-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokov
tag
válasz PLaci58 #19371 üzenetére
hmm, köszönöm szépen a helpet, érthető. Akkor az elejét nem is kell bántani elméletben. Holnap megsasolom, bár most úgy raktam össze, hogy jó volt, indítás után azonnal felpörgött, nem fulladt a gázra hidegen, mint eddig. Valszeg az segített, hogy picit megkocogtattam a szivatót meg matattam ott a vezetékkel, de az se jó, ha állandóan szivatóval megyek, mert a gatyám eltankolom és ezek szerint ha süket a vezeték akkor a szivató nem kapcsol le. Most a füst is látszott alapjáraton, eddig nem látszott.
Úgy döntöttem holnap kiszedem a szivatót és rákötöm egy átalakított PC tápra, az 12V egyen, meglátom mutat e életet a szivató a molexre kötve, ha igen akkor ki kell bontanom a vezetéket a motorból, de most ez kicsit ellentmondásos szitu. Nem nagyon értem igazából, hogy őszínte legyek.
Azért mérhettem rövidzárat, mert a vezeték másik vége a tekercsen van, igazad lehet, ez eddig oké, de ha meg azon van akkor meg fesznek is kéne lenni rajta járó motornál, de az sem volt, ha meg a vezeték lenne megtörve, lecsúszva a tekercsnél, akkor meg szakadást kellett volna mérnem a rövidzár helyett, szóval sehogy nem kerek. Talán a multiméter mérővezetéke szivatott (az is kontaktos néha) és ott volt a fesz, csak nem láttam , de többször is rámértem pedig, így nem valószínű de hogy hogy lehet egy ilyen egyszerű dologgal így szívni, nem lehetek ilyen béna basszus, tökönszúrom magam ha holnap nem tudok pontot tenni a végére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Titokban új Ryzent kaptak a Socket AM5-ös alaplapok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Linux kezdőknek
- Dell notebook topic
- További aktív témák...