- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
jozefgucci1
addikt
válasz raczger #88438 üzenetére
Én nézelődnék még a helyedben . Én is fél év után vettem kocsit . Kivártam és remélem megérte. Voltak hullámvölgyek nálam is amikor jött egy a kiszemelt márkából ,de voltak vele apró gondok és gondoltam megveszem majd megcsináltatom . Aztán inkább elvetettem nem ugrottam bele .Ha megvan a pénz és nem sürgetnek akkor türelmesen nézelődni kell , hidd el jobban jársz majd . Ettől függetlenül azt a kocsit én nem venném meg .Csak amit elmondott róla az 700 ezer és ami még előjön egy alapos átvizsgálásnál azt lehet nem is akarod tudni .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
atos19881101
senior tag
Tudnak igen (diesel kivételével ). Nekem 1.8-as Mazda6-osom van. A 2.3-asnak elmérték az olajkádját. Az indexes 6-os fóromun találsz róla bővebbet, de kiemelem az egyik kolléga megjegyzését:
"Sajnos nem hiába a dízelek után a 2.3-ból van a legtöbb motorhibás. Sajnos a kiegyenlítőmű az olajtérből vesz el ezért csak 3,5 liter olaj megy a motorba ami túl kevés. Főleg egy olyan motorba ami alapból picit csipegeti, de ha meg hajtják jobban eszi az olajat."
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
!Overdose!
őstag
válasz atos19881101 #88452 üzenetére
Már dízelt is tudnak egy ideje, igaz volt egy 10-15 éves lemaradásuk, amit be kellett hozni. Én továbbra is a körülötte lévő autó többi részével nem vagyok teljesen kibékülve. Német autó kell japán motorral.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #88454 üzenetére
Az a horror amikor japán autóba tesznek francia motort...
#nincsbennetarcsi
-
atos19881101
senior tag
válasz !Overdose! #88454 üzenetére
Hát én azért csak újonnan vállalnák be egy Mazda dieselt. A bódé fényezését illetve védelmét kellene magasabb szintre emelniük, akkor nem lenne sok gond szvsz.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #88458 üzenetére
+1
mod:
neduddki: Akár. Vagy a keskeny DCi motorral.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
!Overdose!
őstag
válasz atos19881101 #88456 üzenetére
Nem Mazdára gondoltam elsősorban, hanem Hondára. Talán az N22 volt az első igazán jó és megbízható japán CR dízel, igaz a befecskendező-rendszere Bosch annak is.
giigz:
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
Szerintem topic zárható.
-
atos19881101
senior tag
válasz !Overdose! #88461 üzenetére
Igen a Mazda diesel legnagyobb "baja", hogy a befecskendező rendszerét nem lehet "utólagosan bemérni", mivel nincs hozzá semmi útmutató.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
raczger
őstag
válasz jozefgucci1 #88451 üzenetére
Igyekszem türelmes lenni, csak autó nélkül kicsit nehezebb
(#88452) atos19881101: A 2.0 literes az vállalható akkor?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
Dare2Live
nagyúr
fényezésre rászáradt tojás eltávolítására vkinek ötlete? Mire odaértem nap már rászárította... ld kép
képTányéron ha rajtahagyom sárgáját egy északa is úgy odaszárad, hogy köv nap áztatni majd dörzsi szivacsozni kell.... ezt meg a nap szárította rá.... és kocsi nem fér mosogatóba és dörzsi szivacs se segít a fényezésnek.
Székesfehérvár Gerle úton történt az eset ha esetleg lenne vkinek infója arról ki lehetett.
szerk: A másik oldalon is elnyomott egy tojást csak arról nem csináltam fotót... albérletben vagyok nem ismerek senkit engem sem... fogalmam sincs ki tette és mért.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
jozefgucci1
addikt
válasz raczger #88464 üzenetére
Jah hogy úgy hát akkor az más . Nekem volt kocsim egy nappal a másik előtt vitték el így egy napig nem volt csak ,de az is olyan furcsa volt , hiányzott valami Szó szerint nem éri meg elkapkodni a dolgot .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #88469 üzenetére
Gerle út, nomen est omen
Én sima samponnal próbálkoznék minél hamarabb, szerintem leszedi. Állj be egy kézi mosóba, lehetőleg ÖMV-be, tapasztalatom szerint ott a legfrankóbb a mosóhatás, igaz az is a legdrágább, és adj neki a vegyszeres forró vízzel, meg puha sörtéjű kefével segíts rá. Szerintem leviszi.
Tudom hogy ez nem vígasztal, de jobban jártál, mint ha tejet kaptál volna a pollenszűrőbe egyébként.
-
-
nagyúr
válasz Dare2Live #88469 üzenetére
vizes papírtörlőt rakj rá, és hagyjad rajta, hogy jól felázzon, ha kell cseréld őket, mielőtt megszáradnának
papírtörlő helyet vizes rongy vagy törülköző is jó
esetleg valami vegyszert is keverhetsz a vízhez, amit az áztatáshoz használsz
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
8th
addikt
válasz bitpork #88478 üzenetére
Ez is pont olyan mint az 1.6 CRTDI lendkerék téma. Itt megkaptam, hogy abban márpedig nincsen egytömegű lendkerék. Utána néztem és google szerint tényleg nincs benne egy kicsit már hülyének is éreztem magam a végén. Aztán idén tavasszal mindegy, hogy miért de ismételten megfordultam abban a műhelyben ahol ezt az infót hallottam anno. Rögvest rá is kérdeztem, hogy akkor hogyan is van ez. Nos, igen egytömegű volt. Egy kiégett 75lovas 1.6crtdi VW Polóból szerelték ki. Ott volt fent a salgó polcon egy évig végül egy tönkrement dmf-et kiváltandó beépítették valami borász fickó autójába. Mikor ment átvenni a kocsit mindenkinek hozott egy palack bort díszdobozban hálája jeléül. Kicsit olcsóbban megúszta mint ha vetettek volna vele új dmf-t és azt építik be. Szóval ez van. A leggyengébb verziókat egytömegűvel is szerelték ezek rendre nehezebbek mint egy dmf ez arra hivatott, hogy súlyánál fogva kiküszöbölje elinduláskor a lefulladási hajlamot. Az egy dolog, hogy ezt xy warez program xyz feltört verziója nem írja, attól még létezik.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
őstag
válasz Kickass #88397 üzenetére
azért prémium és prémium között is van különbség
én amikor megvettem 2.5 éve az x5-öt (2003-as) tényleg volt pár nyűgje (kicsit el volt kormolódva, gyenge volt), törött volt az egyik tükör stb.
de azóta csak évente egyszer elviszem olaj meg szűrőcserére és kész semmi baja
pedig óra szerint is van benne 230k km és 11 évesigaz ez nem 25 éves mint a 8-as
mondjuk márkaszervizben egy olaj és szűrőcsere lenne 200k, de oda csak a hülye megy
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
persze mert tizen párezer a rezsióra és az 1500 ft os olajat adja literenként 10k ért
8 liter olaj 80k plsuz munkadíj
ugyanez a szűrőkkel isletört az egyik tükör, hirtelen nem találtam bontottat megkérdeztem a márkaszervizt mennyibe kerülne
a tükör áll a szerkezetből, tükörlapból, fedőlapból, ebből nekem csak a szerkezet kellett volna erre mondtak 190 ezer Ft+áfát
ok hogy ezt a biztosító torkán le lehet nyomni, vagy aki mondjuk újonnan veszi a verdát és ezért pár évig a márkaszervizbe hordja, de minden más esetben értelmes ember körberöhögi őketamikor megvettem utána nemsokkal hátsó ülés döntögetés közben megszorult a középső biztonsági öv (szériahiba), a márkaszervizbe vittem (nem ismertem még a profi bmw szerelőt akihez azóta hordom), ott simán vágták volna el késsel az övet és rendeltek volna új övfeszítő rendszert 300 ezerért
a bmw guru egyből mondta hogy szériahiba és 1.5 perc alatt megcsinálta...szóval a márkaszervizben lehúznak és egyáltalán nem értenek az autóhoz sajnos
bmwhez szerencsére minden megyében van profi szerelő, aki ugyan nem fillérekért dolgozik, de még ha drága is az akkor is csak a márkaszerviz árainak fele -harmadacryptot minden termékemért elfogadom
-
Qru
MODERÁTOR
Enyémbe azt akartak az első cserekor... Jó hogy ott álltam az ótó mellett. Mondom, ezt ugye nem az enyémbe akarod tölteni. Erre a fazon: mindegyikbe ezt töltjük. Mondom ok, de ebben nem.
Kaptam hordós Motult (más opció nem volt) gondolom abban ugyan az a magnatec volt.
Azóta magam viszem a gyári olajat.Bitpork: Haver most vitte a 2.0 Foriját, 290k lett volna gyári alkatrészekkel utángyártottal megállt 230k-ból a legolcsóbb helyen (a második helyezet ugyanezért 250K-t kért volna).
A nagyszervíz drága, mert 100k-nál sok mindent kell cserélni de nem untatlak a részletekkel.mod:
LuckyL: Akkor már nem is bánom annyira, hogy anno nem a 328-as Bimmert vettem. Ehhez képest az enyém egy olcsó autó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
HI!
engedelmeddel a passatrol volt szo: "A c5ben nem volt. C6ban van, passatban is volt. Utóbbit PoHu bevizsgáláskor mondták hogy készüljek mert lehet vele gond." from
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #88491 üzenetére
HI!
az nem kizart /bocsika...:- )/, de Magus erre mondta hogy abban vot lancos vlato en meg nem tudtam rola, csak nembun mekkerdezni ha vmit nem tudok?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
őstag
-
rgqjx
tag
válasz Mágus2 #88493 üzenetére
"...az egy dolog, hogy hogyan írsz..."
De milyen dolog?
Ha kitalálnék én is valami okosságot(?) - például minden szót fordítva írnék és azzal átasztanám el a fórumot - az mennyire lenne itt elfogadott? Ennyi erővel mindenki írhatna valami általa kitalált jelrendszerrel... Lenne értelme?
Értem én, hogy Rejtő Jenő (...), de szerintem ezt nem így kellene...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen