-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
-
A te autód az 5 ajtós szedán alakú hatchback. Mazdából elvileg van ilyen, 2002-2007 szériában volt, 2013-tól bizzosan nem, 2007-2012 szerintem volt de nem 100% és Mondeóból is szerintem.
De ha fogyasztásbarát nem kombi benzines kell akkor lehetne egy Prius3.
Az első autóm egy 5ajtós szedán alakú Mazda6 volt, jó nagy csomagtérrel, nagyon szerettem, a szedán hozzá képest egy ügyetlen suta valami. Aztán 3 hónapig használtam egy Avensis kombit, akkor megfogadtam hogy soha az életbe többet nem kell más (nyilván suv vagy egyterű is nevezhető kombinak, a lényeg hogy a kocsi végéig tetőig lehet pakolni). Most egy B7 Passat kombi lett, továbbra is azt mondom, soha többé szedán vagy hatchback. Mondjuk egy jó Caddy vagy Transporter vagy Viano még fincsi lenne, babakocsi összecsukás nélkül meg ilyen nyalánkságok.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Nekem nagyon tetszenek a mazdak, de gyűlölöm a rozsdat es engem emiatt elremiszt ez a tipus is. Muszakilag jo auto, de varosban szerintem azt sem tartod nagyon 9-10 liter alatt.
Ha 6 literes fogyasztást akarsz akkor ne középkategóriát nezz, hanem kompaktot (ceed, golf, civic) vagy kisautot (polo, swift).
-
Kickass
őstag
Én csak annyit tennék hozzá hogy jól írják a fórumtársak. Én is 3 millióról indultam, ennyiért már mondjuk van egész korrekt Prius P3 ami a fogyasztást illetően biztos hozza az elvárásaid, sőt ennyiért már ki lehet fogni led lámpás szolártetős példányt, más kérdés hogy nincs a felsorolásodban és ez lehet nem véletlen.
Kèpben volt Accord, de nem találtam épkézláb példányt belőle.Így sok túlárazott budi megtekintése után feltornáztuk a vételárat 3.5M fölé és annyiból végül egy egész korrekt 1.4 TSI Oktáv lett...
-
molnarpeter
nagyúr
Ha még nem túl öreg, esetleg E90 pre-LCI M47, DPF nélkül, vagy A4 B7 1.9 TDI szintén részecskeszűrő nélküli változatban?
Hibrid vonalon még a GS450h jutott eszembe, bár fogyasztásban határeset. Honda Insight takarékosabb esetleg. Bár egy Accord után a Camry sincs messze talán.
Ha bátor vagy, csapj hozzá pár százast, és Ampera/Volt(kínálat lejjebb része, de ha csak sokat futott, viszont volt gazdája, lehet még jó vétel).
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
A felsorolt verdák mind azonos méretűek vagy nagyobbak és nehezebbek a mostanidnál, tehát ez nem segít a fogyasztáson. Értelemszerűen a hozzájuk tartozó 2 literes benzin motorok szintén nem túl jó partnerek a 6-7 L-es fogyasztáshoz.
E90-ben lévő N-es motorok tényleg nem a megbízhatóságukról híresek, illetve az autó fenntartása is picivel húzósabb az E46-nál.
Az Accord egy korrekt választás lehet, ha ennyiért kifogsz egy jó példányt. (4M felett szoktak lenni a korrekt darabok.)
A Mazda 6 egész korrektül fogyaszt, és akár 8L alá is be tudod vinni, ha nem nehezül el a lábad. A megbízhatósága is legalább olyan szintű, mint a Hondáé. Viszont ugyanúgy rohadnak, mint az elődjeik, csak ugye jóval újabbak, ezért még értelemszerűen kevesebb a durván rozsdás példány. Alváz- és üregvédelemmel kell kezdeni.
Seat/VW 1.4 TSI-ből nem kapsz ennyiért olyan 2013 utánit, amire nem kell rákölteni még egy nagyobb vagyont. Tudják a tulajdonosaik is, hogy mennyire jók ezek az újabb TSI-k, de egyébként 2014-ben volt az igazi pozitív váltás. Én is szívesen vettem volna ilyen motorral Octavia-t (méret/tömeg/LE arány miatt), de jó 1M-val drágábbak voltak a 2.0 CRTDI-nél, sőt a Superb-nél is minden választható motorral, így inkább a nagyobbat vettem olcsóbban CRTDI-vel. Egyébként fogyasztásban ez már bőven hozná az elvárt szintet, sőt 6L alatt is elmennek. Van itt olyan elvetemült () fórumtárs, aki a Leon 1.4TSI-vel rendszeresen 5L alatt megáll.
Jelenleg ez a 3M pont az az összeg, amennyiért szvsz. nincs jó választás.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BigBlackDog
veterán
6-7 litert ilyen felhasználás mellett szerintem 1.4-1.8-as szívóbenzin fogyasztana eggyel kisebb méretű kasztnival (Civic/3-as). TSi-vel azért simán van esély rá a saját tapasztalataim alapján, ha nincs sok dugóban ácsorgás.
Ha jól tudom 2012-13 utántól már láncos vezérlés helyett szíjas megoldást kaptak, amivel egy méregfog ki lett húzva. Maradt a kokszosodás még, amit elvileg ~100-150e kilométerenként egyszer le kell rendezni, aztán utána megint rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem a kétliteres szívók akkora bódéval nem fognak sokkal kevesebbet fogyasztani a mostaninál.
Passatba kicsi az 1.4 TSi, viszont egy Jettán a 122 lovas 1.4 TSi-vel elgondolkoznék, ha fontos a fogyasztás is.
Egyébként, magamnak a listából a Mazda-Honda közül választanék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Delta Force (2024)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
- Új tartalék ipari forrasztópáka 24V Atten Aoyue Yihua Gordak Letcon 5 pólusú dugó
- Új YIHUA 872D++ BGA SMD 2az1-ben hőlégfúvó állomás + Hakko forrasztó páka
- Kábeldob új hosszabbító 40m réz kábel villanyvezeték 4db konnektor elosztó
- Sensibo Sky wifis okos klíma távvezérlő, újszerű
- CSB GP 7Ah 12V UPS akkumulátor GP1272 F2 35W/Cell
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest