- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- F-Secure termékek
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Crypto Trade
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Netflix
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Belátható időn belül szeretnék egy saját autót végre, a családi kis 206-os helyett, hiszen az szinte mindig foglalt.
Elsősorban középkategóriás autót keresek, olyan 1-1,5 millió között, benzinest. Nem kell egy erőmű a motorháztető alá, de azért dinamikusan lehessen közlekedni, ha úgy adódik, én maximum 2 literesre gondoltam.
Fenntartás is fontos, ne kelljen mögé benzinkutat kötni és mechanikus hiba esetén se ürítse ki a kasszát.
Nekem az álmom egy 320-as BMW, de ismereteim szerint a fenntarthatóságon megbukik a szempontjaim közül...Ti mit mondanátok így elsőre?
Üdv, Balázs
-
AMD Power
titán
válasz jozefgucci1 #87203 üzenetére
G3 szerintem kicsit túl van árazva még mindig. Érdemes lenne szerintem valami kicsit nézni. Polo , Corsa, Punto esetleg.
-
runner 125
nagyúr
Kezdem érteni miért első számú import autó a BMW. Minden 3 kérdező azt akar.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #87205 üzenetére
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
gooool
őstag
válasz neduddki #87206 üzenetére
Köszönöm!
A németen kívül a japán volt a másik kártyám, megnézem mik vannak, de ezek mindig is tetszettek, szóval csak találok valamit.EQMontoya:
A lexus mindig is az egyik kedvencem volt, de azt hittem nem férhet bele a keretbe egyik típus sem...viszont ha igen, akkor ott is körülnézek.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
EQMontoya
veterán
válasz gooool #87201 üzenetére
Ha 1.5 millád van rá, és 2 literesben gondolkodsz, akkor az IS200-at is érdemes megnézni. Fenntartásba nem fogsz belerokkanni. Persze gumizni kell (215/45 R17), meg tankolni, de a hajtáslánc eléggé faék egyszerűségű, senkit nem hallottam még műszaki hibára panaszkodni. Mellesleg nekem is nagyon bevált.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
tomcsi23
veterán
-
#10726912
törölt tag
A Mitsubishiket, pl a Carismát miért nem ajánljátok? Vagy a Lancereket? Komolyan kérdem, van valami különös gond velük? Vagy csak szimplán hanyagolva vannak?
-
#03969024
törölt tag
válasz #10726912 #87212 üzenetére
Tudod, Tigris, a Mitsu addig volt autó, amíg Japánban gyártották. Azóta csak egy a futottak közül... Javítottam egy csomó L-est, minél fiatalabb, annál inkább gagyi. Ja, és az alkatrészei valahogy másfélszer annyiba kerülnek, mint a többi japóé... Ugye,könnyen kitalálod, mit hajtok? Egy 90-es 1.8D-t... Kimegy a világból, az elektronika egyetlen tranzisztor az ablaktörlő-ütemvezérlőben. Csak sajna rohad már... Meg mindenki lealáz az emelkedőkön, de sebaj!
Erről jut eszembe:
Urak! Lassan cserélni kéne... Valami hasonlóan megbízhatót keresek, rozsdára kevéssé hajlamosat, lóerő nem szempont, 5 ajtó, vagy kombi. Úgy 1 milla körül. A franciákat hanyagolnám. Nagyon szimpi lenne egy S60, vagy 80, akár hagyományos diesellel, bár lehet benzines is. Tipp? -
neduddki
nagyúr
-
traktorgumi
aktív tag
peugeot 306 cabriot érdmes behozatni külföldröl?Jobban járnék?
-
EQMontoya
veterán
válasz traktorgumi #87224 üzenetére
Regadó + utánajárás (külföldi út üzemanyagköltsége, visszafelé 2 autóval, pályadíjak, messzebbi autó esetén szállás, stb) mellett biztos vagy benne, hogy tudsz nyerni?
Willhaben.at-t nézegesd esetleg, ha Bécsben felbukkan egy jó vétel, azt érdemes megnézni, még a bukta sem nagy, ha potyára mész ki. Kis értékű autó, én nem autókáznék miatta 2k km-t, ha nem muszáj.
Same rules apply!
-
zsolt19900
őstag
előtérbe került még 1-2 autóka, belinkelném nektek
a miért pedig annyi, hogy a lupo 307000 futott km-e picit nagynak hat szerelőm csak annyit kérdezett: pd elem lett benne cserélve? és ha igen mikor?
Ez mit takar? ha egy ilyent cserélni kell mekkora költsége van?
polo 1.2 elég sok minden szervizelve lett rajta
polo 1.4 ez pedig egész korrektül néz ki az árához képest
polo 1.4 pdtdi elméletileg biztos magántulajtól és egészen szépen is néz ki
1.6 golf 4 miért tűnik nekem gyanúsan olcsónak, annak ellenére hogy egészen korrektül fest
pug 206cc nagyon másod szárnyon kérdeznélek titeket: ezt mennyibe kerülnek Nekem saját magam intézve honosítani? mert odaadná a kereskedő a kint lévő alapáron is, ha úgy elhozom, hogy Magam honosítom.... cakk-pakk nem jönne ki annyira, mint amennyi a hirdetésben szerepel ugye? Normál használatba sokat bekapna ez a 2.0 motoros pug?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
footy
addikt
válasz zsolt19900 #87228 üzenetére
Ha diesel kell, akkor a helyedben inkabb 1.4PD ibizat neznek, szvsz sokkal jobban nez ki mint a polo es arban is kedvezobb, ha eleg a benzines akkor is inkabb 1.4, az 1.2-nek ki kell nyomni a szemet hogy menjen. A lupo nem egy jo ar/ertek aranyu auto.
-
zsolt19900
őstag
a lupot tuti megnézem, külsőre eléggé patent, majd szerelőm rámondja az áment, akkor nem fogok félni tőle
seatok is tettszenek, azokat is nézegetek, de most egyenlőre ezekről szeretnék kérni véleményt
annyira nem akarom elhinni, hogy bármely 1.2 1.4 benyásnak ki kellene nyomnom a szemét, egy város elővároshoz.... az ignissel elvagyok, annak se nyomom ki a szemét
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
DeFranco
nagyúr
csaxólok hogy nincs benne a multipla [link]
sem a yugo
-
#10726912
törölt tag
Mindenkinek köszönöm a hsz-eket! (kivéve Mágus2-t, hiszen ő saját bevallása szerint nem mondott semmit ) Szomorú a Mitsu hanyatlása, nekem a legjobban tetsző autókat gyártotta a japán tucat személy szekerekből....Lancer, Gallant, Carisma, ezek mellé szerettem meg a Honda Accordot, meg egy kicsit a Toyota Carina-t...Mindez csak kinézetre. Még egyszer kösz a hsz-eket(
U.i: Közelebb áll szívemhez a német forma világ, ez csupán a japán kínálatból össze szedett gyűjtemény! -
footy
addikt
válasz zsolt19900 #87230 üzenetére
Az 1.2-es 1.4-eseket egy klima, vagy 1 par utas csomaggal mar megol, a VW 1.2-1.4 szivoi pedig egyebkent is eleg "almos" motorok.
Osszehasonlitasnak:
Ignis 1.3 955kg @ 82/92(?)LE
Polo 1.2 980kg @ 55/65/68 LE
Polo 1.4 1018kg @ 74LE -
neduddki
nagyúr
HI!
es ezek mennyik a vlaosagban?:- )
udv
neduddki
mod: Robibba: a lgnagyobb tlejesimenyhez tartozo forszamon: - )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
parandroid
félisten
válasz neduddki #87234 üzenetére
Illetve milyen fordulatszámon? *
* Jó, tudom, az a forgatónyomaték, de szóval érted, mit akarok...
De hogy egyértelmű legyen: átlagos sofőr 1,5-3k-s fordulatszám között használja az autót általában, ennek a tartománynak az alján meg ezeknek a kisautóknak aztán végképp nincs nyomatéka, amitől még gyengébbnek érződnek. Szóval jó, hogy papíron jóval erősebb egy Ignis egy Pólónál, de egyrészt mennyit eszik, másrészt az említett tartományban biztosan annyival erősebb?
Jók ezek a kisautók egyébként, csak nem versenyezni kell vele, hanem közlekedni, no meg azért óvatosan az előzgetésekkel - bár ugyanez kellene hogy vonatkozzon az utak királyaira, a nyomatékgazdag turbós dízelekre is, csak hát ugye passzátosnak, béemvésnek lenni, az egy más világ.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
válasz parandroid #87235 üzenetére
Ignisnél jól néz ki jah az a 93 lóerő, de az csak akkor gyün ha kinyomod a szemét ... alul semmit de semmit nem megy, undorító azt az autót vezetni, ah de utáltam ... ha azt akarod hogy ne fulladj le 1< emberrel légkondival, akkor 3-4e fölé kell forgatni, akkor valóban megy, de üvölt és zabál, és a nemmegy és megy között nincs is átmenet, ostobán teljesítményre meg fordulatra van hangolva az a motor, egy sokkal gyengébb de értelmesebb katakterisztikájú motor simán élhetőbb ....
-
footy
addikt
válasz neduddki #87234 üzenetére
Ezeket vezettem:
1.2 Polo 65LE => 3000 alatt halott
1.3 Ignis 82LE => 1 fokkal jobb voltA kolleganal nem jott szoba, de ilyen kicsi motoros autok kozul nekem A Punto II 1.2@60LE a kedvencem.
Mult heten 1 hetig Fiat 500-zal nyomtam amiben szinten ez az 1.2 8V volt es teljesen elheto ez a motor meg 2014-ben is. -
szőröscica
addikt
válasz traktorgumi #87224 üzenetére
Ha nincs garázsod és ez lenne a fő autód, akkor én nem vennék a helyedben vászontetős kabriót.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
Volt szo mar ilyen gumi/felni kerdesröl, meg ahhoz hozza illesztenek egy ilyen kerdest:
Szerintetek ezek az alufelnik "jok" lehetnek? No name felninek tünik, de azert az ara az nem annyira low budget es total jo kis opel gyari felni utanzat
-
#10726912
törölt tag
válasz Declare #87242 üzenetére
Nem garantált a minősége. Megveszed, belemész egy kátyúba, a guminak épp nem lesz baja, de a felni törhet...a rengetek apró deformálódásról, amit a zakkanok okoznak, nem is beszélve....nem jó, ha épp olyat fogsz ki, amire ellensúlynak féltéglát tesznek fel....szóval, törhet, görbülhet. Mert Kínai. Nézz inkább használtat.
-
Declare
őstag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest