Új hozzászólás Aktív témák

  • hdanesz

    senior tag

    válasz kenguru99 #215439 üzenetére

    Nem hinném, hogy ez lenne a bibi. Ugyanabból a típusból/motorból/váltóból is néztem meg többet is. A legolcsóbb épp 1 millióval volt kevesebb mint a legdrágább. És a drága sem volt tuti, pedig a kereslet felső 10%-ában volt ár tekintetében.

    Legutóbb épp Superb-el jártam így. Mindhárom autó 2013-as, 2.0 CR TDI (140LE), Business felszereltség, fekete színben. Belül mindhárom autó tuti, szép, csodás...kivülről és műszakilag már nem annyira. És most következzenek az árak: 286 ezret futott , 3,2 millió....296 ezret futott 3.88 millió és 326 ezret futott 3.69 millió.

    Szerintem sok függ az eladótól is, hogy miként pozicionálja az autóját. Sok embernek az ő autója a szent tehén és a legkiválóbb a világon, ezért felrakja jóféle húzós áron, aztán nem enged belőle semmit. Ez kereskedőre és magánemberre is vonatkozik. Magánembernél ha nem sürgős az eladás, akkor végképp hajlamosak hónapokig tartogatni az árat.

    Én az eddigi eladott autóimnál mindig arra mentem, hogy közöljek minden általam ismert hibát, miket cseréltem ki a kocsin és milyen a tényleges állapota. Ha húzás volt rajta, külön lefényképeztem. Volt, hogy youtube-os videót is feltettem, hogy meg tudják nézni az érdeklődök jobban. Mivel sokszor mentem én is feleslegesen sok-sok km-t, ezért úgy vagyok vele, hogy aki eljön a kocsiért...az lehetőleg minél inkább legyen tisztában azzal hogy mire is számíthat élőben.

    Eddig 3 autómat adtam el magánszemélynek és mindhárom esetben elvitte az első ember aki megnézte.

    Egyszer az egyikük hibásan vette meg az autómat. És ő mondta, hogy ő inkább hibás autót vesz nyomott áron (mint az én esetemben 1.15millióért) és majd ő rendbehozza, mint hogy vegyen egy papíron kiváló autót 1.8-ért amin majd szintén előjön ez az amaz és lesz belőle 2.2 meg 2.3 millió. Lassan kezdem azt mondani, hogy lehet igaza van. :D

    bandus, Thom! köszi nektek is a hozzászólásokat!

Új hozzászólás Aktív témák