- Mobilinternet
- Router gondok
- Facebook és Messenger
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen NAS-t vegyek?
- OpenWRT topic
- Synology NAS
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173322 üzenetére
Sajna villany Saxo 2m, Pug ion 2.5m alsó hangon. Ha mindent beleveszünk a képletbe, megérheti, de ezt neki kell kiszámolni
-
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #173384 üzenetére
Irtam en hogy olcso? pont ez az, hogy egy sima kuplung is szeteshet, meg szet is esik elöbb utobb, mint minden...pont ezert, ha az automata esik szet akkor viszont nagyobb a szoporoller.
(#173385) NB2 miert ne klappolhatna minden? Csak az igenyeket, meg a raforditott összeget kell összeegyeztetni Ami nem passzol, hogy legyen fancy, meg full extra, de persze mindez olcson, mert hat hasznaltauto....szvsz ugy erdemes nezni a hasznaltautot, hogy ha raszürsz a feltetelekre akkor a talalti lista közepsö arszegmensebe lazan beleessen a raszant összeg. Ha epp a talalati lista legaljan el lehet csipni abbol a penzböl valamit, az felejtö.
Innentöl meg az hogy a 3milla keves vagy sem, az az igeny kerdese....3 millio sajna rohadtul nem sok penz, ha autovasarlas a téma
-
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #173387 üzenetére
AZt is nezd hozza, hogy mennyit fejlödtek ezek a modellek. Multkor amikor szervizbe vittem az autot pont a kis vw polot nezegettem meg a szalonban. Egy tök komoly kis auto lett. Igaz, 4-5 milliot siman ki kell fizetni erte ha felszereled, de igazabol belül egy csomo mindenben olyan mint mondjuk a passat. Alapbol is benne van egy csomo vezetestamogato eszköz, az extrak között meg szinte minden elerhetö bele, mint a passatba....sokkal közelebb kerültek minösegben meg tudasban a kis autok is a nagyobb testverekhez. Igy persze meg is dragultak.
(BMW, Audi ugyan ez...vagy a mazda)
-
sutszi
veterán
válasz Core2duo6600 #173443 üzenetére
Köszi. Felkerült a listára.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173532 üzenetére
Azért vannak kivételek, néha. Például én a 2.2-es dízelembe évi 8000 km-t rakok, fele város, fele autópálya. Eladni nincs értelme, mert annyira rendbentartom...
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173582 üzenetére
Az első 60k km-t két év alatt raktam bele, autópályán.
Egyébként nem azért vettem dízelt, mert kevesebbet fogyaszt, hanem mert konkrétan ez a kocsi tetszett meg - beültem, mentem vele egy kört és megvettem, mert annyival jobbnak tűnt, mint a hasonló árban lévő egyéb cuccok, amiket nézegettem. (2 évesen vettem, ennyi pénzért lehetett volna 4 éves 3-as BMW, meg ilyesmi, és azoknál ez sokkal többet adott.)
Most meg dolgozni nem járok, intézmények gyalog elérhetőek...
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Jaded
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz Core2duo6600 #173645 üzenetére
inkább a golfot. beltérben kategóriákkal minőségibb és az akkuja se annyira tűnik meghalósnak, mint a leafeké. meg rendes autóformája van, nem egy arcüreggyulladásos delfinnek néz ki.
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #173645 üzenetére
Én a golfot választanám ha tényleg egy árban vannak. Sokkal minőségibb a beltér. Gyakrolatilag minden szempontból jobb mint a Leaf.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz Core2duo6600 #173645 üzenetére
Golf, ha belefér a keretbe. Minőségibb az egész.
-
rbalint88
addikt
válasz Core2duo6600 #173652 üzenetére
Leaf egy picit regebb ota van (2010 vs 2015) mint villamos golf, mellesleg a golf dragabb, igy ujkent nem csoda, hogy a leafbol tobb fogyott. Plusz ugye az e golf egy retegmodell, a tsi es tdi van fokuszban, ezt “csak” imidzsepitesnek csinaltak. A leaf ezzel szemben egy elegge promozott zold auto, plusz a legolcsobb elheto meretu, nem csak varosi villanyos, igy nem csoda, hogy joval tobb ment belole. De azert a teljes golf7 lineup fogyasaval nem raknam parhuzamba az eladasait
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173674 üzenetére
Inkább a Prius csoportot ajánlanám fb-n, ebben a cikkben sok pontatlanság van. Amúgy meg cserélt akkus P2-t keresnék, ha van a közelben töltőállomás, akár a gáz is megfontolandó.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173690 üzenetére
Foglalkozós autó.
-
soldi3r
veterán
válasz Core2duo6600 #173690 üzenetére
Mert olcso. De amugy nem sok 1M alatti 15 eves ceges auto van hasznalatban. 3-4 eves korukig altalaban meg barmelyik elmegy.
E30 (oo=[][]=oo)
-
veterán
válasz Core2duo6600 #173729 üzenetére
Arra vágyom, hogy 1.) ellépjen, 2.) autópályán se vérezzen be a szeme és bírja a tartós 160-180-at, 3.) ne fogyjon el belőle a delej 100 km autópálya után (@160-180).
Ezt momentán elektromosból csak a Tesla tudja; használtan 15 milliótól felfelé. Ezért használok erősebb kompaktot, azzal sokkal olcsóbban kijövök (de benzint kell bele tankolni). -
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173735 üzenetére
Magyarisztánban.
-
veterán
válasz Core2duo6600 #173735 üzenetére
Lehet 100-zal is és 200-zal is - minden csak forgalom és / vagy vérmérséklet kérdése.
-
Doki16
addikt
válasz Core2duo6600 #173791 üzenetére
Hát azért másfél millióért nem fogsz te találni semmilyen elektromosat, max rollert
Napi 50 km-re már simán vállalható egy egyszerűbb dízel, vagy egy értelmes benzines.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #173795 üzenetére
Igen, csak egy szép állapotú füstös kijön most 1 milllióból, öt év alatt kér még nagyon max 700at, akkor ott vagy, hogy került az egész 1,7-be, vagy veszel egy i-MiEV -et 2.7ért, de azzal se Balatont nem nézed meg, se a Júlia Alpokat.
"Tankolni" meg kb felébe kerül, ha otthon töltesz és fizeted az áramot.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173797 üzenetére
Tök jó ez az elektromos autó, de amíg nem ad 300km hatótávot 2m körül használtan, addig számomra használhatatlan.
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #173797 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor 1,5 millió volt a határ. A legolcsóbb elektromost vettem, ami 2,6-nál kezdődik most. Annyiért meg ilyen i-MiEV -et kapsz. Legolcsóbb normális, autószerű dolog most HAHU-n 3,5-ért egy Leaf.
Akkor miről beszélünk? Persze elméleti síkon Model 3, i-Pace és a tényleg megvan oldva. Csak nem az említett keretből.Amúgy meg, magyarul: kuplung, kettőstömegű
(#173800) Qru: ja, meg a Renault származékoknál figyelni kell arra is, hog ami nem magyar piacos, annál az aku 1-3 hónap múlva letilthat, mert azokat csak tartós bérlésre ad a Renault, adott országon belül. Így lehet, hogy van egy elektromos Laguna 2,5-ért, de abba még aksi kell, ami nem kevés pénz (~8000€).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Core2duo6600 #173797 üzenetére
Nem csak a törésre kell figyelni, ha kifogsz egy vízkárosat azzal nagyon be lehet cumizni. Múltkor olvastam egy vízkáros Ampra történetét (Hollandoknál belepottyant egy csatornába), hát nem éppen happy end volt a vége a strorynak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Core2duo6600 #173801 üzenetére
Sajnos erről nem szólt a cikk de nagyon tanulságos eset az biztos.
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173802 üzenetére
A magyar átlagfizetéshez képest van baj az árral. Svájci kollégám pont két hete ebédkor kérdezte, hogy miért nem veszek elektromos autót? Nagy nehezen megértette, hogy így hiába keresek többet az átlagnál, de egyszerűen nem realitás itthon egy új használható elektromos autó megvétele, ellenben ő a kinti fizetéséből floridai nyaralót vett.
-
footy
addikt
-
cintula187
addikt
válasz Core2duo6600 #173990 üzenetére
Nehéz kikerülni a 3-4 évnél nem régebben gyártott kocsiknál.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
footy
addikt
válasz Core2duo6600 #174005 üzenetére
Ez turbopara valami totalcaros fakenews lehet. Egyebkent egy tubofelujitas minimalis tetel egy auto vetelarahoz kepest. Bar en nem nagyon hallottam hogy kellene, persze ha nem nemetbol behozott "tuti" vetelrol van szo. A parasak felezhetik az olajcseret sok varosozas eseten es semmi gond nem lesz. Vagy lehet venni suzukit is 10 ev garival. Annyi minden elromolhat egy mai autoban, nem ertem miert ez az altalanos fosas a turbotol, amikor szinte csak elonyei vannak.
Az elektromos auto egyelore csak a gazdagok jatekszere. Az olcsobb modellek pedig korlatozottan hasznalhatoak.
A Toyotat hibridet adom, de ok is csak mostanaban kezdtek az europai izles szamara is emesztheto autokat gyartani.(#174006) Declare
A V8at adom, de inkabb valami mustangra voksolnek, vagy meginkabb egy stingerre 3.3V6 turboval.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #174005 üzenetére
Turbóra lehet vigyázni, nem igényel túl nagy odafigyelést.
-
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #174007 üzenetére
En egy altalanos kijelentest lattam csak töled de arányaiban szvsz ugyan az a helyzet....a villanyos valszeg kb ugyan annyival lesz dragabb 5 evesen, mint az 5 eves benzines.
Teljesen felesleges ez a turbo para....egy esetet tudok megerteni, ha valakinek ugy kell auto, hogy tenyleg nincs ra penze, meg fenntartani se, de valami extrem elethelyzet miatt mégis s.o.s. hogy legyen auto. Na akkor ok, akkor kerüljön el mindent amit csak lehet es vegyen az ember valami full fapad kis benzines autot.
Normalis esetben, amit irtak a többiek is, több 100 ezer km ig semmi gond nem szabad, hogy legyen egy turboval, csak ha valami gyökér hasznalja az autot (de az meg tönkretesz mast is...). Legroszabb esetben meg 150-300k km között turbofelujitas kb 100k huf, vagy tenyleg a legroszabb eset egy uj turbo kb 300k huf.
Csereben van egy autod, amit dinamikusan lehet vezetni, több elvezetet nyujt, egyszerübben elözöl es nem kell padlogazon 4000 es fordulaton huzatni, hogy felmenjen klimaval az erdi emelkedön
-
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #174017 üzenetére
Ezzel nincs baj, csak akkor ne irj olyan altalanos megmondasokat, amiböl az jön le, hogy huuuu na a turbot azt kerülni kell, mert huuuu. Igy elrettentesz valakit a turbotol, aki lehet, hogy sokkal boldogabb lenne egy kis nyomatektöblettel (en pl agyverzest kapnek egy kis szivo benzinben, mert szeretek dinamikusan vezetni....nem vagyunk egyformak).
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #174120 üzenetére
"A keret rugalmas, de próbálnánk 1,5 millió alatt maradni."
Szerintem forint és nem euróra gondoltWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #174128 üzenetére
A FemDomtol nem lesz az embernek 1 millió helyett 3,5 hirtelen.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
soldi3r
veterán
válasz Core2duo6600 #174120 üzenetére
Kifejezetten kompetensnek tunik a tesztelo. Csak az indexet keveri a kilinccsel.
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz Core2duo6600 #174164 üzenetére
Ha nezel pl egy Golf 7-et, mondjuk Comfortline felszereltsegben, akkor az 1.5 TSI es az 1.6 CR kozott 200 ezer Ft a kulonbseg. Fogyasztasban pedig 1-1.5 liter. Szoval azert uj autonal, van letjogosultsaga a dieselnek.
E30 (oo=[][]=oo)
-
veterán
válasz Core2duo6600 #174196 üzenetére
Igen úgy látom elszabadultak a használt árak. Ha egy kocsi nem kerül másfélbe, akkor lesz mire rendberakod. 3-4 éve 1 millióért még autót lehetett venni. De szerintem pl egy 110 lovas rozsdamentes 1.9 tdi 4-es golfnak ki kell jönni 1 millióból, sőt.
Az a baj hogy a rozsdával egy autó fél lábbal a roncstelepen van, 2-300ért megcsináltatod és kibír még 3 évet kb. Ha viszont "csak" műszaki baja van és olcsó hozzá az alkatrész az talán kellemesebb.
Mióta megvan a feleségem autója meg meghaltak mamámék és nem járunk hozzájuk 200km-re azóta évi 27-ről lement 17-re a használat, ebből havi 1000 a munkábajárás 23km-re (bár ha váltanék és Gödöllő helyett Pestre kéne járnom rögtön a duplája lenne), a többi 400 meg ilyen bevásárlás, wellnesezni menés, csavargásokból jön össze, ezek is minimum 20 de inkább több km távolságok, max 150.https://tinyurl.com/rasoapro
-
őstag
válasz Core2duo6600 #174198 üzenetére
Na ha most akarok egy 2 éves Ford Fiestat keresni, akkor 5 mill felé vannak, tehát igen, elszálltak az árak.
mi ez a hülyeség? 3 milláért nagyon szép 2 éves automata fiesta van most is, 30-40e km el
cryptot minden termékemért elfogadom
-
8th
addikt
válasz Core2duo6600 #174196 üzenetére
Amiket meglehet venni 1 mill (de lehet többet kéne ideírni) alatt lényegében bontószökevények,
Ott a Fiat Grande Punto aminek semmi ára nincs. 2005-2006-2007 évjáratú 1.9 JTD-t is kapsz belőle 1misiért, a benzinesek még olcsóbbak. Akinek német kell Golf 4-et is vehet a már nem rohadó évjáratokból annyiért, benzinest dízel egyaránt. Vagy H Astrát. Vagy Focus II-t. Vagy 7gen Civicet ha valakinek megbízhatóság kell. Bőven lehet normális állapotú törésmentes autókat találni 1misi alatt is.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
válasz Core2duo6600 #174245 üzenetére
Azt ugye tudod hogy itthon a szélerőműveket lassan építik le? A napelem meg már most betéti díjas és környezetvédelmi adóval terhelt. Nem mellesleg amennyi autót kellene leszerelni nem lesz elég felvevőpiac a nap-szél telepeknél előbb anyagi utóbb kormányzati szándék miatt (paks2). És akkor még nem beszéltük a baleseteknél ... furán viselkedő sérült akksikról.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
thefreeman
aktív tag
válasz Core2duo6600 #174245 üzenetére
Kicsit sok handras-t nézel szerintem. Nem mondom vannak egész korrekt videói de néhány videója szerintem már már a népbutító hatású ha mindent elhisznek belőle.
-
nesa
veterán
válasz Core2duo6600 #174422 üzenetére
Most nem vagyok gép előtt, de ha az belül szélesebb 25-30centivel akkor élhető.
-
venom8888
őstag
válasz Core2duo6600 #174446 üzenetére
Nem baj hogy ceges, valoban nem jobb egy tekert szar auto.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Core2duo6600 #174691 üzenetére
Mondeo mk3 2.0 dízel: adagolóson elektronika döglik be, tdci meg Delphi rendszer (elromlik, de legalább drága is). Mk4 már psa motort kapott, ahhoz olcsóbb az alkatrész és mivel régóta, nagy példányszámban készül, az alkatrész is kevesebbe fáj.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Core2duo6600 #174748 üzenetére
Akkor érdemes shortolni a tesla részvényt.
Nem publikus melyik gyár. Belső közlés szerint nem megoldott a litiumos cellák újrahasznosítása, a megujulo energiak alacsony használata, és az elektromos hálózatok kiepitetlensege miatt.
Új gyár tervezeset kezdjük nemsoká, szerintünk hidrogén alapon.Ott a 3 problemabol csak 1 maradna..
eladó topping dac
-
szabonagyur
félisten
válasz Core2duo6600 #174768 üzenetére
1,5M a keret, nem véletlenül. Ez itt nagyon vidék, töltési lehetőség szinte nulla, 2 évre kell valami max.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #174768 üzenetére
Nem tudom, nem merültem bele. 1 cikket láttam róla, de talán el sem olvastam.
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #174768 üzenetére
Van olyan keret/élethelyzet/ember/ország/igény, amire te nem elektromos autót javasolsz?
600km napi ingázás? C-Zero, 400.000Ft keret? i-Miev! Élményautózás? i3.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
_q
addikt
válasz Core2duo6600 #174830 üzenetére
Mind a kettő tetszik próba nélkül. 1.4T astra azért tetszene, mert a turbo miatt talán kicsit élvezetesebb lenne vezetni, első generációja pedig még nem kokszosodik elvileg, mert még szívócső befecskendezéses. Cserébe itt van egy nagyobb súly.
Megane 1.4Tce direkt befecskendezéses ha jól tudom és ott kokszosodás már lehet. 1.6 motor meg nem túl nagy egy kombihoz szerintem. Cserébe könnyebb a kocsi. Renault elektronikai problémák lehetnek. Na meg első generáció gyengeségeit nem ismerem. Olvastam itt az 1.5dci-t részecskeszűrő nélkül van, de városba az említett felhasználásra nem biztos, hogy jó lenne, továbbá mostanában a dízelek nem is annyira értékállóak a benzinesekhez képest. Szóval nem tudom főleg a technikai pro-kontro miatt. -
válasz Core2duo6600 #174830 üzenetére
Csakhogy az újrahasznosításban nem szimplán alkotóelemekre bontás lesz véleményem szerint hanem átalakítás is. Az akksi elhasználódik. Szerintem nagyon sokáig nem fogja megérni. Mindenesetre városon belül alternatíva nélküli jelen pillanatban.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rayoliviero
veterán
válasz Core2duo6600 #174830 üzenetére
Kösz a válaszokat.
Van egy Mondeo helyben, 240 000 Km, kicsit sok es powershift váltó, 3, 7 millió.
Ez a powershift váltó vállalhatatlan? -
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #174851 üzenetére
Nem tudom, azóta nem olvastam róla.
Engem hidegen hagy az elektromos vonal.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen