Hirdetés
-
IT café
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisTücsök
addikt
válasz
szaszlaci #8225 üzenetére
Persze, jogos. A vászonra igen, bár majd szeretnék nagyobbat (de az is lehet, ez is elég lenne, mint mondtam, ez lenne az első projim), de ha nem kell, eladom. A 3 szemüvegre mind nem hiszem, de először is megnézném, milyen a 3D-je, nem várok túl sokat, meg nem is vagyok nagyon 3D-s, de azért látatlanba nem ítélkezem. Ha nincs rá szükségem, eladom.
Az eladó szerint elszórva vannak a pixelhibák, és nem olyan feltűnő, attól is függ, hogy milyen színt vetít éppen (lehet subpixel hiba)?
Ha a dmd chip beszerzése megoldható könnyen, és nem is olyan drága, akkor lehet belevágnék. Ráírtam Batyóra, hátha tud segíteni.
De ha nem jön össze, akkor majd nézek később nézek valami 2D-s FullHD projit (pl InFocus X10, ezzel már régóta szemezek). Ez most azért lenne előnyös, mert az eladó beszámítana nagyobb összegben egy általam hirdetett tételt.
Köszi szépen!