- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Vírusirtó topic
- Router gondok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Reklámblokkolók topikja
- YouTube
- Videó stream letöltése
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
-
-
Integrale
veterán
válasz footy #131608 üzenetére
A turbó előtti plusz szűrő a fő hibaforrás, ugyanis azt cseszik cserélni, takarítani, ha ő gyakrabban cseréli az olajat, akkor sok gond nem lehet azokkal sem. A 90 lovas ráadásul egyszerűbb is, bár az Volvoban szerintem nincs. Peugeotosok szimplán csak eltávolítják az olajcsőben levő szűrőt, és felezik az intervallumot. (egyébként hallottam szakitól fél füllel, hogy idővel maga a gyár is előírta a szűrő eltávolítását)
A 2.0-nál motorkód függő, az RHS kódúak jó motorok, befecskendező cseréje máshol sem filléres.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Alg
veterán
válasz footy #131910 üzenetére
A szarból várat ritkán jön be, de minimum kell hozzá egy autószerelő barát aki nagyon olcsón dolgozik és még akkor is lehet valami rejtett akna. Pedig olyankor már rávertél annyit amennyiért egy jót lehet venni.
Itt a farkába harap a kígyó, lehet hogy lehetne jót venni annyiból de arról ugyanúgy nem fogod tudni biztosan hogy jó, ezért nem veszed meg drágán (goto "inkább olcsóbban de én tudom mit és hogyan csináltak meg rajta") Ördögi kör
Egyébként felesleges ezen vitatkozni, mindenhol ott a szerencsefaktor, lehet jól megnézve is jót meg rollert venni, ugyanígy lehet első ránézés alapján is bármit.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
rbalint88
addikt
válasz footy #131910 üzenetére
- józanabb emberek ráfókuszálnak egy típusra/márkára és azt böngészik. talán egy vagy két típushoz nem akkora tétel beszerezni a megfelelő kábelt és programot (pl fiat csoportnál a multiecuscan fizetős változata 50 eur és az kb mindenre jó a megfelelő kábellel).
- általában a drága autókra nem is repülnek rá olyan gyorsan, azt nyilván el tudod vinni márkaszervizbe is átnézetni, ami ugye sokszor szintén szart se ér, amikor nem veszik észre, hogy a fél kocsit elvitte a vonat...
- kitűzött keretnél bőven olcsóbbat venni=inkább pár évvel öregebbet, esetleg kicsit kisebb motorost, pár extráról lemondani vagy az újabb típus alja helyett a régebbi tetejét megcélozni inkább. nem szarból várépítésre gondoltam, hanem pl múltkor volt fent egy 2010-es alfa159sw, névre írva megállt volna 1,9M-ból, miközben ebben az évjáratban nem kapsz 2,5 alatt. mindezt azért, mert ebben bevallottan 350e km volt, azokban meg ki tudja mennyire valós 100-150-ek vannak. a zsebedben maradó 600k-ból azért rendbe lehet szedni ezt-azt, amik akár a többiben is 1-2 éven belül elfáradhatnak.
- baromira nem állok hozzá lazán, realistán állok hozzá. de pl az alfámat két hónapig kerestem, megnéztem az összes kép alapján használhatónak tűnő pesti és környéki autót (kb 40db), beszéltem az összes jó vidékivel (+30db), majd megvettem egy sopronit kb húsz perc alatt, mert az őszinte darab volt - sok km, használt beltér, parkolási karcok, viszont hibátlan mechanika- olcsón. 1,5M-ig néztem a típusokat (147, 156 és GT), végül a feléért vettem, mert a többi mind kikezdhető volt mechanikailag és esztétikailag sem hozták azt, amit azért a pénzért elvártam. ha másfélre feltornászom a mostani árát a felújításokkal, akkor kb új autóm van, ami a típuson belül eléggé fullos (kvaritka gyári xenon, BOSE hifi, tempomat) -
Atlantis
veterán
válasz footy #132122 üzenetére
Ráncfelvarrás előtti i30/c'eed még bolygóműves automatával van. Persze azok már most 2-3 évesek.
Amúgy miért nem akarsz dupla-kuplungost?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz footy #132128 üzenetére
Értem, van benne igazság. A Kia magazinban mintha azt olvastam volna anno, hogy az övüké is száraz kuplungos. Nem lesz akkor egyszerű dolgod, mert mivel kedvezőbb a fogyasztása, mint a bolygóműnek, ezért ezt a megoldást fogja használni mindenki a kommersz kategóriában....vagy pár gyártó esetleg CVT-t. Sokáig én is automatát akartam, de letettem róla egyelőre. Egyrészt jobb, ha nem szokok hozzá, mert a céges autók mind manuálisak, asszonyéknál nem különben, másrészt újan nem éri meg nekem a felárat, használtan meg hasonló dilemma merült fel, mint nálad.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
rbalint88
addikt
válasz footy #132128 üzenetére
azt látom, hogy összegtől függetlenül valamiért mindenki többet szeretne, mint amit a pénzéért reálisan jó állapotban meg tudna venni. vagy km vagy életkor vagy felszereltség tekintetében kell engedni, kitárulnak a lehetőségek, sőt, még akár marad a zsebben is egy szemmel jól látható összeg.
pl neked ha a v50 szóba jön, akkor mondanám az alfa 159-ből 2.4 jtd automata kombót, 2011-2012 a vége a típusnak, akkori fullost tudsz venni 3,5 millióból, a keretedből bármit és mindent rendbe lehet rajta rakni, ami a következő 5 évben előjöhet. mondjuk 7 literből azzal is nehéz eljárni, de 200-240(chipelve) lóhoz szerintem 8 liter sem sok, ebbe még 30% városozás is belefér, ahol az automaták a 10-et gond nélkül bekapják. (asszony öccse most vett egy pdtdi passatot tiptroniccal, helyi lötyögésben az is 8+ kajál, de az újabb dsg-snek is lecsúszik ennyi legalább, ahogy Qru írta.
egyébként v50-ből szintén 2010 utáni d3 geartronicot néznék, az már az újabb 2.0 5hengeres, gyárilag 150 v 163 ló (v60-ban pl), csipszelés után 180+, bőven elég. esetleg d4, az 177 nyihaha. -
Atlantis
veterán
válasz footy #132154 üzenetére
Lehet, hogy drágább a dupla-kuplungos, de könnyebb, különösen a száraz verzió és kommersz kategóriában minden kg súlynyereségre igen büszkék a gyártók, továbbá az itt jellemző kisebb teljesítményű motoroknál a teljesítmény-veszteség sem mellékes. Gondolok itt arra, hogy egy átlagos kétliteres 140lovas traktornál jobban észreveszed, ha hiányzik az a pár paci, mint egy V6-os prémium 250 lovasnál. Sajnos ez a trend, sokat nem tehetünk ellene.
Hogy ON is legyek, szerintem is jó az 1,4 TSI, már amikor működik. Nem is igazán illik az 1,6-os szívókhoz hasonlítani, utóbbi ellen inkább a literes feltöltött motorok valók. Más kérdés, hogy sajnos a TSI is ugyanúgy káromkodásnak számít, mint a dci, hiába javították a hibákat, a köztudat nehéz fejjel rendelkezik...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
rbalint88
addikt
válasz footy #132360 üzenetére
a gyári nagyhifi egy rendes rádióval nem rossz és nem kell hozzá faragni, csak a hangszórókat cserélni. az erősítő bekötése is csak azért szívás, mert ki kell pakolni a kábelköteghez az egész belteret, de nekem az alpine fejjel nem volt szükségem az erősítőre. ennél komolyabb hifihez meg úgyis szigetelni, ajtókárpitot erősíteni kell, annyit szerintem nem ér az egész.
-
-
rbalint88
addikt
válasz footy #132369 üzenetére
én a gyári erősítő és az ahhoz tartozó gyári kábelköteg beszereléséről beszéltem, aminél megy hátra a rádiótól hátra az erősítőhöz kábel és onnan előre a hangszórókhoz
amúgy meg a b5-b5.5 passat ajtókárpitja egy fos, nyekereg az egész, ha rossz helyen nyomod meg... ezért mondtam, hogy érdemes megvenni bele bontóból a gyári nagyhifis hangszórókat és nem költeni rá többet, csak berakni egy normális fejegységet. MFD navis tényleg nem szól rosszul egyébként, de ahhoz már a közepes szintű hangszórók jártak a három szintből.
1J0035411A a mélyközép, 1J0035411B a csipogó. MFD-hez alapból a C és D végűek járnak, a fapadokba pedig E és F végűek.norbi14: a motor egy csoda, a váltó alulméretezett kicsit hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
-
LógaGéza
addikt
válasz footy #132480 üzenetére
Zajszigetelés nem zavar, futóműben nagy volt a változtatás? Csak mert Ha.Hu-n egy darab sincs ebből az időszakból...
Szerk.: (#132484) bitpork kedvéért egyértelművé varázsolva
Amúgy szerintem csak a megszokás mondatta velem, de van benne ráció
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
-
lenko
aktív tag
válasz footy #132636 üzenetére
Folyamatosan javul az Octavia, és SuperB is, az alatta lévőket nem említem, mert azok most sem ütik meg a mércét, még mindig vannak hiányosságai az octavianak egy golfhoz képest(minőségbeli), és mindig megváltás a 3éves céges octaviából átülni, a 4es golfomba!
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
válasz footy #132650 üzenetére
Hát igen, idősebbet és szépet találni meg nehéz (vagy lehetetlen), nincs olyan szerencsém, hogy legyen egy jó ismerős, aki egy ilyet tart, vigyáz rá és egyszer csak eladja Ja de, volt, csak pudingok voltunk belevágni egy amerikai e39 540i-be
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz footy #132819 üzenetére
Kb igen 800 fok után indítja a regent. Nyáron pl 30 fokba előbb fogja elérni a motor is előbb melegedik be mintsem -10 fokban. Ez így van kettő szenzor van benne ami a nyomáskülönbséget méri ha elér egy bizonyos értéket akkor indítja a regent. Km-be is meg lehet határozni diagnosztikával lehet figyelni az átlagos megtett km-t a regenek között ha ő csak városba fogja használni az igencsak 500km körül lesz, vagy még alatta. Láttam olyat, ahol 300km-ként indította, de olyat is ahol 1000km. Szóval meghatározható ilyen szempontból is nem egy autót diagoltam ez miatt.
-
tresh
addikt
válasz footy #132900 üzenetére
Nem írtam hogy a 2.0 erősebb lenne, annyit írtam hogy ha benzin én inkább vennék azt vagy 1.8Tamást. A klímát természetesen viccnek írtam Nem befolyásoló tényező. Cégbe kb 30 autó ebből fele benya és 1.2 tsitől 2.0 tsi ig minden van (fabia,okti, golf,passat) , mindegyik hozzám tartózik szerviz stb ügyben. Most egy 1.4 oktáv az kulcsos autó bent manual 6gang és engem nem győzött meg jól fogyaszt ez tény de nem megy. Azért írtam neki a mondeot mert össze se hasonlítható ezekkel a gépekkel. Passatnal is bőven nagyobb és 2 gyerekülés mellet is marad hely benne. Tehát a lényeg hogy én inkább vennék egy kombi 2lityós dízel modeot mint egy golfot 1.4 tsivel.
-
Mike81
senior tag
válasz footy #132922 üzenetére
Igen nézegettem a J Astrákat. Nincsenek is rossz véleménnyel róluk, és még szerintem jól is néznek ki
A Focusokból meg a hahun nincs még nagyon 1.0 csak új. A legtöbb az 1.6-os amire azt mondátok hogy kerülendő. Ebben a kategóriában egyértelmű, hogy az Octavia viszi a prímet, és így került képbe a TSI motor, amivel én eddig nem is foglalkoztam, mert úgy voltam vele hogy az összes rákfenés. De tény hogy ebben a kategóriában az opel 1.4-e a legvonzóbb mert nem közvetlen befecskendezése. Így kokszosodás nincs. Azt nem tudom, hogy az 1.6 is ilyen rendszerű e. Valaki itt írta, hogy az újabb TSI-nél már változtattak a befecskendezésen, és így a kokszosodás már megoldottnak mondható. Ha ez így van akkor kb melyik évjáratól érdemes keresgélni?(#132924) tresh;
Köszi a választ
Nagyon sokáig csak a Mondeokat vagy S-Maxokat néztem mert nekünk ezek tetszenek. Na meg a helykínálat is fejedelmi. A mostani Fordal sem volt semmi extra bajunk eddig. Csak ugye itt jött a gond hogy disel városba rövid távra=dpf és 2 tömegű halál. De ha havi 2 gyepálás segít neki akkor az még belefér[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz footy #132933 üzenetére
Köszönöm a választ, és persze mindenki másnak is
Akkor lehet csak marad a disel vonal Mondeoval az élen. 2007-től nem nagyon változott a formavilág, de nekem akkor is nagyon bejövős. Főleg amelyiken van tetősín is. Az nagyon adja nekem
Egy ideig még szemezgettem az 508 sw-kel is. Azok disel motorjai is elég megbízhatóak, és abban is van hely bőven+anorámatető De azért valahogy a mondeo mindig benne maradt a pakliban -
Mike81
senior tag
válasz footy #133049 üzenetére
Amenyire bele néztem a fórumokba nekem is ez jött le. Szerintem szép autó mind a 2 kasznival. Bár nekem a cw jobban tetszik. Ha jól emlékszem akkor itt is csak a vezérlés különbözik a kér disel között. Szóval egy kis laptopozás és már 136 pacis a járgány. Viszont ahogy néztem a kettős tomegu elég horror áron van hozzá. Egy Mondeoba pl olcsóbb:-/
-
Alg
veterán
válasz footy #134095 üzenetére
Az semmi, haverom múltkor egy sör mellett részegen elejtett egy szót hogy lehet eladná az autóját, de a pultos már tolta is elé az adásvételit
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
SaNyEe
aktív tag
válasz footy #134255 üzenetére
azért a 80 pónilóval megnéznék egy előzést 120-ról, hogy néz ki a Jazzben (Klíma ki, csomagok kidobál, utasok ki és löknek 10-20km/h-t az autón, a maradékra meg ott van az 1.2 vagy ugyanolyan gyenge 1.4-es benzinmotor.
Nem rossz autó a Jazz, csak amikor szóbakerül az autópálya, ez az egyik utolsó autó ami eszembe jut
(Érdemi) Zajszigetelésről meg (kevés kivételtől eltekintve?) ebben a méretosztályban nem lehet érdemben beszélni a 2000-2005 között gyártott autók között, emiatt szerintem kár aggódni a leendő tulajnak.
-- end of transmission --
-
Declare
őstag
válasz footy #134298 üzenetére
Hat nem egyszerü azt az autot megtalalni, amit keres Helykinalatban es ar/ertekaranyban az octavia nagyon jo....a valtot nem ismerem, a motor necces, de akar lehet vallalhato is....csak mint irányt emlitettem meg
pl valami ilyesmire gondoltam....de mondom a valtot egyaltalan nem ismerem....de az azert minden idösebb haszanltautonal költsegeket jelenthet könnyen
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gaming notebook topik
- Kutya topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Villanyszerelés
- Subaru topik
- További aktív témák...