- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux kezdőknek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Disney+
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
Ami még kimaradt, persze csak új vásárlásakor, az a regisztrációs adó.
Mikor újan vettem a 125-ös robogómat, legalább egy százassal többet fizettem a különböző sarcok miatt, mint a motor alap ára.
Amúgy nekem a biztosítás alig több (5e. egy évre), ha egyáltalán több, mint egy kismotorra.
Súlyadó nem nagy összeg, egy fagyizás ára, azt hiszem ötezer sem volt egészen.
Műszakit újan 4 évre adtak, utána azt hiszem 3 lesz, aztán kettő...
Szerintem nem nagy pénz, ha amúgy is karbantartott motor. Autómra odafigyelek, 18 éves múlt, új kora óta enyém, megint úgy átment műszakin hogy semmi nem kellett rá.
Ha belegondoltok, saját érdekünk is hogy gumi, fék, kormány, világítás rendbe legyen.
Fel lehet menni fizetős utakra rendszámos géppel. Lehet utast vinni.
Biztonságosabb a közlekedés, nem tartja fel a forgalmat a nagyobb gép, van tartalék előzéskor. Rendszámos gépre lehet casco-t kötni.
Pro/kontra, szerintem ha van jogsi, (meg zsé...) érdemesebb 125-öst venni, a fogyasztás ugyanannyi, karbantartás ugyanannyi. Éves szinten kb. 10-15 ezer ft-al több a fenntartás. Mondjam hogy kb. havi egy ezressel..?
Mentem kollégám 4T ötvenesével, meg ismerem a saját 125-ösömet. Azért jelentős a különbség dinamikában. A huszonötös egyenrangú partner városban az autósoknak, a rendszám miatt látják hogy nem ötvenes, nem éreznek ingerenciát a feltétlen megelőzésre.[ Szerkesztve ]