Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz subrobi220 #67793 üzenetére

    A te motorodon gyárilag 12-es karbi van, és ha gyári a motorod, akkor tök felesleges nagyobbat tenni rá. Pár dolgon lehet változtatni a karbin belül, hogy több benzint kapjon ha valami miatt nem elegendő.

    Visszatérve a tűcserére, az azzal való variálás sem azért van, hogy végsebességet növelj vele, de gondolom ennek te is utánaolvastál. :)

    A lényeg, hogy hagyd rajta a 12-es karburátort, azzal teljesen jól kéne mennie. Lehet, hogy kéne állítani valamit rajta (fúvóka, a tűt más állásba tenni stb).
    De jó eséllyel lehet, hogy nálad nem is karburációs gond van, hanem meghajtás. Azért nem megy többet végre. Ezek mind feltételezések, de valami ezek közül lehet.
    A 17,5 karbit mindenesetre felejtsd el, teljesen felesleges lenne, nem az a baja. Egy 12-es karbi még egy enyhe tuningot is el tud viselni (a gyári henger egy rezonátorral felhúzva), csupán utána kell fúvókázni.

    (#67794) BlackPriest 5 ezerért ne vegyél karbit. :) Viszont 12 környékén már lehet jót venni.

    (#67795) dtsdexter "Ez normális, hogy lepörög a főtengelyről, vagy csak nem lett jól ráhúzva korábban?"

    Persze, hogy nem normális, hogy ha lepörög. Meg kell húzni rendesen.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák