- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Végre találtam olyan gumit ami megfelel az igényeimnek és méretben is jó.
130/70-12" előre és ugyanez 140-esbe is van hátulra. A mintázata is bejön meg jókat is írnak róla.
Dunlop D207 RunscootLassan most már tényleg neki kéne állnom szét kapni is a gépet.
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
Hiába írtam emailt a Taylor-nak... Csesznek válaszolni.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
hexameter93
csendes tag
Vélemények a Yamaha Aeroxról?Válaszotokat előre is köszönöm!
-
máyköl
veterán
Sziasztok!
Ez milyen? Néztem egy aprilia sr50 -et, de azzal motorikusan vannak problémák, meg nagyon le van harcolva... Ez a piaggio jó kategóriába tartozik? -
hexameter93
csendes tag
Piaggio Nrg Mc II esetleg erről vélemények?
-
válasz hexameter93 #30855 üzenetére
Nokia 3310 - Mindenkinek volt vagy van, esetleg lesz, de biztosan találkozott már vele. Én is egy ilyen csettegőt nyúzok.
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz hexameter93 #30855 üzenetére
Ha magas vagy, akkor lehet, hogy kicsi lesz, lábtartó elég kicsi, 180-190 centivel könnyen beleérhet a lábad a kormányba nagyobb kanyarnál.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #30860 üzenetére
Nah jah, tény, h alapvetően a célközönség számára ezek jó vásárt jelentenek - akár most is, de a korábbi véleményem én továbbra is tartom.
Ez a 400-as Burgman széria véleményem szerint - legalábbis nálam - akkor mutatna fejlődést/előrelépést, ha 15-14" körüli kerekeken gurulni, s végre egy 480-500ccm, 50 lóerő körüli teljesítményt tudna a robogó.
Akkor azt mondom, h a kategóriában abszolút jó választás lenne.
..bár, egy ilyen fejlesztés után, egyenesen következtetnék arra, h akkor már a 650-es Burgman ccm-jét is fel kell nyomni, legalább egy 750-800-ra. S, most itt a teljesítményhajhászástól függetlenül mondom.
Ez a 400-as blokk két 1 személy alá, tartós 130-cal pályán már kevés, mert ott már iszonyúan forog a blokk, hallatja, h nem erre való. Városba meg szvsz nagy, ráadásul még az üléspozíció is rendkívül mély, így még a forgalmon sem látni át.
Szerintem.mod. Visszaolvasva láttam a rászánt tőkéd. Annyiból sajna 650-es nem fog kijönni, úgyhogy marad a 400-as Maja, 400-as Burgi, Atlantic 500, Beverly 500, Piaggio X9
korpicschess
info kukac taylorgumi pont hu - ide írtál?
Nekem írtak rögtön mindig.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #30863 üzenetére
akkor mutatna fejlődést/előrelépést, ha 15-14" körüli kerekeken gurulni,
Abszolút egyet értek ezek a kis kerekek a Magyar utakon A Malagutival azért is szemeztem mert 16 colos kerekek vannak rajta elöl hátulEz a 400-as blokk két 1 személy alá, tartós 130-cal pályán már kevés
A tesztek szerint elég. Két személlyel is viszi az autópálya tempót kényelmesen.marad a 400-as Maja, 400-as Burgi, Atlantic 500, Beverly 500, Piaggio X9
A Kymco Xciting 500 inkább mint a Piaggio X9Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #30864 üzenetére
Ez a robogó úgy élvezhető, h az ember beoson a full sötét garázsába (nah jó, ha nem sötét, akkor csukott szemmel), megkeresi hova parkolta le, ráül, és ahogy beindította, kinyitja a szemét.
Komolyra fordítva a szót, tudja mindenki, h nálam csak az olasz játszik, de könyörgöm, Malaguti-nál h tudtak ennyire csúnyát rajzolni?! Tényleg nem értem őket. Elég megnézni az 50-es F szériákat, vagy a Madison-okat. Hol vannak az arányok? Hol vannak a klasszikus Malaguti vonások?!
Tényleg azt látom rajta, h egyszerre akartak minden elvárást teljesíteni, s ennek az eredménye lett egy gnóm robogó.
Legyen nagy, de legyen fordulékony ( rövid tengelytáv), legyen nagy kerekű, de azért legyen robogó, legyen rajta sok hely, de könnyen fel lehessen szállni rá. Legyen nagy sisaktartója, de legyen sportos a feneke, stb. Ez így nem megy.Jahm, az X-citing is jó vásár lehet. Burgman kényelem - nagy kerekekkel.
mod.: 600-ért egy ilyen patika vétel. Most h nézem az árakat, durván lent vannak, nem gondoltam, h már ennyiért kapni ilyen állapotút.Annó mentem pályán 400-as K7-tel, nyilván csapatban mentünk, pontosan már nem rémlik, de kb 6500 körül forgott 130-nál a 400-as Burgi (azt tudni kell, h ezek a maxi 400-500-asok kb 7600-7800-nál már tiltanak), míg itt a Nexus kicsivel 5000 fölött.
De, a srác is mondta, h álljunk be inkább 110-115-re, mert neki az a kényelmes.
Azóta lehet variálták valamelyest az erőátvitelt, illetve ahogy nézem a ccm is nőtt kicsit.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
korpicschess
veterán
válasz runner 125 #30863 üzenetére
Hát én nem is tudom. Ami az oldalon meg volt adva. Holnap írok ide is.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
kcsa
veterán
válasz korpicschess #30866 üzenetére
Látom gumit vadászol. Évek óta Kék Hold-nál veszek, nézz körbe ott is, lehet nem a legolcsóbb, de a minőségi szerelés kárpótol (engem legalábbis )
-
dJ Peer
aktív tag
válasz runner 125 #30863 üzenetére
Uh,
Én meg még azt hittem, hogy a 250-es leonardo majd fog menni 130akat 2 személlyel.
Ne várjak ilyet? -
kcsa
veterán
-
dJ Peer
aktív tag
Mindenki le akar beszélni róla, mert kiskerekű, és mert robogó. De én nem csak túrázni akarok a motorral, hanem használni, faluban ugrálni ide-oda, pár falu távolságokat menni, ugyanúgy, mint most az 50-est, csak az utazási idő csökkentésével, és közben spórolok is, mert kevesebbet fogyaszt, mint egy autó. Ráadásul mehetek 2 személlyel, és még pakolhatok is bele rendesen. Az 'élményről' nem is beszélve.
Ezek az érvek a robogó mellett. Ellene, hogy 120 a vége és kicsi a kereke és 3-400 km-es túrákat nehezek csinálok vele.
-
runner 125
nagyúr
válasz dJ Peer #30868 üzenetére
kcsa jól írta. Vég/utazó sebességben elég kicsi a különbség a 125-250-400-as kategóriában. Inkább a gyorsulásuk jobb, - több az erőtartalék. Pont ezért is írtam fentebb SirKero-nak, h ha egy mód van rá, ne 400-asra váltson, mert 125-ösről nem lesz nagy ugrás.
250-esnek ugyanúgy valahol 90-100 környéke lesz a kényelmes. Nem mondom, h nem megy 130-at, de az a motornak a _végsebssége_. Tartós utazásra az a tempó már mindenképpen sok. Automata váltó ide vagy oda, a motor hangján úgyis hallani, h mely tartományban érzi még jól magát.
mod.
Szerintem ezekre a célokra megfelel a 250-es, de korábban már neked is írtam, h lehetőség szerint keress belőle 300-ast.
Vagy, Malaguti Phantom Max-ból is létezik 300-as, de tömeg/teljesítmény arányban ebben a kategóriában az egyik legjobb darab a Benelli Velvet 400. Össze nagyon ne törd, mert idom nem lesz hozzá, de biztosan jobban megy, mint a többi 250-300-400-as példány.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz dJ Peer #30870 üzenetére
Ha elfogadod a többiek tanácsát - köztük az enyémet is - túrázásra ne feltétlen ilyet válassz.
Részemről munkába járás, városi mászkálásra van használva, ehhez fontos dolgok: jó gyorsulás, mozgékonyság (kis kerék itt előny), olcsó üzemeltetés, és sok/nagy pakolóhely egy villámbevásárláshoz hazafelé.
Ezekhez az én választottam (Peugeot Satelis 250) teljesen ideális, hatalmas csomagtér, kényelmes ülés utasnak is, 250es Quasar blokk, sok alkatrésszel . Ellenben Esztergomig elmentem vele és már szenvedtem a kevés teljesítménytől. Túrázásra hagyományos váltó, lánc, nagyobb kerék való. SZERINTEM. Robogó pedig városba való, de oda nagyon
szerk: @runner 125: van már tapasztalatom, volt már 50 - 125 - 250 robogóm az elmúlt 8-9 évben, tudom hogy mi a különbség Ősszel gondolkozom egyel feljebb lépésben, csak sajnálom a szép és teljesen karbantartott robogót elkótyavetyélni, csodálkoznék ha a Peugeot-ért sokat kapnék
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #30871 üzenetére
Pont ezért is írtam fentebb SirKero-nak, h ha egy mód van rá, ne 400-asra váltson, mert 125-ösről nem lesz nagy ugrás.
Igen de van egy kardinális dolog az egészben. Az,hogy szeretnék lehetőleg "fiatal" motort venni és azok amik 2006 vagy utána jöttek ki sajnos nem az én pénztárcámhoz vannak méretezve. ( Bugman 650 SW 600 ) Ezek mind 700E felett kezdődnek
A 650-es burgiból azért is min. 2006 utáni kéne mert a fórumán az alábbi figyelmeztetést kaptam róla : Szőval a ha 650, akkor K7 utáni, mert akkor volt modellfrissítés, akkor került bele több más mellett az overdrive sebességfokozat, ezzel módosítottak a CVT váltón. Ezekkel az új modellekkel nem fordul elő, hogy 35.000 km után bármikor számolhatsz egy szíjszakadással, amely az éppen ment sebesség függvényében okoz alsó hangon úgy 250.000 forint kárt, amely felmehet akár 5-600 ezerig is.
Így valójában marad a Burgman 400 - Maya 400 - Kymco 500 - Malaguti GT 500 ( nem olyan csúnya az bár élőben még nem láttam )
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
Szép ez a Pözsó.
Második felével nem feltétlenül értek egyet.
Eleve tisztázandó, h kinél mit takar a 'túrázás', mert szvsz túrának nevezhető már egy 150 km-es körút is, amit 90-100-as utazóval, ezekkel is meg lehet tenni. Sőt, van olyan réteg, aki ragaszkodik a "kényelmes", nem a mindennapokban megszokott hajhász közlekedési tempóhoz, szóval az, h csak váltós nagymotorral lehet 'túrázni' szerintem nem helytálló.mod.
Jah és amiről nem esett még szó; Gyakorlatilag 50ccm-től, 500-ig, - pár dl eltéréssel - ezek csontra ugyanannyit fogyasztanak. Régebben már ezt is tárgyaltuk. Míg egy kisebb ccm-es csak fordulatból, nyelezve "motorozható", addig egy 250-300-400-500 körüli már nyomatékból tudja. (Noh meg persze a maxiknál már hozzájárul az injektor)
De ezért is evett 4 alatt az 500-as Nexus-om, meg 3,8-at az 50-es Jog.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #30875 üzenetére
Ha sokan mentek együtt, 90es utazóval akkor jó, a konvoj biztonságot ad. De ha egyedül / ketten / hárman mentek, és előznétek egyet (neadjisten egy nyergesvontatót), akkor a 250nek már vége van. Erre gondoltam főleg
-
runner 125
nagyúr
Nem kerestem rá a típusra hahu.-n, de meg kell nézni őket. Egy jól karbantartott, sok fotóval (fontos részek is láthatóan lefényképezve), normális szövegkörnyezettel megírt hirdetésre ugrik a nép.
Mindig azt vallottam (SirKero, ezt neked is), h nem a motor életkora számít, hanem az állapota. Lehet venni 4-5 éves import robogót lelakva 80.000km-rel, de ugyanúgy ki lehet fogni egy 10 évest 20.000-rel, amit szépen bemelegítve, gondos szervizelés mellett tett meg.
mod.
Nah igen, 2 személlyel már tényleg necces előzni velük, max. csak lendületből. Azt nem tettem hozzá, de alsóbb rendű utakra gondoltam. Azokon szerintem kényelmesen el lehet krúzolni egy ilyennel is.
De, pl. a saját 180-as 2t Runner-emből kiindulva, a kamionokat úgy előzöm ki, mint a pinty. 80-90-ről még érezhetően tol.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #30877 üzenetére
Ja hát 180 2t legendás. Egyszer nagyon csúnyán büntetett egy ilyennel valaki Pilisvörösváron. Kigyorsítottunk vasúti átjárótól, volt is esélyem... kb. 0.5 másodpercig
-
vaksi8
senior tag
válasz SirKero #30860 üzenetére
Nagyon szép!
Csak hát van egy dolog ami már nem annyira!
teljesítményhez kedvező fogyasztás is társul, ami 4,5-4,8 liter között mozgott a teszt során.
És ez egy vadi új gép tesztje.Mi van a régebbi tipusú,kicsit kopottabb motorral rendelkező társainál?
Ott már szerintem igenis érezhető az 5 lityi fogyasztás ha nem több sajna! -
SirKero
őstag
60 000Km a hivatalosan.
(#30879) vaksi8
Más fórumokon meg azt írják,hogy 4-4,5l-el simán el megy. Nem értik,hogy a tesztelőnek,hogy jöhetett ki ennyi?(#30877) runner 125
Mindig azt vallottam (SirKero, ezt neked is), h nem a motor életkora számít, hanem az állapota.
Igazad van de az 650-es burginál a fent leírtak miatt jobb a fiatal.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
Na igen. Ugye a 2 ütem, kis tömeg, jól hangolt variátor ennyit tesz.
vaksi8
Az úgy tényleg érdekes fogyasztás, én sem értem h hoztak ki annyit.
Haverom K7-ese ilyen 3,5-3,7-ből elvolt mindig.SirKero
Igen, de pont ezért írtam fentebb, h akkor a 650-es kiesik, mert annyi pénzért csak garantáltan legatyásodott, nagyon sokat futott példányt kapsz.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz SirKero #30880 üzenetére
Hát úgy legyen mert már én is eléggé bele éltem magam a cserébe!
Főként amiatt amiről az előbb is volt szó,hogy hiányzik (legalábbis a 125-ös ből) az a kis kraft amikor még 70-80 körül előzni kellene egy teherautót vagy bármit,akkor már igencsak elhagyja az ereje.
Nagyon sokat járok vele vegyesen mindenfelé (tavaly majdnem 7000 km) kell még az a plussz erő.Láttam a hírdetésed!nagyon jó áron adod kíváncsi leszek mennyi idő alatt fogják elvinni.
-
róland
veterán
Mi lehet a gond, hogy hosszabb állás után nagyon nehéz beindítani a motort? Akku működik, önindító működik. Viszont csak jó 15-20 perc indítózás (vegyesen berúgókarral és önindítóval) után indul el a motor.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
runner 125
nagyúr
válasz róland #30883 üzenetére
Közrejátszik a hideg is, de ha ennyire nehezen indul, akkor elképzelhető, h kopott már a henger. Fúrás, dugócsere.
De előtte próbáld meg alacsonyabb hőértékű (kisebb számú) gyertyával is (Persze az evidens, h a légszűrő legyen tiszta, és ne szívjon falsot sehol.)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
válasz runner 125 #30884 üzenetére
1800 km után? Az elég gáz lenne. Újonan, márkakereskedőnél vettem, gyári garanciával a motort. (Kymco Agility Sport. Miután elindul, onnantól már jól megy [az én igényeimnek megfelelően].)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
-
máyköl
veterán
Srácok!
Tudtok mutatni 50-55 fele használható robogót, amire felülök és megy? Mert nem találok normálisat csak aminek ez meg az a baja... -
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #30896 üzenetére
Még azt is ki kell fogni, hogy ne lógjon a bele... Aztán blokkfelújítás sem árt pártízezer km-enként, az kb 30k.
mp
-
máyköl
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs