-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Simba86
senior tag
válasz Gombinyó #153988 üzenetére
Gombinyó, köszönöm!
Holnap enyém lesz egy 2007-es évjáratú 1,6-os HDI motorral szerelt 307 SW. Én is azt olvastam, hogy a Bosch befecskendezővel rendelkező jobb, mint a Denso.
Szóval lehet tényleg jó vásárt csinálokSiemens C35-> Siemens MT50-> Motorola E398-> SE K750i-> Nokia 6220 Classic-> ZTE Blade-> SE Xperia Mini Pro-> Samsung Galaxy S Advance -> Sony Xperia SP -> Huawei P8 Lite -> Xiaomi Redmi Note 4 -> Xiaomi Redmi Note 6 Pro ->Xiaomi Redmi Note 9 -> Xiaomi Redmi Note 11
-
Simba86
senior tag
válasz Gombinyó #153991 üzenetére
238k van benne és napi 130 km-t fogok vele menni. Szóval ha odafigyelek rá és megfelelően karbantartom, akkor szerintetek is jó, ennek örülök
szerk: OMV Maxxmotion jó lesz?
[ Szerkesztve ]
Siemens C35-> Siemens MT50-> Motorola E398-> SE K750i-> Nokia 6220 Classic-> ZTE Blade-> SE Xperia Mini Pro-> Samsung Galaxy S Advance -> Sony Xperia SP -> Huawei P8 Lite -> Xiaomi Redmi Note 4 -> Xiaomi Redmi Note 6 Pro ->Xiaomi Redmi Note 9 -> Xiaomi Redmi Note 11
-
m3tr0
senior tag
válasz Gombinyó #154659 üzenetére
Unokatesómnak van Clio RS-e, több mint 150 ezer van benne, kopó dolgokon kívül egy valami, asszem a gyújtáskapcsolója volt ami hiba.Nekem is vannak előítéleteim egyes márkák iránt,de ez így elég jónak hangzik.
Nem mellesleg ez egy kifejezetten olyan autó amit rúgnak a tulajok.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Gombinyó #156198 üzenetére
Kapuzárási pánik.... Pont nem rég gondolkodtam el egy hot hatchen. Min 220le....
Családinak is jó, meg csapatni is. Persze nem kabrió, de azért nyitható napfénytető nekem elég.Persze csak meditálok rajta, meg ép ésszel egy 140-160les turbos mindenre elég és az újonnan nem 8-9 hanem 5-6 és nem 9-10et eszik hanem 5-7et...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kickass
őstag
válasz Gombinyó #156534 üzenetére
Ez így azért elég durva ferdítés, nem feltétlenül igaz.
illetve hozzá kell tenni, hogy rengeteg autót hoznak külföldről, 2007-2015 között az újautó értékesítés eléggé halott volt itthon, ami van az is nagyrészt céges volt.
+ a legnépszerűbb kategóriák 1-2m között szórnak.Egyébként a TC által annyira propagált (valószínű üzlti érdekek) jóautok.hu-n is vannak tekerős kereskedések pedig azt az oldalt nagyon nem olyan szlogennel hirdetik.
Németországban is tekerik, talán mind3. tekert órás. és csak hogy én is hozzak egy egyszemélyes mintát, az enyém is tekert import autó és nem itthon tekerték az óráját.
Más kérdés, hogy tisztában voltam vele.
Egyszóval a kinti se feltétlen fenékig tejföl. -
-v-
addikt
válasz Gombinyó #156567 üzenetére
ha rendesen karbantartották
Ez ugye pont kurva jellemző magyaroszágon
To all: Nincs azzal semmi baj, ha valós 150k alattit akar venni, igaza van .. nem feltétlen baj a sokat futott, de ha valós ÉS szép állapotú keveset futott, én is az utóbbit venném. Kérdezték mire lő, leírta, mindenféle komment nélkül (amúgy teljesen reális paraméterek, szóval most nem a 20 éves dízel kell max. 100e km-rel esete van), erre mindenki nekiesett, hogy naa akkor én most dobjam ki az autómat? Meg jjaaj akkor most 150e+1km-nél szétesik az autó? WTF, emberek? Tök igaza van, ócska sítlusban jött itt 1-2 válasz, már ne is haragudjatok, pedig teljesen normális volt minden a másik oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
válasz Gombinyó #157298 üzenetére
Ettől féltem... A cserétől amiatt óczkodom én is, mert a piac nagyon alacsony árazza pont ezt a típust. Az állapotra nem figyelnek sokan, mert szépen ki van nyalva a behozott autó. Illetve azt sem nézik, hogy csak a navi (amit ugye rendesen kihangosítónak, vagy BT keresztül zenelejátszónak is lehet használni) és a 17-es felniszett önmagában 130-140 körül elmenne, ha külön adnám.
A csere alapvetően azért történne, mert jellemzően most már városban kell majd használni az autót napi 25-30 km-t, ami eddig jellemzően országút volt. Illetve asszony is szeretné használni gyerekkel, aki nem igazán rajong a méretei miatt (nagy a túlnyúlás elül, nagy hátul, illetve hatalmas hátrány, hogy nem kombi, ezért macera pl. a babakocsi szállítás).
Így a csere logikus lépés lenne, emiatt még úgy szeretném eladni az autót, hogy ér is valamit, illetve nincs olyan hibája, ami miatt rossz lelkiismerettel mennék bele az üzletbe.Viszont amire cserélnénk min. 2-2,2 M Ft, ha rászámolok kis szervíz-költséget, illetve az átírási költségeket (2008-2010. közötti golf plus, vagy B Mercedes benzin).
-
lacos001
senior tag
válasz Gombinyó #158935 üzenetére
Nem tudtuk készletről vinni ugye ami a fotón van, mivel szinbe ez kell.. mert szinte alap mindegyik.
Valahol ez érthető, mert extrákból is más más igények vannak..Ha ezt a honapot már nem számolom és tényleg 4 teljes hónap, akkor jóliusba valamikor elhozhatjuk....ez van.
-
veterán
válasz Gombinyó #159474 üzenetére
Köszönöm a segítséget! Ezek között van lényegi karbantartási költség eltérés? Műszakilag nagyjából megegyeznek, bár nyilván nem a Lupo meg a Sharan. Ezek a nagy bódék egyébként is baromira tetszenek már jóval a Mazda vásárlása előtt óta, és a HR-V óta imádok magasan ülni is. Sajnos nyilván drágábbak mint a kisebbek, valamint mindenből csak faceliftet néznék.
Volvókkal mi a helyzet? Illetve van más ajánlott az 500-1200 ársávban? Nem rozsdásodó jappán szívóbenzin? Ha létezik olyan persze.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz Gombinyó #161835 üzenetére
Hátsós sorban egymás mellett. Az allroad C6ban konkrétan egy ember félig az ajtón ült. A scorpió elég jó volt ezen a téren de a 150cm => hátsó vállszélesség nem a kényelmes kategória csak a vállaskígyóknak
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Gombinyó #161835 üzenetére
Rajta
diegho: nem tudom mit hisztiznek, mi egyszer ültünk 9-en egy corsaban
Mi csak ketten voltunk testvérek, de trabi 601- be befért a család csomagokkal
Amúgy igen kevés autóba fér bele hátra 3db normális gyerekülés[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
e=mc²
őstag
válasz Gombinyó #164480 üzenetére
Az elozmenyekben megtalalhato, hogy teletankoltam es velhetoen az uzemanyagtol lett baja a kocsimnak. Nincs ra garancia, de visszakerdezek, arra van, hogy megfelelot is ad el nekunk vasarloknak?
Meg egyszer kihangsulyozom, nem vitatkozni / nyavajogni jottem ide, csupan megkerdezni, hogy mik a lehetosegeim és esetleg volt-e mar valakinek hasonlo tapasztalata? Visszavesznek-e uzemenyagot a benzinkutak, stb. Ennyi. Nem kell ebbe tobbet belegondolni.
Koszi, udv,
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #165016 üzenetére
Ford vagy peugeot esetén 1m felett kérdeztem, talán max olyan 1.2-4m.
Utolsó bekezdést nem értem, olyan nincs hogy jó meg szabadulna tőle, a kettő üti egymást.
Más alternatíva még esetleg ezen típusok melett?
Dízel, kombi, valami viszonylag megbízható és elfogadható legyen az alkatrész ár. Mondjuk az se lenne rosz hogy fiatalabb évjáratok lennének, olyan 8 éves koruliek, vnem 15 20 éves dízel 400 ezer km el az órában.
Eddig a pug 207 esik bele így.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #165018 üzenetére
Pár évig biztosan meg lesz tartva,alap esetben. Ezért szeretném ha "fiatal, és viszonylag kevesebbet futott lenne"
Én nem eszem meg a szar a dízel dumát, meg amúgy is benzinest most utáltam meg igazán,es ahogy nézem anyagilag rosszabbul jövök ki mint a dízellel.
Aztán majd hogy pár év múlva mi lesz, még nem tudom, de messze van még a dízel halála. Tdci fordok nem amúgy denso porlasztósok?
Hdit a bosch miatt preferálom.
Ford egyébként milyen motorral ajánlott és mi a kerülendő?[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Gombinyó #165860 üzenetére
Kikapcsolt klimaval se.
Vegignyomtam Skociat egy 82 lovas 2008-cal. Minden elozest 5x at kell gondolni, es ugy igazan egyik fokozatban sem tortenik semmi, egyik tartomanyban sem. Ez a motor turboval az igazi, sokkal rugalmasabb, mar elheto varoson kivul es belul egyarant.
Cserebe nem akart fogyasztani. A sok porgetesnek es bo 600 km atlaga 4,7 lett."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen