- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz
footy #174954 üzenetére
Én kicsivel több mint 2 éve vettem az Aurisom . 1,2 t . 5 - 10 perc különbséggel próbáltam ki a Civic 1,8 -at és az Auris 1,2 t-t . A Civic mint a döglött ló , olyan volt az Auris mellet . Papíron mind 0-100 , mind végsebességre jobb a Civic , de napi használatban egyértelműen jobb egy turbós autó . Ráadásul az enyémnek 150 - nél 3000 a fordulatszáma . Néma csendben lehet vele autópályázni .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
8th
addikt
válasz
footy #175063 üzenetére
Csupán megemlítettem, hogy autópályázni az a szigorú 105nyiha is elég, városba meg kb. mindegy mennyi az annyi. Egy 2.0 150 lovas Octavia TDI nagyon fincsi cucc. Annyira még nem nagy, hogy városban szopó legyen vele mozogni, az már megy is ha kell, négy fő kényelmesen elhéderezik benne és alig fogyaszt valamit. Ár/érték arányban is kitűnő 3,5M-ba belefér jobb felszereltséggel kombi bódéval is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hacki87
senior tag
-
Integrale
veterán
válasz
footy #176779 üzenetére
B7-es passatot mindenben veri. (nalam)
Belter minosegeben, utazasi komfortban (zajok, nyoszorgesek stb) mindenkeppen. Eleg lelombozo, egy 2012-es Highline B7, Wartburgajto, froccsontott muanyag gyakorlatilag mellig minden.
Kerdes nelkul fl 508-at valasztanek helyette.
"Bad reklám is reklám too"
-
bbubby00
őstag
válasz
footy #176779 üzenetére
Szélzajt eléggé dicsérték az újabb Optimában. Insigniából 2.0 110LE+chip amivel rendelkezünk, itt már hozzászoktam, hogy visszakettő padlót kíván, mint egy szívóbenzin
Viszont ha egyszer felgyorsul, akkor szépen tudja tartani a tempót.
Inkább az automata amitől tatok, sosem volt még, csak manual.
Optima 5,5M fullxtra 4év vagy 120ekm garival nem lenne rossz választás szvsz. Mikor lejár, úgyis menne cserére.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
runner 125
nagyúr
válasz
footy #177003 üzenetére
Mazda-nál a nagyon durva rozsdásodási hajlam nálam még rosszabb ómen mint a hybrid-ek CVT-je..
ryger
Nos, az új RAV4 tényleg szép lett, visszafogottabb, mint a Lexus vonal, bár kicsit Jeep-es a feeling, árlista szintjén ránéztem. Nyilván a RAV4 önmagában nem prémium szegmens, ennek ellenére egy jobban felszerelt RAV4 közel annyi lett volna, mint a lemagasabb felszereltségű tesztautó XC60. Ugyan a RAV4-ben már a legfrissebb fejlesztésű (nem próbáltam, csak cikkekből tájékozódtam) hybrid hajtáslánc dolgozik, állítólag sokkal jobb dinamikával, viszont a paraméterei, videók alapján én erősebbet akartam.Tom1939
Őszintén szólva én a mai biztosítótársaságok, gyári szervizek alapján lejelentett, a fizetett, több féle szűrőcsatornán áttolt, szponzorált autóportálok statisztika jellegű cikkeit erős fenntartásokkal kezelem.. Abszolút nem önigazolás céllal.., nyilván, én is elolvasom őket, de az a baj, h szvsz ilyen - olyan befolyása van 1-1 ilyen cikknek, h érdemi konklúziót nem biztos h célszerű levonni belőlük, pláne h az ember hamar belefut konstans az állított tartalom szöges ellenkezőjébe.
Ez egy picit korábbi cikk, 2017 vége. Akkor már volt XC60 és majdnem 3 éve futott az XC90. Itt az első helyen végzett holtversenyben a KIA-val a Volvo.., rá 1 évre pedig legalulra került egy másik felmérés szerint. Pont az ilyenek miatt fogadom kételkedve a megbízhatósági cikkeket. Sokkalta jobban tud hatni rám konkrét felhasználó szájából, billentyűzetéből eredő tartalom, vagy mondjuk egy 30 éves, csak Volvo-s szakmai tapasztalattal rendelkező szervizvezető véleménye, vagy 3-4 precíz német user beszámolója, akik excel szinten vezetik a fogyasztásukat a spritmonitor-on..
Ettől függetlenül, ha szar lesz vagy én is tapasztalok elektromos problémkat, be fogom írni.
Apropó hifi, a Bowers & Wilkins valami brutálisan szól. Olyan tere van a zenének, mintha egy nagyszínpad előtti tér kellős közepén állnék. Az extra felára brutális, az biztos, h újonnan én nem húztam volna be az extralistán annyiért, főleg mert nem vagyok audiofil.., így használtan szerencsém volt.Laraxior
Autóápolós topikban keresd FeRRaR1-t, neki van Zoé-ja!gzbotii
Az Apple hasonlattal kevésbé értenék egyet (a profilunk egyik fő húzó ága, így elég alaposan ismerem brand-et). Az Apple design, (formai) alapelv tekintetében szerintem sokkal közelebb áll egy mai Volvo beltérhez, mint bármelyik némethez. Ugyanis, mindig tökéletes formai harmóniát alkotnak és mindig megtalálják azt az ívet, azt a karaktert, színt, arányt, amitől roppant visszafogott, elegáns, kimért, letisztult, átgondolt, trendi lesz minden részlete és a teljes egység is, DE nem unalmas! A német belsőkkel ez a problémám. A felsorolt jelzők első felének jó része igaz rájuk, de valahogy hiányzik belőlük számomra a "fűszer", az innováció, a bátorság, az "otthonosság". A részleteiben sem tudok "elveszni", vagy megcsodálni, kiemeleni 1-1 pontot.. Csak ismételni tudom magam, továbbra is mindig az jut eszembe a fenti kompakt prémium német SUV-k belteréről, h tudatosan nem engedték kibontakozni a tervezőket.Gyors Google találat: Q5 vs. XC60
TypeR-ből eggyel korábbi linkeltél, de nyilván értem mire gondolsz.
Mondjuk ez is egy érdekes téma, és valószínű most ellentmondásosnak hangzik a fent írtakkal szemben a véleményem, de a TypeR-t én simán helyén tudom kezelni, ugyanis annak átjön számomra az őszinte célja.
Persze, tele van mindenféle kis homasita biszbasszal, bütyökkel, légterelővel, de ahhoz a feelinghez, ahhoz a technikához, múlthoz, filozofiához szerintem helyénvaló és élőben egyébként nem ennyire feltűnő rajta minden részlet.
Az egy vérbeli japán sport hatchback. Nem akar más lenni és pont ez a fajta merészség, tradíciókövetés, ami alapján azt állítom, h nekem simán kéne és annak ellenére is, h alapvetően teljesen más autózási szokásaim, stílusom van. Sokadik autónak persze, nem első számúnak, de nem tudok rossz szemmel nézni arra, aki olyanba ül, és akkor magáról a technikáról, motor karakterisztikáról, futóműről, váltóról még szó sem esett.MunezXBK
Köszi! Próbáltam tényleg a lehető legalaposabban végigmérni a piacot és összevetni az igényeimmel.
Egyébként tényleg mennyire érdekes, h a legtöbb német sajót a Q5-öt hozta ki nyertesnek az összehasonlító tesztek alapján.Qru
Köszi!CactuS
Lehet h idővel én is megszoknám, kevésbé figyelnék fel rá. De ismerem magam annyira, h ha elsőre szemet szúr, később is zavarni fog.
Köszi!bitpork
Ez már csak ilyen, innen már nehezen változik az ember.
Azért a motorozásból fakadó motorerő és adrenalin szerintem összehasonlíthatatlan bármelyik autóval. Olyan gyorsulást egy 458 Italia-ban érez az ember..
Az SUV vonal megkedvelése, mint írtam a HR-V-mből indult. Nyilván, tök hülyén hangzik, h egy fapad, alap motoros 2005-ös évjáratú autóból h indulhatok ki, de a kompaktsága, az üléspozíciója, az, h tök jól elboldogultunk vele földúton, rövidebb kirándulásokon, tudtam vele húzni a crossmotorkat kényelmesen, elfértünk benne, tök jól lehet pakolni bele, könnyű ki beszállni, télen soha nem volt gond az osztrák hegyekben akár 15-20 cm hó sem, ez mind mind odavitt, h első számú "céges" autónak is valami hasonlót válasszak, csak kiegészítve a HR-V hiányosságaival. Ami az erő és prémiumság (meg persze a 12 év korkülönbség..). Így gyúrtam össze az egészet eggyé és jutottam el az XC60 T6-hoz.
Mint írtam, nyilván azt az erőt egy T6 sem tudja, amit az 1.2-es VFR V4-es blokkal, nem is azért vettem T6-ot mert száguldoznék vele, de egyszerűen megnyugtat a tudat, h ha kell, van kellő erőtartalék. Ráadásul egy ekkora bódéhoz szerintem tök ideális egy ilyen motorteljesítmény, h ha az ember vagy a szükség úgy kívánja, lehessen haladni is vele.
De nem is értem, h ezt pont neked miért én magyarázom jó pár prémium SUV-val a hátad mögött.focvis
Köszi!rbalint88
Köszi! Tervben volt nálam is az Inscription kivitel, ami visszafogottabb külsővel bír, viszont a terveimet gyorsan áthúzta a használt piac. Nem volt belőle kis futású, T6 kivitel egyszerűen sem kint, sem itthon.. Csak diesel és hybrid, olyat meg ugye nem szerettem volna.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz
footy #177209 üzenetére
Akatruk nézni a Zafirát.
"...a Zafira modellt már nem forgalmazzuk. Az új, Zafira LIFE modell forgalmazása rövidesen indul"...
ez jött válaszként az árajánlatkérő levelemre.Azért a Ford megint csavart egyet... ez már a második, így rövid idő alatt.
Először volt az, hogy a C-max Grand gyártása megállt. A honlapokon még ott van (néhány helyen), aztán kiderült, hogy már nincs is.
Az S-max esetén meg a benzines 1.5T az utolsókat rújga, kivezetik a motorkínálatból (a Fort topikban ítrák, hogy az új 1.5T már csak 3 hengeres lesz), és csak dízellel lesz rendelhető hamarosan.Maradt a két versenyző, bár ki tudja marad-e benzines kivitel, mire megérkezik a kérelem elbírálása/jóváhagyása. Ha már csak dízel S-max marad, akkor a VW Touran lesz a befutó.
Hát ilyen bicikli ez. A maradiak vegyenek maradi autót.Azért belegondolok, hogy most fújolnak a dízelekre, a Ford meg csak ezzel fogja adni a Galaxy, S-max egyterűeket. Aztán 2021-től meg ezeket a gépsárkányokat megszűnteti...
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
batai15
félisten
válasz
footy #178283 üzenetére
Topikjaban jókat írnak róla ...
Fene se tudja:) sx4hez kell gyűjteni még legalább egy évig hogy kb 1 -1.5 m hitel kelljen csak fizetni :(
Lenne legalább 6 millióm aztán 8 körül már kapni rendes felszereltséggel Corolla Szedán hibridet aztán az fogyasztásban is jó meg kinézetben is.
4 körül nem tudom még auris hibridek de azokban is lesz vagy 180 e Km ami nem sok ,csak ha sokáig használom aztán végén ott leszek mintha vettem volna egy újat 0km-el.[ Szerkesztve ]
-
válasz
footy #179648 üzenetére
Szerintem épeszű mérés nincs a világon. A legtöbb gyártó olyan likakat is megad amiket csak a futóbolond számol bele mert olyan alakú tárgy nincs is amit satíroznak h bele kell számolni. Talán víz.
1: 330L
2: 775L
3: 2035L[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kisza25
félisten
válasz
footy #179648 üzenetére
Ok csak itt a legkisebb számokkal mérnek, mert tipo 59*100*66, ha a legkisebb részt mérjük akkor ki is jön a 385, de az ülőlap dől, alul 84 cm, felül 66 cm
59*100*84 akkor már 495 jön ki, de ha az átlagot nézzük és 59*100*75 az 440 liter[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
footy #179648 üzenetére
ADAC a 355litert Abdeckungig írja! Síkba hozva!
" Das Kofferraumvolumen beträgt bis zur Abdeckung gemessen 355 Liter (variabler Kofferraumboden unten). "
Anélkül üléssort előre tolva 510litert ír. Ami pontossan megegyezik az általam számolt értékkel.
"Baut man die Abdeckung aus, fasst das Ladeabteil 510 Liter.
Hogy simán abdeckung nélküli értéket mért nem írták oda azt nem tudom.Amúgy nem katalógus adatokból indultunk ki hanem saját mérésekből ahol hossz, szélesség és magasságnál is a minimum értéket vettük. Ami nincs belekalkulálva az az ülés dölés. Így jön ki a 436-510liter. 510liter üléssor előre tolásával. És persze kalaptartó aljáig mérve.
mélységre pl 66cm a min és 73cm a max és 66cmel számoltunk. Ahogy szélességnél is 116cm a min és 131cm a max és minnel 116cmel számoltam.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
pècsimunkás
addikt
válasz
footy #179777 üzenetére
Corolla , Fluence , Thalia . Török sedanok . Ezek azért , mert ott gyártják őket . Amikor a hunyadival kapcsolatban olvastam a török sedant , én is arra gondoltam , hogy Törökországban gyártják őket .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
footy #180909 üzenetére
Mondjuk ja, meg nekem pl: jobban bejött a belseje (P2 után a gömböc hybrid), nem az az eco újrahasznosított műanyag mindenhol, jobb a futóműve és az ülései is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Drughi
addikt
válasz
footy #182263 üzenetére
Jazz-ből van elég választék, így nehezebb is eladni.
Szerintem írjatok hozzá egy jobb hirdetést. Fel kell használni az ilyenkor szokásos kulcs szavakat (garázsban tartott, szervizelt, nem dohányzó stb stb)
Ha vannak számlák róla, azokat is nyugodtan fotózd le, had lássák, hogy gazdája volt a kocsinak, nem csak hajtották.
Egy jól megírt hirdetés, meg jó képek már félsiker.
[ Szerkesztve ]
Pixel 7a
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
footy #182261 üzenetére
Sztem uborkaszezon van, majd Karácsony után. Mindenki kérdezte ismerősi körben, hogy "biztosmost"? Meg a kereskedőnél is ... a közlekedő utakon is autók parkolnak.
CactuS: Síkabát, símaszk, széles mosoly
mondjuk a gyász 3 hengeres motorja és a lassú robotizált váltója eléggé visszafogja szerencsétlent. Egy jó kis H22 vagy B16A swap megsegíthetné a menésben.
-- end of transmission --
-
Zola08
csendes újonc
válasz
footy #184465 üzenetére
A 200e km-t futott hibrid soknak számít? Nézegettem az aurisokat és tetszenek is, a fogyasztásuk meg azért sokkal barátibb azoknál az autóknál, amiket felsoroltam. Utánaolvasok majd, hogy mire kell odafigyelni a hibrideknél, a segítségeteket pedig köszönöm a fenti kérdésemmel kapcsolatban.
-
AssAssynn
őstag
válasz
footy #184454 üzenetére
Nos ezek közül a Punto-k jóval olcsóbbak azért.
rbalint88: Igen, igazad van, tényleg az én hibám, kihagytam a benzin szót.
Napi 2 rövid táv az fix. De azért heti 1-2x a 20km lévő városba is elmegyek, illetve 2-3 havonta a 150km-re lévő rokonokhoz is.
De összességében igen, az éves futás olyan 7-8e km körül alakul.
Mégis melyik a legegyszerűbb és legmegbízhatóbb konstrukció ezen a kategórián belül?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
footy #184484 üzenetére
CVT ha jól látom automatát jelent. Miért is ez ajánlott a manuálissal szemben?
Különben van a családban egy sima Jazz, majd kicsit utána kérdezgetek azért, de őszintén azért is nem akarok ilyen értékesebb autót venni, mert ahová költöznék, ott nincs garázs. (Nem is olyan hely, ahol lehet bérelni a közelben). Ezért is adtam meg a max 1m-et, mert bánnám, ha szétrohadna egy értékes autó az udvaron. Volt korábban egy E46-os BMW-m, szintén garázs nélkül, 5 év alatt azért az amúgy is rohadásra hajlamos karosszéria kapott rendesen.
Úgyhogy akkor ezek alapján lehet valamilyen olcsóbb Punto felé veszem az irányt. Pár százezerért rohadhat a szabad ég alatt.Aztán majd hirdetésben: garázsban tartott, téliesített autó...
Punto-ról mit érdemes tudni? Mire figyeljek oda, mit kerüljek? Van ugye a csíklámpás, meg az újabb, nagyobb. Melyik szériát keressem?
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
tutis
őstag
válasz
footy #184928 üzenetére
M32-es túltöltésről hallottam, viszont használt autónál nem ismerheted teljesen az előéletét, ezért picivel rizikósabbb, mivel alulméretezett a váltó az autóhoz, főleg gtc esetén.
K astránál a vezérműlánc feszítő alulméretezés a gond, emiatt ha nem garis, a szett cseréje drága az erősített változatra.
Turbós gond inkább általános, hideg indítás meleg leállás, nem tudni ki mennyire kímélte az autót, bele kell sajnos kalkulálni egy felújítást az árba hogy ne legyen meglepi.
Bár természetesen én is jobban húzok a turbós autó felé, csak most nincs opció erre. sajnos a tipo ami kintről jön az sima 1.4 szivó benzin, igazából valszeg el is adom ha beérkezik, még így is jó áron fogom eladni, aki megveszi az se jár rossz ha ilyet keres, mivel magas felszereltségű.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tboldi
nagyúr
válasz
footy #185054 üzenetére
#szőrszálhasogatásON
Az már régen rossz, ha 30-40 mp kell ahhoz, hogy felépüljön az olajnyomás.
Ez már az indítás utáni mp-ben megtörténik, erről árulkodik a műszerfalon a kis, piros, olajkannás piktogram eltűnése is.Ez az idő inkább arra kell, hogy körbeforduljon az olaj, hogy minden alkatrészhez eljusson.
#szőrszálhasogatásOFF
-
tboldi
nagyúr
-
válasz
footy #185054 üzenetére
Engem még az érdekelne ebben a témában, hogy melyik pillanattól ... izé ...milyen olajhőfoktól lehet turbós benzines (1500ccm) autónak jobban nyomni a gázt. (Vagy másképp kérdezve, mi az, ami már üzemi hőfoknak minősül az olajnál?)
A víz és az olajhőfok azért jelentősen eltér egymástól (telefonon nézem az olajhőmérsékletet, a vízhőmérséklet meg ugye a műszerfalon van). Az olajé jelentősen csak kullog a víz mögött.
Hidegen nem merem nagyon pörgetni, 2000rpm körül váltok, aztán szépen ahogy látom, hogy melegszik a víz (tudva, hogy az olaj nem követi teljesen), engedem nagyobb fordulatszámra.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
tutis
őstag
válasz
footy #185054 üzenetére
esetemben most nem releváns amúgy a turbós odafigyelés/nem figyelés, mivel jövő hétvégén érkezik a sima szívóbenzines autó.
1 hónap aktív tesztelés után fogom eldönteni hogy marad-e vagy esetleges csere lesz..btw előtte 2012-es KIA ceed-et néztem, 1.4 cvvt motorral, na az se mai csirke, bár az autó szép, a motor ugye egy régebbi szivóbenzin. 100 LE 137 NM, érdekes módon amikor teszteket olvastam róla, dícsérték magát a motort (meg az autót is)
most meg a tipora azt mondják alulmotorizált (egyetértek), ami 95LE 125NM
Súlyra a két autó: 1270kg vs 1258 kg.
szóval helyre közel egyformák teljesítményben, súlyban.
Mégis egyiket lefelé húzzák, másikat felfelé.
Érdekes mindenesetre, gondolom maga a tesztelő szubjektív véleménye is sokat nyom a latban..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
rbalint88
addikt
válasz
footy #185988 üzenetére
Hat lehet, hogy a jelenlegi kornyezetvedelmi szabalyozas es adorendszer kozepette nem hozzavissza, de ez valtozhat. Nyilvan nem most lesz ez problema, de majd ha elkezdik cseszegetni az euro6-ot is idovel, akkor jo lehet. A teljes felarat addigra nem fogja mar tartani, ez egyertelmu.
szaraz dsg meg lol. Azt senki nem tudja megoldani normalisan.
-
Doki16
addikt
válasz
footy #185988 üzenetére
Használtként kell venni. Ott már nincs akkora felár rajta.
A saját példámat tudom jelenleg hozni. Az amúgy is nagyon olcsón és takarékosan üzemeltethető Auris hibrid 19Ft/km költsége van üzemanyagban. Ugyanez a GTE-nél 8 Ft/km. Ez a saját felhasználásom. Nekem megéri, sőt a tisztán elektromos lenne igazán jó.
Amúgy hosszú utazásokra a dízelen kívül még mindig nem éri meg egyik se. Lehet az bármilyen jó HSD. De idővel a Toyota visszafogja hozni a felárat, mert bizonyos km felett sokkal olcsóbb lesz az üzemeltetése a lényegesen kevesebb alkatrész miatt.
Most érdemes venni GTE-t alig pár hónap alatt zuhant nagy mértékben az áruk. Ha ezt tudom nem veszem meg decemberben. Így bukik a tervezett eladásom, mert most nagyon nem éri meg.Ez a drágább ár is egy érdekes dolog egyébként. Nem éri meg ez tény, de olyan jó élmény, hogy ha akarsz hangtalanul suhansz, de ha olyan kedved ott van benne egy GTI Lite. És azért elég jó érzés amikor még 160-nál is ugrik ha úgy kell.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Billentyűzet gondom van
- Viccrovat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...