Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #41659 üzenetére

    Ne érts félre, szívesen olvasom amit írsz, de nagyon elkanyarodtunk a témától!

    A 2db 55/60w izzóhoz mérve az 110/120w Xenon 70w.
    Az megvan, hogy a Malagutiban gyárilag 2 db HS1 van fényszórónak? 35/35W?
    Semmi spórolást nem jelent a xenon: azért raktam be, hogy lássak+látszódjak.

    1-2mAh töltő
    A HTC One X-et terhelve az 1000mAh-s töltő nem bírja néha szinten tartani...:DDD
    Az meg messze van az 1-2-től. De igazad van! 0,4A terhelés 12V-nál 5W: pici.
    (Ráadásul a GPS app valószínűleg nem is pörgeti úgy a procit, mint egy játék.)
    Markolatfűtés már más tészta... Mindenféle - elektromos - fűtés sokat fogyaszt.
    Gyorsban rákerestem: 10-60W között vannak, szabályozhatóan, meg minden...

    ez fesszabályzó hibája miatt
    De akkor ennek se volt köze nem volt ahhoz, hogy túl kevés fogyasztó, jujjujj...

    ennél a motornál tipikus az elektromos anomáliák
    Tudom, X9-re is mondják. Most mondjam, hogy olasz? A Malaguti is olasz.:R

    szerelő szerint töltött,de kevés volt a fogyasztó
    Ez egy ötlet a szerelőtől, de saját magad kontrázol rá a következő mondatoddal:
    Volt akinek 2x cseréltek generátort ebben a típusban.
    Netalántán típushibája? Vagy csak peche volt? Vagy annak is Full LED+xenon?

    Egyébként vannak 55W-os xenon szettek is... Nem tudom, hogy csak ellenállás
    formájában terhelik jobban a rendszert (CAN bus hibák elkerülése?), vagy amúgy
    használják is valamire azt a +20W eldisszipált teljesítményt... Nem jártam utána.

    Nálad lehet állítani kéne az alapjáratot mert alacsony.
    Ne hari, de ezt honnan veszed? Vagy csak poén? 1500 az előírás, és annyi is...
    Sőt, a szerelő alacsonyabbra akarta venni "fülre", de nem hagytam neki a dolgot!

    Ott is javulna a töltésed
    Persze, pörgessem 3000-en, és kapaszkodjak a fékbe, hogy ne induljon: ugyan!
    Az nem pont üzemszerű állapota a motornak, hogy hosszú távon alapjáraton áll,
    kivilágítva, mint a karácsonyfa, szóval attól nem kell félni, hogy olyankor egy pici
    deficit van: bőven visszatölti, amikor haladunk, s van fordulat. Nem álló helyzetre
    méretezik ezeket, hanem átlagos használatra.:D Csak nekem nem tetszik, hogy
    olyankor jól látszik a műszerfalvilágítás ütemes halványodása+erősödése. Ennyi.

    Egyébként ahány motor/típus annyi féle gyermek/betegsége/ik vannak.
    Teljesen egyetértünk!:K Ezért sem értem, hogy miért kell elővenni minden egyes
    témánál minden más motorfajtának az összes más betegségét. Lásd pl., amikor
    a szerelő picit mellélőtt az alapjárati keveréknek, jött a szelephézagos tipp*.:R

    Tartós tippeket köszi! Ilyesmit már gányoltam anno a Majához (vízálló tokkal pl.),
    csak nem használtam, mert városon belül nem tévedek el, meg rögzíteni sem volt
    triviális. Szerintem a legegyszerűbb egy ilyesmi táskát megvenni, s "odakötözni".

    *: mit tipp! Tipp áradat!;] Aztán mint a Macsakafogóban: jó, jó, csak mondtam...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák