Hirdetés
-
IT café
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
c4
őstag
válasz
Norbi 72 #38567 üzenetére
Még prémiumkategóriában sem fenékig tejfel az élet, ha HDR-t akar valaki nézni...
-
-
-
tl-x
addikt
válasz
cinemazealot #38586 üzenetére
Lemaradtam róla babáztam.
Jó lesz nagyon!
-
Atilla001
senior tag
Üdv!
Kérdezném, hogy aki otthon próbált már szemre "kalibrálni", az milyen lejátszó programot, vagy referencia videót használt?
Jól látom, hogy a lejátszok is különbözően játsszák le ugyan azt a videót? (Media Player, MPClassic, VLC)
Ezzel is próbáltam, step3 és step4-gyel..
oldalKöszönöm!
-
Egyelőre csak annyi a látványos fejlemény, amit már január közepén is mutattam. Igaz, a projektor tartó polcot és konzolt pont ma festettem le sötétbarnára. A lifttel még nem tudom, mit kezdjek... szegénykém pont egy évet volt (nem túl aktív) használatban. Gondoltam már rá, hogy meghirdetem, de nem tudom, hogy ebben a formában (főleg így nem teljesen befejezve) kellene-e bárkinek is.
-