Aktív témák
-
Boci_83
őstag
Innen indult az egész felvetésem. Beszéltem is velük, valóban ennyi az ára, be is szerelik, csak azt felejtettem el megkérdezni hogy az benne van-e az árban. Mondtam neki hogy nekem 3 lámpám van, mire ő, ha kell mind a 3 akkor 15 % kedvezményt tud adni.
ennél olcsóbban nem hiszem hogy hozzá lehet jutni, felénk a származási hely ismeretlen xenonnak is 15K-ért adták darabját, amikor kocsiba akartam tenni.[ Szerkesztve ]
**********
-
ALI_G
veterán
Aki akar még venni a régi LIDL-s akcióban lévő motoros cuccokból, akkor az most menjen be, mert a tanktáska pl 2000 Ft, gerincvédő 2000 Ft, rádiós headset 4000 Ft!!!!!
Mi most fogunk headsetet venni, meg vettem volna gerincvédőt is ha pont nem az nap raktam volna bele a barátnőm ruhájába a zsebbe -
ALI_G
veterán
-
ALI_G
veterán
LIDL-ös CB rádiós beszélőkés headsetje van valakinek?
[ Szerkesztve ]
-
Tangerine
senior tag
válasz Tangerine #13357 üzenetére
Ennek ellenére azt mondom, ha az utasoddal akarsz kommunikálni, akkor ne ilyet vegyél, ez arra való, hogy egy másik motoron/kocsiban lévővel beszélgethess.
Aki esetleg nem tudná, a PMR-es kommunikáció egyirányú, azaz mindig csak az egyik beszélhet, nem úgy, mint egy telefonnal.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
NINJA_V
tag
Pár infó a xenonról: [link]
Two Strokes and Four Jokes
-
ALI_G
veterán
válasz Tangerine #13358 üzenetére
vágom.
Mi most vettünk 2-t, elég jó. Könnyű belerakni a sisakba, ha le kell szállni a motorról pl. tankolni akkor könnyen szétcsatlakoztatható meg minden. 4k-ért egy olyan készüléket adnak ami sima walkitalkiként is használható, ja és 4 db tölthető elemet adtak hozzá, AAA-asat ami elég drága külön. Kíváncsi leszek meddig bírják az elemek.
Városban lemértük, csak 1 km a hatótávolság, gondolom nyílt terepen azért sokkal több. -
feca81
aktív tag
válasz Tangerine #13358 üzenetére
ha az asszonnyal beszelek,akkor is egyiranyu a kommunikacio.o mondja,en meg hallgatom
vicet felreteve,hogy erted,h egyiranyu.egyibon csak az egyik hallhatov ha letrejott a kapcsoalt a ket eszkoz kozott,akkor csak az egyik hallhato?fuggetlenul attol,h az beszel-e v sem? remelem ertheto a kulonbseg
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Tangerine
senior tag
válasz feca81 #13364 üzenetére
Ha megnyomod az adás (PTT - push to talk) gombot, akkor adás módba kapcsolsz, és beszélhetsz. Ekkor az asszony (és bárki más(!) aki azon a csatornán lóg a közelben) hallja amit mondasz, de visszafele nem tud senki szólni. Elmondtad a gondolatot, ekkor elengeded a gombot, és innentől vevő módban vagy. Ekkor az asszony nyomja a saját gombját, és te hallgatod. Mindig csak egy ember lehet adás módban, és a többiek (bárhányan) vevő módban hallgatják (akik ugyanazon a csatornára kapcsoltak).
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
feca81
aktív tag
nem adom a penzem,irigy vagyok nem vetettem el meg a viffert.
egyelore ugy nez ki,h elso helyen az FZR all.
masodik helyen vetexik a vfr az rf-fel. meg nem tudom melyiket valasszam.vfr szigoruan csak ket kereklampas,es amiket kineztem,meg ne mszoltak vissza. kicsit felek a tranzistoros gyujtastol. az rf-nek kb annyi nyugje van,mint az FZR-nek.tipushibai is ugyanazok.szoval kicsit hajlok a vfr fele,es utana rf.viszont va nszegeden egy rf,ami elonnyel indul.azt meg lehet e heten megnezem.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz bajnokpityu #13373 üzenetére
attol fugg hogy erted.a sportos kinezet fontos,de nekem nem kell,h 500-zal menjen,meg ugyse vagyok nagy kanyarvadasz. szoval az RF sportossaga sztem megfelel.de GS nem kell
meg csak most kezdtem el dontogetni,de meg igy is jo ket ujjnyi majrecsikom van az FZR-en
[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
sowi
őstag
válasz Gaboman #13320 üzenetére
1.volt nalam par hetig egy nordwest, abban ugyenez a blokk van, nem volt eppen a megbizhatosag peldakepe
2. a klx650r 138 kilo szarazon, az xr600r tenyleg csak vmi 123 kilo szarazon de nem ugyanaz a kavehaz, a kawa futomuve alapbol meg rettenetesen szar komolyabb aszfalthasznalatraAnytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
DNS_65
senior tag
Sziasztok!
Vasárnap 4-6 között volt vki kakucsringen?
-
[lAyCsI]
addikt
-
jasszer
senior tag
-
Gaboman
nagyúr
Lehet hogy rossz Gilerat fogtál ki,én akivel eddig beszéltem és volt neki az dicsérte őket(meg én is).
KLX650R
Nézd meg,amit te mondasz az már a tankolt változat.
Az biztos hogy alapból más a beállítása mivel terepre készülnek,de lehet azt orvosólni.
De ez van a többi olyan SM-nél is amiket enduróból vagy crossból alakítanak átt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
sowi
őstag
válasz Gaboman #13385 üzenetére
en valami masik oldalon neztem, ott dry weight volt 138 kilo, a futomuvet meg azert nem olyan egyszeru orvosolni, foleg nem olcso, egy sm-nek eleve mas a villaszoge, a rugoi, meg meg egy csomo mas dolog
[ Szerkesztve ]
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
feca81
aktív tag
válasz [lAyCsI] #13376 üzenetére
ma mentem 400-assal.gyerekek! a 250-eshez kepest jajj.nagoyn megy.haverom ZXR-jet en hoztam haza.kozel 100km-t vezettem vele,de iszonyat,hogy megy. ezek utan nincs az az isten,h en rauljek egy 750-esre. meg a 600-astol is kezdek ockodni. alig rantottam a gazon,es mar csuszott ki a segge.(epp kanyarodtam). hozzaszoktam,h a 250-esnek rangathato ma szaja szelit, az kezes barany.hat ez nem.egy elmeny volt,de azert vegig feltem.eleinte csak 60-70.aztan felbatorodtam egeszen 80-ig! nemreg jottunk haza.hazai terepen mar 90-et is elerte,meg egy icipicit a 135-ot egy egyenes szakaszban,de azta nrogton vissza 90-re.hihetetelen volt a gazreakcio,ahogy meglodult az egesz.raadasul akkora teste van!2x akkora,mint az enyem.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz feca81 #13387 üzenetére
Biztos nagy élmény lehetett,ez olyan mint amikor én az MT-03 ról áttültem az SMC 625-re.
Baracskától hazáig ami jó 70km akkora élményben volt részem hogy fülig ért a szám.
És az azóta is tart minden alkalommal amikor ráülök a motorra,valami fantasztikus jó vele menni,pedig nagyon vissza van még fojtva ezekkel a gyári csövekkel,(de lesz ez még így sem)Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz feca81 #13387 üzenetére
háát nem 2X akkora, egy icipicivel nagyobb, mint a 250. De 65 lóerő a te maradék 30 lóerődhöz képest eléggé megrázó tud lenni Az tetszett nekem is a 250-ben hogy lapra döntve is húzhattál neki csőgázt, túl nagy bajod nem esett. És teljesen úgy érzeted, hogy úúú, milyet motoroztam, teljesen a határon voltam - közben meg nem is.
Jegyezzük meg, a kanyar közbeni hátsókerékmászás egy 400-asnál a trágya gumik+poros trágya aszfalt okozzák[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #13390 üzenetére
Persze!
Erőben nincs vele gond!
Kicsivel azért robbanékonyabb is lesz ha sport rendszer lesz rajta de inkább a hangja lesz mássabb,azt nem akarom hogy órdítson csak hogy még szebb,mély legyen neki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
DroneZ^
őstag
Na ma megadta magát a hajtás a hondámon toltam haza de majdnem az utcánkig eljutottam azt kanyarba kigyorsitás durr, leesett a lánc, és az elsö kis fogaskereket védi 1 fém "oldaldekni" vagy mi.. azon a fémen merölegesen volt 1 rud, ami a láncok között ment be és beilleszkedett valahova a vázba, na azt a rudat letörte valahogy, FOGGALMAM NINCS HOGY, mert a lánc csak a hátso, fogaskerékről ugrott le és azonnal levettem a gázt, nem kinoztam sztem 2mpig se tovább... a lánc nem szakadt el, viszont mind2 fogaskerék és a lánc izzott, olyan meleg volt, hogy ez az egész miért történt...
[ Szerkesztve ]
-
Boci_83
őstag
válasz feca81 #13387 üzenetére
Ez a legjobb érzés, ami motorozás közben érhet. Ez úgy eltölt adrenalinnal, boldogsággal hogy feldolgozni is nehéz.
Éreztem én is ilyet, mikor megvásároltam első nagymotoromat. Az valami elmesélhetetlen élmény volt. Gyöngyösről vettem egy gyönyörű tűzpiros gépet, ami úgy ment mint az álom. Gyöngyös nekem 20 km, első utamhazáig mint az álom. Mikor hazaértem, szomszédok körbecsodálták, haverom irígykedve és álmulva nézte a gyönyörű motort. Élveztem a hihetetlen nyomatékot, a végtelen erőt, a nagy sebességet, pedig a kuplungja is csúszott, de akkor is nagyon nagy élmény Simson endúrórol egy Etz 150-re ülni...!Ettől volt egy kicsivel nagyobb lépcső, mikor az Fzr-t vettem. Na ott is ezt éreztem, nem is akartam hinni a motornak, hogy mindegy melyik sebességbe kapcsolok, még 3.ba is sereg a hátsó kerék, elcsúszik a hátulja. Később hozzászokott a csuklóm, és még akarva sem tudtam megcsúztatni még 2.ban sem. Igaz ekkor már átértékelődött az erő fogalma, mert előtte kipróbáltam haverom Hayabusáyát. Én akkor döntöttem az 1000-es mellett, a 600as kategória kihagyásán.
**********
-
válasz Topiccsendőr #13391 üzenetére
Nekem a Contit is eltekerte kereszteződésben a minap. Pedig új gumi, meg új kereszteződés vót, de póverszlájd befigyelt ^^
Azért kezdem a határait feszegetni a motornak így 4 év elteltével Egy bajom van. Nincs jobbos körforgalom, így csak a bal oldala kopik a guminak
250es azért volt 40 paci nem?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boci_83 #13395 üzenetére
Valójában az 1000-es kategória speed motoroknál már felesleges hétköznapi emberek számára.
Olyan erőtartalékkal bír amit soha nem fogsz kihasználni.
Azért az a 170-190LE egy 160kg-os motorhoz,hát mit is mondhatnék
Egy átlagos tudású motorosnak még egy vérbeli 600-as is dúrva.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #13391 üzenetére
igen,ezt sejtettem,marmint a gumi miatt maszott el,de akkor is ijeszto volt.haveormnak mondtam is,h azonnal csere.apropo gumi.itt ajanlott vki olcson gumit?ha igen,kerem keressen meg privben,mert alkalmas az ido a vetelre
mod: a 2x akkora testre ertettem.hihetetlen szeles.szaraz sulya forgalmi szerint 200 kilo.enyem 146,megis 2x olyan szeles.
amit a 250-rol irtal,maximalisan igaz.mar kezdtem elhitetni magammal,h tudok motorozni,de most rajottem,lof.szt se tudok[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garfield fan topic
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorolaj és szűrő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Peugeot, Citroën topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen