Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz rhunseeker #216168 üzenetére
tboldi az embered, ra fog beszelni
-
hobizoli
nagyúr
válasz rhunseeker #216168 üzenetére
a Mito-nal a keretnelkuli ablak miatt joval magasabb a szelzaj 80-100km/h-tol
inkabb Grande Punto-t nezz vagy ezzel a motorral, igazabol ugyanaz a platform az is
abbol az Abarth SS-t, ami 180lovas es az Multiair nelkuli
a sima TJET-kkel nem szokott nyug lenni, birjak a kikepzest okositva is
gyarilag letezik az "500 Abarth SS Asetto Corse" kivitelben 200 loeros motor is
[link]több drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #216168 üzenetére
Itt vagyok!
Ha ez tetszik, akkor ne fogd vissza magad! De legyen pár 100k még a tarsolyban, nem azért, mert Alfa, hanem mert ennyire drága mostanság minden.
A leggyengébb része amúgy az M32-es váltó, mint megannyi más Opelben, de csak egyszer kell jól megcsináltatni, onnantól okés. -
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #219248 üzenetére
Bravóban még nem ültem egyáltalán, és Deltát is csak üléspróbáztam, de ha abból indulok ki, hogy a 188-as Puntóhoz képest milyen a 843-as Ypsilon, akkor a Deltának is érezhetően csendesebbnek illene lennie a Fiat megfelelőjénél.
Tudom, ezzel nem igazán segítettem, én is csak feltételezek az Ypsilonnal szerzett tapasztalatok alapján.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz rhunseeker #219248 üzenetére
Azt mondják az egy Bravo, prémium köntösben. Még nem ültem Deltában, el tudom képzelni, hogy picit kalkabb, de nem gondolnám, hogy szignifikáns különbség lenne. Az alap konstrukció ugyanaz.
.
-
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #219566 üzenetére
Objektív válasz:
Nem jó következtetni a Suzukiból az Alfára, az SX4 magasabb, és az üléspozíció is egyenesebb elöl-hátul egyaránt, a MiTóban viszont szinte nyújtott lábbal ülnek az elöl lévők, így hátul már nem igazán marad hely felnőtteknek, illetve a tető is viszonylag alacsonyra van húzva, 175-180 centi felett biztosan súrolja a tetőkárpitot a haj (nekem már a nyakamat is be kell húznom). Arról nem is beszélve, hogy a 3 ajtó miatt nehezebb a hátra bejutás.Szubjektív válasz:
Én az esetek többségében max. 1 utast viszek, de tavaly májusban az Alfával mentünk a szüleimmel Füredre. Nyilván én (194 cm) vezettem, anyum (175 cm) ült jobb hátul, és apum (184 cm) ült előtte az anyósülésen, de valamivel előrébb kellett húznia magát, hogy anyum lábának legyen hely. Különösebben nem panaszkodtak, de azért túl kényelmesnek sem tartották, a kibírható szóval jellemezték leginkább azt a ~200 km-t. Mögém meg ha akarna, akkor se tudna senki beülni.
Apumnál 3 centivel vagy magasabb, vagyis még ha kompromisszumosan is, de megoldható lenne a 4 személy, amennyiben senki nem magasabb nálad. Azért egy üléspróbát mindenképp javasolnék.Az Ypsilonban amúgy kényelmesebben elférünk így 3-an. Hiába rövidebb 25 centivel a MiTónál, egyenesebben ülünk mindannyian, és a tető sem lejt annyira hátul.
Egy Bravo, de még inkább egy Delta biztosan kényelmesebb lenne minden utasnak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #219571 üzenetére
Nem lehetetlen, cappa72-éknek is sikerült egy jó dealt találni Giuliettából.
Amúgy a MiTo vezetőülésében meglepően jól elférek, jobban, mint a korábban használt Honda Jazz-ben. Mondjuk nem meglepő, a műszerfal kialakítása is olyan, hogy a sofőr kapja a legtöbb helyet, illetve a vezetőülés engedhető a legalacsonyabbra, így a fejtér is ott a legnagyobb. Talán ki is jelenthetjük, hogy egyetlen személlyel működik a legjobban a MiTo.
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz rhunseeker #219571 üzenetére
2.5-be a sokat futott giulietták férnek bele. Van kint egy multiair 250k+ km-rel, ezek csak akkor futnak 250k+-ot ha rendesen karban vannak tartva. Jövőhéten megnézem milyen állapotban van, képeken nagyon szép. Én 1.75 QV-t keresek de kíváncsi vagyok milyen állapotú ennyi méterrel.
BTW egy pár BP környéki 1.75-öt megnéztem.
Remélem nem olvassák az eladók a fórumot de az egyiknél számlákat mutattak a javításokról. Ehhez képest a küszöbökön meg körbe sima fehér festékkel ráhúzva a rohadásokra... Másik belterébe minden IS recseg, DNA kapcsoló rossz oldalon (értsd, a többi giuliettához képest ebbe skoda 120 műanyag recsegések minden kis úthibán)... Harmadik mind a 4 oldalon rozsdásodik a kerékjárati ívnél. Látszik miért vannak kint régóta a piacon.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
-
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #219585 üzenetére
És hosszabb majd' 20 centivel, ami főleg a hátsó lábtérben érhető tetten.
Bravo - 4336 mm
Delta - 4520 mm[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #219677 üzenetére
Nyilván komolytalan volt az előző hsz-em második mondata.
Valamilyen szintű katt biztos kell, legalábbis a FB-os, képfeltöltős dologhoz, de ez megvan sok másik márka vagy típus csoportjában is, egyáltalán nem alfás tulajdonság.
Az úton vissza szoktam inteni, néha kezdeményezni is, de ez a ritkább. Amíg motoroztam, akkor is ugyanígy tettem, de csak a rendszámosoknak.
Ha már kialakult ez a szokás (hívjuk így?), nekem nem derogál alkalmazkodni.[ Szerkesztve ]
-
szebe
addikt
válasz rhunseeker #219677 üzenetére
Facebook csoportban is mikor látom, hogy töltik fel a képet, mert láttak egy másik alfást
J Astra dettó, aztán találd meg a releváns infót a sok szemét között"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rhunseeker #219677 üzenetére
10 eve meg a Subarusok is nyomtak de szerencsere mara kikopott ez a dolog.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #221030 üzenetére
Azért alkudni is lehet, az én MiTóm is (ugyanaz a motor, mint a linkeltben, de többet futott, nincs üvegtető, viszont bőrülés fűtéssel + NKH engedélyes ültetés és kipufogó) tőlük származik, 2,66-ért hirdették, 2,4-ért hoztuk el 2023 elején. Akkor mondjuk épp magasabb is volt mindennek az ára, azután kezdtek csak csökkenni. Ma ugyanez 2M lenne csupán.
A 30k-enkénti olajcsere nem ideális, az enyémben sem volt sűrűbben eleinte, de 165k km után még jó állapotnak örvend szerencsére, olajlerakódásokkal nem találkoztam, turbó is még okés…
-
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #221234 üzenetére
Ízlések és ficamok, nekem az utóbbi jutott. Én imádom, egy kuriózum. ❤️
Sajnos a malacpersely túl sovány hozzá, de gyenge pótlás gyanánt ott van anyum Ypsilonja. -
molnarpeter
nagyúr
válasz rhunseeker #221283 üzenetére
2.4 lenne a legjobb, bár néhány dolog drágább hozzá a tucat 1.6/2.0 változatokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rhunseeker #221289 üzenetére
Volt kézi váltóval is...
-
grizlisandor
addikt
válasz rhunseeker #221339 üzenetére
Nem tűnik reménytelennek, kell rá egy állapot felmérés és utána kell dönteni.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rhunseeker #221607 üzenetére
Ebben röviden elmondja a dolgokat [link]
-
OPiiPO
veterán
válasz rhunseeker #221603 üzenetére
Évjárat?
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
OPiiPO
veterán
válasz rhunseeker #221613 üzenetére
J Astrában 2012.06-tól van javított M32 változat, onnantól vehető - a korábbi változat csak akkor ha lealkudtad a felújítást a vételárból
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Tothgera30
Ármester
válasz rhunseeker #221613 üzenetére
Engedd el. Minden szempontból jobb az FL.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Greentea
senior tag
válasz rhunseeker #221613 üzenetére
H Astrából volt ilyen motoros cégesünk. Jól ment nagyon, de szeretett enni is. Eladni utána baromi sok időbe telt, mert elég kevesen keresnek ilyet. - Ami ugye azt is jelenti, hogy ha alkatrész kell hozzá nehezebb lesz hozzá találni bontottat. Én nem biztos, hogy vennék ilyet sajátnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NBA és kosárlabda topic
- Androidos tablet topic
- Amit a Samsung okostelefonok, táblagépek, kütyük "régiózásáról" tudni kell!
- Villanyszerelés
- Diablo IV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 25
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen