Hirdetés
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boci_83 #13251 üzenetére
Hát igen,szerpentines utakon nincs is párja nekik.
Valami őrült jó,könnyű kanyarokat venni velük nagy tempóval is.
Szinte úgy érzed nincs is súly a lábad alatt.
De ha kimegy az illető vele autópályára ott sem kell szégyenkezni velük,pedig az nem az ő terepük már a nagy szél végett 130km/h felett.
Én eddig 170-et mentem vele de ott is már majd lerepültem róla,ismerősőm az övével már 214-et ment,bár úgy gondolom ott odaköthette magát a géphez.
Nem is tudom hogy bírta ki rajta.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gaboman #13255 üzenetére
közben ráköltött vagy 150ezret.
mindenesetre nem jó jelek:"múlt évben full szinkront kapott."
91es motor korának megfelelő állapotban...volt haveromnak VFR400asa.elsőre leszűrtem, hogy egy rakás sz*r,csörgöttzörgött az egész,és rátoltak egy ordas kiput,hogy elnyomja.csipegette olajat,hát megbontották.sorra derültek ki a hunyóságok.a végén jó 200ezret költött az 500ezres motorra,uj blokk,stb.görbe főtengely,hordós henger,égett szelepek.
szal ne gondold,h fogaskerék vezésrlés,akkor már tuti jó.az csak 1 hibaforrással kevesebb,de ennyi.van mellé még 100 másik lehetőség.
eladó topping dac
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #13256 üzenetére
Én ennyire pörgetős mocit nem vennék ennyi idősen.
De ez az én véleményem,ha idősebb gép akkor nagyobb cm3 mert azokat nehezebb megőlni,jobban bírják.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
total90
veterán
Csá!
Most tervezek venni egy Yamaha R6-ot...2005-ös kiadást mennyibe fájna nekem kb. ?
Ilyen színben szeretném...Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
veterán
-
veterán
válasz bajnokpityu #13254 üzenetére
Én pedig a nyakamat teszem rá, hogy 17-es a hátsó, mert kollegámnak volt egy 400as rvfe, és bizony gurultunk együtt egy keveset. Ugyanolyan hátsót vett két éve, mint most én a cbr-re. Conti Roadattack, 17". [link] [link] 750-es VFR-en volt 18as hátul. Ha meg nem hiszed, akkor keresd meg valoo-t a cbr fórumon, megmondja, hogy 17es van neki is hátul (vfr400)
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
érdekes.
vagy itt egy cbr400:
[link]
400as VFRek:
[link]
mindkettőt 18as hátsóval tolják.rvfről télleg csak 17es infót találtam,de valahogy nekem igy él emlékeimben.vfr400 viszont minden infó alapján csak és kizárólag 18as hátsóval készült.
és a 750es VFRnek,amiket én láttam,mind 17es volt hátul (RC36- I és RC36-II)
az RC30as 89ig gyártott VFR750nek volt 18as hátsója.eladó topping dac
-
veterán
válasz bajnokpityu #13262 üzenetére
Igen, rc30nak van 18as hátsója.
De arra meg az életemet felteszem, hogy nekem most 17es van hátul, és gyári a felnim A 400as vfren is 17esnek kell lennie, mert az rvf felnije van rajta.
Ide elballagsz: ide vagy ide akkor kiderül, hogy az első generációs 400as cbren volt 18as hátul, a második generációson már 17es.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
NINJA_V
tag
vfr 400 nc 30 18"as, rvf 400 nc 35 17"es ez tuti ( sokat változattak amúgy az rvf-en)
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
bajnokpityu
félisten
-
SzalaiG
addikt
Ki merre járt ma? a hétvégén?
Képek? Beszámolók?
/
Egerbe megyek hamarosan. Útvonalajánlatokat szeretnék.
Szfvár-Bp-Eger.
Ki merre-menne-miért?
-
Boci_83
őstag
Akik ott voltak az oktatáson:
Dodor melyik boltot beszélte hogy tudna intézni valami akciót? Talán a Superzone?
**********
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #13160 üzenetére
de. megyek en is.
-
#25954560
törölt tag
válasz Boci_83 #13210 üzenetére
erdekes ez az altalanos velemeny az fzr-ekrol.
en mar irtam, hogy az enyem akkor evett csak olajat, ha mar oreg volt benne (~3000km felett) es ezzel egyutt meghajtottam. na akkor ette. viszont friss olajjal hajtva vagy 4000km koruli olajjal nem hajtva siman elvolt 2dl-rel ket oilcsere kozott.
a haverom fzr1000-jeben 56000km van es most a repsol asvanyi 15w50-bol mindjart olajcsere es meg nem kellett utanatolteni. a fogyasztasra meg annyit tudok mondani, hogy nem megfelelo karbi beallitasokkal megette nagy randalirozassal a 11l-t. viszont miota be van allitva, azota tudott 5.6-ot enni pl az erdelyi tura nagyonlajtos szakaszan es huzva sem ment 8l fole. (jah, es az yzf-fel nem tudom legyorsulni).
lehet rahagyjak az fzr-ekre h sok olajat es benyat zabal, igy nem is foglalkoznak azzal, hogy kiserletezzenek. pedig erdemes. aug 3-an lerobbantjuk az fzr-em hengerfejet, megy vegre (vegre ) muhelybe, hengerfejfelujitas, osszerakas, aztan jon a nagy jo! (reszkess persu ) tuti en is asvanyi 15w50-et teszek majd bele (ugyanebbol a felszint nagyon rossz volt az fzr-nek) es ujra fogom vinni az oreget, amikor csak lehet.
az uj motorokhoz kepest rengeteg 'hatranya' van: birkozni kell vele a kanyarokban (nem, nem megy magatol vegig az iven), le kell boritani a kanyarba (siman nem dol be, mint pl az yzf) es sokkal nehezebb is. de leszarom. boldog vagyok azzal amit nyujt es ugy erzem, motorozok. az ujabb gepek mar csalokak, elhitetik az emberrel, hogy tud motorozni. godzilla nem. nem tudsz kanyarodni, haver? akkor leszallas. es szalltam is
de persze ezzel mind te is tisztaban vagy, hiszen a honda is fenyevekkel moderneb, mint az fzr-ed volt. es megis: szerintem fog meg hianyozni.[ Szerkesztve ]
-
Boci_83
őstag
válasz #25954560 #13272 üzenetére
Nem is mondtam sohasem hogy nem fog hiányozni... még akkor sem, ha sok bosszúságot okozott, de nem tehetem meg hogy megtartsam mind 2 motort, igy el kellett adnom, ráadásul nem kis fejfájást, és álmatlan éjszakát okozott nekem is, nem annyit azért mint Feca kollégának, de közel volt hozzá. De hozzáteszem ott tette be nálam a kaput, és ott volt a pont mikor már nem volt kedvem ráülni és menni vele hosszabb távokra, vagy csak kimenni és letolni mindenkit az autóútról, mikor elkezdte a 2.-at kidobálni. Ugye a legtöbbet használt sebesség a kettes fokozat. Elindulás után egyből vált az ember, kigyorsításnál, előzésnél, Mátrázásnál a leggyakrabban használt sebesség, és amikor a legjobban kellene az erő, és a gyorsulás akkor nincs, mert kidobja, azok után hogy 300K-t költöttem arra hogy legyen egy jó megbízható motorom...!? Hát tudod, elment a kedvem tőle. Gyakorlatilag a Hondával többet motoroztam mióta megvan, mint tavaly egész évben az FZR-el.
Pedig úgy vettem azt a motrot, hogy ezzel elleszek jó sokáig. Nem kenyerem minden szezonban új motrot venni, sem a kocsimat cserélgetni, nem szeretek 50-100 K-t átírásra kifizetni. Igy úgy voltam vele veszek egy motort amit ki tudok fizetni, akkor az FZR volt a megfizethető nekem, majd jött a csalódás az olaj fogyasztás miatt, mindegy volt milyen olajat tettem bele, nekem zabálta, olyan kék füstöt húztam magam mögött hogy égett a pofámról a bőr. Jó mondom legyen, megbontom, megcsinálom amit kell, számoltam 150K-ra, hogy annyiból meglesz az. Hát nem, mikor szét lett szedve kiderült hogy minden el van használódva, és mindent csinálni kell. 2x annyiért megcsináltattam mint amit terveztem. Örültem, olyan erő volt benne mint soha, nem ette az olajat, viszonylag szép hangja is volt. Már-már elhittem hogy jó, és mikor megcsavartam a szarvát dobálta a sebességet, meg öszintén megmondva, száraztömeg 235Kg, ha megvan tankolva,+20kg meg beöltözve ráültem az 110Kg, ott ha belendültünk, ez összesen 365 Kg!! igen kellett (volna) a fék is, de nekem nem nagyon volt.
Na meg mikor haveromnak hazahoztam az R6-ot, addig is szépnek találtam az FZR után, de 2-3 nap mulva mellé állt az enyém mellé, akkor tudatosult bennem a dolog, hogy ezek amotorok nem csak a mostani formavilágtól állnak több tízezer fényévre, hanem a 2000-es évjárattól is. Ott jöttem rá hogy divatja múlt motor. Ezek voltak az okok amiért cserére került a sor, és mivel, okozott nekem kellemes perceket is, és gurultunk azért jókat is együtt, persze sajnálom, és biztos lesz hogy elkap a nosztalgia, és szivesen gurulnék vele majd egy pár km-t, de tartok tőle, hogy nem fogok már vele...
Egyébként én is ásványi olajat használtam 20w-50 es Elf-et, ezekbe a motorokba nem való a félszint, vagy szintetikus olaj, azt nagyon gyorsan elkajálja.Mod: huh, az hosszú lett, sry!
[ Szerkesztve ]
**********
-
feca81
aktív tag
válasz bajnokpityu #13256 üzenetére
na ezert keen egy szakember mellem,h en ne essek ebbe a hibaba...
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
#25954560
törölt tag
válasz Boci_83 #13274 üzenetére
ertem en, pont ott tartottam, ahol te csak utana azt mondtam (mazlim volt, kaptam jutalmat) h a kettest is megcsinaltatom (~20k volt) es utana egeszen popec lett. eltekintve attol h alul nem ment egyaltalan. kihuzott nalam 5 evet osszesen. azt szurtam el h en is sok km-rel vettem. most azert halad ennyire lassan a felujitasa, mert nincs ra se penzem, sem idom. a kotelezoje szerencsere keves, mert oreg es papiron 99LE , ezert azt bevallaltam h fizetem ra folyamatosan. mar megvan a helye, hogy hol fog lakni, ha megis kivonatom forgalombol es csak neha kiviszem palyara. egyszeruen nincs szivem eladni. meg at sem szeretnek verni senkint, ha megis kijon rajta valami rettenetes tifusz. 92k km az 92k km.
a fekek is meglepoek. nekem a hatdugosak jo fekbetettel rettenet nagyot fekeztek.
ha osszehozunk osszel egy gurulast, szivesen odaadom kiprobalni az enyemet (persunak ugyis regota oda akarom adni, hogy tudja mit szeretek benne ), zord fekek vannak rajta. soxor alltam mar meg ugy h nyikorgott az elso kerek (conti sportattak) es ketujjas cucc. majdnem akkorat fog, mint persu r6-osa.
javaslom nevezzuk at nosztalgiatopikra a topicot -
Boci_83
őstag
-
Gaboman
nagyúr
válasz feca81 #13275 üzenetére
A lényeg hogy tényleg nagyon leengedett az árból,ha eszi az olajat akkor a kipufogónál azt meg lehet látni,köpködnie kellene neki kifelé.
Nekem ugyan így volt a KLX 250-em,ki volt kopva a szimeringnél és a kipufogónál nyomta a cuccost.
Ha elmész megnézni ezt mindenképp figyeld meg.
Meg azt is érdemes megkérdezni tőle hogy mennyit csipeget belőle,lényeg az hogy mekkora ez a mennyiség.
Nekem is van bizonyos olajfogyasztása a mocinak,mint szinte minden járműnek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ferkoboy
senior tag
[VFR klub]
Ezen belűl tipusoknál, ott meg adatok alatti kis v4 ábrára kattintva lehet találni kerékméreteket.
Ha volt már, ugy bocsánat, nem tudom mennyire hiteles, mindenesetre nem lehetetlen.Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
ALI_G
veterán
QRVA ÉLETBE!
Tegnap elmentünk haverommal kicsit gurulni és Békéscsabán az elkerülőn elesett. Nem látta senki hogyan, esés közben leesett róla a sisak és eszméletlenül feküdt előttem
Mentő bevitte, intenzíven van lapockatöréssel, agyrázkódással és vérrög van az agyában
60-nal esett el kb. és baszki ilyen súlyos sérülés lett belőle. Protektoros felső volt rajta, csak gerincprotektor nem volt benne. Sajnos alul farmer meg cipő és nem volt kesztyűje, utóbbira fel is hívtam a figyelmét.
Ő vette olcsóért az NSR250-et...
Ja és nem lehet kizárni, hogy elsődefektet kapott mert ahogy csúszott a motor nekiment első kerékkel a szalagkorlátnak és az elhajló felni kiszakította mindenképp a gumit. A rendőrség lefoglalta. Vagy 3 óráig voltam ott.VIGYÁZZATOK FAXOM!
-
elmoraan (r)
aktív tag
Ha leesett róla a sisak, akkor 20-30-al is lehet akár végzetes agysérülést is szerezni. Régi mondás, hogy az olcsóbb sisak is 1000x annyit ér, ha a fejeden marad, mint a drága, ha leesik. Be kell csatolni rendesen, és ne lötyögjön, akkor nem eshet le. Rajtam a régi kiskőrösi volt, amikor a Szimóval elcsaptak (olyan 40-45 krörül mehettem), de nem esett le, és semmi baja sem lett a fejemnek.
Kesztyű nélkül meg jóformán biciklire sem érdemes felülni.(Arról meg nem is szólva, hogy mennyi szerencsétlen f@sz van az utakon. Vajon mi játszódik le annak a fejében, aki vasúti átjáróban kb. 100-al előz meg három veteránmotort, és közben dudál, mint az állat? Aztán meg persze rájön, hogy azért is lasítottunk le 40 alá, mert vele ellentétben mi ismerjük azt a szakaszt, és tudjuk, hogy mennyire szemét állapotban van az aszfalt az átjáróban. Amikor meglátta a gödröket, persze, hogy rárántotta a kormányt az elöl haladóra... )
[ Szerkesztve ]
"Now all the stars have gone / faded into cracks of dawn"
-
ALI_G
veterán
válasz jasszer #13293 üzenetére
be volt csatolva, csak túl laza volt.
Én is estem úgy régebben, hogy leesett a sisak úgy hogy be se vertem a fejem, azóta sűrűbben nézem, meg barátnőmnek is én szoktam beállítani.
Egyébként tiszta karc lett a sisak, szóval csak a végén eshetett le a sisak róla, viszont régi volt. Egy új sisak biztos jobban megfogta volna. -
veterán
válasz ferkoboy #13285 üzenetére
Valszeg az, bár az NC30on csodálkozom, mert elvileg az RVF hátsó kereke van rajta, az meg ugye 17-es. No mindegy.
Ali: vérrögöt el tudják távolítani, szal meg fog gyógyulni. Sajnálom szegényt, de esőben nagyon ésszel kell közlekedni, földől sár lesz az meg csúszik. Gyógyulást neki
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ferkoboy
senior tag
-
feca81
aktív tag
válasz [lAyCsI] #13282 üzenetére
mar letettem rola.ugy elijesztettek,h futva menekultem elole
most jott a VFR laz.de ebben a pillanatban kaptam egy nagyo nkescegteto ajanlatot.
egy srac a masik forumon meghirdette az FZRjet.4-as vaz,600-as blokk. a 600-asok nem tetszenek,mert sztem nem esztetikus a hatso lampaja. a 400-as gyonyoru,kikopott olyan,mint az enyem,csak nagyobb. es most itt van,h lehet egy 600-as gepem,almaim vazaval. a srac azt mondta nagyon eros a blokk,+ lanckereket,olajat,fekbeteteket ,meg par aprosagot most cserelt rajta. es a legjobb,mindezt 440-ert!!! 95-os blokk. mar csekkolom lefele. lehet megis sor4 lesz?
a bankbol nemreg jottem vissza. azt mondtak,nagy az esely,h megkapjam a hitelt.szerdan szolnak. ha meglesz,akar mar hetvegen johet a motor.
ilyen gyorsan meg nem inteztem el semmit seMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Gaboman #13283 üzenetére
engem az olajfogyasztasa masodlagosan erdekel.az zavar inkabb,h eloszor hirdeti 49.000km-rel,aztan ra par honapra 42-vel. ha visszaporgette,ki tudja meg mit csinalt vele.innentol mar az olajfogyasztas is csak alca lehet egy sokkal nagyobb problemara. sztem azt a gepet hagyom.azt fogom utoljara megnezni.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Aktív témák
Hirdetés
- Akciós ventik / Lian Li Infinity ARGB / Corsair LL 140 / Asus TUF 120mm
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 32GB (2x16GB) DDR4 3466MHz
- Fullos AM4 konfig // 5800X3D // Trident Z Neo 2x16GB // RTX 3080 12GB // 4,5TB SSD // H7 Flow stb.
- Bontatlan Új Lenovo ThinkPad X13 G3 13.3" -50% AMD Ryzen 5 Pro 6650U Hexa-core 16GB 256GB WQXGA FHD+
- HP ProBook 650 G2, 15,6" FHD, I5-6200U CPU, 8GB DDR4, 128GB M.2 SSD, WIN 10 Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen