-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Laraxior
titán
válasz kisza25 #166157 üzenetére
Hát jól fel kell tekernem a zenét, hogy ne halljam ezt a dízel kerregést
Kicsit furi.
Hidegen egyesben meddig lehet elforgatni, hogy felváltsak kettesbe? Sose vót dízelautóm
2000-2500 elég neki nem?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xero
nagyúr
válasz Laraxior #166158 üzenetére
Ugyan én automatával járok, de ott kb mindig elváltogat 2000-nél ha negyed gázon megyek (ez is bőven elég), ha elkezdem nyomni, akkor 2500-3000 között. Csak ha kap egy kickdownt akkor forgatja el. Hidegen-melegen 2000 alatt elvan egy normálisabb dízel.
Egy szó mint száz, melegen sem kell e fölé forgatni pl városban.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #166161 üzenetére
Nem mértem még le tolómérővel, de valóban csak simogatni kell.
Viszont egészen jól adagolható és nem is annyira retardált a váltó ahhoz képest, hogy egy ősöreg GM 5-ös szerkezet. Mondjuk még sportban is kell egy bő másodperc mire rájön, hogy hoppá kickdown volt, vissza kellene rakni 1-2-t. -
rumos XIII
aktív tag
Erről tudtok valami infót, hogy valid lehet-e?
Találtam egy hirdetést, ahol ingyenes átíratással hirdetik az autót. Beszéltem az eladóval, elmondása szerint az apjáé volt, aki meghalt, megtörtént a hagyatéki tárgyalás, és ez után ingyen átíratható..?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
-
rf.kristof
csendes tag
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék hogy 2-2.5 M között mik a lehetőségek most az autópiacon ?
Munkába ingázásra lenne használva 2x30 km illetve havonta kb 4-600 km autópálya.
Jó lenne vmi kisebb fogyasztású dízel aminek a szervízköltsége nincs az egekben és megbízható.
Méretre olyan focus, i30 méretre gondolnék.
És jó lenne olyan 100 lóerő környéke.
Pár javaslatot szívesen fogadnék.Köszönöm
-
Emu
őstag
válasz rf.kristof #166167 üzenetére
Ha Focust, I30-t néztél, akkor nézzél rá Kia Ceed-re is.
-
8th
addikt
Ahogy én látom nagyítóval kell keresni az utakon az adagolós kamrás dízeleket olyan kőkorszaki technika szóval ténylegesen egy baromi szűk rétegről van szó. A 15+++ éves kamrás dízeleknek meg már rég tökmindegy. Talán 1-2 jattos műszaki még bennük van aztán bontó az összes mert nem éri meg küszködni vele.
-
barnam_
nagyúr
Egy-egy taposást nehogy ne bírjon ki melegen Pl. ha autópályára hajtok fel, nyugodt szívvel pörgetem 4 - 4500-ig, utána 3000 körül van 130-140 közelében. (300D)
(#166174) 8th: VW azért akad még PD előtti dízel motorral. Meg szaladgál még pár adagolós Merci. Mást hirtelen én sem tudok, ami régi dízel, és népszerű lenne.
-
8th
addikt
válasz barnam_ #166175 üzenetére
Az adagolós TDI is közvetlen befecskendezésű volt. Golf III érában egy darabig kapható volt vele párhuzamosan egy 75lovas kamrás 1.9 TD is de alig volt különbség új árban köztük így kevesen választották azt. Aki mégis azt vette az duplán beszopta mert nem csak gyengébb és problémásabb volt de általában szarabb felszereltség is társult a hokibb motor mellé.
-
-
nesa
veterán
válasz barnam_ #166175 üzenetére
Pont 3000 fordulat az a határ amit újkorában illet volna tudni tartósan, öregen nem százas hűtésél inkább 2500 akkor örök élet.
Egyébként a legmegbízhatóbb, nagyon olcsón fenntartható dízel technika.
peugeot féle 1868 (1.9D) 2008 ig volt ha jól emlékszem de 2006 ig biztosan, ezek voltak toyotákba is a d4d előtt...
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #166181 üzenetére
A CR semmivel nem jobb sőt az előnye annyi hogy kevesebbet fogyaszt és sokkal jobban megy, viszont drágán fenntartható ha javítani kell.
Kamráshoz minden gombokért van.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Lehet csak a mai felgyorsult forgalom ritmusát problémás egy 400ezret futott kopott motorral rendelkező 1.9D akármivel felvenni az annál is kisebb motorokkal szerelt kocsikkal (Corsa 1.5D, Punto 1.7D) meg pláne. Főleg úgy, hogy kesztyűs kézzel kell bánni velük a hengerfejesedést elkerülendő. Túl sok kompromisszum ez már az átlag embernek.
-
8th
addikt
válasz hobizoli #166184 üzenetére
Otthon leszek megnézem. Van egy rakás újságom abból az időből. Toledo TD és TDI között 200ezer sem volt a különbség anno erre tisztán emlékszem. Oké a forint sem annyit ért mint most de még úgy sem egy jelentős eltérés.
mod: sehol sem írtam, hogy ugyanaz volt az áruk.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
Barátnőm akar venni 1,5 millióért kocsit. Milyet érdemes keresgélni?
Honda Civicet nézegettünk, 1-es BMW-t, A3-as Audit. A BMW-re sokat kell költeni azt mondták, ha nem megfelelő múlttal rendelkezik, attól elment a kedvünk. Gondolom az igaz lehet az A3-ra is. A Honda ilyen szempontból jobb lehet.
Még szóba jöhet Peugeot 307 CC. Tudtok még valamit ajánlani, ami nőiesebb, megbízható és nem egy pénznyelő? -
vzsryl
nagyúr
válasz rayoliviero #166186 üzenetére
Civic-ből max. buszkuvik' van ennyiért, de az nem túl csajos, az UFO sokkal drágább. Az 1-es BMW-t szerintem maga a gyártója is bánta, hogy kiadta, viszont az A3-as az egy Golf, szóval nem kell tőle megijedni.
Egyébként ebben az ársávban H Astra és Focus MK2 a nyerőpáros.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rayoliviero
veterán
válasz vzsryl #166187 üzenetére
UFO is van. De nyilván a rosszabb állapotúak.
Az A4-re azt írták, hogy pénznyelő. Azért gondoltam, hogy az A3 is az lehet. De akkor ezek szerint az szerencsére nem, így megnézzük.Opelt utálja, Focust is, szóba se jöhet. Esetleg más? Alfa szintén pénznyelő. 308 és 307 CC?
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz rayoliviero #166186 üzenetére
Fiat Bravo / Grande punto
Alfa 147
Suzuki SX4
Focus 2
Hyundai I30/Kia CeedMod: Peugeok is jók lehetnek, de ha az alfa pénznyelő, a pug is ugyanúgy lehet az. Szerintem az összes típusra érvényes lehet, attól függ mit fog ki belőle az ember, ezek már nagyjából ~10+ éves autók
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rayoliviero #166188 üzenetére
1-1.5 kozott lehet kapni a 7g civic kinalat tetejet, en abbol valasztanek. Nem rossz technika, a valtora kell fokepp figyelni, a nyelestengely csapagy hajlamos megdegleni. Ufobol szvsz csak lefingott lesz ennyiert, amivel csak szopni fogtok. A 3 ajtos szerintem semmivel nem ferfiasabb mint egy focus vagy egy astra, nezzetek meg valahol, uljon bele, tetszik-e neki.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz rayoliviero #166186 üzenetére
Ilyen árban nagyon Golf, Leon, Octavia -t kapni !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
válasz rayoliviero #166188 üzenetére
308 fasza, A3 is, 147 bol is kifoghatsz jot. Igazabol ennyi idosen foleg az allapot a lenyeg. Golf puritanabb mint az A3, muszakilag ugyan az, szoval inkabb az Audit vennem. Kortars Leon belseje hanyinger, semmi tobb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rayoliviero
veterán
válasz Integrale #166192 üzenetére
Fiat Bravo / Grande punto
Alfa 147
Suzuki SX4
Focus 2
Hyundai I30/Kia CeedEzek közül max az Alfa tetszik neki, plusz még az A3, 308 kicsit. Octavia sem, Leon belseje miatt nem, Golf sem.
Most Aurist használ, csak ebben már van 304 000 km, bár megbízhatóan működik. De akkor is szeretné már lecserélni. De igazából hiába rak hozz vagy fél milliót, nem sokkal jobb autót tud venni, ahogy elnézem. Vagy én látom rosszul?
-
sagesz93
addikt
válasz rayoliviero #166193 üzenetére
Szerintem teljesen jól látod, egy auris után nem igazán lenne jobb autója ezért a pénzért.
-
Integrale
veterán
válasz rayoliviero #166195 üzenetére
Toyota, azt el lehet, mert sosem romlik el, sohase, ha igen, az kamu.
Egyebkent mar most "sok" a km kesobb is sok lesz, szoval akar mar most is nehez lehet eladni, plusz vesztek valamit, amiben akar ugyan ennyi is lehet, vagy tobb, de nem is ismeritek. En az Aurist nem cserelnem le.
"Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz rayoliviero #166195 üzenetére
De az Auris ekkora futásteljesítménnyel is jobb autó, mint bármi 1.5m-ig. A használt autók most élik reneszánszukat, már évek óta nem csökkenek az árak...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Emu
őstag
válasz rf.kristof #166170 üzenetére
A napi 30-30km milyen körülmények között menne bele az autóba?
Ha városi körülmények között, akkor én benzinesre voksolnék. A felsorolt autók közül ha alapvető karbantartásokat mindig időben megkapták akkor nem nagyon tudsz melléfogni egy benzinessel vagy egy dízellel sem. (Persze azért ne legyen benne a Föld-Hold távolság kétszer)
Egy dízelben ha valami elromlik mindig költségesebb javítani mint egy benzinest, de ezt neked kell tudni bele fog-e férni a büdzsébe.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...