fék miatt nemmertem vele rendesen döngetni... bicóval ugy 4-5 km volt meg, a 15 perc siman és szép kanyarokat is iktattam bele... mocin megszokom, a motor amugy sem fárad ki, majd azzal uj rekordot allitok fel... persze kell majd fél év gyakorlás hozá...
szóval folytatnám a biciklizést motor formályában... bár ugratni nemfogok akkorákat meg trükköket tolni, mert valahogy a súlyosabb motoron nem érzem magam biztonságban a levegőben...
megfelelö alkatrészekkel megoldhato a kenés...
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
ja de telleg, veszek valami régebbi de jo DRZ-t ami olcso, azt szét stuntolom az agyam, és mellé valami drágább korrekt gépet... csak hát pénz kérdése minden mind1 első a meló... sajna a hangos mocik elvonják a figyelmet a melótól/tanulástól
persuader: hanemis nagy R6-om van, de több mint 4 éve motorozok belvárosban, szentendrén dobogókőn és visegrádon is voltam, messze kerülöm a felezövonalat föleg kanyarban... 1 kerék az max ritkás forgalomban egyenes uton..
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
ha sokaig akarsz 1kerekezni, nemszabad váltani... lehet, de nem szabad... ( szerintem csak baleset forrasa lehet ha nem profi az alany pl én ) valassz 1 sebességet ahol még huz a motor ami még nemgyors, de el sem borulsz, 40-50 már elég, nemkell 120-ra felgyorsitani... felkapod és kb épp a holtjatek vegere rakod a fékpedált ás érezni fogod h szépen beszorul a fék, ha tulsagosan hátra esel, akkor taposd a pedalt rendesen! nyujtott karral egyenes háttal célszerübb, nem pedig felfeküdni a kormányra állva nemprobaltam, térden probaltam a kis robogócskával, elég könyen felállt, hozzteszem rossz uton, majdnem esés is lett belöle
[Szerkesztve] -
jogprof
csendes tag
ez igaz.de én nem vitázni jöttem csak mondtam h akkor esetleg kitudna belőle húzni egy pár Le-vel többet
de mint mondtam a szűrő is lényeg...
meg ha van egy jó vízhűtés
de a 8Le egyik része a szűrő az nemtom menyit növel szerintem 1lovat és akkor a malossi megbuherálva olyan 4.5 vagy esetleg 5LE-t
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
Aktív témák
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- SSD kibeszélő
- Dark Souls sorozat
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest