-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
Superhun #174821 üzenetére
Ahogy nézem már sehol, majdnem egy évig annyi volt, a 4 ajtós meg 3,49M, de most az 3,59M lett az 5 ajtós meg 3,79M
Én még 3,59M + stílus csomag (165eFt) +fényezett tükör+ kilincs (20eFt) vettem 3,775M ért.
Luckyl: az 5 ajtós nyugati piacra van gyártva, magasabb az alap felszereltsége, más az egész műszerfal.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gombinyó
őstag
válasz
Superhun #206923 üzenetére
Jazzt csak akkor, ha nem rohad nagyon (a jobb oldali tornyot is nézd át alaposan a karosszéria tömítésnél) és a váltóban rendszeresen volt cserélve legkésőbb 40ezrenként az olaj gyárira. Különben egy váltó felújítás 300k körül van, hónapos várólistával. Egyébként jó választás, én is ezt vettem végül asszonynak. Volt egy megelőző motor revízió meg váltó olaj csere és pöpecül működik. A swiftet lehet még ajánlani, de csakis az 1.5ös benzinessel, abban rendes, tartós automata van. Az 1.3as mellé robotizált vackot szereltek, ami szeret széthullani.
-
zgospel
őstag
válasz
Superhun #219233 üzenetére
Így érthető, eredetileg úgy olvastam hogy minden nap van város és autópálya is.
Mindenesetre a H Astra benzin szerintem nem jó pályázni, nekem is az van és elég hangos 130nál. Ha épp érzékenyebb napom van és a forgalom sem akkora akkor van hogy inkább csak 100-110zel kullogok, mert ott még élhető a motorzaj (nem tartok fel senkit, ha előzni kell gyorsítok).Budapesti fogyasztás nálam 8 - 8.5 körül alakul. Autóút 110 átlag 7 liter.
Szóval a Jazzhez képest nem hiszem hogy ez akkora előrelépés lenne. De gyanítom a legtöbb szívóbenzinnel ez lesz, mert ötös váltó és rövid váltóáttétel kell a nyomatékszegény motor miatt, ezért aztán pörög a motor. Valami magasabb kategóriás autóban jobb a zajszigetelés, de fenntartásban meg fogyasztásban lehet nem adja ki.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
válasz
Superhun #219224 üzenetére
esetleg Bravo 1.4 T-Jet? ezek is hatos váltóval jönnek, pályán nem is forog sokat (130-nál 3100), bár a szélzaj lehet nem optimális. ugyanez Lancia-ban, már eleve horoggal: [link]
vagy amit javasoltak 1.6 szívó Megane 6-os váltóval meg amit nem: néhány 1.8-as láncos ufo Civic is beesik 2 milla alá itt egy másik is“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Jövedelem
- Filmvilág
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Steam topic
- További aktív témák...