- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Microsoft Outlook topic
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #177856 üzenetére
5.2 körül lenne automata 1.4 vitata gl+
Bár ahogy nézem a Swift is csomag tartóba kisebb hátsó hely nem sokkal kisebb ,az 1
2 cvt 4.3 körül van
Scross tetszik a legjobban , az nem sokkal drágább mint a Vitara.
Tempomat ,automata ,Android autós fejegységbol semmi kepp nem akarok alá adni . Főleg a hosszú távú használat miatt sem. Többi meg már alap klíma stb stb .
Nagy autót szeretnék ,de igazából a Swift valahogy sokkal tágasabbnak hat mint a 206 swm egyedül csomag tartóba kisebb csak .
206 hogy chippelve van ,olyan 110 le körül van és vagy 200kgval nehezebb mint a Swift ha jól néztem .szóval nagyjából az 1.2 cvt sem lenne sokkal gyengébb , nem boyracerkedni kell ,de azért hozzá vagyok szokva hogy nem kell rá készülni egy ellőzésre sem.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Gombinyó #177983 üzenetére
Mo-i, ügyfélkapu lekérdezéses 150e
ezért lepődtem meg, hogy ennyi után foszlik a kormány
bár Golfnál is látom, hogy 200 körül már sok példány kormánya és váltószoknyája feladtaMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ngaba
aktív tag
válasz Gombinyó #178021 üzenetére
Az 1.6 Scenicről (talán a II-ről) olvastam valahol, hogy hatodikban körülbelül ugyananúgy 4000-et forog, mint más szívó 1.6-osok. Ezt majd valaki vagy megerősíti, vagy cáfolja. :-)
Alapvetően a motor erején múlik, hogy le bírja-e győzni alacsony fordulaton nagy sebességnél a légellenállást. És hát gyenge motor nehéz autónál nem fogja... Ezért nézek nagyot, amikor még autós újságírók is olyanokat írnak, hogy "kellene még egy hatodik fokozat". Tényleg? Legyen mindjárt kettő plusz fokozat, és kész lesz az 1.2 szívó utazólimunk. :-)
Az automobile-catalog.com-on
egyébként fenn vannak a váltóáttételezések (sok más hasznos infóval együtt, pl. alaktényező, kombi csomagtartó méretei cm-ben stb.), ha fontos a fordulatszám. Csak sajnos még csak a Q betűnél jár a feltöltés, a Renault pl. pont nincs fent.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gombinyó #178248 üzenetére
Magánszemélyeknek 10 év extra gari a motorra, váltóra - automatára is - és a turbora.
Én is Suzukit vagy Kiat mondanék. 1.0 ecoboostot ne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Mauzes
őstag
válasz Gombinyó #178504 üzenetére
Persze, biztos jó, csak egyrészt nem akarom, hogy esetleg kimaradjon egy jobb vétel ötlete, másrészt pedig azt se akarom mondani az asszonynak, hogy márpedig Swift lesz és kész, hanem azért 2-3 tényleg jó típust nézzünk meg együtt és akkor legyen valami beleszólása.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #180046 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. De leginkább, hogy milyen áron.
(#180047) diegho: Ha tényleg csak Swift féle mild hibrid lesz akkor az semmit nem fog érni a valóságban. Megint csak a katalógusban fog jól mutatni. Egy S-Cross méretű autónál egy 48 voltos mild hibrid rendszer teljesen értelmetlen. Pont arra elég, hogy pirosnál beindítsa a motort és mentesítse az önindítót.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gombinyó #180143 üzenetére
Ööö... A Fordokban már elég régóta PSA blokkok üzemelnek (talán 15 éve, de lehet több), a mondeo motorja is az, dw10 blokk, csak 16 szelepes hengerfejet tett rá a Ford (meg a többi "körítés" is a saját választásuk").
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
válasz Gombinyó #180525 üzenetére
Azzal csak az a baj, hogy újból neki 1,4t i30 kombi kellene, az 6M Ft, az azért 2,5M több a keretnél
Vagy tucson van még 1,6 gdi 6M Ft.
I40 most nincsen, carens már nincsenEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Gombinyó #180684 üzenetére
Napi 100 km ÉS nem dízel feltételek mellett én VAG 1.4 TSI-t vennék.
(#180679) kisza25
Ha megelégszel a GL felszereltséggel, akkor asszem' 175/65R15 (olcsó). A vezérlés láncos. Az akkumulátor olyan puruttya benne, hogy először elkerekedett a szemem, kb. Lada 1200-ben láttam utoljára ilyent. Apámnak van Ignis GL+, ahhoz hülyeméretű gumi van; start-stop nincs benne; éves szervizre ~25-öt fizetett.
És nem utolsó sorban: made in Japan.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #180684 üzenetére
A Mazda komfortosabb lesz mint egy Auris TS. De hát nem is egy kategória tehát nem csoda. Viszont a Toyotát sokkal olcsóbban fogod tudni fenntartani. Egy éves szerviz megvan 40-ből márkaszervizben is hibridgarival együtt.
Döntened kell, hogy melyik a fajsúlyosabb nálad. A komfortosabb autózás vagy az olcsó. Hozzáteszem, hogy gond nélkül lementem több száz kilométereket az Aurissal, számomra nagyon kényelmes autó volt. A fullos deréktámaszos ülés kényelmes.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #180692 üzenetére
180-al adtam el az enyémet. Nagyon zavar ha egy autó bármilyen apró kis dolga is zörög. Ennél a futásnál semmi pici zaj sem volt. Az FL utáni modelleknél már sokat javítottak a beltér minőségén és ebbe beletartozott a hangszigetelés is.
Az általad írt etapokra is tökéletes lesz. Hollandoknál már csak ilyeneket vesznek dízel helyett.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
batai15
félisten
-
veterán
válasz Gombinyó #181291 üzenetére
Arra gondolsz, hogy mit mikor kell cserélni a gyári előírás szerint?
Olaj - 30 e. km vagy hamarabb, ha a gép úgy érzékeli / 1 év
Pollen - 60 e. / 2 év
Légszűrő - 90 e. / 4 év
Gyertya - 60 e. km, az évet nem tudom
Vezérlés - asszem' 120 e. km
Üzemanyagszűrő - elvileg 60 e. km lenne, az enyémben nem volt ilyen szűrő (2.0 TSI)
Fékfolyadék - először 3 évesen, majd 2 évente.Részemről:
- olajat 15-20 e. / 1 év,
- légszűrőt minden 2. olajcserénél,
- pollenszűrőt 1 évente cserélnék.
Mindenki mást gondol erről, a fenti a saját ütemezésem. Mivel VW-hez olcsón megvehetők a minőségi utángyártott szűrők (Mann, Hengst, Bosch, stb.), így gyakran megesett, hogy minden olajcserénél cseréltem a légszűrőt is - hozzáteszem, feleslegesen.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Gombinyó #181322 üzenetére
2012-2013 között Octi2FL 1.4 TSI-m volt; 6,8 volt a városon kívüli fogyasztási norma; kijöttem belőle, pedig aránylag nyomom neki.
Aztán 2013-2015 között saját Golf6 1.4 TSI-t hajtottam, nem jegyzeteltem a fogyasztását. Városban 8-10 liter között kért; országúton nyugodt 100-110 kijött 5,5 literből; autópálya 6,5-8 liter (130-150), 200-nál viszont 20 liter (205-öt ment végre).Halkan röhögök, hogy mindenki hogyan fikázta az 1.4 TSI-t még 6 éve, most meg mégse olyan sz@r.
(#181324) Tom1939 A zöldrendszámos ingyen parkolásnak 2 évet adok Bp-en. Tegnap a Bocskain a piros lámpánál 5 db zöldrsz. autó állt közvetlenül egymás mellett-mögött, plusz kb. 8-10 normál. Nem is annyira extrém példa ez Bp-en.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Gombinyó #181833 üzenetére
Ezek szerint jól sikerült átnézetni vásárlás előtt mindkettőt.
Komolyan, mennyi időt, energiát, ősz hajszálat meg lehetne spórolni ezzel, az eladók meg a nepperek meg belefulladnának egy idő után a roncsokba. De hát az emberek nem tanulnak, hiába van tele sok ismert internetes felület...[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Gombinyó #181866 üzenetére
Hogy használtat vesz 3ért 100-150.000+kmel 5-8évesen vagy újat 3ért azért fentartásban és idegeskedésben is nagy lesz a difi.
Casco vagy mindkettőre kell vagy egyikre se. Az egyiken már rakat minden kopott. Másikon új. nem mindegy, hogy majd 150.000km múlva kell majd kuplungot cserélni vagy 10.000km múlva.
Dacianal 30kból megáll az éves szervíz. Nem fog a nyakába szakadni akármi kopó dolog mert új. Ha vmi beszarik 3-5évig gari van rá.És aki ilyet csinál mint kérdező ld lejjebb az kövnek is simán durván lukra futhat használtal. És nem feltétlenül lesz kövnek olyan szerencsés hogy visszaadják a pénzt.
Az egy tök más kérdés, hogy a beltere... milyen. Szépen fogalmazva hányásálló. De akinek A->B autó kell, nem akar száguldozni használt piac átveré annak logikus döntés.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
válasz Gombinyó #181871 üzenetére
Amiket felsoroltál azok minden autó költségei, mindegy, hogy használt, vagy új
Nekem amúgy most lesz 1 éves, csináltattam egy köztes olaj+szűrő cserét 21k és most lesz az éves szervizem, ami ingyenes.
1 év alatt ennyit költöttem az autóra, az új ára közben 200eFt-al feljebb ment, szóval értékben sem hiszem, hogy sokat buknék rajta, ha most eladnám.
De minden költség érdekel, akkor 54 eFt volt a casco+ kötelező, 20 a teljesítmény adó (ebben nem vagyok biztos, hogy ennyi, de +-2eFt)
Olyan 400eFt tankoltam el a 13000 km-en
Meg mosásra elment kb 20eFt
Vettem bele gumi szőnyeget, meg csomagtartó tálcát, ez volt 25 eFt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tin
veterán
válasz Gombinyó #182127 üzenetére
Vagy csak emberünk ilyet akar venni, felrak par kamu hirdetest olcson, es azokra hivatkozik a valos hirdetoknel telefonban, hogy "nezze mar meg sokkal olcsobbak is vannak a hahu-n".
Ritkabb, regebbi autoknal szoktak csinalni. Ha van 2-3 elado, felraknak melle meg 2-3 kamut, es siman lenyomjak az arakat veluk. -
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #183207 üzenetére
Nem, én még előttük vettem mielőtt megjelentek. Mint kb. az összes csoport az Aurisos is ugyanolyan. Mindegyiknek megvan a saját admin kereskedője. Én is próbáltam hirdetni a csoportban a saját kocsimat, de volt olyan, hogy eltűnt a hirdetésem rejtélyes módon
Ott már a másnak nem terem babár csak az Apa-Fia párosnak. Jól csinálták, nincs ezzel semmi gond.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
válasz Gombinyó #183207 üzenetére
Minden hybrid fb csoportban az admin-nepperek élveznek előnyt, de azért azt érdemes megjegyezni, hogy tényleg csak megbízható helyről érdemes ilyen jellegű autót venni, pl auto329 is jó lelőhelynek számít.
Sok mezítlábas nepper és murvás kereskedő ráment a témára sajnos, nem véletlen, hogy a hahun be van ragadva sok prius/auris hirdetés. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gombinyó #183207 üzenetére
Auris csoport sajnos rosszabb, mint a Prius csoport (bár ott van külön adok veszek), sokszor megy a fikázás, meg az ismert mondatok, ahogy a Prius csoporton belül is. Van pár bejáratott név, de rajtuk kívül is van élet. Pl: Juhász Jenőék korrektek, de azon túl, hogy korrekt hátterű autókat adnak, nem sok plusz jár. Árban a hahu felett picivel és általában esztétikai sérült darabokat. Ez van.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Gaben92
őstag
válasz Gombinyó #183793 üzenetére
Sokakban él a hit, hogy a nők és 85 éves papók (ugye a másik sláger a nyugdíjas házaspár) nem nyomják padlóig. Pedig de, csak ők parkoláskor.
Automatánál nem oszt, nem szoroz. Manuálist csak akkor vennék női tulajtól miután beültem mellé egy 20 perces városi furikázásra ami érint egy Tesco parkolót legalább. (Hű, mit fogok én ezért kapni... )
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
félisten
válasz Gombinyó #184368 üzenetére
Én is gondoltam valami plugin vagy teljesen elektromosra.
(#184369) ADAM1337: Ne kelljen kiszedni a bicikli kerekét, ha be akarom dobni hátra.
Én is odáig jutottam, hogy 6-os mazda kellene pont ebben a színben.Nem gondolom, hogy extrém igénybevételnek teszem ki az autót azzal, hogy csak akkor használom, ha tényleg szükséges. Mehetnék évi 30 ezret is, de minek?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gombinyó #184577 üzenetére
Kiderült hogy ismerős árul egy 1.6i Fluence-t, teljesen ismert előélet az elég nagy hívószó manapság... Az mennyire lenne jó választás?
kisza25: Fogyi miatt kilőve amúgy is.
molnarpeter: RX400h inkább. Prius nem, az max 1 gyerek mellé lenne elég... de még ebben sem vagyok biztos.
dj79: Kombi kéne belőle, volt a családban G8 Civic. Alig nagyobb mint a Jazz belül, azt kiejteném. Az 1.8-as nem meg de sokat eszik cserébe és tele van sok idegesítő hibával ha nem az évjárat végéről veszed.
Biqci: Nem napi használós lenne, hétköznap 1x boltba elmenni meg hétvégén a városban 10-20 km-t letekerni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Gombinyó #184999 üzenetére
Mondjuk a sportage nem C szegmens szerintem, hanem suv, mondjuk azt nem értem, hogy azt gyártják 1,6-al, i30, ceed-et miért nem, szerintem tarolnának vele, most, hogy alig kapni szívót, a sportage-hez jobban passzolna alap motornak az 1,4t
A lada, hogy is felejthettem el[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dj79
senior tag
válasz Gombinyó #185190 üzenetére
Elég körbenézni az adott típus fb csoportjában. Kirívóan sok az idióta hirdető, főleg gumi és felni témában.
Pl prius csoporton belül 3mm futófelületű használt gumikért pénzt próbálnak kérni... szóval nem csak az eladókkal van gond, hüle vevők is vannak...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen