- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Windows 10
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Disney+
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Rendszergazda topic
- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Proxmox VE
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz 426os #202818 üzenetére
Már a K4M is sokkal jobban megy/erősebb mint a 8V TU3, főleg a normál kerék/hatosváltó kombóval M3 esetén (pl Fluence esetén egyel nagyobb a kerék és ötös, hosszabb a váltó, az nem túl tüzes).
De ki kell próbálni. Pl ma vezettem 1.0TCe-t először, pffff... Holnap majd kifejtem bővebben (de aki nem próbál több hasonlót, vagy nem hiszi, vagy nem érti sokszor a különbségeket, csak a saját hülyeségét hajtogatja; ahogy 1-2 hónapja ennek az autónak is a tulaja tette még, amíg nem próbálta ki*).
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- 3D nyomtatás
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Napelem
- További aktív témák...